SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Je hebt deze gozer na 1 nieuwsbericht al meteen afgeschreven puur omdat ie in de MLS speelt?quote:
Cole Bassett was daar ook topquote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je hebt deze gozer na 1 nieuwsbericht al meteen afgeschreven puur omdat ie in de MLS speelt?
Het begint steeds eerder hier zeg, man man man.
Is!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Cole Bassett was daar ook top![]()
@:lokale_notabele
Want een spits die net een paar dagen 24 is heeft over een paar jaar geen restwaarde meer?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vreemd dat er ineens zo weinig in het 20-22 leeftijdssegment gewinkeld wordt, er moet ook nog restwaarde zijn na een paar jaar.
Gast is 24, heeft een Argentijns én Italiaans paspoort en speelt bij een middenmotor in een waanzinnige schijtcompetitiequote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Want een spits die net een paar dagen 24 is heeft over een paar jaar geen restwaarde meer?
Jullie moeten allemaal iets minder FM gaan spelen hoor.
Ik ben ook waanzinnig enthousiast over dat Ivoriaantje van 22 die in de 3e divisie in Frankrijk speelt.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Gast is 24, heeft een Argentijns én Italiaans paspoort en speelt bij een middenmotor in een waanzinnige schijtcompetitie
Ik heb genoeg gezien
Ja leuk voor Dordrecht, al moeten die gewoon in de KKD blijven.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben ook waanzinnig enthousiast over dat Ivoriaantje van 22 die in de 3e divisie in Frankrijk speelt.
Heeft onze godenscouting gewoon zo maar even de nieuwe Kante gespot.
Met dezelfde prestaties een stuk minder dan een speler van 21. Zeker aanvallers. Als Santi de 2e seizoenshelft zo goed was geweest als de 1e had je hem voor ¤50-60m kunnen verkopen, dat gaat met deze gast nooit lukken.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Want een spits die net een paar dagen 24 is heeft over een paar jaar geen restwaarde meer?
Jullie moeten allemaal iets minder FM gaan spelen hoor.
Oneens, kwaliteit moet altijd leidend zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met dezelfde prestaties een stuk minder dan een speler van 21. Zeker aanvallers. Als Santi de 2e seizoenshelft zo goed was geweest als de 1e had je hem voor ¤50-60m kunnen verkopen, dat gaat met deze gast nooit lukken.
Je selectie hoeft niet vol te zitten met spelers onder de 23, maar dure aankopen zouden wel vooral uit dat segment moeten komen.
Nou ja, Hancko zat ook in dat segment, maar die werd absoluut voor de basis gehaald. Dat lijkt mij minder het geval bij deze jongen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met dezelfde prestaties een stuk minder dan een speler van 21. Zeker aanvallers. Als Santi de 2e seizoenshelft zo goed was geweest als de 1e had je hem voor ¤50-60m kunnen verkopen, dat gaat met deze gast nooit lukken.
Je selectie hoeft niet vol te zitten met spelers onder de 23, maar dure aankopen zouden wel vooral uit dat segment moeten komen.
Newsflash: in de eredivisie moet je een verkoopclub willen blijvenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Oneens, kwaliteit moet altijd leidend zijn.
Het lijkt me niet per se de juiste insteek om potentiële dure aankopen te gaan beoordelen op hun eventuele toekomstige transferwaarde. Tenzij je voor altijd een verkoopclub wil blijven
Daar ben je wel per definitie tot veroordeeld als (top)club in de Eredivisie. Net als Ajax, PSV en AZ moeten transfers je primaire bron van inkomsten zijn om door te blijven bouwen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:29 schreef Pistolero het volgende:
Tenzij je voor altijd een handelshuis en verkoopclub wil blijven.
Ja het zat me vooral dwars bij Zerrouki en Ueda, die geen basisspeler zijn en niet van een niveau dat een 21-22 jarige betaalbare speler niet ook gewoon kan hebben.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, Hancko zat ook in dat segment, maar die werd absoluut voor de basis gehaald. Dat lijkt mij minder het geval bij deze jongen.
Met Ueda én Santi nog in de selectie lijkt het mij ook niet heel noodzakelijk om nu al nog een dure spits te halen. Dan zou ik inderdaad een jonger iemand zoeken die eerder in de loop van het seizoen een serieuze concurrent kan worden van Ueda dan iemand die er gelijk staat.
Mee eens. Eigenlijk moet je er dan echt gelijk staan.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja het zat me vooral dwars bij Zerrouki en Ueda, die geen basisspeler zijn en niet van een niveau dat een 21-22 jarige betaalbare speler niet ook gewoon kan hebben.
Ik werd een beetje boos van dit gerucht.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben ook waanzinnig enthousiast over dat Ivoriaantje van 22 die in de 3e divisie in Frankrijk speelt.
Heeft onze godenscouting gewoon zo maar even de nieuwe Kante gespot.
Tenzij het een speler van het niveau Veerman, Schouten, Lang of Dest is. Met nadruk op het niveau.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is eerder een kwestie van moeten, lijkt me.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Newsflash: in de eredivisie moet je een verkoopclub willen blijven
Dat zegt ie toch?quote:Op zondag 26 mei 2024 08:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is eerder een kwestie van moeten, lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |