Lekker dan.quote:Hackers zeggen gegevens van 560 miljoen klanten Ticketmaster in handen te hebben
jaaa, dat wil ik ookquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb in Wenen wel eens een tour gedaan
heb er heel veel zin inquote:
Hopelijk het begin van het einde van dat kutbedrijf. Waarschijnlijk niet, maar ik zit nog vol met positivisme.quote:
Niet kunnen slapen vannacht?quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb advies nodig van wereldreziger @:bitterbal betreffende jetlag van naar het oosten reizen.
Dit is echt afschuwelijk, de andere kant op was zo makkelijk
Ben je ontsteld?quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom kom ik ook in NWS.
* IJsdraakje ontvolgt topic
Ik ben een leverworst.quote:
Ik denk dat ik tussen 15:00 en nu meer uur slapend dan wakker heb doorgebracht, ben te oud om nog nachten door te halenquote:
nou dat niet willen eten herken ik nietquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik tussen 15:00 en nu meer uur slapend dan wakker heb doorgebracht, ben te oud om nog nachten door te halen
Het dingetje is dat ik mezelf om 11:30 echt m'n bed uit moest trekken en dat ik sinds het vliegtuig eigenlijk niet meer echt gegeten heb, de pogingen daartoe ten spijt.
oh echt?quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kijk ook ieder jaar rond de kerstperiode de serie.
Whehe. Ze zijn wel leuk.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:26 schreef Crack_ het volgende:
Wil je nog een eiding @:dezwabber?misschien word je er vrolijk van
https://www.aldi.nl/aanbi(...)723-1-0.article.html
Ik vroeg het me ook af ja. Ik zal eens kijken. Er is een Aldi op loopafstand van huis. Een bakje om m'n gekookte eitjes voor in de ochtendin te bewaren zou wle handig zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:27 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil het allemaal!!!! behalve die spatel
en bij dat bakje vraag ik me af wat het is, ziet er wel cute uit
Ik heb een zwakke maag, die gaat echt heel slecht op praktisch alles behalve achtbanen (godzijdank)quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat niet willen eten herken ik niet![]()
Maar ik heb er niet echt super veel last van. Laatste keer alleen dat ik vroeger wakker was dan normaal.
Oh damn. Ik zat nog even te kijken of het niet stiekem een heel klein pannetje was.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:33 schreef Crack_ het volgende:
https://www.aldi.nl/aanbi(...)042-1-0.article.html
Dit wil ik ook12 euro ???
![]()
![]()
nou ja zo toch proberen om zoveel mogelijk het normale ritme van hier te volgen. Maar sommige mensen hebben er meer last van dan andere. Wanneer moet je weer werken?quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een zwakke maag, die gaat echt heel slecht op praktisch alles behalve achtbanen (godzijdank)
Vroegah heel wat ochtenden bij een wc doorgebracht terwijl ik niet eens echt een kater had.
Vroeger wakker had ik daar ook, maar dat was vrij snel wel klaar. Nu is het probleem juist het tegenovergestelde.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:45 schreef DeZwabber het volgende:
Ik was vanochtend helemaal kapot. Had maar twee uur geslapen. Nu ben ik er overheen of zo. Voelt nog steeds niet heel goed, maar niet alsof ik op instorten sta.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:40 schreef bitterbal het volgende:
nou dat niet willen eten herken ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |