quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehe. Ze zijn wel leuk.
[..]
Ik vroeg het me ook af ja. Ik zal eens kijken. Er is een Aldi op loopafstand van huis. Een bakje om m'n gekookte eitjes voor in de ochtendin te bewaren zou wle handig zijn.
Ik dacht precies hetzelfde en was verbaasd dat het een gebruikelijk formaat is. Nu hopen dat de steel niet van plastic is oidquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh damn. Ik zat nog even te kijken of het niet stiekem een heel klein pannetje was.Maar 24 cm is nice, zeker voor dat geld.
Maandag, dus dan komt het wel weer goed.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja zo toch proberen om zoveel mogelijk het normale ritme van hier te volgen. Maar sommige mensen hebben er meer last van dan andere. Wanneer moet je weer werken?
ohja, raar is dat hequote:Op donderdag 30 mei 2024 13:45 schreef DeZwabber het volgende:
Ik was vanochtend helemaal kapot. Had maar twee uur geslapen. Nu ben ik er overheen of zo. Voelt nog steeds niet heel goed, maar niet alsof ik op instorten sta.
Dit ja.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, raar is dat he
alsof die moeheid zich even aan het verstoppen is
ja maar het klopt dat de ene kant op makkelijker gaat dan de anderequote:Op donderdag 30 mei 2024 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maandag, dus dan komt het wel weer goed.
Had al verwacht hier heel slecht tegen te kunnen, de heenreis was echt een hele grote verrassing wat dat betreft.
Van oost naar west is over het algemeen prima te doenquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maandag, dus dan komt het wel weer goed.
Had al verwacht hier heel slecht tegen te kunnen, de heenreis was echt een hele grote verrassing wat dat betreft.
Zo voelt het vaak wel.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:49 schreef bitterbal het volgende:
volvens mij ben je gewoon aan het spelen op werk
Hij negeerde die vraag gisteren ook alquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:52 schreef bitterbal het volgende:
Maar heb je ook wat fotos voor ons kat?
Ik ook niet, maar dat betekent wel dat ik effectief een hele nacht heb overgeslagen. Na m'n eerste berichten hier ben ik bijna meteen in slaap gedonderdquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:49 schreef bitterbal het volgende:
ja ik slaap eigenlijk tijdens dat vliegen nooit echt dus als ik dan overdag thuis zou komen zou ik wel een powernap doen maar anders wachten tot de avond en wat vroeger gaan slapen
en weten hoe de andere mensen waren.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij negeerde die vraag gisteren ook alWij willen foto's, Kat!
Ieuw, andere mensen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en weten hoe de andere mensen waren.
Dacht ik alquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat betekent wel dat ik effectief een hele nacht heb overgeslagen. Na m'n eerste berichten hier ben ik bijna meteen in slaap gedonderd
nou ja over een paar dagen heb je daar ook geen last meer van.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat betekent wel dat ik effectief een hele nacht heb overgeslagen. Na m'n eerste berichten hier ben ik bijna meteen in slaap gedonderd
lol ja, en soms valt dat mee maar voel je je gewoon soort van.. dronkenquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ja.
Tot je eindelijk even rustig kan zitten, dan is het meteen een hamer.
om het water te hergebruiken of om een andere reden?quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga misschien toch maar constructie met een regenton maken om het water van het plat dak af te voeren. Alleen die dingen zijn allemaal even lelijk. Allen die raindrop van Elho is wel leuk maar weet niet of die gaat passen
Zodra ik weer een beetje energie heb, ga ik ze online gooien, komt nogquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:52 schreef bitterbal het volgende:
Maar heb je ook wat fotos voor ons kat? En hoe waren je reisgenoten?
Eigelijk om een overloop te creëren mocht het weer te hard regenen en de riolering me in de steek laat.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lol ja, en soms valt dat mee maar voel je je gewoon soort van.. dronken
[..]
om het water te hergebruiken of om een andere reden?
ik wil ook regentonnen (bij tuinhuis), lelijk boeit me wat minder.. al zag ik laatst oranje tonnen (ze noemden het terracotta, was het niet) die heel goedkoop waren, ik heb ze toch overgeslagen
quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zodra ik weer een beetje energie heb, ga ik ze online gooien, komt nog
En het was een hele gezellige groep. Ik had het vooraf niet verwacht, maar zo'n klein clubje is echt een enorm pluspunt geweest. Zorgt er toch voor dat je hechter wordt, ook al zijn de verschillen groter.
das fijn om te horenquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zodra ik weer een beetje energie heb, ga ik ze online gooien, komt nog
En het was een hele gezellige groep. Ik had het vooraf niet verwacht, maar zo'n klein clubje is echt een enorm pluspunt geweest. Zorgt er toch voor dat je hechter wordt, ook al zijn de verschillen groter.
Je kan ook overwegen om drainage voor je tuin aan te leggen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga misschien toch maar constructie met een regenton maken om het water van het plat dak af te voeren. Alleen die dingen zijn allemaal even lelijk. Allen die raindrop van Elho is wel leuk maar weet niet of die gaat passen
Ik vond hem ook al mooi. Eerst gezellig hier mijn terugkeer melden, daarna weer meteen verdwenenquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dacht ik al
Ik was toen ik terugvloog vanaf Mexico ook helemaal vercracktOf ja, toen ik aankwam viel het nog wel mee. Maar ik had mijn jetlag de verkeerde kant op gereset of zo na de eerste nacht. Toen wel echt een halve week last gehad, nog nooit eerder zoiets meegemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |