SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Je hebt deze gozer na 1 nieuwsbericht al meteen afgeschreven puur omdat ie in de MLS speelt?quote:
Cole Bassett was daar ook topquote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je hebt deze gozer na 1 nieuwsbericht al meteen afgeschreven puur omdat ie in de MLS speelt?
Het begint steeds eerder hier zeg, man man man.
Is!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Cole Bassett was daar ook top![]()
@:lokale_notabele
Want een spits die net een paar dagen 24 is heeft over een paar jaar geen restwaarde meer?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vreemd dat er ineens zo weinig in het 20-22 leeftijdssegment gewinkeld wordt, er moet ook nog restwaarde zijn na een paar jaar.
Gast is 24, heeft een Argentijns n Italiaans paspoort en speelt bij een middenmotor in een waanzinnige schijtcompetitiequote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Want een spits die net een paar dagen 24 is heeft over een paar jaar geen restwaarde meer?
Jullie moeten allemaal iets minder FM gaan spelen hoor.
Ik ben ook waanzinnig enthousiast over dat Ivoriaantje van 22 die in de 3e divisie in Frankrijk speelt.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Gast is 24, heeft een Argentijns n Italiaans paspoort en speelt bij een middenmotor in een waanzinnige schijtcompetitie
Ik heb genoeg gezien
Ja leuk voor Dordrecht, al moeten die gewoon in de KKD blijven.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben ook waanzinnig enthousiast over dat Ivoriaantje van 22 die in de 3e divisie in Frankrijk speelt.
Heeft onze godenscouting gewoon zo maar even de nieuwe Kante gespot.
Met dezelfde prestaties een stuk minder dan een speler van 21. Zeker aanvallers. Als Santi de 2e seizoenshelft zo goed was geweest als de 1e had je hem voor 50-60m kunnen verkopen, dat gaat met deze gast nooit lukken.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Want een spits die net een paar dagen 24 is heeft over een paar jaar geen restwaarde meer?
Jullie moeten allemaal iets minder FM gaan spelen hoor.
Oneens, kwaliteit moet altijd leidend zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met dezelfde prestaties een stuk minder dan een speler van 21. Zeker aanvallers. Als Santi de 2e seizoenshelft zo goed was geweest als de 1e had je hem voor 50-60m kunnen verkopen, dat gaat met deze gast nooit lukken.
Je selectie hoeft niet vol te zitten met spelers onder de 23, maar dure aankopen zouden wel vooral uit dat segment moeten komen.
Nou ja, Hancko zat ook in dat segment, maar die werd absoluut voor de basis gehaald. Dat lijkt mij minder het geval bij deze jongen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met dezelfde prestaties een stuk minder dan een speler van 21. Zeker aanvallers. Als Santi de 2e seizoenshelft zo goed was geweest als de 1e had je hem voor 50-60m kunnen verkopen, dat gaat met deze gast nooit lukken.
Je selectie hoeft niet vol te zitten met spelers onder de 23, maar dure aankopen zouden wel vooral uit dat segment moeten komen.
Newsflash: in de eredivisie moet je een verkoopclub willen blijvenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Oneens, kwaliteit moet altijd leidend zijn.
Het lijkt me niet per se de juiste insteek om potentile dure aankopen te gaan beoordelen op hun eventuele toekomstige transferwaarde. Tenzij je voor altijd een verkoopclub wil blijven
Daar ben je wel per definitie tot veroordeeld als (top)club in de Eredivisie. Net als Ajax, PSV en AZ moeten transfers je primaire bron van inkomsten zijn om door te blijven bouwen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:29 schreef Pistolero het volgende:
Tenzij je voor altijd een handelshuis en verkoopclub wil blijven.
Ja het zat me vooral dwars bij Zerrouki en Ueda, die geen basisspeler zijn en niet van een niveau dat een 21-22 jarige betaalbare speler niet ook gewoon kan hebben.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, Hancko zat ook in dat segment, maar die werd absoluut voor de basis gehaald. Dat lijkt mij minder het geval bij deze jongen.
Met Ueda n Santi nog in de selectie lijkt het mij ook niet heel noodzakelijk om nu al nog een dure spits te halen. Dan zou ik inderdaad een jonger iemand zoeken die eerder in de loop van het seizoen een serieuze concurrent kan worden van Ueda dan iemand die er gelijk staat.
Mee eens. Eigenlijk moet je er dan echt gelijk staan.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja het zat me vooral dwars bij Zerrouki en Ueda, die geen basisspeler zijn en niet van een niveau dat een 21-22 jarige betaalbare speler niet ook gewoon kan hebben.
Ik werd een beetje boos van dit gerucht.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben ook waanzinnig enthousiast over dat Ivoriaantje van 22 die in de 3e divisie in Frankrijk speelt.
Heeft onze godenscouting gewoon zo maar even de nieuwe Kante gespot.
Tenzij het een speler van het niveau Veerman, Schouten, Lang of Dest is. Met nadruk op het niveau.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is eerder een kwestie van moeten, lijkt me.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Newsflash: in de eredivisie moet je een verkoopclub willen blijven
Dat zegt ie toch?quote:Op zondag 26 mei 2024 08:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is eerder een kwestie van moeten, lijkt me.
Maar hij is al terug van vakantie toch. Al een paar weken zelfs.quote:Op zondag 26 mei 2024 10:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Trainer zal pas komen als de zwaar oververmoeide Te KLoese terugkomt van zijn vakantie
belachelijk natuurlijk als je de benoeming van de belangrijkste man van de club gaat uitstellen omdat je zonodig op vakantie moet in deze periode waar je het al voor elkaar moet hebben wie er voor de groep moet komen te staan en welke spelers er gehaald zouden worden
schandalig beleid
#tekloeseout
De man doet niets andersquote:Op zondag 26 mei 2024 11:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar hij is al terug van vakantie toch. Al een paar weken zelfs.
Of is hij weer op vakantie gegaan?
heb je dennis net gesproken?quote:Op zondag 26 mei 2024 11:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dennis is niet eens op vakantie.
Is dit dan het strand van Scheveningen?quote:Op zondag 26 mei 2024 13:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij denkt dat echt dat het zand van oostvoorne er zo uit ziet????
[ afbeelding ]
doe normaalquote:Op zondag 26 mei 2024 13:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is dit dan het strand van Scheveningen?
quote:Santiago Gimnez en Fer Serrano geven elkaar jawoord op Mexicaans strand
MET VIDEOFeyenoord-spits Santiago Gimnez en zijn partner Fer Serrano hebben elkaar het jawoord gegeven. Op een strand in Mexico stapten de twee in het huwelijksbootje, zo is te zien op hun Instagram-kanalen.
Laten we er even een expert bijhalen.quote:Op zondag 26 mei 2024 13:17 schreef alopio het volgende:
[..]
Wie gaan we meer missen, Santi of dat mokergekke wijf?
Die blijven gewoonquote:Op zondag 26 mei 2024 13:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laten we er even een expert bijhalen.
@:Caland
De hele club staat in de fik.quote:Op zondag 26 mei 2024 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is naast te Kloese nu ook Gimenez al op vakantie?!1
Ik zou het wel leuk vinden als we dan gewoon zijn Kuipsong in ere houdenquote:Op zondag 26 mei 2024 14:30 schreef Buitendam het volgende:
Tijd voor de mr dan terechte aanstelling van het trainerschap voor Van Bommel.
Die moet lekker bij psv rotzooi gaan makenquote:Op zondag 26 mei 2024 14:30 schreef Buitendam het volgende:
Tijd voor de mr dan terechte aanstelling van het trainerschap voor Van Bommel.
quote:Op zondag 26 mei 2024 15:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Die moet lekker bij psv rotzooi gaan maken
wat heeft hij meer gepresteerd dan gio dat hij de trainer van feyenoord zou moeten worden![]()
annonce Pusic
quote:Op zondag 26 mei 2024 15:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat heeft hij meer gepresteerd dan gio dat hij de trainer van feyenoord zou moeten worden![]()
Welk soort spelers zie jij eigenlijk specifiek niet zitten? Heb het gevoel dat je alles geweldig vindt, van Gijs Smal tot aan Zerrouki tot aan deze gast die niemand van ons kent.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Oneens, kwaliteit moet altijd leidend zijn.
Het lijkt me niet per se de juiste insteek om potentile dure aankopen te gaan beoordelen op hun eventuele toekomstige transferwaarde en ze op basis daarvan wel/niet aan te trekken. Tenzij je voor altijd een handelshuis en verkoopclub wil blijven.
Breek je been?quote:Op zondag 26 mei 2024 14:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als we dan gewoon zijn Kuipsong in ere houden
Akkoord.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat kon ‘ie zelf altijd wel waarderen in ieder geval
In principe zie ik alle spelers in de huidige selectie wel zitten ja, zelfs de minst goede spelers als een Lopez ofzo hebben nog een prima basisniveau. Echt waardeloze spelers die niet kunnen voetballen, zeg maar categorietje Liam Kelly, hebben we allang niet meer gelukkig.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:00 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Welk soort spelers zie jij eigenlijk specifiek niet zitten? Heb het gevoel dat je alles geweldig vindt, van Gijs Smal tot aan Zerrouki tot aan deze gast die niemand van ons kent.
Ja maar met Kelly noem je dan ook wel iemand.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
In principe zie ik alle spelers in de huidige selectie wel zitten ja, zelfs de minst goede spelers als een Lopez ofzo hebben nog een prima basisniveau. Echt waardeloze spelers die niet kunnen voetballen, zeg maar categorietje Liam Kelly, hebben we allang niet meer gelukkig.
Als ik al een aankoop niet zie zitten zal dat vooral zijn omdat die dan een jeugdspeler in de weg zal zitten.
Ik moest weer 3x lezen om de woordkunstenaarij van ZKA te begrijpen, maar het is dus de bedoeling dat hij gewoon deze zomer moet komen en niet pas transfervrij na 31 december, toch?quote:Op zondag 26 mei 2024 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Feyenoord zou een bod op tafel hebben gelegd.
Jazeker! Zijn contract loopt af op 31 december.quote:Op zondag 26 mei 2024 21:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik moest weer 3x lezen om de woordkunstenaarij van ZKA te begrijpen, maar het is dus de bedoeling dat hij gewoon deze zomer moet komen en niet pas transfervrij na 31 december, toch?
Ik hoor het wel als er een MEGASUPERDELUXETOTAALUBERAKKOORD is.quote:Op zondag 26 mei 2024 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nou, we gaan het zien.quote:Op zondag 26 mei 2024 21:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jazeker! Zijn contract loopt af op 31 december.
Zal wel weer gaan om een paar Snickers en een doosje autodrop.quote:Op zondag 26 mei 2024 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We vertrouwen Dennis en de scouting.quote:Op zondag 26 mei 2024 21:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou, we gaan het zien.
Ik word wel een beetje bang van het feit dat ZKA laaiend enthousiast is over alle namen die tot nu toe voorbij komen.
Aangezien ZKA vond dat de scouting steeds gepasseerd wordt is het toch een goed teken dat ie nu wel enthousiast is? Zelfs als er eerder weinig van klopte.quote:Op zondag 26 mei 2024 21:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou, we gaan het zien.
Ik word wel een beetje bang van het feit dat ZKA laaiend enthousiast is over alle namen die tot nu toe voorbij komen.
De creditcard van Toon van Bodegom zal wel weer declined worden in de USA.quote:Op zondag 26 mei 2024 21:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zal wel weer gaan om een paar Snickers en een doosje autodrop.
Ik zie het wel als er over 4 weken een akkoord is (of geen akkoord natuurlijk).
Ik zie dat onze Argentijnse vriend zelfs een scout van Feyenoord is gaan volgen op Instagram.quote:Op zondag 26 mei 2024 21:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aangezien ZKA vond dat de scouting steeds gepasseerd wordt is het toch een goed teken dat ie nu wel enthousiast is? Zelfs als er eerder weinig van klopte.
Feyenoord gaat natuurlijk nooit drie dure spitsen hebben lopen, ondanks wat Jannes zegtquote:Op zondag 26 mei 2024 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Klinkt alsof het een zacht prijsje gaat zijn, op zich prima dan. Veel matiger dan Ueda zal ie vast niet zijn.
Natuurlijk, maar het lijkt mij niet heel verkeerd om alvast in te spelen op een vertrek van Santi of Ueda.quote:Op zondag 26 mei 2024 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord gaat natuurlijk nooit drie dure spitsen hebben lopen, ondanks wat Jannes zegt
Dit zou een prima keuze zijn.quote:Op zondag 26 mei 2024 23:08 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Volgens Achmed is ene Brian Priske dichtbij een deal met Feyenoord
Bossie had al eerder DE PRIMEUR
https://www.voetbalprimeu(...)-opvolgers-slot.html
🥇
Ken hem niet, wel al drie keer kampioen geworden en een beker gewonnenquote:
Dit zou erg mooi zijn.quote:Op zondag 26 mei 2024 23:08 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Volgens Achmed is ene Brian Priske dichtbij een deal met Feyenoord
Bossie had al eerder DE PRIMEUR
https://www.voetbalprimeu(...)-opvolgers-slot.html
🥇
Farzam is wel een betrouwbare journalist, ja.quote:Op zondag 26 mei 2024 23:18 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hier broeit iets. @:zka in de mud?
Ik heb geen idee maar als verstandige users enthousiast zijn ben ik het ookquote:
Heeft Hancko nog met hem gewerkt?quote:Op zondag 26 mei 2024 23:30 schreef Pistolero het volgende:
Als ik zo de eerste reacties lees wordt Priske net zo erg aanbeden bij Sparta Praag als dat Slot bij Feyenoord werd.
Een interview uit 2022 over zijn opvattingen, wel in het jaar dat hij weg moest bij Antwerpquote:Op zondag 26 mei 2024 23:41 schreef Scrummie het volgende:
Anderhalf uur lang Brian Priske.
Gehost door Arend. Dat moet wel een teken zijn.
Antwerp is ook een wespennest met een gestoorde voorzitter, dus tsja.quote:Op zondag 26 mei 2024 23:46 schreef Caland het volgende:
https://archive.ph/pZ1Sh
En nog wat context over het ontslag. Klinkt allemaal niet eens heel negatief, Antwerp ging daarna ook pas echt investeren meen ik.
(Het is HLN en die Belgen gaan Danny echt niet aanklagen dus laat maar mooi staan)
Jep. Ik zit even in de krantenbank te kijken.quote:Op zondag 26 mei 2024 23:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Antwerp is ook een wespennest met een gestoorde voorzitter, dus tsja.
Die hebben ook nog een vuil trucje uitgehaald met dat ontslag waar Priske nog een rechtzaak over heeft gewonnen.
Als je zonder schaamte dickpic Marc aanstelt ben je een parodie op een voetbalclubquote:Op zondag 26 mei 2024 23:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Antwerp is ook een wespennest met een gestoorde voorzitter, dus tsja.
Die hebben ook nog een vuil trucje uitgehaald met dat ontslag waar Priske nog een rechtzaak over heeft gewonnen.
Eindelijk goede corners.quote:Yes. I was responsible for the defensive work and also set pieces. And over the years we became some of the best in Europe on set pieces.
Een zware rugzak, maar voor Gheysens niet bezwarend genoeg om het idee af te schieten. Snel wordt er een vergadering belegd in Nederland en worden advocaten op de zaak gezet om de risico's te evalueren. Na een tiental ontmoetingen met Michael Gheysens en Omar Souidi (die ondertussen ook makelaar is geworden) wordt Marc Overmars op 21 maart 2022 voorgesteld als de nieuwe sportief directeur van Antwerp. De ethiek is begraven, het sportieve krijgt voorrang.quote:Op zondag 26 mei 2024 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je zonder schaamte dickpic Marc aanstelt ben je een parodie op een voetbalclub
Feyenoord scoort sinds Arne (eigenlijk al onder Dick) steevast het meest uit corners van de eredivisie. Elk seizoen minimaal 10quote:
Hm oke. Dan gaan we het nog beter doen!quote:Op zondag 26 mei 2024 23:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord scoort sinds Arne (eigenlijk al onder Dick) steevast het meest uit corners van de eredivisie. Elk seizoen minimaal 10
En voor @Pistolero een kortstondige mening van Priske over Hancko.quote:Degryse, oud-speler van onder andere Club Brugge en PSV, zag ook allerminst een team dat worstelt met zijn vorm. ,,Het was een beetje door pech dat ze verloren en door de kwaliteit van RC Genk, want die zitten in een geweldige flow en zijn beter met de kansen omgesprongen. Maar Antwerp speelde niet slecht en er is geen enkele reden om te denken dat het nu als een kaartenhuisje in elkaar zal zakken. Het elftal zit goed in elkaar. Er is veel meer duidelijkheid over de manier van spelen dan vorig seizoen onder Brian Priske. Van Bommel heeft ook moeilijke beslissingen durven te nemen, zoals Radja Nainggolan buiten de kern zetten en Vincent Janssen verkiezen boven Michael Frey voor de spits."
quote:De Deense coach Brian Priske, vorig seizoen werkzaam bij Antwerp, zou een vertrek van zijn steunpilaar erg betreuren. De Deen is lovend over Hancko, zoals hij hem ook meteen in bescherming nam toen de speler vorige maand tegen Viking Stavanger een duur doelpunt weggaf door te zacht terug te spelen op keeper Dominik Holec. Het betekende uitschakeling van Sparta Praag in de voorronde van de Conference League, maar Priske was niet boos. ,,Ik wil mezelf geen Sparta Praag voorstellen zonder Hancko'', zei de Deen vorige week. ,,Maar transfers zijn nou eenmaal onderdeel van het voetbal.''
Hancko is in de nationale ploeg van Slowakije vooral linksback, logisch omdat Milan Skriniar van Internazionale daar op zijn positie centraal in de defensie speelt. Vorig seizoen was hij ook bij Sparta Praag nog vaak aan de linkerkant in de defensie te vinden, maar onder Priske speelde hij alleen maar in de as van het veld. De 1,88 meter lange Hancko heeft wel wat weg van Senesi, ook de Slowaak bouwt eenvoudig op. De international, een uitstekende kopper, beschikt ook over snelheid en kan moeiteloos ver van het eigen doel met volop ruimte in zijn rug opereren. Waar de aanhang van Feyenoord ook enthousiast over zal zijn als Te Kloese de verdediger inderdaad naar Rotterdam weet te halen: Hancko maakte vorig seizoen liefst tien goals voor Sparta Praag. Dat had vooral te maken met zijn trefzekerheid vanaf de strafschopstip, hij faalde niet bij al zijn acht pogingen.
In Slowakije en Tsjechi geniet de speler ook bekendheid omdat hij is getrouwd met de Tsjechische tennisster Krystina Pliskova, ooit nummer 35 van de wereldranglijst en de tweelingzus van Karolina Pliskova, die zelfs nummer n van de wereld was. Priske schotelde de speler nog een plan voor waarin hij aangaf wat Sparta Praag hem kon bieden om nog beter te worden. ,,Voor bijvoorbeeld een nog betere transfermogelijkheid na dit seizoen dan dat hij op dit moment heeft'', zei Priske op een persconferentie.
quote:Je moet gewoon maar kijken naar de metamorfose van de Bosuil. Of op de parking in Deurne gaan staan 's ochtends en dan kijken naar de prestigieuze cv's die onderweg zijn naar de kleedkamer van stamnummer 1. Of gewoon al zien hoeveel deining de vierde plaats van vorig seizoen veroorzaakte. Na zijn lastige uitdaging om een puzzel te leggen waarvan de stukken eigenlijk niet samen pasten, werd Brian Priske verzocht om zijn koffers te pakken. Op zijn felbegeerde zitje neemt momenteel de XXL-reputatie van Mark van Bommel plaats. De gewezen Europese kampioen met Barcelona en WK-finalist met Oranje verzamelde als trainer nog niet veel goeie herinneringen.
De voormalige middenvelder kwam via Marc Overmars naar de Koekenstad en komt aan het hoofd te staan van een kern die bijna helemaal aan de andere kant van de grens werd gevormd. Hij gaat uit van balbezit en een 4-3-3-opstelling. Voetbal volgens heldere ideen dus, en dat overtuigde het bestuur, dat vorig seizoen niet zo gek was op de vaak chaotische plannen van Priske. Het officile discours predikt geduld en herinnert eraan dat je geen topclub wordt van vandaag op morgen, maar de Nederlander kan zijn ambitie toch moeilijk onder stoelen of banken steken. De Great Old wil stevig op de deur kloppen en Club Brugge het vuur aan de schenen leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |