Jaquote:
Omg gerookte zalmquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:34 schreef bitterbal het volgende:
gerookte zalm in de aanbieding. Goede dag
Dat heb ik ook met sommige planten. 'Makkelijk plantje!' Ik heb er al twee vermoord.quote:
Ja ik koop iedere zomer 1 zo'n plantje en dit is denk ik mijn 3de jaar maar ze sterven steeds voor mijn neus.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met sommige planten. 'Makkelijk plantje!' Ik heb er al twee vermoord.
Vind ik ook wel een mooie plant.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb deze dus twee keer gemold:
https://www.seasons.nl/wonen/erwtenplant
Die van mij kwam tot het plafond, maar doet het nu heel goed. Hij waaiert alleen een beetje. En ik heb neemolie gekocht tegen de trips maar dan moet het buiten even droog zijn want ik smeer dat er liever niet binnen op.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Die valt mij past nog prima op een IKEA bijzettafeltje.
Oh nee, die van mij heeft bijna zijn eigen postcodequote:Op donderdag 30 mei 2024 12:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Die valt mij past nog prima op een IKEA bijzettafeltje.
Weet niet of die van mij zo hoog gaat worden.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij kwam tot het plafond, maar doet het nu heel goed. Hij waaiert alleen een beetje. En ik heb neemolie gekocht tegen de trips maar dan moet het buiten even droog zijn want ik smeer dat er liever niet binnen op.
Damnquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oh nee, die van mij heeft bijna zijn eigen postcode
Kalanchoe blossfeldiana.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan even niet op z'n naam komen maar dat weet Zwab wel.
rm -rf?quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:41 schreef RockNijntje het volgende:
Argh, ik heb net voor een vergadering en voor de pauze iets gesloopt en ik krijg het gewoon niet meer aan de praatGelukkig is het studie, omdat ik er een andere taal/platform bij moet gaan doen, dus het is niet erg. Maar wel irritant. En dat allemaal door het runnen van één commando dat werd aanbevolen op internet, die ga ik dus ook nooit meer uitvoeren
flutter clean, ik dacht niet dat dat zo veel schade zou aanrichtenquote:
En dat wij dan moeten raden wat jij daar allemaal van gaat maken en mee gaat doen?quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Yes, onderbroeken en schaakbord worden straks bezorgd.
Stoommandje is er al.
Nu alleen nog mijn nieuwe overhemd.
#bigspender
Ik denk dat hij de onderbroeken en het overhemd aan gaat trekken, met het schaakbord gaat schaken en eten gaat bereiden met het stoommandje.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat wij dan moeten raden wat jij daar allemaal van gaat maken en mee gaat doen?
Volgens mij is dat zoiets als make clean. Dat zou geen schade moeten aanrichten, zou je denken.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
flutter clean, ik dacht niet dat dat zo veel schade zou aanrichten
Dat mag. :squote:Op donderdag 30 mei 2024 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat wij dan moeten raden wat jij daar allemaal van gaat maken en mee gaat doen?
Dat zou wel heel saai en een beetje teleurstellend zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de onderbroeken en het overhemd aan gaat trekken, met het schaakbord gaat schaken en eten gaat bereiden met het stoommandje.
#AntiGrapKIEEEEEEEP
Ja daaromquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is dat zoiets als make clean. Dat zou geen schade moeten aanrichten, zou je denken.
Ja dat doet het dus niet kwam ik al achter, fack fack fackquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:46 schreef Recce het volgende:
@:RockNijntje
https://stackoverflow.com(...)o-undo-flutter-clean
ik denk dat mijn katten zoiets heel snel zouden slopen en ik overal van die erwten door de kamer heb liggen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb deze dus twee keer gemold:
https://www.seasons.nl/wonen/erwtenplant
Echt flut, dat flutter!quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja daaromMaar ehh nja toch wel dus
[..]
Ja dat doet het dus niet kwam ik al achter, fack fack fackWat is dit allemaal, kut Flutter
Ja dat is hier ook al een jaar lang een grap, omdat eigenlijk niemand er mee wil werken. Maar ze hebben er nu drie, waaronder ik zelf, toch zo gek gekregenquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja dat is hier ook al een jaar lang een grap, omdat eigenlijk niemand er mee wil werken. Maar ze hebben er nu drie, waaronder ik zelf, toch zo gek gekregen
De enige reactie van mijn moeder op deze verandering in verantwoordelijkheden: "flut app, flut programmeur"
Mam, weirdo
Ben ik eigenlijk nog te weinig mee bezig geweest om daar iets nuttigs over te kunnen zeggenquote:
Oke, komt goed. Is nu ook bekend waarom jij die uitnodiging niet heb gehad?quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:56 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kreeg net bevestiging dat ze zelf ook niet in de software kunnen wegens onderhoud. En dat ze me eventueel vandaag of morgen een uitnodiging gaan versturen.
De "eventueel" klinkt wel nog enigzins eng. Maar het is in ieder geval al iets.
Ik hoop dat het goedkomt, Zwab.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:56 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kreeg net bevestiging dat ze zelf ook niet in de software kunnen wegens onderhoud. En dat ze me eventueel vandaag of morgen een uitnodiging gaan versturen.
Hoezo is alles in onderhoud TIJDENS de examenperiodequote:Op donderdag 30 mei 2024 12:56 schreef DeZwabber het volgende:
Nope.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke, komt goed. Is nu ook bekend waarom jij die uitnodiging niet heb gehad?
Ik ken zelf niemand. En het probleem is ook dat als ik niet in het systeem aan dat examen gekoppeld sta, ik het niet kan maken ook al kom ik op opdagen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoezo is alles in onderhoud TIJDENS de examenperiodeMja, je bent alweer wat verder zo te horen.
Ken je of kent de Hogeschool eigenlijk andere mensen die dezelfde examens moeten doen? Want dan zou de locatie en het tijdstip daar uit op te maken moeten zijn toch. Of kunnen ze daar nu juist niet bij?
dan regelen zij daar een vervangende toets voor, dat is je rechtquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ken zelf niemand. En het probleem is ook dat als ik niet in het systeem aan dat examen gekoppeld sta, ik het niet kan maken ook al kom ik op opdagen.
Shit, daar was ik al bang voorquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ken zelf niemand. En het probleem is ook dat als ik niet in het systeem aan dat examen gekoppeld sta, ik het niet kan maken ook al kom ik op opdagen.
Hopelijk krijg je in die omgeving een beetje nuttige foutmeldingen. Anders ben je de sjaak. Die dingen ga je geheid vergeten.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben ik eigenlijk nog te weinig mee bezig geweest om daar iets nuttigs over te kunnen zeggenDat ik weer semicolons moet gebruiken vind ik niks, tho
De eerstvolgende default examendatum (de eigenlijke herkansingsdatum) valt op een dag waar ik dan weg ben voor werk.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan regelen zij daar een vervangende toets voor, dat is je recht
wel gezeik en gedoe en wil je niet natuurlijk![]()
Ja inderdaadquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je in die omgeving een beetje nuttige foutmeldingen. Anders ben je de sjaak. Die dingen ga je geheid vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |