ze nemen eens kans af, dat betekent dat je er een bij krijgt omdat je daar recht op hebt. Zij moeten dus, naast de herkansingsdatum, met een andere datum komenquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De eerstvolgende default examendatum (de eigenlijke herkansingsdatum) valt op een dag waar ik dan weg ben voor werk.
Dat zal ik dan wel moeten annuleren, maar daar maak ik hier ook geen vrienden mee dus ik hoop toch dat het nog voor volgende week goed gaat komen.
Ja, eventueel is nog niet echt een geruststellende mededeling.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:56 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kreeg net bevestiging dat ze zelf ook niet in de software kunnen wegens onderhoud. En dat ze me eventueel vandaag of morgen een uitnodiging gaan versturen.
De "eventueel" klinkt wel nog enigzins eng. Maar het is in ieder geval al iets.
Die riep vanmorgen dat 'ie een drukke werkdag voor de boeg had.quote:
Heeft ze eerder geen tijd voor je?quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:14 schreef Crack_ het volgende:
Volgend jaar mei naar elisabeth, nog een heel jaar wachtensnel weer vergeten
Herkenbaar. Ik heb dan ook vaak het gevoel dat ik er van in de problemen ga komen. (Ben nog nooit in de problemen gekomen op werk)quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:06 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben met dit soort dingen altijd meteen bang dat dit eigenlijk mijn schuld is. Dat ik iets over het hoofd heb gezien oid.
Oh wacht, dit gaat over je examen natuurlijk en niet de changes van Nijntjequote:Op donderdag 30 mei 2024 13:06 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben met dit soort dingen altijd meteen bang dat dit eigenlijk mijn schuld is. Dat ik iets over het hoofd heb gezien oid.
nee, stom wijfquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft ze eerder geen tijd voor je?
same maar ben me ervan bewust dat ik mn gevoel daarin niet kan vertrouwen, dat scheeltquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb dan ook vaak het gevoel dat ik er van in de problemen ga komen. (Ben nog nooit in de problemen gekomen op werk)
Ja ik snap dat gevoel wel. En zelfs als het niet zo is kunnen bedrijven zich daar altijd makkelijk achter verschuilenquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:06 schreef DeZwabber het volgende:
Wie is Elisabethquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:14 schreef Crack_ het volgende:
Volgend jaar mei naar elisabeth, nog een heel jaar wachtensnel weer vergeten
quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:26 schreef Crack_ het volgende:
Wil je nog een eiding @:dezwabber?misschien word je er vrolijk van
https://www.aldi.nl/aanbi(...)723-1-0.article.html
Ik heb in Wenen wel eens een tour gedaanquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Elisabeth_in_Beieren_(1837-1898)
maar dan musical
Riskant daar langs lopen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:24 schreef dud0r het volgende:
De shoarmatent ruikt weer goed. Maar heb al geluncht.
Cool cool coolquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Elisabeth_in_Beieren_(1837-1898)
maar dan musical
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |