Fijn dat je contact hebt, hopelijk kan diegene je doorverwijzen naar een andere persoon mét telefoonnummer. Mail is veel te laat johquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zit nu in een WhatsApp gesprek met iemand. Die zegt dat ik een week vantevoren een email had moeten krijgen, en dat ik een email moet sturen naar het adres waar ik al een email naar gestuurd heb.
Ik heb even benadrukt dat een reactie via email misschien langer duurt dan er nog tijd is.
Geen van bovengenoemde redenen, wil ik graag benadrukken.quote:
het zou zo fijn zijn als we niet meer met 3824902385028394 verschillende programma's zouden werkenquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Minder geld om 100.000 verschillende contactformulieren en telefoonnummers in de lucht te houden. Dus worden ze beter bereikbaar.
Je hoeft je niet nader te verklaren. Ik weet hoe zedig je bent en hoe je iedere vorm van seksueel handelen afkeurt.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen van bovengenoemde redenen, wil ik graag benadrukken.
Goed dat dit duidelijk is.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hoeft je niet nader te verklaren. Ik weet hoe zedig je bent en hoe je iedere vorm van seksueel handelen afkeurt.
Later vandaag in je beoordelingsgesprek:quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:57 schreef Crack_ het volgende:
het zou zo fijn zijn als we niet meer met 3824902385028394 verschillende programma's zouden werken
het gaat niet over mij maar over de (on)duidelijkheid richting studentenquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Later vandaag in je beoordelingsgesprek:
Crack_ kan nog werken aan haar zelfreflectie. Haar onvermogen tot flexibiliteit projecteert ze op het aantal superhandige toepassingen dat wij gebruiken om een excellente organisatie te zijn.
Mwah, voor een organisatorische overhaul moet ook budget vrijgemaakt worden.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
denk niet dat dat er perse mee te maken heeft, iedereen zit op zn eigen eiland
het zou veel efficienter zijn als dat minder werd gedaan, dat zou ook geld schelen. Maarja
true, maar dat geld is er.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, voor een organisatorische overhaul moet ook budget vrijgemaakt worden.
Ik moet toch iets om invulling te geven aan mijn behoefte aan werkontwijkend gedrag.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:01 schreef Crack_ het volgende:
het gaat niet over mij maar over de (on)duidelijkheid richting studenten
Nog wel. Dat geld dan.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
true, maar dat geld is er.
Wij zijn op dit moment mega aan het veranderen, maar we werken van achteren naar voren, bijvoorbeeld
Crack_ kan nog wel in dienst blijven, maar alleen als ze eens wat vaker zou overwerken. Salaris gewoon 20 % omlaag net als iedereen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Later vandaag in je beoordelingsgesprek:
Crack_ kan nog werken aan haar zelfreflectie. Haar onvermogen tot flexibiliteit projecteert ze op het aantal superhandige toepassingen dat wij gebruiken om een excellente organisatie te zijn.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet toch iets om invulling te geven aan mijn behoefte aan werkontwijkend gedrag.
quote:
wie is iedereen?quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Crack_ kan nog wel in dienst blijven, maar alleen als ze eens wat vaker zou overwerken. Salaris gewoon 20 % omlaag net als iedereen.
Collega's of zoquote:
Vooruit, eentje nog.quote:
Fuck logic.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:02 schreef Crack_ het volgende:
Eerst besluiten dat er van alles gaat veranderen en dán kijken hoe en wat en 'oh het gaat niet echt lukken maarja, fuck iiiit'
oh okequote:Op donderdag 30 mei 2024 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Collega's of zoWas maar een slegd garpjen
oei, pijnlijkquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vooruit, eentje nog.
Bovendien mag Crack_ meer resultaatgericht aan de slag met haar to-dolijstjes. Ondanks meerdere toezeggingen dat een user op haar to-do lijstje staat (@:dud0r lees je mee?) heeft ze de betreffende user nog steeds niet 'gedaan'.
quote:
pfff wat lekkerquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga mijn joggingbroek maar eens omruilen voor fatsoenlijke kleding en naar het werk toe.
RIP comfyquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga mijn joggingbroek maar eens omruilen voor fatsoenlijke kleding en naar het werk toe.
Hier komen meerdere collega's soms in joggingbroek naar kantoor toequote:Op donderdag 30 mei 2024 12:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ideaal.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier komen meerdere collega's soms in joggingbroek naar kantoor toe
Ja. De dagen hadden ze al gezegd toen ik het pakket boekte. Ik heb alleen geen tijd en locatie. Ze hebben net bevestigd dat ik al bericht had moeten krijgen, en de dagen kloppen. Er is iemand aan het zoeken.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En je weet zeker dat de datum snel is?Niet dat je nog een paar weken hebt?
Volgens mij sta ik niet op die lijst maar ik ben binnenkort jarig dus misschien krijg ik dat als verrassingquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vooruit, eentje nog.
Bovendien mag Crack_ meer resultaatgericht aan de slag met haar to-dolijstjes. Ondanks meerdere toezeggingen dat een user op haar to-do lijstje staat (@:dud0r lees je mee?) heeft ze de betreffende user nog steeds niet 'gedaan'.
Ja, prima start van de werkdag.quote:
adem in, adem uit. komt goed!quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:21 schreef DeZwabber het volgende:
Blij dat er iemand naar aan het kijken is, maar tot ik een bevestiging heb zit mijn hartslag in een gebied waar een smartwatch 112 om zou gaan bellen.
Als ze dit nu noteeert op haar to-do lijstje dan wordt het een soort van Schrödingers kat.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij sta ik niet op die lijst maar ik ben binnenkort jarig dus misschien krijg ik dat als verrassing
Begrijpelijkquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:21 schreef DeZwabber het volgende:
Blij dat er iemand naar aan het kijken is, maar tot ik een bevestiging heb zit mijn hartslag in een gebied waar een smartwatch 112 om zou gaan bellen.
Niet te veel water en hij hoort uit te bloeien.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:27 schreef Ama het volgende:
Nieuw jaar, nieuwe kansen. Hoe zorg ik dat die niet binnen een paar weken al dood is.
[ link | afbeelding ]
Dankjequote:Op donderdag 30 mei 2024 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet te veel water en hij hoort uit te bloeien.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:30 schreef Ama het volgende:
Ze vroeg of ik ook rozen mee wou maar ja heb geen vaas.
Maar op dit moment wellicht even nietquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan even niet op z'n naam komen maar dat weet Zwab wel.
Die arme jongen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar op dit moment wellicht even niet
Whehehequote:Op donderdag 30 mei 2024 12:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Rozen
Mijn vriend gaf me een boeket met allerlei verschillende bloemen voor m'n verjaardag en dat heeft toen tot het uitgebloeid was in een emmer en pul gestaan, omdat hij zijn enige vaas laatst heeft weggegooidMannenmoment.
Ik/we inmiddels een stuk of 5.quote:
Jaquote:
Omg gerookte zalmquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:34 schreef bitterbal het volgende:
gerookte zalm in de aanbieding. Goede dag
Dat heb ik ook met sommige planten. 'Makkelijk plantje!' Ik heb er al twee vermoord.quote:
Ja ik koop iedere zomer 1 zo'n plantje en dit is denk ik mijn 3de jaar maar ze sterven steeds voor mijn neus.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met sommige planten. 'Makkelijk plantje!' Ik heb er al twee vermoord.
Vind ik ook wel een mooie plant.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb deze dus twee keer gemold:
https://www.seasons.nl/wonen/erwtenplant
Die van mij kwam tot het plafond, maar doet het nu heel goed. Hij waaiert alleen een beetje. En ik heb neemolie gekocht tegen de trips maar dan moet het buiten even droog zijn want ik smeer dat er liever niet binnen op.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Die valt mij past nog prima op een IKEA bijzettafeltje.
Oh nee, die van mij heeft bijna zijn eigen postcodequote:Op donderdag 30 mei 2024 12:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Die valt mij past nog prima op een IKEA bijzettafeltje.
Weet niet of die van mij zo hoog gaat worden.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij kwam tot het plafond, maar doet het nu heel goed. Hij waaiert alleen een beetje. En ik heb neemolie gekocht tegen de trips maar dan moet het buiten even droog zijn want ik smeer dat er liever niet binnen op.
Damnquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oh nee, die van mij heeft bijna zijn eigen postcode
Kalanchoe blossfeldiana.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan even niet op z'n naam komen maar dat weet Zwab wel.
rm -rf?quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:41 schreef RockNijntje het volgende:
Argh, ik heb net voor een vergadering en voor de pauze iets gesloopt en ik krijg het gewoon niet meer aan de praatGelukkig is het studie, omdat ik er een andere taal/platform bij moet gaan doen, dus het is niet erg. Maar wel irritant. En dat allemaal door het runnen van één commando dat werd aanbevolen op internet, die ga ik dus ook nooit meer uitvoeren
flutter clean, ik dacht niet dat dat zo veel schade zou aanrichtenquote:
En dat wij dan moeten raden wat jij daar allemaal van gaat maken en mee gaat doen?quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Yes, onderbroeken en schaakbord worden straks bezorgd.
Stoommandje is er al.
Nu alleen nog mijn nieuwe overhemd.
#bigspender
Ik denk dat hij de onderbroeken en het overhemd aan gaat trekken, met het schaakbord gaat schaken en eten gaat bereiden met het stoommandje.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat wij dan moeten raden wat jij daar allemaal van gaat maken en mee gaat doen?
Volgens mij is dat zoiets als make clean. Dat zou geen schade moeten aanrichten, zou je denken.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
flutter clean, ik dacht niet dat dat zo veel schade zou aanrichten
Dat mag. :squote:Op donderdag 30 mei 2024 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat wij dan moeten raden wat jij daar allemaal van gaat maken en mee gaat doen?
Dat zou wel heel saai en een beetje teleurstellend zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de onderbroeken en het overhemd aan gaat trekken, met het schaakbord gaat schaken en eten gaat bereiden met het stoommandje.
#AntiGrapKIEEEEEEEP
Ja daaromquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is dat zoiets als make clean. Dat zou geen schade moeten aanrichten, zou je denken.
Ja dat doet het dus niet kwam ik al achter, fack fack fackquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:46 schreef Recce het volgende:
@:RockNijntje
https://stackoverflow.com(...)o-undo-flutter-clean
ik denk dat mijn katten zoiets heel snel zouden slopen en ik overal van die erwten door de kamer heb liggen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb deze dus twee keer gemold:
https://www.seasons.nl/wonen/erwtenplant
Echt flut, dat flutter!quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja daaromMaar ehh nja toch wel dus
[..]
Ja dat doet het dus niet kwam ik al achter, fack fack fackWat is dit allemaal, kut Flutter
Ja dat is hier ook al een jaar lang een grap, omdat eigenlijk niemand er mee wil werken. Maar ze hebben er nu drie, waaronder ik zelf, toch zo gek gekregenquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja dat is hier ook al een jaar lang een grap, omdat eigenlijk niemand er mee wil werken. Maar ze hebben er nu drie, waaronder ik zelf, toch zo gek gekregen
De enige reactie van mijn moeder op deze verandering in verantwoordelijkheden: "flut app, flut programmeur"
Mam, weirdo
Ben ik eigenlijk nog te weinig mee bezig geweest om daar iets nuttigs over te kunnen zeggenquote:
Oke, komt goed. Is nu ook bekend waarom jij die uitnodiging niet heb gehad?quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:56 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kreeg net bevestiging dat ze zelf ook niet in de software kunnen wegens onderhoud. En dat ze me eventueel vandaag of morgen een uitnodiging gaan versturen.
De "eventueel" klinkt wel nog enigzins eng. Maar het is in ieder geval al iets.
Ik hoop dat het goedkomt, Zwab.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:56 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kreeg net bevestiging dat ze zelf ook niet in de software kunnen wegens onderhoud. En dat ze me eventueel vandaag of morgen een uitnodiging gaan versturen.
Hoezo is alles in onderhoud TIJDENS de examenperiodequote:Op donderdag 30 mei 2024 12:56 schreef DeZwabber het volgende:
Nope.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke, komt goed. Is nu ook bekend waarom jij die uitnodiging niet heb gehad?
Ik ken zelf niemand. En het probleem is ook dat als ik niet in het systeem aan dat examen gekoppeld sta, ik het niet kan maken ook al kom ik op opdagen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoezo is alles in onderhoud TIJDENS de examenperiodeMja, je bent alweer wat verder zo te horen.
Ken je of kent de Hogeschool eigenlijk andere mensen die dezelfde examens moeten doen? Want dan zou de locatie en het tijdstip daar uit op te maken moeten zijn toch. Of kunnen ze daar nu juist niet bij?
dan regelen zij daar een vervangende toets voor, dat is je rechtquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ken zelf niemand. En het probleem is ook dat als ik niet in het systeem aan dat examen gekoppeld sta, ik het niet kan maken ook al kom ik op opdagen.
Shit, daar was ik al bang voorquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ken zelf niemand. En het probleem is ook dat als ik niet in het systeem aan dat examen gekoppeld sta, ik het niet kan maken ook al kom ik op opdagen.
Hopelijk krijg je in die omgeving een beetje nuttige foutmeldingen. Anders ben je de sjaak. Die dingen ga je geheid vergeten.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben ik eigenlijk nog te weinig mee bezig geweest om daar iets nuttigs over te kunnen zeggenDat ik weer semicolons moet gebruiken vind ik niks, tho
De eerstvolgende default examendatum (de eigenlijke herkansingsdatum) valt op een dag waar ik dan weg ben voor werk.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan regelen zij daar een vervangende toets voor, dat is je recht
wel gezeik en gedoe en wil je niet natuurlijk![]()
Ja inderdaadquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je in die omgeving een beetje nuttige foutmeldingen. Anders ben je de sjaak. Die dingen ga je geheid vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |