* Nattekat alvast wat klachten van de dag inplantquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das fijn om te horen![]()
En maak je je niet te druk , over een paar dagen ben je weer de oude
Doe je ze in een keer of ga je verdelen over de komende tijd?quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat alvast wat klachten van de dag inplant
is die toch bezorgd?quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, dankzij m'n moeder de reddende engel kan ik vanmiddag meteen beginnen met pc aansluiten. PrutsDHL.
Zo even een bloemetje halen voor d'r.
Ja, ik had avondbezorging geselecteerd, maar DHL deed een DHL en had daar lak aan. Dus ik had m'n mama gevraagd of die een uurtje in m'n huis wilde gaan zitten.quote:
Wel netjes 1 per dag.quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doe je ze in een keer of ga je verdelen over de komende tijd?
Ah nicequote:Op donderdag 30 mei 2024 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik had avondbezorging geselecteerd, maar DHL deed een DHL en had daar lak aan. Dus ik had m'n mama gevraagd of die een uurtje in m'n huis wilde gaan zitten.
Hoe staat je sollicitatie bij de blauwe doos?quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel netjes 1 per dag.
Eerste werkdag is de eerste, tenzij de post-vakantie dip al is begonnen.
Nee, was 'ie niet eens gegaan, want het was een verzekerde zending.quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah nice![]()
zon pakket wil je ook niet naar een pakketpunt laten gaan
Lekker WoW'en vanavond.quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Alternate deed het netjes hoor, die belden me vooraf dat het fout was gegaan en dat ze 'm naar morgenavond konden laten zetten (en uiteraard m'n extra kosten terug, dat was meteen al gezegd), maar aangezien ik een ongeduldige control freak ben, had ik allang gezien dat 'ie met de bezorger mee was en dus geregeld dat iemand 'm kon opvangen.
1 keer problemen gehad met DHL. Pakket stond al een paar dagen onderweg naar het pakketpunt, maar de status veranderde maar niet. Dus ik gewoon vragen bij dat punt of het er toch lag. Nee, dat was niet het geval. Paar dagen later kreeg ik de melding dat het pakket bezorgd was bij het centrale punt, waar ook de chauffeurs hun busje en zo inladen en vertrekken..quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:09 schreef RockNijntje het volgende:
Hier ook weer lekker gezeik met DHL, maar we lossen het allemaal wel weer op
Toch ook altijd wel spannend, een nieuwe PC.quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, dankzij m'n moeder de reddende engel kan ik vanmiddag meteen beginnen met pc aansluiten. PrutsDHL.
Zo even een bloemetje halen voor d'r.
Radiostiltequote:Op donderdag 30 mei 2024 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe staat je sollicitatie bij de blauwe doos?
Ik heb je zelfs nog gequoteerd toen je terug was VOCHTIG POESJEquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:31 schreef Nattekat het volgende:
GOUDEN VISJE
Je hebt me gewoon gemist, ik voel het
Ik was ook helemaal kapot die keren van de VS naar huisquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb advies nodig van wereldreziger @:bitterbal betreffende jetlag van naar het oosten reizen.
Dit is echt afschuwelijk, de andere kant op was zo makkelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik heb dat bericht gezien ja, daar claimde je van niet, maar dat geloof ik nietquote:Op donderdag 30 mei 2024 14:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb je zelfs nog gequoteerd toen je terug was VOCHTIG POESJE
Ja heen geen enkel probleem, maar terug was zwaar!quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was ook helemaal kapot die keren van de VS naar huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |