Is dit dan het strand van Scheveningen?quote:Op zondag 26 mei 2024 13:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij denkt dat echt dat het zand van oostvoorne er zo uit ziet????
[ afbeelding ]
doe normaalquote:Op zondag 26 mei 2024 13:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is dit dan het strand van Scheveningen?
quote:Santiago Gim้nez en Fer Serrano geven elkaar jawoord op Mexicaans strand
MET VIDEOFeyenoord-spits Santiago Gim้nez en zijn partner Fer Serrano hebben elkaar het jawoord gegeven. Op een strand in Mexico stapten de twee in het huwelijksbootje, zo is te zien op hun Instagram-kanalen.
Laten we er even een expert bijhalen.quote:Op zondag 26 mei 2024 13:17 schreef alopio het volgende:
[..]
Wie gaan we meer missen, Santi of dat mokergekke wijf?
Die blijven gewoonquote:Op zondag 26 mei 2024 13:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laten we er even een expert bijhalen.
@:Caland
De hele club staat in de fik.quote:Op zondag 26 mei 2024 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is naast te Kloese nu ook Gimenez al op vakantie?!1
Ik zou het wel leuk vinden als we dan gewoon zijn Kuipsong in ere houdenquote:Op zondag 26 mei 2024 14:30 schreef Buitendam het volgende:
Tijd voor de m้้r dan terechte aanstelling van het trainerschap voor Van Bommel.
Die moet lekker bij psv rotzooi gaan makenquote:Op zondag 26 mei 2024 14:30 schreef Buitendam het volgende:
Tijd voor de m้้r dan terechte aanstelling van het trainerschap voor Van Bommel.
quote:Op zondag 26 mei 2024 15:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Die moet lekker bij psv rotzooi gaan maken
wat heeft hij meer gepresteerd dan gio dat hij de trainer van feyenoord zou moeten worden![]()
annonce Pusic
quote:Op zondag 26 mei 2024 15:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat heeft hij meer gepresteerd dan gio dat hij de trainer van feyenoord zou moeten worden![]()
Welk soort spelers zie jij eigenlijk specifiek niet zitten? Heb het gevoel dat je alles geweldig vindt, van Gijs Smal tot aan Zerrouki tot aan deze gast die niemand van ons kent.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Oneens, kwaliteit moet altijd leidend zijn.
Het lijkt me niet per se de juiste insteek om potenti๋le dure aankopen te gaan beoordelen op hun eventuele toekomstige transferwaarde en ze op basis daarvan wel/niet aan te trekken. Tenzij je voor altijd een handelshuis en verkoopclub wil blijven.
Breek je been?quote:Op zondag 26 mei 2024 14:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als we dan gewoon zijn Kuipsong in ere houden
Akkoord.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat kon ‘ie zelf altijd wel waarderen in ieder geval
In principe zie ik alle spelers in de huidige selectie wel zitten ja, zelfs de minst goede spelers als een Lopez ofzo hebben nog een prima basisniveau. Echt waardeloze spelers die niet kunnen voetballen, zeg maar categorietje Liam Kelly, hebben we allang niet meer gelukkig.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:00 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Welk soort spelers zie jij eigenlijk specifiek niet zitten? Heb het gevoel dat je alles geweldig vindt, van Gijs Smal tot aan Zerrouki tot aan deze gast die niemand van ons kent.
Ja maar met Kelly noem je dan ook wel iemand.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
In principe zie ik alle spelers in de huidige selectie wel zitten ja, zelfs de minst goede spelers als een Lopez ofzo hebben nog een prima basisniveau. Echt waardeloze spelers die niet kunnen voetballen, zeg maar categorietje Liam Kelly, hebben we allang niet meer gelukkig.
Als ik al een aankoop niet zie zitten zal dat vooral zijn omdat die dan een jeugdspeler in de weg zal zitten.
Ik moest weer 3x lezen om de woordkunstenaarij van ZKA te begrijpen, maar het is dus de bedoeling dat hij gewoon deze zomer moet komen en niet pas transfervrij na 31 december, toch?quote:Op zondag 26 mei 2024 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Feyenoord zou een bod op tafel hebben gelegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |