Moet toch nog iets anders te doen zijn? Tis toch de uni? gewoon algemene nummer bellen?quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er is een chat op de site maar die ligt er ook uit de komende tijd, er is een balie maar alleen op afspraak. Ik kan nergens een manier vinden om een afspraak te maken. Heb nu een email gestuurd. Maar als dat weer drie dagen duurt ben ik gewoon de lul.
Hogeschool Rotterdam.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet toch nog iets anders te doen zijn? Tis toch de uni? gewoon algemene nummer bellen?
010 - 794 0000quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hogeschool Rotterdam.
Site grossiert verder alleen in contactformulieren.
ja klopt. nog druk bezig met werkquote:
Daar zouden studenten tegen moeten protesteren.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:38 schreef DeZwabber het volgende:
Hogeschool Rotterdam.
Site grossiert verder alleen in contactformulieren.
Word je dan door Taylor gepijpt naderhand?quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:37 schreef Ama het volgende:
6000 euro voor een kaartje voor Taylor Swift. Lol.
Lol, naar AI generated rommel luisteren over haar 400 exen voor 6000 euro.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:37 schreef Ama het volgende:
6000 euro voor een kaartje voor Taylor Swift. Lol.
nee je mag haar schoenzolen likken daarnaquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Word je dan door Taylor gepijpt naderhand?
Bel maar. Dan vertellen ze je dat hij er sinds de 24e uit ligt en je maandag 10 juni terug mag komen.quote:
man man manquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bel maar. Dan vertellen ze je dat hij er sinds de 24e uit ligt en je maandag 10 juni terug mag komen.
De fans van Taylor kennende, is dit een grotere aantrekking dan het pijpen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee je mag haar schoenzolen likken daarna
hmm, nee, dan betaal ik maximaal 1000 euroquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee je mag haar schoenzolen likken daarna
Benieuwd hoe dit scoort op de schaal van kinkshamen van @ditismijnmeningquote:
Ik ben geen Taylor fan lees ik net.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
De fans van Taylor kennende, is dit een grotere aantrekking dan het pijpen.
alles wat met voeten te maken heeft isquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Benieuwd hoe dit scoort op de schaal van kinkshamen van @:ditismijnmening
Ik denk Museumpark. Daar zijn de cursussen, de tentamens, maar de kantoortjes zitten ontransparant gescattered over een paar gebouwen volgens mij.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
man man man
En welke locatie moet jij? Zag dat je daar ook nog op kan selecteren
nou die hebben oo geen eigen nummerquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk Museumpark. Daar zijn de cursussen, de tentamens, maar de kantoortjes zitten ontransparant gescattered over een paar gebouwen volgens mij.
Ik bedenk mij net dat dimmy ook prima past in het beoordelingsteam van Foqueville. Ze zou zelfs de voorzitter of manager van die club kunnen zijn.quote:
Twittershamen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:45 schreef bitterbal het volgende:
maar lees dat die whatsapp tot en met vrijdag actief is dus wel grote kans dat je daar reactie opkrijgt. En anders nog via hun FB chat proberen?
ja iddquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Even serieus, wel bizar dat ze zķ slecht te bereiken zijn.
Zijn echt zoveel van die groepen, dan gaat het over klaarkomen op haar oksels, haar voeten, of hoeveel pikken ze zouden klaarpijpen voor Taylor. Wat een figuren.quote:
denk niet dat ze dit bewust hebben gedaanquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja idd
je zet toch niet je algemene nummer gewoon 2 weken uit
Hoezo niet als ze precies de tijdspanne noemen waarin ze niet bereikbaar zijn? Dat is meestal niet het geval als er iets kapot gegaan is (denk ik)quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
denk niet dat ze dit bewust hebben gedaan
geen ideequote:Op donderdag 30 mei 2024 11:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoezo niet als ze precies de tijdspanne noemen waarin ze niet bereikbaar zijn? Dat is meestal niet het geval als er iets kapot gegaan is (denk ik)
Wat gruwelijk gruwelijk naar johquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er is een chat op de site maar die ligt er ook uit de komende tijd, er is een balie maar alleen op afspraak. Ik kan nergens een manier vinden om een afspraak te maken. Heb nu een email gestuurd. Maar als dat weer drie dagen duurt ben ik gewoon de lul.
Jij komt op plekken op internet waar ik nooit kom. Tot ik deze post las, was ik onwetend.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn echt zoveel van die groepen, dan gaat het over klaarkomen op haar oksels, haar voeten, of hoeveel pikken ze zouden klaarpijpen voor Taylor. Wat een figuren.
Volgens het bandje is het omdat ze overschakelen naar een nieuw systeem.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
denk niet dat ze dit bewust hebben gedaan
ja bedoel bewust als in 'we gaan 2 weken onbereikbaar zijn omdat we er geen zin in hebben' oidquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens het bandje is het omdat ze overschakelen naar een nieuw systeem.
Ik kwam daar terecht wegens redenen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij komt op plekken op internet waar ik nooit kom. Tot ik deze post las, was ik onwetend.
Neuh, maar van een béétje organisatie mag je in deze tijd wel verwachten dat er iets van redundantie mogelijk moet zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja bedoel bewust als in 'we gaan 2 weken onbereikbaar zijn omdat we er geen zin in hebben' oid
maar ja, aannames
Ik geloof je.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kwam daar terecht wegens redenen.
Ik zit nu in een WhatsApp gesprek met iemand. Die zegt dat ik een week vantevoren een email had moeten krijgen, en dat ik een email moet sturen naar het adres waar ik al een email naar gestuurd heb.quote:
hahaquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, maar van een béétje organisatie mag je in deze tijd wel verwachten dat er iets van redundantie mogelijk moet zijn.
Gelukkig willen onze verkozen goden het onderwijs nog meer uitkleden.quote:
En je weet zeker dat de datum snel is?Niet dat je nog een paar weken hebt?quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zit nu in een WhatsApp gesprek met iemand. Die zegt dat ik een week vantevoren een email had moeten krijgen, en dat ik een email moet sturen naar het adres waar ik al een email naar gestuurd heb.
Ik heb even benadrukt dat een reactie via email misschien langer duurt dan er nog tijd is.
hoop dat het luktquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zit nu in een WhatsApp gesprek met iemand. Die zegt dat ik een week vantevoren een email had moeten krijgen, en dat ik een email moet sturen naar het adres waar ik al een email naar gestuurd heb.
Ik heb even benadrukt dat een reactie via email misschien langer duurt dan er nog tijd is.
denk niet dat dat er perse mee te maken heeft, iedereen zit op zn eigen eilandquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig willen onze verkozen goden het onderwijs nog meer uitkleden.
Minder geld om 100.000 verschillende contactformulieren en telefoonnummers in de lucht te houden. Dus worden ze beter bereikbaar.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Gelukkig willen onze verkozen goden het onderwijs nog meer uitkleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |