Jaquote:
Omg gerookte zalmquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:34 schreef bitterbal het volgende:
gerookte zalm in de aanbieding. Goede dag
Dat heb ik ook met sommige planten. 'Makkelijk plantje!' Ik heb er al twee vermoord.quote:
Ja ik koop iedere zomer 1 zo'n plantje en dit is denk ik mijn 3de jaar maar ze sterven steeds voor mijn neus.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met sommige planten. 'Makkelijk plantje!' Ik heb er al twee vermoord.
Vind ik ook wel een mooie plant.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb deze dus twee keer gemold:
https://www.seasons.nl/wonen/erwtenplant
Die van mij kwam tot het plafond, maar doet het nu heel goed. Hij waaiert alleen een beetje. En ik heb neemolie gekocht tegen de trips maar dan moet het buiten even droog zijn want ik smeer dat er liever niet binnen op.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Die valt mij past nog prima op een IKEA bijzettafeltje.
Oh nee, die van mij heeft bijna zijn eigen postcodequote:Op donderdag 30 mei 2024 12:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Die valt mij past nog prima op een IKEA bijzettafeltje.
Weet niet of die van mij zo hoog gaat worden.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij kwam tot het plafond, maar doet het nu heel goed. Hij waaiert alleen een beetje. En ik heb neemolie gekocht tegen de trips maar dan moet het buiten even droog zijn want ik smeer dat er liever niet binnen op.
Damnquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oh nee, die van mij heeft bijna zijn eigen postcode
Kalanchoe blossfeldiana.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan even niet op z'n naam komen maar dat weet Zwab wel.
rm -rf?quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:41 schreef RockNijntje het volgende:
Argh, ik heb net voor een vergadering en voor de pauze iets gesloopt en ik krijg het gewoon niet meer aan de praatGelukkig is het studie, omdat ik er een andere taal/platform bij moet gaan doen, dus het is niet erg. Maar wel irritant. En dat allemaal door het runnen van één commando dat werd aanbevolen op internet, die ga ik dus ook nooit meer uitvoeren
flutter clean, ik dacht niet dat dat zo veel schade zou aanrichtenquote:
En dat wij dan moeten raden wat jij daar allemaal van gaat maken en mee gaat doen?quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Yes, onderbroeken en schaakbord worden straks bezorgd.
Stoommandje is er al.
Nu alleen nog mijn nieuwe overhemd.
#bigspender
Ik denk dat hij de onderbroeken en het overhemd aan gaat trekken, met het schaakbord gaat schaken en eten gaat bereiden met het stoommandje.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat wij dan moeten raden wat jij daar allemaal van gaat maken en mee gaat doen?
Volgens mij is dat zoiets als make clean. Dat zou geen schade moeten aanrichten, zou je denken.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
flutter clean, ik dacht niet dat dat zo veel schade zou aanrichten
Dat mag. :squote:Op donderdag 30 mei 2024 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat wij dan moeten raden wat jij daar allemaal van gaat maken en mee gaat doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |