Akkoord.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat kon ‘ie zelf altijd wel waarderen in ieder geval
In principe zie ik alle spelers in de huidige selectie wel zitten ja, zelfs de minst goede spelers als een Lopez ofzo hebben nog een prima basisniveau. Echt waardeloze spelers die niet kunnen voetballen, zeg maar categorietje Liam Kelly, hebben we allang niet meer gelukkig.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:00 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Welk soort spelers zie jij eigenlijk specifiek niet zitten? Heb het gevoel dat je alles geweldig vindt, van Gijs Smal tot aan Zerrouki tot aan deze gast die niemand van ons kent.
Ja maar met Kelly noem je dan ook wel iemand.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
In principe zie ik alle spelers in de huidige selectie wel zitten ja, zelfs de minst goede spelers als een Lopez ofzo hebben nog een prima basisniveau. Echt waardeloze spelers die niet kunnen voetballen, zeg maar categorietje Liam Kelly, hebben we allang niet meer gelukkig.
Als ik al een aankoop niet zie zitten zal dat vooral zijn omdat die dan een jeugdspeler in de weg zal zitten.
Ik moest weer 3x lezen om de woordkunstenaarij van ZKA te begrijpen, maar het is dus de bedoeling dat hij gewoon deze zomer moet komen en niet pas transfervrij na 31 december, toch?quote:Op zondag 26 mei 2024 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Feyenoord zou een bod op tafel hebben gelegd.
Jazeker! Zijn contract loopt af op 31 december.quote:Op zondag 26 mei 2024 21:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik moest weer 3x lezen om de woordkunstenaarij van ZKA te begrijpen, maar het is dus de bedoeling dat hij gewoon deze zomer moet komen en niet pas transfervrij na 31 december, toch?
Ik hoor het wel als er een MEGASUPERDELUXETOTAALUBERAKKOORD is.quote:Op zondag 26 mei 2024 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nou, we gaan het zien.quote:Op zondag 26 mei 2024 21:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jazeker! Zijn contract loopt af op 31 december.
Zal wel weer gaan om een paar Snickers en een doosje autodrop.quote:Op zondag 26 mei 2024 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We vertrouwen Dennis en de scouting.quote:Op zondag 26 mei 2024 21:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou, we gaan het zien.
Ik word wel een beetje bang van het feit dat ZKA laaiend enthousiast is over alle namen die tot nu toe voorbij komen.
Aangezien ZKA vond dat de scouting steeds gepasseerd wordt is het toch een goed teken dat ie nu wel enthousiast is? Zelfs als er eerder weinig van klopte.quote:Op zondag 26 mei 2024 21:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou, we gaan het zien.
Ik word wel een beetje bang van het feit dat ZKA laaiend enthousiast is over alle namen die tot nu toe voorbij komen.
De creditcard van Toon van Bodegom zal wel weer declined worden in de USA.quote:Op zondag 26 mei 2024 21:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zal wel weer gaan om een paar Snickers en een doosje autodrop.
Ik zie het wel als er over 4 weken een akkoord is (of geen akkoord natuurlijk).
Ik zie dat onze Argentijnse vriend zelfs een scout van Feyenoord is gaan volgen op Instagram.quote:Op zondag 26 mei 2024 21:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aangezien ZKA vond dat de scouting steeds gepasseerd wordt is het toch een goed teken dat ie nu wel enthousiast is? Zelfs als er eerder weinig van klopte.
Feyenoord gaat natuurlijk nooit drie dure spitsen hebben lopen, ondanks wat Jannes zegtquote:Op zondag 26 mei 2024 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Klinkt alsof het een zacht prijsje gaat zijn, op zich prima dan. Veel matiger dan Ueda zal ie vast niet zijn.
Natuurlijk, maar het lijkt mij niet heel verkeerd om alvast in te spelen op een vertrek van Santi of Ueda.quote:Op zondag 26 mei 2024 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord gaat natuurlijk nooit drie dure spitsen hebben lopen, ondanks wat Jannes zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |