Volgens mij sta ik niet op die lijst maar ik ben binnenkort jarig dus misschien krijg ik dat als verrassingquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vooruit, eentje nog.
Bovendien mag Crack_ meer resultaatgericht aan de slag met haar to-dolijstjes. Ondanks meerdere toezeggingen dat een user op haar to-do lijstje staat (@:dud0r lees je mee?) heeft ze de betreffende user nog steeds niet 'gedaan'.
Ja, prima start van de werkdag.quote:
adem in, adem uit. komt goed!quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:21 schreef DeZwabber het volgende:
Blij dat er iemand naar aan het kijken is, maar tot ik een bevestiging heb zit mijn hartslag in een gebied waar een smartwatch 112 om zou gaan bellen.
Als ze dit nu noteeert op haar to-do lijstje dan wordt het een soort van Schrödingers kat.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij sta ik niet op die lijst maar ik ben binnenkort jarig dus misschien krijg ik dat als verrassing
Begrijpelijkquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:21 schreef DeZwabber het volgende:
Blij dat er iemand naar aan het kijken is, maar tot ik een bevestiging heb zit mijn hartslag in een gebied waar een smartwatch 112 om zou gaan bellen.
Niet te veel water en hij hoort uit te bloeien.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:27 schreef Ama het volgende:
Nieuw jaar, nieuwe kansen. Hoe zorg ik dat die niet binnen een paar weken al dood is.
[ link | afbeelding ]
Dankjequote:Op donderdag 30 mei 2024 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet te veel water en hij hoort uit te bloeien.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:30 schreef Ama het volgende:
Ze vroeg of ik ook rozen mee wou maar ja heb geen vaas.
Maar op dit moment wellicht even nietquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan even niet op z'n naam komen maar dat weet Zwab wel.
Die arme jongen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar op dit moment wellicht even niet
Whehehequote:Op donderdag 30 mei 2024 12:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Rozen
Mijn vriend gaf me een boeket met allerlei verschillende bloemen voor m'n verjaardag en dat heeft toen tot het uitgebloeid was in een emmer en pul gestaan, omdat hij zijn enige vaas laatst heeft weggegooidMannenmoment.
Ik/we inmiddels een stuk of 5.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |