PSVCL is toch ook niet in ordequote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een interview met een mentaal labiel persoon aandragen voor je eigen gelijk, indrukwekkend.
En die blijkbaar ook niet wist dat Feyenoord toen het eenmaal goed op de rails stond psv uit de beker mieterde. Daarbij: in de eerste seizoenshelft zijn nét wat te veel punten weggegeven om kampioen te worden, maar de nummer 1 van 2024 is Feyenoord.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Een ex-Ajax trainer die Feyenoord niet goed vindt voetballen terwijl zijn eigen team er echt helemaal niks van bakt.
Ajax daarentegen... Kan je geen genoeg van krijgen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind PSV een totaal oninteressante club. Ik zou er dan ook de voorkeur aan geven om zo min mogelijk over deze specifieke vereniging te lezen in het Feyenoord topic.
Door wie precies?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:47 schreef Wotte het volgende:
Opzich heeft kale knikker toch niet geheel ongelijk? Wel dat PSV een klasse beter was maar er werd na een degelijk potje tegen Lazio, geroepen dat dit Feyenoord beter was dan Ajax van 18/19.
Als de Jong in de 90ste minuut die kans had gemaakt waren ze gewoon doorgegaan.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:48 schreef Wotte het volgende:
Overigens geldt dat ook voor PSV die kansloos op hun muil gingen tegen lucky Dortmund.
Als m’n moeder wielen had was ze een fiets geweestquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als de Jong in de 90ste minuut die kans had gemaakt waren ze gewoon doorgegaan.
Voor hetzelfde geld zou je er mee opgezadeld worden.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Als m’n moeder wielen had was ze een fiets geweest
We waren anderhalve wedstrijd beter in naar de juiste kleur spelen zonder kansen. Alsnog kansloos verloren.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als de Jong in de 90ste minuut die kans had gemaakt waren ze gewoon doorgegaan.
Ok. Maar toch......quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
We waren anderhalve wedstrijd beter in naar de juiste kleur spelen zonder kansen. Alsnog kansloos verloren.
Deed me denken aan Frank de Boer. Maar is de firma van Marwijk en schoonzoon al op Zuid gespot? Ik voel het aan mijn water.quote:
Ik mag toch hopen dat TeKloese aanvoelt dat Van Bommel niet gaat passen in de Kuip.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Deed me denken aan Frank de Boer. Maar is de firma van Marwijk en schoonzoon al op Zuid gespot? Ik voel het aan mijn water.
Aids systeem. @Pistolero en ik zijn er goed klaar mee.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 19:17 schreef hhh38 het volgende:
Is de O21 eindelijk in vorm, mogen ze geen promotiewedstrijden spelen
Dat zou echt schitterend zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:28 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat TeKloese aanvoelt dat Van Bommel niet gaat passen in de Kuip.
Bommen op de KNVB en Martin van Geel.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 19:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Aids systeem. @:pistolero en ik zijn er goed klaar mee.
Leuk, iemand die op zijn 25e nog speelt in de MLSquote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:09 schreef Scrummie het volgende:
https://1908.nl/artikelen(...)arranza-nieuwe-spits
Was dit nou die nieuwe spits?
Ja.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:09 schreef Scrummie het volgende:
https://1908.nl/artikelen(...)arranza-nieuwe-spits
Was dit nou die nieuwe spits?
quote:
Juist ja. (lol)quote:Op donderdag 23 mei 2024 10:52 schreef ZKA het volgende:
[..]
Bij deze de garantie, we hebben een topper op het oog. Zelfde leeftijdscategorie als Santi zelf. Nieuws gaat pas over weken, zo niet maanden uitkomen.
Vreemd dat er ineens zo weinig in het 20-22 leeftijdssegment gewinkeld wordt, er moet ook nog restwaarde zijn na een paar jaar.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk, iemand die op zijn 25e nog speelt in de MLS
We hebben toch al een Ueda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |