Fijn dat je contact hebt, hopelijk kan diegene je doorverwijzen naar een andere persoon mét telefoonnummer. Mail is veel te laat johquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zit nu in een WhatsApp gesprek met iemand. Die zegt dat ik een week vantevoren een email had moeten krijgen, en dat ik een email moet sturen naar het adres waar ik al een email naar gestuurd heb.
Ik heb even benadrukt dat een reactie via email misschien langer duurt dan er nog tijd is.
Geen van bovengenoemde redenen, wil ik graag benadrukken.quote:
het zou zo fijn zijn als we niet meer met 3824902385028394 verschillende programma's zouden werkenquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Minder geld om 100.000 verschillende contactformulieren en telefoonnummers in de lucht te houden. Dus worden ze beter bereikbaar.
Je hoeft je niet nader te verklaren. Ik weet hoe zedig je bent en hoe je iedere vorm van seksueel handelen afkeurt.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen van bovengenoemde redenen, wil ik graag benadrukken.
Goed dat dit duidelijk is.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hoeft je niet nader te verklaren. Ik weet hoe zedig je bent en hoe je iedere vorm van seksueel handelen afkeurt.
Later vandaag in je beoordelingsgesprek:quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:57 schreef Crack_ het volgende:
het zou zo fijn zijn als we niet meer met 3824902385028394 verschillende programma's zouden werken
het gaat niet over mij maar over de (on)duidelijkheid richting studentenquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Later vandaag in je beoordelingsgesprek:
Crack_ kan nog werken aan haar zelfreflectie. Haar onvermogen tot flexibiliteit projecteert ze op het aantal superhandige toepassingen dat wij gebruiken om een excellente organisatie te zijn.
Mwah, voor een organisatorische overhaul moet ook budget vrijgemaakt worden.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
denk niet dat dat er perse mee te maken heeft, iedereen zit op zn eigen eiland
het zou veel efficienter zijn als dat minder werd gedaan, dat zou ook geld schelen. Maarja
true, maar dat geld is er.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, voor een organisatorische overhaul moet ook budget vrijgemaakt worden.
Ik moet toch iets om invulling te geven aan mijn behoefte aan werkontwijkend gedrag.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:01 schreef Crack_ het volgende:
het gaat niet over mij maar over de (on)duidelijkheid richting studenten
Nog wel. Dat geld dan.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
true, maar dat geld is er.
Wij zijn op dit moment mega aan het veranderen, maar we werken van achteren naar voren, bijvoorbeeld
Crack_ kan nog wel in dienst blijven, maar alleen als ze eens wat vaker zou overwerken. Salaris gewoon 20 % omlaag net als iedereen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Later vandaag in je beoordelingsgesprek:
Crack_ kan nog werken aan haar zelfreflectie. Haar onvermogen tot flexibiliteit projecteert ze op het aantal superhandige toepassingen dat wij gebruiken om een excellente organisatie te zijn.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet toch iets om invulling te geven aan mijn behoefte aan werkontwijkend gedrag.
quote:
wie is iedereen?quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Crack_ kan nog wel in dienst blijven, maar alleen als ze eens wat vaker zou overwerken. Salaris gewoon 20 % omlaag net als iedereen.
Collega's of zoquote:
Vooruit, eentje nog.quote:
Fuck logic.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:02 schreef Crack_ het volgende:
Eerst besluiten dat er van alles gaat veranderen en dán kijken hoe en wat en 'oh het gaat niet echt lukken maarja, fuck iiiit'
oh okequote:Op donderdag 30 mei 2024 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Collega's of zoWas maar een slegd garpjen
oei, pijnlijkquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vooruit, eentje nog.
Bovendien mag Crack_ meer resultaatgericht aan de slag met haar to-dolijstjes. Ondanks meerdere toezeggingen dat een user op haar to-do lijstje staat (@:dud0r lees je mee?) heeft ze de betreffende user nog steeds niet 'gedaan'.
quote:
pfff wat lekkerquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga mijn joggingbroek maar eens omruilen voor fatsoenlijke kleding en naar het werk toe.
RIP comfyquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga mijn joggingbroek maar eens omruilen voor fatsoenlijke kleding en naar het werk toe.
Hier komen meerdere collega's soms in joggingbroek naar kantoor toequote:Op donderdag 30 mei 2024 12:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ideaal.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier komen meerdere collega's soms in joggingbroek naar kantoor toe
Ja. De dagen hadden ze al gezegd toen ik het pakket boekte. Ik heb alleen geen tijd en locatie. Ze hebben net bevestigd dat ik al bericht had moeten krijgen, en de dagen kloppen. Er is iemand aan het zoeken.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En je weet zeker dat de datum snel is?Niet dat je nog een paar weken hebt?
Volgens mij sta ik niet op die lijst maar ik ben binnenkort jarig dus misschien krijg ik dat als verrassingquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vooruit, eentje nog.
Bovendien mag Crack_ meer resultaatgericht aan de slag met haar to-dolijstjes. Ondanks meerdere toezeggingen dat een user op haar to-do lijstje staat (@:dud0r lees je mee?) heeft ze de betreffende user nog steeds niet 'gedaan'.
Ja, prima start van de werkdag.quote:
adem in, adem uit. komt goed!quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:21 schreef DeZwabber het volgende:
Blij dat er iemand naar aan het kijken is, maar tot ik een bevestiging heb zit mijn hartslag in een gebied waar een smartwatch 112 om zou gaan bellen.
Als ze dit nu noteeert op haar to-do lijstje dan wordt het een soort van Schrödingers kat.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij sta ik niet op die lijst maar ik ben binnenkort jarig dus misschien krijg ik dat als verrassing
Begrijpelijkquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:21 schreef DeZwabber het volgende:
Blij dat er iemand naar aan het kijken is, maar tot ik een bevestiging heb zit mijn hartslag in een gebied waar een smartwatch 112 om zou gaan bellen.
Niet te veel water en hij hoort uit te bloeien.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:27 schreef Ama het volgende:
Nieuw jaar, nieuwe kansen. Hoe zorg ik dat die niet binnen een paar weken al dood is.
[ link | afbeelding ]
Dankjequote:Op donderdag 30 mei 2024 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet te veel water en hij hoort uit te bloeien.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:30 schreef Ama het volgende:
Ze vroeg of ik ook rozen mee wou maar ja heb geen vaas.
Maar op dit moment wellicht even nietquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan even niet op z'n naam komen maar dat weet Zwab wel.
Die arme jongen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar op dit moment wellicht even niet
Whehehequote:Op donderdag 30 mei 2024 12:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Rozen
Mijn vriend gaf me een boeket met allerlei verschillende bloemen voor m'n verjaardag en dat heeft toen tot het uitgebloeid was in een emmer en pul gestaan, omdat hij zijn enige vaas laatst heeft weggegooidMannenmoment.
Ik/we inmiddels een stuk of 5.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |