SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Je hebt deze gozer na 1 nieuwsbericht al meteen afgeschreven puur omdat ie in de MLS speelt?quote:
Cole Bassett was daar ook topquote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je hebt deze gozer na 1 nieuwsbericht al meteen afgeschreven puur omdat ie in de MLS speelt?
Het begint steeds eerder hier zeg, man man man.
Is!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Cole Bassett was daar ook top![]()
@:lokale_notabele
Want een spits die net een paar dagen 24 is heeft over een paar jaar geen restwaarde meer?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vreemd dat er ineens zo weinig in het 20-22 leeftijdssegment gewinkeld wordt, er moet ook nog restwaarde zijn na een paar jaar.
Gast is 24, heeft een Argentijns én Italiaans paspoort en speelt bij een middenmotor in een waanzinnige schijtcompetitiequote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Want een spits die net een paar dagen 24 is heeft over een paar jaar geen restwaarde meer?
Jullie moeten allemaal iets minder FM gaan spelen hoor.
Ik ben ook waanzinnig enthousiast over dat Ivoriaantje van 22 die in de 3e divisie in Frankrijk speelt.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Gast is 24, heeft een Argentijns én Italiaans paspoort en speelt bij een middenmotor in een waanzinnige schijtcompetitie
Ik heb genoeg gezien
Ja leuk voor Dordrecht, al moeten die gewoon in de KKD blijven.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben ook waanzinnig enthousiast over dat Ivoriaantje van 22 die in de 3e divisie in Frankrijk speelt.
Heeft onze godenscouting gewoon zo maar even de nieuwe Kante gespot.
Met dezelfde prestaties een stuk minder dan een speler van 21. Zeker aanvallers. Als Santi de 2e seizoenshelft zo goed was geweest als de 1e had je hem voor ¤50-60m kunnen verkopen, dat gaat met deze gast nooit lukken.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Want een spits die net een paar dagen 24 is heeft over een paar jaar geen restwaarde meer?
Jullie moeten allemaal iets minder FM gaan spelen hoor.
Oneens, kwaliteit moet altijd leidend zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met dezelfde prestaties een stuk minder dan een speler van 21. Zeker aanvallers. Als Santi de 2e seizoenshelft zo goed was geweest als de 1e had je hem voor ¤50-60m kunnen verkopen, dat gaat met deze gast nooit lukken.
Je selectie hoeft niet vol te zitten met spelers onder de 23, maar dure aankopen zouden wel vooral uit dat segment moeten komen.
Nou ja, Hancko zat ook in dat segment, maar die werd absoluut voor de basis gehaald. Dat lijkt mij minder het geval bij deze jongen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met dezelfde prestaties een stuk minder dan een speler van 21. Zeker aanvallers. Als Santi de 2e seizoenshelft zo goed was geweest als de 1e had je hem voor ¤50-60m kunnen verkopen, dat gaat met deze gast nooit lukken.
Je selectie hoeft niet vol te zitten met spelers onder de 23, maar dure aankopen zouden wel vooral uit dat segment moeten komen.
Newsflash: in de eredivisie moet je een verkoopclub willen blijvenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Oneens, kwaliteit moet altijd leidend zijn.
Het lijkt me niet per se de juiste insteek om potentiële dure aankopen te gaan beoordelen op hun eventuele toekomstige transferwaarde. Tenzij je voor altijd een verkoopclub wil blijven
Daar ben je wel per definitie tot veroordeeld als (top)club in de Eredivisie. Net als Ajax, PSV en AZ moeten transfers je primaire bron van inkomsten zijn om door te blijven bouwen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:29 schreef Pistolero het volgende:
Tenzij je voor altijd een handelshuis en verkoopclub wil blijven.
Ja het zat me vooral dwars bij Zerrouki en Ueda, die geen basisspeler zijn en niet van een niveau dat een 21-22 jarige betaalbare speler niet ook gewoon kan hebben.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, Hancko zat ook in dat segment, maar die werd absoluut voor de basis gehaald. Dat lijkt mij minder het geval bij deze jongen.
Met Ueda én Santi nog in de selectie lijkt het mij ook niet heel noodzakelijk om nu al nog een dure spits te halen. Dan zou ik inderdaad een jonger iemand zoeken die eerder in de loop van het seizoen een serieuze concurrent kan worden van Ueda dan iemand die er gelijk staat.
Mee eens. Eigenlijk moet je er dan echt gelijk staan.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja het zat me vooral dwars bij Zerrouki en Ueda, die geen basisspeler zijn en niet van een niveau dat een 21-22 jarige betaalbare speler niet ook gewoon kan hebben.
Ik werd een beetje boos van dit gerucht.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben ook waanzinnig enthousiast over dat Ivoriaantje van 22 die in de 3e divisie in Frankrijk speelt.
Heeft onze godenscouting gewoon zo maar even de nieuwe Kante gespot.
Tenzij het een speler van het niveau Veerman, Schouten, Lang of Dest is. Met nadruk op het niveau.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is eerder een kwestie van moeten, lijkt me.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Newsflash: in de eredivisie moet je een verkoopclub willen blijven
Dat zegt ie toch?quote:Op zondag 26 mei 2024 08:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is eerder een kwestie van moeten, lijkt me.
Maar hij is al terug van vakantie toch. Al een paar weken zelfs.quote:Op zondag 26 mei 2024 10:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Trainer zal pas komen als de zwaar oververmoeide Te KLoese terugkomt van zijn vakantie
belachelijk natuurlijk als je de benoeming van de belangrijkste man van de club gaat uitstellen omdat je zonodig op vakantie moet in deze periode waar je het al voor elkaar moet hebben wie er voor de groep moet komen te staan en welke spelers er gehaald zouden worden
schandalig beleid
#tekloeseout
De man doet niets andersquote:Op zondag 26 mei 2024 11:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar hij is al terug van vakantie toch. Al een paar weken zelfs.
Of is hij weer op vakantie gegaan?
heb je dennis net gesproken?quote:Op zondag 26 mei 2024 11:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dennis is niet eens op vakantie.
Is dit dan het strand van Scheveningen?quote:Op zondag 26 mei 2024 13:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij denkt dat echt dat het zand van oostvoorne er zo uit ziet????
[ afbeelding ]
doe normaalquote:Op zondag 26 mei 2024 13:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is dit dan het strand van Scheveningen?
quote:Santiago Giménez en Fer Serrano geven elkaar jawoord op Mexicaans strand
MET VIDEOFeyenoord-spits Santiago Giménez en zijn partner Fer Serrano hebben elkaar het jawoord gegeven. Op een strand in Mexico stapten de twee in het huwelijksbootje, zo is te zien op hun Instagram-kanalen.
Laten we er even een expert bijhalen.quote:Op zondag 26 mei 2024 13:17 schreef alopio het volgende:
[..]
Wie gaan we meer missen, Santi of dat mokergekke wijf?
Die blijven gewoonquote:Op zondag 26 mei 2024 13:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laten we er even een expert bijhalen.
@:Caland
De hele club staat in de fik.quote:Op zondag 26 mei 2024 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is naast te Kloese nu ook Gimenez al op vakantie?!1
Ik zou het wel leuk vinden als we dan gewoon zijn Kuipsong in ere houdenquote:Op zondag 26 mei 2024 14:30 schreef Buitendam het volgende:
Tijd voor de méér dan terechte aanstelling van het trainerschap voor Van Bommel.
Die moet lekker bij psv rotzooi gaan makenquote:Op zondag 26 mei 2024 14:30 schreef Buitendam het volgende:
Tijd voor de méér dan terechte aanstelling van het trainerschap voor Van Bommel.
quote:Op zondag 26 mei 2024 15:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Die moet lekker bij psv rotzooi gaan maken
wat heeft hij meer gepresteerd dan gio dat hij de trainer van feyenoord zou moeten worden![]()
annonce Pusic
quote:Op zondag 26 mei 2024 15:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat heeft hij meer gepresteerd dan gio dat hij de trainer van feyenoord zou moeten worden![]()
Welk soort spelers zie jij eigenlijk specifiek niet zitten? Heb het gevoel dat je alles geweldig vindt, van Gijs Smal tot aan Zerrouki tot aan deze gast die niemand van ons kent.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Oneens, kwaliteit moet altijd leidend zijn.
Het lijkt me niet per se de juiste insteek om potentiële dure aankopen te gaan beoordelen op hun eventuele toekomstige transferwaarde en ze op basis daarvan wel/niet aan te trekken. Tenzij je voor altijd een handelshuis en verkoopclub wil blijven.
Breek je been?quote:Op zondag 26 mei 2024 14:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als we dan gewoon zijn Kuipsong in ere houden
Akkoord.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat kon ‘ie zelf altijd wel waarderen in ieder geval
In principe zie ik alle spelers in de huidige selectie wel zitten ja, zelfs de minst goede spelers als een Lopez ofzo hebben nog een prima basisniveau. Echt waardeloze spelers die niet kunnen voetballen, zeg maar categorietje Liam Kelly, hebben we allang niet meer gelukkig.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:00 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Welk soort spelers zie jij eigenlijk specifiek niet zitten? Heb het gevoel dat je alles geweldig vindt, van Gijs Smal tot aan Zerrouki tot aan deze gast die niemand van ons kent.
Ja maar met Kelly noem je dan ook wel iemand.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
In principe zie ik alle spelers in de huidige selectie wel zitten ja, zelfs de minst goede spelers als een Lopez ofzo hebben nog een prima basisniveau. Echt waardeloze spelers die niet kunnen voetballen, zeg maar categorietje Liam Kelly, hebben we allang niet meer gelukkig.
Als ik al een aankoop niet zie zitten zal dat vooral zijn omdat die dan een jeugdspeler in de weg zal zitten.
Ik moest weer 3x lezen om de woordkunstenaarij van ZKA te begrijpen, maar het is dus de bedoeling dat hij gewoon deze zomer moet komen en niet pas transfervrij na 31 december, toch?quote:Op zondag 26 mei 2024 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Feyenoord zou een bod op tafel hebben gelegd.
Jazeker! Zijn contract loopt af op 31 december.quote:Op zondag 26 mei 2024 21:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik moest weer 3x lezen om de woordkunstenaarij van ZKA te begrijpen, maar het is dus de bedoeling dat hij gewoon deze zomer moet komen en niet pas transfervrij na 31 december, toch?
Ik hoor het wel als er een MEGASUPERDELUXETOTAALUBERAKKOORD is.quote:Op zondag 26 mei 2024 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nou, we gaan het zien.quote:Op zondag 26 mei 2024 21:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jazeker! Zijn contract loopt af op 31 december.
Zal wel weer gaan om een paar Snickers en een doosje autodrop.quote:Op zondag 26 mei 2024 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We vertrouwen Dennis en de scouting.quote:Op zondag 26 mei 2024 21:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou, we gaan het zien.
Ik word wel een beetje bang van het feit dat ZKA laaiend enthousiast is over alle namen die tot nu toe voorbij komen.
Aangezien ZKA vond dat de scouting steeds gepasseerd wordt is het toch een goed teken dat ie nu wel enthousiast is? Zelfs als er eerder weinig van klopte.quote:Op zondag 26 mei 2024 21:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou, we gaan het zien.
Ik word wel een beetje bang van het feit dat ZKA laaiend enthousiast is over alle namen die tot nu toe voorbij komen.
De creditcard van Toon van Bodegom zal wel weer declined worden in de USA.quote:Op zondag 26 mei 2024 21:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zal wel weer gaan om een paar Snickers en een doosje autodrop.
Ik zie het wel als er over 4 weken een akkoord is (of geen akkoord natuurlijk).
Ik zie dat onze Argentijnse vriend zelfs een scout van Feyenoord is gaan volgen op Instagram.quote:Op zondag 26 mei 2024 21:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aangezien ZKA vond dat de scouting steeds gepasseerd wordt is het toch een goed teken dat ie nu wel enthousiast is? Zelfs als er eerder weinig van klopte.
Feyenoord gaat natuurlijk nooit drie dure spitsen hebben lopen, ondanks wat Jannes zegtquote:Op zondag 26 mei 2024 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Klinkt alsof het een zacht prijsje gaat zijn, op zich prima dan. Veel matiger dan Ueda zal ie vast niet zijn.
Natuurlijk, maar het lijkt mij niet heel verkeerd om alvast in te spelen op een vertrek van Santi of Ueda.quote:Op zondag 26 mei 2024 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord gaat natuurlijk nooit drie dure spitsen hebben lopen, ondanks wat Jannes zegt
Dit zou een prima keuze zijn.quote:Op zondag 26 mei 2024 23:08 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Volgens Achmed is ene Brian Priske dichtbij een deal met Feyenoord
Bossie had al eerder DE PRIMEUR
https://www.voetbalprimeu(...)-opvolgers-slot.html
🥇
Ken hem niet, wel al drie keer kampioen geworden en een beker gewonnenquote:
Dit zou erg mooi zijn.quote:Op zondag 26 mei 2024 23:08 schreef Caland het volgende:
[ x ]
🥇
Farzam is wel een betrouwbare journalist, ja.quote:Op zondag 26 mei 2024 23:18 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hier broeit iets. @:zka in de mud?
Ik heb geen idee maar als verstandige users enthousiast zijn ben ik het ookquote:
Heeft Hancko nog met hem gewerkt?quote:Op zondag 26 mei 2024 23:30 schreef Pistolero het volgende:
Als ik zo de eerste reacties lees wordt Priske net zo erg aanbeden bij Sparta Praag als dat Slot bij Feyenoord werd.
Een interview uit 2022 over zijn opvattingen, wel in het jaar dat hij weg moest bij Antwerpquote:Op zondag 26 mei 2024 23:41 schreef Scrummie het volgende:
Anderhalf uur lang Brian Priske.
Gehost door Arend. Dat moet wel een teken zijn.
Antwerp is ook een wespennest met een gestoorde voorzitter, dus tsja.quote:Op zondag 26 mei 2024 23:46 schreef Caland het volgende:
https://archive.ph/pZ1Sh
En nog wat context over het ontslag. Klinkt allemaal niet eens heel negatief, Antwerp ging daarna ook pas echt investeren meen ik.
(Het is HLN en die Belgen gaan Danny echt niet aanklagen dus laat maar mooi staan)
Jep. Ik zit even in de krantenbank te kijken.quote:Op zondag 26 mei 2024 23:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Antwerp is ook een wespennest met een gestoorde voorzitter, dus tsja.
Die hebben ook nog een vuil trucje uitgehaald met dat ontslag waar Priske nog een rechtzaak over heeft gewonnen.
Als je zonder schaamte dickpic Marc aanstelt ben je een parodie op een voetbalclubquote:Op zondag 26 mei 2024 23:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Antwerp is ook een wespennest met een gestoorde voorzitter, dus tsja.
Die hebben ook nog een vuil trucje uitgehaald met dat ontslag waar Priske nog een rechtzaak over heeft gewonnen.
Eindelijk goede corners.quote:Yes. I was responsible for the defensive work and also set pieces. And over the years we became some of the best in Europe on set pieces.
Een zware rugzak, maar voor Gheysens niet bezwarend genoeg om het idee af te schieten. Snel wordt er een vergadering belegd in Nederland en worden advocaten op de zaak gezet om de risico's te evalueren. Na een tiental ontmoetingen met Michael Gheysens en Omar Souidi (die ondertussen ook makelaar is geworden) wordt Marc Overmars op 21 maart 2022 voorgesteld als de nieuwe sportief directeur van Antwerp. De ethiek is begraven, het sportieve krijgt voorrang.quote:Op zondag 26 mei 2024 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je zonder schaamte dickpic Marc aanstelt ben je een parodie op een voetbalclub
Feyenoord scoort sinds Arne (eigenlijk al onder Dick) steevast het meest uit corners van de eredivisie. Elk seizoen minimaal 10quote:
Hm oke. Dan gaan we het nog beter doen!quote:Op zondag 26 mei 2024 23:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord scoort sinds Arne (eigenlijk al onder Dick) steevast het meest uit corners van de eredivisie. Elk seizoen minimaal 10
En voor @Pistolero een kortstondige mening van Priske over Hancko.quote:Degryse, oud-speler van onder andere Club Brugge en PSV, zag ook allerminst een team dat worstelt met zijn vorm. ,,Het was een beetje door pech dat ze verloren en door de kwaliteit van RC Genk, want die zitten in een geweldige flow en zijn beter met de kansen omgesprongen. Maar Antwerp speelde niet slecht en er is geen enkele reden om te denken dat het nu als een kaartenhuisje in elkaar zal zakken. Het elftal zit goed in elkaar. Er is veel meer duidelijkheid over de manier van spelen dan vorig seizoen onder Brian Priske. Van Bommel heeft ook moeilijke beslissingen durven te nemen, zoals Radja Nainggolan buiten de kern zetten en Vincent Janssen verkiezen boven Michael Frey voor de spits."
quote:De Deense coach Brian Priske, vorig seizoen werkzaam bij Antwerp, zou een vertrek van zijn steunpilaar erg betreuren. De Deen is lovend over Hancko, zoals hij hem ook meteen in bescherming nam toen de speler vorige maand tegen Viking Stavanger een duur doelpunt weggaf door te zacht terug te spelen op keeper Dominik Holec. Het betekende uitschakeling van Sparta Praag in de voorronde van de Conference League, maar Priske was niet boos. ,,Ik wil mezelf geen Sparta Praag voorstellen zonder Hancko'', zei de Deen vorige week. ,,Maar transfers zijn nou eenmaal onderdeel van het voetbal.''
Hancko is in de nationale ploeg van Slowakije vooral linksback, logisch omdat Milan Skriniar van Internazionale daar op zijn positie centraal in de defensie speelt. Vorig seizoen was hij ook bij Sparta Praag nog vaak aan de linkerkant in de defensie te vinden, maar onder Priske speelde hij alleen maar in de as van het veld. De 1,88 meter lange Hancko heeft wel wat weg van Senesi, ook de Slowaak bouwt eenvoudig op. De international, een uitstekende kopper, beschikt ook over snelheid en kan moeiteloos ver van het eigen doel met volop ruimte in zijn rug opereren. Waar de aanhang van Feyenoord ook enthousiast over zal zijn als Te Kloese de verdediger inderdaad naar Rotterdam weet te halen: Hancko maakte vorig seizoen liefst tien goals voor Sparta Praag. Dat had vooral te maken met zijn trefzekerheid vanaf de strafschopstip, hij faalde niet bij al zijn acht pogingen.
In Slowakije en Tsjechië geniet de speler ook bekendheid omdat hij is getrouwd met de Tsjechische tennisster Krystina Pliskova, ooit nummer 35 van de wereldranglijst en de tweelingzus van Karolina Pliskova, die zelfs nummer één van de wereld was. Priske schotelde de speler nog een plan voor waarin hij aangaf wat Sparta Praag hem kon bieden om nog beter te worden. ,,Voor bijvoorbeeld een nog betere transfermogelijkheid na dit seizoen dan dat hij op dit moment heeft'', zei Priske op een persconferentie.
quote:Je moet gewoon maar kijken naar de metamorfose van de Bosuil. Of op de parking in Deurne gaan staan 's ochtends en dan kijken naar de prestigieuze cv's die onderweg zijn naar de kleedkamer van stamnummer 1. Of gewoon al zien hoeveel deining de vierde plaats van vorig seizoen veroorzaakte. Na zijn lastige uitdaging om een puzzel te leggen waarvan de stukken eigenlijk niet samen pasten, werd Brian Priske verzocht om zijn koffers te pakken. Op zijn felbegeerde zitje neemt momenteel de XXL-reputatie van Mark van Bommel plaats. De gewezen Europese kampioen met Barcelona en WK-finalist met Oranje verzamelde als trainer nog niet veel goeie herinneringen.
De voormalige middenvelder kwam via Marc Overmars naar de Koekenstad en komt aan het hoofd te staan van een kern die bijna helemaal aan de andere kant van de grens werd gevormd. Hij gaat uit van balbezit en een 4-3-3-opstelling. Voetbal volgens heldere ideeën dus, en dat overtuigde het bestuur, dat vorig seizoen niet zo gek was op de vaak chaotische plannen van Priske. Het officiële discours predikt geduld en herinnert eraan dat je geen topclub wordt van vandaag op morgen, maar de Nederlander kan zijn ambitie toch moeilijk onder stoelen of banken steken. De Great Old wil stevig op de deur kloppen en Club Brugge het vuur aan de schenen leggen.
De persconferenties moeten wel interessant blijven, erg mooi.quote:Op maandag 27 mei 2024 00:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De Deen Brian Priske (45) baarde begin dit seizoen opzien door bijna naakt een persconferentie te geven. Met alleen een handdoek rond de middel stond hij media te woord toen de poulefase van de Europa League was bereikt. ,,Sorry, weddenschap verloren met de spelers. Als we zouden winnen, de nul houden en doorstoten, ging ik dit doen. Met veel plezier.'' Volgens vaste verslaggevers bij Antwerp neemt Gheysens zijn coach sindsdien niet serieus meer.
Naaktlopen moet weer leuk worden!!!
Eh jawel maar er speelt niks concreets?quote:Op zondag 26 mei 2024 23:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maar als verstandige users enthousiast zijn ben ik het ook
Die stond niet in de lijst met 180 trainers van ZKA toch
Zó dichtgetimmerd dat de concrete bewegingen rond Nadje, Hendriks en Carranza nog steeds lekken.. of zo?quote:Op zondag 26 mei 2024 23:55 schreef Pistolero het volgende:
Volgens ZKA weet niemand van zijn bronnen dat dit concreet zou zijn.
Dus of die Deense journalist gaat vreselijk in the mud, of KloeseGod heeft het flink dichtgetimmerd qua lekken.
Spanning en sensatie!
Bij board en wat conservatieven wel. Maar ook hier weer niks concreetsquote:Op maandag 27 mei 2024 01:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
De echte vraag is of de firma van Marwijk en schoonzoon in beeld is?
Zo niet concreet dat ze al wel een oriënterend gesprek hebben gehad volgens jou.quote:
quote:Op maandag 27 mei 2024 07:18 schreef Kerftminister het volgende:
Krabby in zn adilettatjes ff een artikel getikt over Priske zie ik
Doremifasol weer een kutstukje vol (en te Kloese weer op vakantie!!!)quote:De algemeen en technisch directeur verblijft momenteel in Mexico, waar hij afgelopen weekeinde de bruiloft mee vierde van spits Santiago Giménez. Tal van grootheden uit het Mexicaanse voetbal waren aanwezig op het feest, net zoals Alireza Jahanbakhsh, een van Giménez’ beste vrienden bij Feyenoord.
Dat Te Kloese tijd had, of maakte, voor het feestje, betekent dat hij zijn zaken op orde heeft in de zoektocht naar een nieuwe trainer voor Feyenoord. Ook intern bij de club valt op dat de directeur zijn kaarten stevig tegen de borst houdt. Er lekt weinig uit, behalve interesse in spelers, zoals Matthias Delorghe (Sint-Truiden), Omari Hutchinson (Chelsea), Chris Kevin-Nadje (Versailles) en Julían Carranza (Philadelphia Union), talentvol, maar geen spelers die Feyenoord direct sterker maken. Daarvoor is het toch wachten op een nieuwe trainer.
KLOESE WERKE VOOR JE CHELDquote:Op maandag 27 mei 2024 07:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Doremifasol weer een kutstukje vol (en te Kloese weer op vakantie!!!)
Matthias Delorghe had ik nog nergens gelezen geloof ikquote:Op maandag 27 mei 2024 07:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Doremifasol weer een kutstukje vol (en te Kloese weer op vakantie!!!)
Nou ja, het is niet dat Hutchinson al echt veel verder is dan de opties die we dit seizoen op rechtsbuiten hadden, maar het is wel een ideale categorie om in te investeren.quote:Op maandag 27 mei 2024 08:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Matthias Delorghe had ik nog nergens gelezen geloof ik
Krabby met weer een PRIMEUR 🤝 🥇
Al lijkt mij die Hutchinson wel iemand die Feyenoord direct beter maakt
We weten gewoon de nieuwe trainer denk ik.quote:Op maandag 27 mei 2024 08:55 schreef Pistolero het volgende:
Volgens Krabby in zijn stukje wil Feyenoord binnen nu en een week de nieuwe trainer bekend maken trouwens.
Dat is dus gewoon al tamelijk concreet.
We hebben dit seizoen met enige regelmaat tegen Nieuwkoop, Alireza of Paixao die alleen maar in de zomer of lente goed speelt daar aangekekenquote:Op maandag 27 mei 2024 09:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet dat Hutchinson al echt veel verder is dan de opties die we dit seizoen op rechtsbuiten hadden, maar het is wel een ideale categorie om in te investeren.
Ik denk ook dat het 'm gaat worden.quote:Op maandag 27 mei 2024 09:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We weten gewoon de nieuwe trainer denk ik.
Hilarisch hoe snel triggered jij bent en hoe snel je hapt.quote:Op maandag 27 mei 2024 01:15 schreef ZKA het volgende:
[..]
Zó dichtgetimmerd dat de concrete bewegingen rond Nadje, Hendriks en Carranza nog steeds lekken.. of zo?
Ja oké, ik doelde eigenlijk vooral op Minteh en Paixao eind dit seizoen.quote:Op maandag 27 mei 2024 09:02 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben dit seizoen met enige regelmaat tegen Nieuwkoop, Alireza of Paixao die alleen maar in de zomer of lente goed speelt daar aangekeken
Als die niet beter is dan dat moet je hem niet willen
Ik ben hier ERG blij mee.quote:Op maandag 27 mei 2024 09:30 schreef Caland het volgende:
Volgens Jannes wordt het GEEN Nederlander en ook zeker geen Sahin
https://www.fr12.nl/nieuw(...)iner-bekend-te-makenquote:Nog geen grote aankopen
Priske ligt bij Sparta Praag nog vast tot medio 2026, dus zal Feyenoord eerst nog langs de club moeten. Toch hoopt de club snel de nieuwe trainer bekend te maken - of dat nu Priske of iemand anders is. Ook met grote aankopen wacht de club namelijk tot bekend is wie Arne Slot vervangt. Uitgelekte namen als Mattias Delorghe (Sint-Truiden), Omari Hutchinson (Chelsea), Chris Kevin-Nadje (Versailles) en Julían Carranza (Philadelphia Union) worden gezien als talentvolle spelers, maar geen directe versterkingen.
Het kan alsnog Pusic worden dan tochquote:Op maandag 27 mei 2024 09:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben blij met het feit dat het geen Nederlander wordt.
De vuistregel is dat het alleen concreet is als Jannes het meldtquote:Op maandag 27 mei 2024 09:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben hier ERG blij mee.
Moet ook steeds wel een beetje lachen om de obsessie met het begrip 'concreet'.
Al besproken.quote:Op maandag 27 mei 2024 09:33 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
https://www.fr12.nl/nieuw(...)iner-bekend-te-maken
Als het binnen een week rond zou kunnen zijn dan kan het niet anders of er moet met een kandidaat al vergevorderde onderhandelingen en gesprekken hebben plaatsgevonden lijkt mij.quote:Op maandag 27 mei 2024 09:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Twee jaar geleden kwam Jorrit Hendrix hier voetballenquote:Op maandag 27 mei 2024 09:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Strootman heeft twee jaar geleden gesprekken gevoerd met Feyenoord.
Wat hoop ik dat Strootman zich een jaartje of 2 vergist heeft.
Het is volgens ZKA pas een primeur als je meldt dat het CONCREET is toch?quote:Op maandag 27 mei 2024 09:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 27 mei 2024 09:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Twee jaar geleden kwam Jorrit Hendrix hier voetballen
Er moet dan echter wel sprake zijn van een concrete voorbewegingquote:Op maandag 27 mei 2024 09:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is volgens ZKA pas een primeur als je meldt dat het CONCREET is toch?
🥇
Ik doelde meer op dat oa die carranza niet gezien word als een directe versterking, ben benieuwd of dit die verschrikkelijk goede spits was die zolderkamerautist bedoelde..quote:
Een Santi 2.0quote:Op maandag 27 mei 2024 09:44 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dat oa die carranza niet gezien word als een directe versterking, ben benieuwd of dit die verschrikkelijk goede spits was die zolderkamerautist bedoelde..
Ik hoor het al.quote:Op maandag 27 mei 2024 09:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Een Santi 2.0
Terwijl hij een stuk ouder is en nog nooit een rol van betekenis heeft gespeeld op een iets hoger niveau dan middenmoot MLS
die kan er dus helemaal geen kut van hequote:Op maandag 27 mei 2024 10:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik hoor het al.
Sam Lammers.
Het is nog niet eens concreet wanneer Priske naar het Maasgebouw komt om zijn contract te ondertekenen.quote:Op maandag 27 mei 2024 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
De vuistregel is dat het alleen concreet is als Jannes het meldt
Alles proberen binnen te schuiven met binnenkantjequote:Op maandag 27 mei 2024 10:08 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
die kan er dus helemaal geen kut van he
Heel benieuwd welke nog niet concrete optie dan overblijft!quote:Op maandag 27 mei 2024 09:30 schreef Caland het volgende:
Ach @Wottequote:Op maandag 27 mei 2024 09:30 schreef Caland het volgende:
Ik ga even een concrete voorhuidsbeweging maken en kom er dan op terugquote:Op maandag 27 mei 2024 10:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel benieuwd welke nog niet concrete optie dan overblijft!
Ik hoop zoals ‘elke keer’ weer op Real Madrid uit, echt mijn enige droom om daar Feyenoord nog eens te zien spelenquote:Op maandag 27 mei 2024 10:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Pot 1:
Manchester City
Bayern Munchen
Real Madrid
PSG
Liverpool
Inter
Borussia Dortmund
Leipzig
Barcelona
Pot 2:
Bayer Leverkusen
Atletico Madrid
Atalanta
Juventus
Benfica
Arsenal
Club Brugge
Glasgow Rangers
Shakhtar Donetsk
Pot 3:
AC Milan
Feyenoord
Sporting Lisbon
PSV
Slavia Praag
Dinamo Zagreb
Red Star Belgrade
PAOK Thessaloniki
Maccabi Tel Aviv
Pot 4:
Ferencvaros
Celtic
AS Monaco
Aston Villa
Bologna
Girona FC
Stuttgart
Sturm Grad
Stade Brest
Van iedere pot één thuiswedstrijd en één uitwedstrijd. Zeg het maar. Pot 3 is niet bijster sterk. In pot 2 zitten drie matige tegenstanders. Pot 4 veel ploegen uit grote competities die hun gouden pik jaartje hadden afgelopen seizoen. Hier moet je toch wel twaalf clubs van onder je kunnen houden, toch?
De plaaggeest, de bever, Zolderkamerautist, FeyenoordTM, de gerenommeerde journalist Rutger Vinke en @ZKAquote:
quote:
quote:Op maandag 27 mei 2024 10:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De plaaggeest, de bever, Zolderkamerautist, FeyenoordTM, de gerenommeerde journalist Rutger Vinke en @:ZKA
quote:Op maandag 27 mei 2024 10:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Richtprijs voor Jannes:
¤ 5.850
Jannes is een Nederlandse zanger met een zeer uiteenlopend repertoire en grote liefde voor zijn fans. Met zijn vele hitsingles en zelfs een platina album is zijn naam een begrip geworden in Nederland!
Jannes is een bevlogen zanger en een gerenommeerde partij in de wereld van het Nederlandse levenslied.quote:
Hoop op Bayern, Liverpool, Real of Barcelona thuis. Uit Leipzig of Dortmund. Pot 2 gewoon 2 haalbare ploegen, tenzij je uit pot1 Leipzig en Dortmund hebt gekregen, dan Arsenal thuis. Mochten we echt bizar makkelijk/saai loten is AC Milan uit pot 3 nog wel een mooie. Hopelijk geen Maccabi. Uit pot 4 mag Celtic best nog een keer komen, want die wedstrijd heb ik moeten missen. In ieder geval geen Aston Villa of Monaco uit om het niet te zwaar te maken. Geen idee hoe goed Girona, Bologna en Stuttgart volgend jaar nog gaan zijn.quote:Op maandag 27 mei 2024 10:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Pot 1:
Manchester City
Bayern Munchen
Real Madrid
PSG
Liverpool
Inter
Borussia Dortmund
Leipzig
Barcelona
Pot 2:
Bayer Leverkusen
Atletico Madrid
Atalanta
Juventus
Benfica
Arsenal
Club Brugge
Glasgow Rangers
Shakhtar Donetsk
Pot 3:
AC Milan
Feyenoord
Sporting Lisbon
PSV
Slavia Praag
Dinamo Zagreb
Red Star Belgrade
PAOK Thessaloniki
Maccabi Tel Aviv
Pot 4:
Ferencvaros
Celtic
AS Monaco
Aston Villa
Bologna
Girona FC
Stuttgart
Sturm Grad
Stade Brest
Van iedere pot één thuiswedstrijd en één uitwedstrijd. Zeg het maar. Pot 3 is niet bijster sterk. In pot 2 zitten drie matige tegenstanders. Pot 4 veel ploegen uit grote competities die hun gouden pik jaartje hadden afgelopen seizoen. Hier moet je toch wel twaalf clubs van onder je kunnen houden, toch?
Contant betaal je gewoon 4.000quote:Op maandag 27 mei 2024 10:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bijna zes fucking duizend euro voor wat kutliedjes
Nederland is dood- en doodziek
Al besproken.quote:Op maandag 27 mei 2024 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Jannes is een bevlogen zanger en een gerenommeerde partij in de wereld van het Nederlandse levenslied.
*Bevlogen journalist en gerenommeerde partij in de wereld van transfernieuwsquote:Op maandag 27 mei 2024 10:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De plaaggeest, de bever, Zolderkamerautist, FeyenoordTM, de gerenommeerde journalist Rutger Vinke en @:ZKA
Ik zou geld toe willen krijgen wil ik naar zoiets gaan luisteren.quote:Op maandag 27 mei 2024 10:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De prijs (richtprijs) voor het boeken van Stef Ekkel is ¤ 2795
Nou dat is stuk goedkoper
Barbaar.quote:Op maandag 27 mei 2024 10:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou geld toe willen krijgen wil ik naar zoiets gaan luisteren.
Hoe zit het met de landen regel, mag je nu wel meer dan één club uit één land loten?quote:Op maandag 27 mei 2024 10:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoop op Bayern, Liverpool, Real of Barcelona thuis. Uit Leipzig of Dortmund. Pot 2 gewoon 2 haalbare ploegen, tenzij je uit pot1 Leipzig en Dortmund hebt gekregen, dan Arsenal thuis. Mochten we echt bizar makkelijk/saai loten is AC Milan uit pot 3 nog wel een mooie. Hopelijk geen Maccabi. Uit pot 4 mag Celtic best nog een keer komen, want die wedstrijd heb ik moeten missen. In ieder geval geen Aston Villa of Monaco uit om het niet te zwaar te maken. Geen idee hoe goed Girona, Bologna en Stuttgart volgend jaar nog gaan zijn.
Met het nieuwe systeem voelt het in ieder geval iets minder afhankelijk van de loting. Alleen in pot 2 vind ik de niveauverschillen vrij groot, en dan vooral omdat Glasgow, Club Brugge en Shakhtar niet geweldig zijn. Niet naar Frankrijk en dan maakt het mij verder niet enorm uit.quote:Op maandag 27 mei 2024 10:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoop op Bayern, Liverpool, Real of Barcelona thuis. Uit Leipzig of Dortmund. Pot 2 gewoon 2 haalbare ploegen, tenzij je uit pot1 Leipzig en Dortmund hebt gekregen, dan Arsenal thuis. Mochten we echt bizar makkelijk/saai loten is AC Milan uit pot 3 nog wel een mooie. Hopelijk geen Maccabi. Uit pot 4 mag Celtic best nog een keer komen, want die wedstrijd heb ik moeten missen. In ieder geval geen Aston Villa of Monaco uit om het niet te zwaar te maken. Geen idee hoe goed Girona, Bologna en Stuttgart volgend jaar nog gaan zijn.
Maximaal twee uit één land. PSV en Twente kunnen we niet loten.quote:Op maandag 27 mei 2024 10:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe zit het met de landen regel, mag je nu wel meer dan één club uit één land loten?
Maar bijv Engelse en Italiaanse teams kunnen elkaar wel loten dus? Of geen club uit hetzelfde land in dezelfde pot?quote:Op maandag 27 mei 2024 10:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maximaal twee uit één land. PSV en Twente kunnen we niet loten.
Nee, dat is volgens mij ook uitgesloten, tenzij anders de loting vast komt te zitten.quote:Op maandag 27 mei 2024 10:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar bijv Engelse en Italiaanse teams kunnen elkaar wel loten dus? Of geen club uit hetzelfde land in dezelfde pot?
Nee, iedereen heeft gewoon een totaal ander speelprogramma tegen tegenstanders uit andere landen.quote:Op maandag 27 mei 2024 10:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar bijv Engelse en Italiaanse teams kunnen elkaar wel loten dus? Of geen club uit hetzelfde land in dezelfde pot?
Een trainer die mislukte in Belgenland.quote:Op zondag 26 mei 2024 23:08 schreef Caland het volgende:
[ x ]
🥇
Arnesen mislukte ook in Belgiëquote:Op maandag 27 mei 2024 11:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een trainer die mislukte in Belgenland.
Ik hoop dat dit hem wordt.
Het is niet heel complex, iedere ploeg speelt acht wedstrijden tegen verschillende tegenstanders, op basis daarvan wordt een ranglijst met 36 ploegen opgesteld. Top 8 gaat door naar de laatste zestien, 9-24 speelt een tussenronde. Je tegenstander is gebaseerd op de ranking (de nr 9 speelt tegen de nr 23 of 24, etc).quote:Op maandag 27 mei 2024 11:03 schreef Slobeend het volgende:
Ik snap er geen zak van.
We zien het wel!
Ik wacht nog altijd op de aankondiging speeltijden 18:00 20:00 en 22:00.quote:Op maandag 27 mei 2024 11:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is niet heel complex, iedere ploeg speelt acht wedstrijden tegen verschillende tegenstanders, op basis daarvan wordt een ranglijst met 36 ploegen opgesteld. Top 8 gaat door naar de laatste zestien, 9-24 speelt een tussenronde. Je tegenstander is gebaseerd op de ranking (de nr 9 speelt tegen de nr 23 of 24, etc).
Pottensysteem is er enkel voor dat je tegenstanders van een verschillend niveau treft. In een hogere pot zitten levert geen beschermde status meer op (zoals vroeger). Real Madrid en City kunnen elkaar gewoon dus al loten. Het nieuwe systeem is ook een verkapte manier om meer topwedstrijden te krijgen.
Van Bommel faalde in Nederland en deed het prima in België. Zegt allemaal zo weinig. Elke trainer is een gok.quote:Op maandag 27 mei 2024 11:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Arnesen mislukte ook in België
Schreuder was een groot succes
Nee, iedere trainer die één keer heeft gefaald kan er direct helemaal niks meer van. Dat je dat nog steeds niet begrijpt.quote:Op maandag 27 mei 2024 11:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Van Bommel faalde in Nederland en deed het prima in België. Zegt allemaal zo weinig. Elke trainer is een gok.
In het land van totaal scheve vergelijkingen maken om gelijk te halen is @DombohetOlifantje1 koning.quote:Op maandag 27 mei 2024 11:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hmm @:Pistolero , zijn dit dezelfde users die Ueda met de grond gelijk maken?
Alleen als ‘ie naar Feyenoord gaat!!!quote:Op maandag 27 mei 2024 11:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, iedere trainer die één keer heeft gefaald kan er direct helemaal niks meer van. Dat je dat nog steeds niet begrijpt.
Nee, vrijwel elke keer opzichtig falen is hetzelfde als 1x falen. Dat je dit nog niet begrijpt.quote:Op maandag 27 mei 2024 11:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In het land van totaal scheve vergelijkingen maken om gelijk te halen is @:dombohetolifantje1 koning.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik heb mijn gelijk nog niet.quote:Op maandag 27 mei 2024 11:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In het land van totaal scheve vergelijkingen maken om gelijk te halen is @:dombohetolifantje1 koning.
Ik ken hem ook niet maar heb gelezen dat ze hem in Antwerpen helemaal niks vonden, dus ik vind die Ronnie Whisky maar een waardeloze trainer. Typisch dat Feyenoord daar weer op uitkomt terwijl er veel betere namen beschikbaar waren (zoals Farioli waar ik ook nog nooit van gehoord had).quote:Op maandag 27 mei 2024 11:32 schreef Caland het volgende:
Ik had tot gisteren nog nooit van die Ryan Wiske gehoord maar vind het een uitstekende coach die altijd goed drukzet met zijn teams
Dit kan echt alleen voor wedstrijden van Portugese en Britse ploegen en zelfs dan komt dat in Engeland echt nooit voor. Laatste wat ze daar starten lokale tijd is volgens mij 20:30.quote:Op maandag 27 mei 2024 11:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wacht nog altijd op de aankondiging speeltijden 18:00 20:00 en 22:00.
We moeten de sleutels van de club gewoon in handen leggen van een nog veel obscuurdere naam. Het liefst iemand die met revolutionair voetbal kampioen is geworden met een bergdorpje in IJsland ofzo. En een laptop heeftquote:Op maandag 27 mei 2024 11:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ken hem ook niet maar heb gelezen dat ze hem in Antwerpen helemaal niks vonden, dus ik vind die Ronnie Whisky maar een waardeloze trainer. Typisch dat Feyenoord daar weer op uitkomt terwijl er veel betere namen beschikbaar waren (zoals Farioli waar ik ook nog nooit van gehoord heb).
Pieter BLACKED kent hem wel natuurlijk.quote:Op maandag 27 mei 2024 11:32 schreef Caland het volgende:
Ik had tot gisteren nog nooit van die Ryan Wiske gehoord maar vind het een uitstekende coach die altijd goed drukzet met zijn teams
Vond dat voor Pieter BLACKEDbegrippen maar matig, wist eigenlijk alleen te refereren aan zijn Mietjeslandavonturen.quote:Op maandag 27 mei 2024 11:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pieter BLACKED kent hem wel natuurlijk.
[ x ]
Ene Michiel Buchtenhauer gooit al jaren hoge ogen met pressing voetbal bij Lokomotiv Plofkraak en scout al zijn spelers met zijn eigen databedrijfje FraudStats (in samenwerking met bekende succesvolle zaakwaarnemers). Per direct beschikbaar!!!quote:Op maandag 27 mei 2024 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
We moeten de sleutels van de club gewoon in handen leggen van een nog veel obscuurdere naam. Het liefst iemand die met revolutionair voetbal kampioen is geworden met een bergdorpje in IJsland ofzo. En een laptop heeft
Die slechte corners zijn een (hele hardnekkige blijkbaar) mythe.quote:Op maandag 27 mei 2024 11:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Veel goals uit spelhervattingen.
Einde tijdperk KutCorners.
Ik ga deze onzin niet nog een keer ontkrachten!!!quote:Op maandag 27 mei 2024 11:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Veel goals uit spelhervattingen.
Einde tijdperk KutCorners.
Dat doet Ajax al twee seizoenen langquote:Op maandag 27 mei 2024 11:42 schreef zoekeenleven het volgende:
Ze moeten gewoon die coach van st pauli halen, die speelt zonder middenveld, dat is pas revolutionair!!@
(weet ik van een youtube video)
We stonden inderdaad bovenaan een lijstje.quote:Op maandag 27 mei 2024 11:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die slechte corners zijn een (hele hardnekkige blijkbaar) mythe.
En Alfred Schreuder, Heitinga, Steijn en t Schip zijn allemaal per direct beschikbaarquote:
Alfred Schreuder heeft gewoon een club?quote:Op maandag 27 mei 2024 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En Alfred Schreuder, Heitinga, Steijn en t Schip zijn allemaal per direct beschikbaar
Op basis van wat trek je deze conclusie?quote:Op maandag 27 mei 2024 11:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Als ik het goed begrijp is Brian Priske dus vooral een trainer met een pragmatische spelwijze waarbij de verdediging in ieder geval goed georganiseerd is?
Jammer, dan valt die af.quote:Op maandag 27 mei 2024 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alfred Schreuder heeft gewoon een club?
Op Fr12 las ik een samenvatting van de analyse van Pieter Zwart.quote:Op maandag 27 mei 2024 11:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Op basis van wat trek je deze conclusie?
Waarom zou je Pieter Zwart serieus nemen?quote:Op maandag 27 mei 2024 11:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Op Fr12 las ik een samenvatting van de analyse van Pieter Zwart.
Zijn eigen woorden.quote:I like to have possession to create chances against the opponent and to find some good triangles in the team to create overload against the opponent. The team needs to play with intensity both with and without the ball, so we quickly get the ball back if we lose. High press as much and often as we can.
Pieter Zwart is wel iemand die daadwerkelijk allemaal hele wedstrijden terugkijkt ipv Krabby die wat op internet pluist maar zoals @Caland al zei kende hij hem vooral van mietjesland. Zal wel een artikel komen mocht deze coach daadwerkelijk komen. En dan neem ik dat artikel uiterst serieus!quote:Op maandag 27 mei 2024 11:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom zou je Pieter Zwart serieus nemen?
[..]
Zijn eigen woorden.
Ik heb vernomen dat hij een sterke persoonlijkheid is, intelligent maar zijn in-game management is niet altijd geweldig.quote:Op maandag 27 mei 2024 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pieter Zwart is wel iemand die daadwerkelijk allemaal hele wedstrijden terugkijkt ipv Krabby die wat op internet pluist maar zoals @:caland al zei kende hij hem vooral van mietjesland. Zal wel een artikel komen mocht deze coach daadwerkelijk komen. En dan neem ik dat artikel uiterst serieus!
Dat autistje gaat de hele dag wedstrijden van Sparta Praag kijken, daar kan je wel van uitgaanquote:Op maandag 27 mei 2024 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pieter Zwart is wel iemand die daadwerkelijk allemaal hele wedstrijden terugkijkt ipv Krabby die wat op internet pluist maar zoals @:caland al zei kende hij hem vooral van mietjesland. Zal wel een artikel komen mocht deze coach daadwerkelijk komen. En dan neem ik dat artikel uiterst serieus!
Dit snap ik allemaal wel maar wat betreft clubs uit hetzelfde land loten iets minder, al inmiddels wel wat beter!quote:Op maandag 27 mei 2024 11:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is niet heel complex, iedere ploeg speelt acht wedstrijden tegen verschillende tegenstanders, op basis daarvan wordt een ranglijst met 36 ploegen opgesteld. Top 8 gaat door naar de laatste zestien, 9-24 speelt een tussenronde. Je tegenstander is gebaseerd op de ranking (de nr 9 speelt tegen de nr 23 of 24, etc).
Pottensysteem is er enkel voor dat je tegenstanders van een verschillend niveau treft. In een hogere pot zitten levert geen beschermde status meer op (zoals vroeger). Real Madrid en City kunnen elkaar gewoon dus al loten. Het nieuwe systeem is ook een verkapte manier om meer topwedstrijden te krijgen.
Dat is vooral op basis van z'n Midgetland tijd. En hij zegt zelf dat ie houdt van energiek spel met hoog druk zetten. Ik ben wel benieuwd hoe hij met Sparta Praag speelde, aangezien hij daar 2x kampioen werd en minder vanuit een underdog positie hoefde te spelen.quote:Op maandag 27 mei 2024 11:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Als ik het goed begrijp is Brian Priske dus vooral een trainer met een pragmatische spelwijze waarbij de verdediging in ieder geval goed georganiseerd is?
Dus waarschijnlijk wat opportunistischer in de aanval en in ieder geval een zekere ondergrens die behaalt gaat worden qua organisatie.
Klinkt allemaal niet heel spannend, maar hij zal - denk ik - dan ook niet gauw door de ondergrens zakken.
Uiteindelijk houdt vrijwel iedere trainer van energiek spel met hoog druk zetten, zo kwam Jaap Stam ook binnen. Dat hij met de Midgets vaak terugviel op een gesloten defensie betekent meer dat hij niet koste wat het kost hoge pressing nastreeft. Ik weet niet of dat gunstig is. Realisme en het spel aanpassen op het materiaal/de tegenstander prima, achteruit voetballen om een voorsprong te verdedigen niet. Dat was het beste bij Slot, die probeerde ongeacht de tussenstand de tegenstander op eigen helft vast te zetten.quote:Op maandag 27 mei 2024 12:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is vooral op basis van z'n Midgetland tijd. En hij zegt zelf dat ie houdt van energiek spel met hoog druk zetten. Ik ben wel benieuwd hoe hij met Sparta Praag speelde, aangezien hij daar 2x kampioen werd en minder vanuit een underdog positie hoefde te spelen.
Ik heb het Advocaat volgens mij nooit horen zeggen. Als trainers om de haverklap over realisme beginnen weet je inderdaad wel dat aanvallend spel niet heilig is, maar dat idee heb ik bij Priske nog niet echt. Dat hij van nature z'n verdediging goed kan organiseren betekent niet dat ie vanuit een gesloten defensie wil spelen.quote:Op maandag 27 mei 2024 12:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uiteindelijk houdt vrijwel iedere trainer van energiek spel met hoog druk zetten, zo kwam Jaap Stam ook binnen. Dat hij met de Midgets vaak terugviel op een gesloten defensie betekent meer dat hij niet koste wat het kost hoge pressing nastreeft. Ik weet niet of dat gunstig is. Realisme en het spel aanpassen op het materiaal/de tegenstander prima, achteruit voetballen om een voorsprong te verdedigen niet. Dat was het beste bij Slot, die probeerde ongeacht de tussenstand de tegenstander op eigen helft vast te zetten.
Ik had het bijvoeglijk naamwoord 'modern' moeten toevoegen aan het woord trainerquote:Op maandag 27 mei 2024 12:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb het Advocaat volgens mij nooit horen zeggen. Als trainers om de haverklap over realisme beginnen weet je inderdaad wel dat aanvallend spel niet heilig is, maar dat idee heb ik bij Priske nog niet echt. Dat hij van nature z'n verdediging goed kan organiseren betekent niet dat ie vanuit een gesloten defensie wil spelen.
Maar jij gaat zwaar nat met je Van Bommel voorspelling.quote:Op maandag 27 mei 2024 12:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Boskamp toch nog gelijk met de trainer van Sparta Praag.
In z'n watquote:Op maandag 27 mei 2024 07:18 schreef Kerftminister het volgende:
Krabby in zn adilettatjes ff een artikel getikt over Priske zie ik
Ik was wel echt 100% overtuigd van Slot, dat coronajaar waarin hij zomaar kampioen had kunnen worden met AZ was echt waanzinnig goed. De enige valkuil die ik voor me zag was dat de club te conservatief zou zijn en dat het net te lang zou duren voordat de aanpak van Slot zou aanslaan. Nu heb je dat probleem niet meer en er is een vruchtbare voedingsbodem voor een moderne trainer om te slagenquote:Op maandag 27 mei 2024 12:31 schreef alopio het volgende:
Erg benieuwd wat het gaat worden met de nieuwe trainer. Alles wijst op Priske. Na de afgelopen jaren met Slot gaat het sowieso anders worden, maar je hoeft er niet perse op achteruit te gaan. Fijn dat er keer naar kwaliteit wordt gekeken ipv perse een Nederlander. Het gaan interessante tijden worden. Slot was natuurlijk ook geen zekerheid op succes toen die kwam (AZ of Feyenoord is nogal een verschil, en zeker de impact die Slot heeft gehad had niemand verwacht). Het nadeel voor een nieuwe trainer is wel dat het nu fantastisch gaat, terwijl wij bij Slot nog van ver moesten komen.
Denk dat Sahin daar ook al niet meer bijhoortquote:Op maandag 27 mei 2024 12:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zullen Sahin en Potter dan de andere twee buitenlandse opties zijn?
Guardiola, Klopp, Artetaquote:Op maandag 27 mei 2024 12:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ben ook heel benieuwd wie de "Iemand anders" mensen voor ogen hebben.
Op de een of andere manier wel redelijk vertrouwen in die Sahin. Gebaseerd op vrijwel niets.quote:Op maandag 27 mei 2024 09:30 schreef Caland het volgende:
Die staat aan de vooravond van een CL finale. Ik kan me niet voorstellen dat daar momenteel gesprekken mee zijn.quote:Op maandag 27 mei 2024 13:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Op de een of andere manier wel redelijk vertrouwen in die Sahin. Gebaseerd op vrijwel niets.
Met z'n zaakwaarnemer kan dat natuurlijk gewoon. Maar ik denk ook niet dat het Sahin wordt.quote:Op maandag 27 mei 2024 13:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die staat aan de vooravond van een CL finale. Ik kan me niet voorstellen dat daar momenteel gesprekken mee zijn.
Het is maar de pionnenzetter hequote:Op maandag 27 mei 2024 13:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die staat aan de vooravond van een CL finale. Ik kan me niet voorstellen dat daar momenteel gesprekken mee zijn.
quote:Op maandag 27 mei 2024 10:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Pot 1:
Liverpool
Borussia Dortmund
Pot 2:
Benfica
Club Brugge/Shakhtar Donetsk
Pot 3:
Slavia Praag
Dinamo Zagreb
Pot 4:
Celtic
Sturm Graz
Van iedere pot één thuiswedstrijd en één uitwedstrijd. Zeg het maar.
Goeie trainer voor Feijenoordquote:
Mensen die zomaar wat roepen, welkom op het internet.quote:
Feyenoord is dusdanig gegroeid dat ik wel snap dat het een te grote gok is om de sleutel van de club in handen te geven van iemand van 35 die geen ervaring heeft met het leiden van een topclub en alles wat daarbij komt kijken.quote:
"Wij" hebben niks te verliezen. Is wel een gokje waard.quote:Op maandag 27 mei 2024 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord is dusdanig gegroeid dat ik wel snap dat het een te grote gok is om de sleutel van de club in handen te geven van iemand van 35 die geen ervaring heeft met het leiden van een topclub en alles wat daarbij komt kijken.
Nee dieper kun je niet zinken, dan is alles een vooruitgangquote:Op maandag 27 mei 2024 13:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
"Wij" hebben niks te verliezen. Is wel een gokje waard.
quote:
Daarom haat ik hem.quote:
En hij is rancuneus tegen van Persie en ook tegen Steijn.quote:Op maandag 27 mei 2024 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom haat ik hem.
Hij deed toch altijd gemeen/pesten tegen één of andere Marokkaanse speler bij NAC omdat die niet zonder onderbroek mogen douchen?
Echt een ontzettende zielepoot is het.
Terwijl het verhaal altijd was dat ie voor sfeer zorgde in de kleedkamer.quote:Op maandag 27 mei 2024 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom haat ik hem.
Hij deed toch altijd gemeen/pesten tegen één of andere Marokkaanse speler bij NAC omdat die niet zonder onderbroek mogen douchen?
Het is een enorme lul, René.quote:Op maandag 27 mei 2024 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom haat ik hem.
Voor de mensen binnen zijn generatie ongetwijfeld jaquote:Op maandag 27 mei 2024 14:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Terwijl het verhaal altijd was dat ie voor sfeer zorgde in de kleedkamer.
Van Persie claimde al jong de vrijetrappenquote:Op maandag 27 mei 2024 14:11 schreef KingRoland het volgende:
Die hele beef tussen van persie en hooijdonk volg ik niet helemaal, vooral waarom
De man die veel te duur was voor Ajax en daarnaast een zeer grote invloed wilde hebben op het transferbeleidquote:Op maandag 27 mei 2024 13:05 schreef Caland het volgende:
Ik heb zelf een voorgevoel dat DennisGOD in alle stilte de deal aan het rondmaken is met Potter
Die wordt eigenlijk steevast als optie genoemd, ook nu zou hij weer bij de laatste drie horen, maar meer dan dat lees je ook echt niet. Waar bijvoorbeeld bij Ajax al meteen alles naar buiten kwam, tot op welke locatie die kale fraudeur een gesprek met Potter had gehad en wat ze aten voor lunch
Ondertussen komt Jannes met Sahin waar vervolgens de media opduiken, de Deense Jannes met Priske, maar dat zijn slechts gecoördineerde rookgordijnen van Don Kloesoe
#transferjostiOut
Denk het wel, Te Koese vindt dat ook wel prettig werken zo bleek en Feyenoord heeft meer te bieden.quote:Op maandag 27 mei 2024 14:17 schreef Adames het volgende:
[..]
De man die veel te duur was voor Ajax en daarnaast een zeer grote invloed wilde hebben op het transferbeleid
Zou Feyenoord die gok dan wel durven nemen?
Aluhoedje af makker. Potter is gewoon de verplichte 'o ja die heb je ook nog'-optie die interessant klinkt.quote:Op maandag 27 mei 2024 13:05 schreef Caland het volgende:
Ik heb zelf een voorgevoel dat DennisGOD in alle stilte de deal aan het rondmaken is met Potter
Die wordt eigenlijk steevast als optie genoemd, ook nu zou hij weer bij de laatste drie horen, maar meer dan dat lees je ook echt niet. Waar bijvoorbeeld bij Ajax al meteen alles naar buiten kwam, tot op welke locatie die kale fraudeur een gesprek met Potter had gehad en wat ze aten voor lunch
Ondertussen komt Jannes met Sahin waar vervolgens de media opduiken, de Deense Jannes met Priske, maar dat zijn slechts gecoördineerde rookgordijnen van Don Kloesoe
#transferjostiOut
Ik weet het, maar ik verveelde mequote:Op maandag 27 mei 2024 14:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Aluhoedje af makker. Potter is gewoon de verplichte 'o ja die heb je ook nog'-optie die interessant klinkt.
Het zou me verbazenquote:Op maandag 27 mei 2024 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk het wel, Te Koese vindt dat ook wel prettig werken zo bleek en Feyenoord heeft meer te bieden.
Feyenoord heeft ook meer te bieden dan zo'n Liverpool.quote:Op maandag 27 mei 2024 14:38 schreef alopio het volgende:
Uiteindelijk wil Klopp gewoon een stapje omhoog doen en komt KloeseGod gewoon met hem aanzetten.
Dat lijkt me wel ja. Ze hebben daar zelfs het nummer van onze Leen gejat om dat clubje nog enige cachet te gevenquote:Op maandag 27 mei 2024 14:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord heeft ook meer te bieden dan zo'n Liverpool.
Wel opmerkelijk dat Potter toch weer clubloos dreigt te eindigen.quote:Op maandag 27 mei 2024 14:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Aluhoedje af makker. Potter is gewoon de verplichte 'o ja die heb je ook nog'-optie die interessant klinkt.
We vertrouwen blind op FolkertGodquote:Bij Feyenoord heeft sport- en datascientist Folkert Boer de laatste maanden heel nadrukkelijk op een statistische wijze gekeken naar trainers. De van RKC overgekomen Boer bracht allerlei onderliggende statistieken van trainers in kaart. De prestaties van Priske bij Sparta Praag vielen op verschillende manieren op. Niet alleen won de club onder Priske na negen jaar voor het eerst weer een landstitel, de aanvallende manier van voetballen sprak tot de verbeelding.
Kan die dikke niet gewoon eens gaan werken voor zijn kanjergeldquote:Algemeen én technisch directeur Dennis te Kloese keert woensdag terug uit Mexico, waar hij te gast was op de bruiloft van Santiago Giménez. Aan het einde van de week is Te Kloese alweer in Londen om de finale van de Champions League bij te wonen. Tussendoor zal hij worden bijgepraat door commissaris Toon van Bodegom, die met de directeur het proces van de opvolging van Arne Slot in handen heeft genomen.
Zeker vanwege z'n ECA rol? Of gaat ie met Sahin spreken?!?!quote:Op maandag 27 mei 2024 15:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan die dikke niet gewoon eens gaan werken voor zijn kanjergeld
@ZKA is driftig een PRIMEUR bericht aan het typen dat er een CONCRETE BEWEGING richting Priske is terwijl we allemaal weten dat hij mis zatquote:Op maandag 27 mei 2024 15:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zeker vanwege z'n ECA rol? Of gaat ie met Sahin spreken?!?!
Ben heel benieuwd op welk gerenommeerd nieuwsmedium we die CONCRETE BEWEGING als eerste gaan lezen!quote:Op maandag 27 mei 2024 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
@:zka is driftig een PRIMEUR bericht aan het typen dat er een CONCRETE BEWEGING richting Priske is terwijl we allemaal weten dat hij mis zat
Mokersaaie Deen (dat is een pleonasme) met op het eerste oog wel een passend profiel.quote:Op maandag 27 mei 2024 15:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd op welk gerenommeerd nieuwsmedium we die CONCRETE BEWEGING als eerste gaan lezen!
Maar goed, dit is dus gewoon een kwestie van tijd. Welkom Priske.
Wat vinden we hier van?
Benieuwd naar @:fetx @:scrummie @:caland @:hhh38 @:slobeend en alle andere (Feyenoord)-users met goed onderbouwde meningen. En @:onlogisch en @:pistolero
Ik vind het prima. Wat je zo her en der leest past het wel, en geen gekke gozer lijkt het. Ik postte hier gister zo'n podcast achtig ding van anderhalf uur en daar kwam ook naar voren dat ie goed is (of het in elk geval belangrijk acht) in omgang met spelers, dus dat komt ook wel overeen met ons aller grootheid Arend Martijn.quote:Op maandag 27 mei 2024 15:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd op welk gerenommeerd nieuwsmedium we die CONCRETE BEWEGING als eerste gaan lezen!
Wat vinden we hier van?
Benieuwd naar @:fetx @:scrummie @:caland @:hhh38 @:slobeend en alle andere (Feyenoord)-users met goed onderbouwde meningen. En @:onlogisch en @:pistolero
Juist wel in voor een lolletje!quote:Op maandag 27 mei 2024 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Mokersaaie Deen (dat is een pleonasme) met op het eerste oog wel een passend profiel.
Ik vind dit een beetje van het niveau foute kersttruiendag op kantoor, amice.quote:Op maandag 27 mei 2024 16:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Juist wel in voor een lolletje!
[ afbeelding ]
Dat soort gekke dingen zie je Arend niet gauw doen (en ik heb er zelf ook een stevige mening over), maar goed.
Vind het maar lastig in te schatten. De resultaten zijn over het algemeen goed, maar het aanvallende spel wat ik her en der lees is niet zoals we met Slot gewend waren. Iets behoudender en stabieler. Maar uiteindelijk zijn de resultaten het belangrijkste natuurlijk al denk ik juist dat je door die pressing heel veel tegenstanders je wil op kon leggen. Dat zou ik graag weer zien.quote:Op maandag 27 mei 2024 15:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat vinden we hier van?
Het is wel Belgisch Nederlands, dus ik heb eigenlijk liever dat ‘ie het dan in het Engels doetquote:Op maandag 27 mei 2024 16:19 schreef Scrummie het volgende:
Wel jammer dat ie Nederlands kan, had wel zin in een gefrustreerde Valentijn in steenkolen Engels bij de perscootjes.
Je verliest bij sommigen wel enige autoriteit als manager door zo schijtlollig te doen om zieltjes te winnen, dan neem je hem al gauw niet meer zo serieus. Zeker als ie met zo'n schattig Vlaams dialect praat.quote:Op maandag 27 mei 2024 16:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje van het niveau foute kersttruiendag op kantoor, amice.
Sow, dit is toch wel wat beter dan zo'n zielig schaaltje dat we hier in Nederland hebben.quote:Op maandag 27 mei 2024 16:21 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn de drie heren overigens waarbij er één de vacature head of performance meteen kan gaan invullen
Het sluit dus naadloos op elkaar aan
De dikke vrouw heeft nog niet gezongen.quote:Op maandag 27 mei 2024 12:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar jij gaat zwaar nat met je Van Bommel voorspelling.
Als we afgaan op de grootte van zo’n prijs waren we in 20/21 uiterst succesvol.quote:Op maandag 27 mei 2024 16:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Sow, dit is toch wel wat beter dan zo'n zielig schaaltje dat we hier in Nederland hebben.
Dat het geen Nederlander is, iemand die met niet voor de hand liggende clubs kampioen is geworden en dat hij een moderne visie op het trainerschap heeft stemt mij in ieder geval positiefquote:Op maandag 27 mei 2024 15:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat vinden we hier van?
Van ZKA’s eigen website.quote:Priskes zaakwaarnemer Christian Anders zal de komende dagen proberen tot een akkoord te komen tussen Feyenoord, Priske en zijn assistenten…
WK98 zorgde hij voor de hoertjes omdat hij niet zo bekend was.quote:Op maandag 27 mei 2024 14:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Terwijl het verhaal altijd was dat ie voor sfeer zorgde in de kleedkamer.
Voor de sfeer dus?quote:Op maandag 27 mei 2024 17:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
WK98 zorgde hij voor de hoertjes omdat hij niet zo bekend was.
Zoals Pietertje al zei in VI ZSM zal zo'n directere speelstijl wel goed vallen bij het deel van het legioen dat ging fluiten bij de soms eindeloos durende opbouw dit seizoen in de topwedstrijdenquote:
Wat een dorpsgek.quote:Op maandag 27 mei 2024 16:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Juist wel in voor een lolletje!
[ afbeelding ]
Dat soort gekke dingen zie je Arend niet gauw doen (en ik heb er zelf ook een stevige mening over), maar goed.
Jeetje makker, weer op zoek naar bevestiging? Vind je jezelf niet een beetje sneu inmiddelsquote:Op maandag 27 mei 2024 18:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wat een dorpsgek.
PSV gaat de Eredivisie weer ouderwets domineren de komende jaren.
Is zelfverzekerdheid. De concurrenten maken het PSV wel heel makkelijk.quote:Op maandag 27 mei 2024 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Jeetje makker, weer op zoek naar bevestiging? Vind je jezelf niet een beetje sneu inmiddels
Serieus? Dat verhaal ken ik niet. Meer van dit graag.quote:Op maandag 27 mei 2024 17:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
WK98 zorgde hij voor de hoertjes omdat hij niet zo bekend was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |