Ja dat is hier ook al een jaar lang een grap, omdat eigenlijk niemand er mee wil werken. Maar ze hebben er nu drie, waaronder ik zelf, toch zo gek gekregenquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja dat is hier ook al een jaar lang een grap, omdat eigenlijk niemand er mee wil werken. Maar ze hebben er nu drie, waaronder ik zelf, toch zo gek gekregen
De enige reactie van mijn moeder op deze verandering in verantwoordelijkheden: "flut app, flut programmeur"
Mam, weirdo
Ben ik eigenlijk nog te weinig mee bezig geweest om daar iets nuttigs over te kunnen zeggenquote:
Oke, komt goed. Is nu ook bekend waarom jij die uitnodiging niet heb gehad?quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:56 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kreeg net bevestiging dat ze zelf ook niet in de software kunnen wegens onderhoud. En dat ze me eventueel vandaag of morgen een uitnodiging gaan versturen.
De "eventueel" klinkt wel nog enigzins eng. Maar het is in ieder geval al iets.
Ik hoop dat het goedkomt, Zwab.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:56 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kreeg net bevestiging dat ze zelf ook niet in de software kunnen wegens onderhoud. En dat ze me eventueel vandaag of morgen een uitnodiging gaan versturen.
Hoezo is alles in onderhoud TIJDENS de examenperiodequote:Op donderdag 30 mei 2024 12:56 schreef DeZwabber het volgende:
Nope.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke, komt goed. Is nu ook bekend waarom jij die uitnodiging niet heb gehad?
Ik ken zelf niemand. En het probleem is ook dat als ik niet in het systeem aan dat examen gekoppeld sta, ik het niet kan maken ook al kom ik op opdagen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoezo is alles in onderhoud TIJDENS de examenperiodeMja, je bent alweer wat verder zo te horen.
Ken je of kent de Hogeschool eigenlijk andere mensen die dezelfde examens moeten doen? Want dan zou de locatie en het tijdstip daar uit op te maken moeten zijn toch. Of kunnen ze daar nu juist niet bij?
dan regelen zij daar een vervangende toets voor, dat is je rechtquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ken zelf niemand. En het probleem is ook dat als ik niet in het systeem aan dat examen gekoppeld sta, ik het niet kan maken ook al kom ik op opdagen.
Shit, daar was ik al bang voorquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ken zelf niemand. En het probleem is ook dat als ik niet in het systeem aan dat examen gekoppeld sta, ik het niet kan maken ook al kom ik op opdagen.
Hopelijk krijg je in die omgeving een beetje nuttige foutmeldingen. Anders ben je de sjaak. Die dingen ga je geheid vergeten.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben ik eigenlijk nog te weinig mee bezig geweest om daar iets nuttigs over te kunnen zeggenDat ik weer semicolons moet gebruiken vind ik niks, tho
De eerstvolgende default examendatum (de eigenlijke herkansingsdatum) valt op een dag waar ik dan weg ben voor werk.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan regelen zij daar een vervangende toets voor, dat is je recht
wel gezeik en gedoe en wil je niet natuurlijk![]()
Ja inderdaadquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je in die omgeving een beetje nuttige foutmeldingen. Anders ben je de sjaak. Die dingen ga je geheid vergeten.
ze nemen eens kans af, dat betekent dat je er een bij krijgt omdat je daar recht op hebt. Zij moeten dus, naast de herkansingsdatum, met een andere datum komenquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De eerstvolgende default examendatum (de eigenlijke herkansingsdatum) valt op een dag waar ik dan weg ben voor werk.
Dat zal ik dan wel moeten annuleren, maar daar maak ik hier ook geen vrienden mee dus ik hoop toch dat het nog voor volgende week goed gaat komen.
Ja, eventueel is nog niet echt een geruststellende mededeling.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:56 schreef DeZwabber het volgende:
Die riep vanmorgen dat 'ie een drukke werkdag voor de boeg had.quote:
Heeft ze eerder geen tijd voor je?quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:14 schreef Crack_ het volgende:
Volgend jaar mei naar elisabeth, nog een heel jaar wachtensnel weer vergeten
Herkenbaar. Ik heb dan ook vaak het gevoel dat ik er van in de problemen ga komen. (Ben nog nooit in de problemen gekomen op werk)quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:06 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben met dit soort dingen altijd meteen bang dat dit eigenlijk mijn schuld is. Dat ik iets over het hoofd heb gezien oid.
Oh wacht, dit gaat over je examen natuurlijk en niet de changes van Nijntjequote:Op donderdag 30 mei 2024 13:06 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben met dit soort dingen altijd meteen bang dat dit eigenlijk mijn schuld is. Dat ik iets over het hoofd heb gezien oid.
nee, stom wijfquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft ze eerder geen tijd voor je?
same maar ben me ervan bewust dat ik mn gevoel daarin niet kan vertrouwen, dat scheeltquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb dan ook vaak het gevoel dat ik er van in de problemen ga komen. (Ben nog nooit in de problemen gekomen op werk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |