De persconferenties moeten wel interessant blijven, erg mooi.quote:Op maandag 27 mei 2024 00:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De Deen Brian Priske (45) baarde begin dit seizoen opzien door bijna naakt een persconferentie te geven. Met alleen een handdoek rond de middel stond hij media te woord toen de poulefase van de Europa League was bereikt. ,,Sorry, weddenschap verloren met de spelers. Als we zouden winnen, de nul houden en doorstoten, ging ik dit doen. Met veel plezier.'' Volgens vaste verslaggevers bij Antwerp neemt Gheysens zijn coach sindsdien niet serieus meer.
Naaktlopen moet weer leuk worden!!!
Eh jawel maar er speelt niks concreets?quote:Op zondag 26 mei 2024 23:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maar als verstandige users enthousiast zijn ben ik het ook
Die stond niet in de lijst met 180 trainers van ZKA toch
Zó dichtgetimmerd dat de concrete bewegingen rond Nadje, Hendriks en Carranza nog steeds lekken.. of zo?quote:Op zondag 26 mei 2024 23:55 schreef Pistolero het volgende:
Volgens ZKA weet niemand van zijn bronnen dat dit concreet zou zijn.
Dus of die Deense journalist gaat vreselijk in the mud, of KloeseGod heeft het flink dichtgetimmerd qua lekken.
Spanning en sensatie!
Bij board en wat conservatieven wel. Maar ook hier weer niks concreetsquote:Op maandag 27 mei 2024 01:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
De echte vraag is of de firma van Marwijk en schoonzoon in beeld is?
Zo niet concreet dat ze al wel een oriënterend gesprek hebben gehad volgens jou.quote:
quote:Op maandag 27 mei 2024 07:18 schreef Kerftminister het volgende:
Krabby in zn adilettatjes ff een artikel getikt over Priske zie ik
Doremifasol weer een kutstukje vol (en te Kloese weer op vakantie!!!)quote:De algemeen en technisch directeur verblijft momenteel in Mexico, waar hij afgelopen weekeinde de bruiloft mee vierde van spits Santiago Giménez. Tal van grootheden uit het Mexicaanse voetbal waren aanwezig op het feest, net zoals Alireza Jahanbakhsh, een van Giménez’ beste vrienden bij Feyenoord.
Dat Te Kloese tijd had, of maakte, voor het feestje, betekent dat hij zijn zaken op orde heeft in de zoektocht naar een nieuwe trainer voor Feyenoord. Ook intern bij de club valt op dat de directeur zijn kaarten stevig tegen de borst houdt. Er lekt weinig uit, behalve interesse in spelers, zoals Matthias Delorghe (Sint-Truiden), Omari Hutchinson (Chelsea), Chris Kevin-Nadje (Versailles) en Julían Carranza (Philadelphia Union), talentvol, maar geen spelers die Feyenoord direct sterker maken. Daarvoor is het toch wachten op een nieuwe trainer.
KLOESE WERKE VOOR JE CHELDquote:Op maandag 27 mei 2024 07:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Doremifasol weer een kutstukje vol (en te Kloese weer op vakantie!!!)
Matthias Delorghe had ik nog nergens gelezen geloof ikquote:Op maandag 27 mei 2024 07:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Doremifasol weer een kutstukje vol (en te Kloese weer op vakantie!!!)
Nou ja, het is niet dat Hutchinson al echt veel verder is dan de opties die we dit seizoen op rechtsbuiten hadden, maar het is wel een ideale categorie om in te investeren.quote:Op maandag 27 mei 2024 08:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Matthias Delorghe had ik nog nergens gelezen geloof ik
Krabby met weer een PRIMEUR 🤝 🥇
Al lijkt mij die Hutchinson wel iemand die Feyenoord direct beter maakt
We weten gewoon de nieuwe trainer denk ik.quote:Op maandag 27 mei 2024 08:55 schreef Pistolero het volgende:
Volgens Krabby in zijn stukje wil Feyenoord binnen nu en een week de nieuwe trainer bekend maken trouwens.
Dat is dus gewoon al tamelijk concreet.
We hebben dit seizoen met enige regelmaat tegen Nieuwkoop, Alireza of Paixao die alleen maar in de zomer of lente goed speelt daar aangekekenquote:Op maandag 27 mei 2024 09:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet dat Hutchinson al echt veel verder is dan de opties die we dit seizoen op rechtsbuiten hadden, maar het is wel een ideale categorie om in te investeren.
Ik denk ook dat het 'm gaat worden.quote:Op maandag 27 mei 2024 09:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We weten gewoon de nieuwe trainer denk ik.
Hilarisch hoe snel triggered jij bent en hoe snel je hapt.quote:Op maandag 27 mei 2024 01:15 schreef ZKA het volgende:
[..]
Zó dichtgetimmerd dat de concrete bewegingen rond Nadje, Hendriks en Carranza nog steeds lekken.. of zo?
Ja oké, ik doelde eigenlijk vooral op Minteh en Paixao eind dit seizoen.quote:Op maandag 27 mei 2024 09:02 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben dit seizoen met enige regelmaat tegen Nieuwkoop, Alireza of Paixao die alleen maar in de zomer of lente goed speelt daar aangekeken
Als die niet beter is dan dat moet je hem niet willen
Ik ben hier ERG blij mee.quote:Op maandag 27 mei 2024 09:30 schreef Caland het volgende:
Volgens Jannes wordt het GEEN Nederlander en ook zeker geen Sahin
https://www.fr12.nl/nieuw(...)iner-bekend-te-makenquote:Nog geen grote aankopen
Priske ligt bij Sparta Praag nog vast tot medio 2026, dus zal Feyenoord eerst nog langs de club moeten. Toch hoopt de club snel de nieuwe trainer bekend te maken - of dat nu Priske of iemand anders is. Ook met grote aankopen wacht de club namelijk tot bekend is wie Arne Slot vervangt. Uitgelekte namen als Mattias Delorghe (Sint-Truiden), Omari Hutchinson (Chelsea), Chris Kevin-Nadje (Versailles) en Julían Carranza (Philadelphia Union) worden gezien als talentvolle spelers, maar geen directe versterkingen.
Het kan alsnog Pusic worden dan tochquote:Op maandag 27 mei 2024 09:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben blij met het feit dat het geen Nederlander wordt.
De vuistregel is dat het alleen concreet is als Jannes het meldtquote:Op maandag 27 mei 2024 09:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben hier ERG blij mee.
Moet ook steeds wel een beetje lachen om de obsessie met het begrip 'concreet'.
Al besproken.quote:Op maandag 27 mei 2024 09:33 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
https://www.fr12.nl/nieuw(...)iner-bekend-te-maken
Als het binnen een week rond zou kunnen zijn dan kan het niet anders of er moet met een kandidaat al vergevorderde onderhandelingen en gesprekken hebben plaatsgevonden lijkt mij.quote:Op maandag 27 mei 2024 09:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Twee jaar geleden kwam Jorrit Hendrix hier voetballenquote:Op maandag 27 mei 2024 09:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Strootman heeft twee jaar geleden gesprekken gevoerd met Feyenoord.
Wat hoop ik dat Strootman zich een jaartje of 2 vergist heeft.
Het is volgens ZKA pas een primeur als je meldt dat het CONCREET is toch?quote:Op maandag 27 mei 2024 09:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 27 mei 2024 09:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Twee jaar geleden kwam Jorrit Hendrix hier voetballen
Er moet dan echter wel sprake zijn van een concrete voorbewegingquote:Op maandag 27 mei 2024 09:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is volgens ZKA pas een primeur als je meldt dat het CONCREET is toch?
🥇
Ik doelde meer op dat oa die carranza niet gezien word als een directe versterking, ben benieuwd of dit die verschrikkelijk goede spits was die zolderkamerautist bedoelde..quote:
Een Santi 2.0quote:Op maandag 27 mei 2024 09:44 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dat oa die carranza niet gezien word als een directe versterking, ben benieuwd of dit die verschrikkelijk goede spits was die zolderkamerautist bedoelde..
Ik hoor het al.quote:Op maandag 27 mei 2024 09:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Een Santi 2.0
Terwijl hij een stuk ouder is en nog nooit een rol van betekenis heeft gespeeld op een iets hoger niveau dan middenmoot MLS
die kan er dus helemaal geen kut van hequote:Op maandag 27 mei 2024 10:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik hoor het al.
Sam Lammers.
Het is nog niet eens concreet wanneer Priske naar het Maasgebouw komt om zijn contract te ondertekenen.quote:Op maandag 27 mei 2024 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
De vuistregel is dat het alleen concreet is als Jannes het meldt
Alles proberen binnen te schuiven met binnenkantjequote:Op maandag 27 mei 2024 10:08 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
die kan er dus helemaal geen kut van he
Heel benieuwd welke nog niet concrete optie dan overblijft!quote:Op maandag 27 mei 2024 09:30 schreef Caland het volgende:
Ach @Wottequote:Op maandag 27 mei 2024 09:30 schreef Caland het volgende:
Ik ga even een concrete voorhuidsbeweging maken en kom er dan op terugquote:Op maandag 27 mei 2024 10:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel benieuwd welke nog niet concrete optie dan overblijft!
Ik hoop zoals ‘elke keer’ weer op Real Madrid uit, echt mijn enige droom om daar Feyenoord nog eens te zien spelenquote:Op maandag 27 mei 2024 10:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Pot 1:
Manchester City
Bayern Munchen
Real Madrid
PSG
Liverpool
Inter
Borussia Dortmund
Leipzig
Barcelona
Pot 2:
Bayer Leverkusen
Atletico Madrid
Atalanta
Juventus
Benfica
Arsenal
Club Brugge
Glasgow Rangers
Shakhtar Donetsk
Pot 3:
AC Milan
Feyenoord
Sporting Lisbon
PSV
Slavia Praag
Dinamo Zagreb
Red Star Belgrade
PAOK Thessaloniki
Maccabi Tel Aviv
Pot 4:
Ferencvaros
Celtic
AS Monaco
Aston Villa
Bologna
Girona FC
Stuttgart
Sturm Grad
Stade Brest
Van iedere pot één thuiswedstrijd en één uitwedstrijd. Zeg het maar. Pot 3 is niet bijster sterk. In pot 2 zitten drie matige tegenstanders. Pot 4 veel ploegen uit grote competities die hun gouden pik jaartje hadden afgelopen seizoen. Hier moet je toch wel twaalf clubs van onder je kunnen houden, toch?
De plaaggeest, de bever, Zolderkamerautist, FeyenoordTM, de gerenommeerde journalist Rutger Vinke en @ZKAquote:
quote:
quote:Op maandag 27 mei 2024 10:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De plaaggeest, de bever, Zolderkamerautist, FeyenoordTM, de gerenommeerde journalist Rutger Vinke en @:ZKA
quote:Op maandag 27 mei 2024 10:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Richtprijs voor Jannes:
¤ 5.850
Jannes is een Nederlandse zanger met een zeer uiteenlopend repertoire en grote liefde voor zijn fans. Met zijn vele hitsingles en zelfs een platina album is zijn naam een begrip geworden in Nederland!
Jannes is een bevlogen zanger en een gerenommeerde partij in de wereld van het Nederlandse levenslied.quote:
Hoop op Bayern, Liverpool, Real of Barcelona thuis. Uit Leipzig of Dortmund. Pot 2 gewoon 2 haalbare ploegen, tenzij je uit pot1 Leipzig en Dortmund hebt gekregen, dan Arsenal thuis. Mochten we echt bizar makkelijk/saai loten is AC Milan uit pot 3 nog wel een mooie. Hopelijk geen Maccabi. Uit pot 4 mag Celtic best nog een keer komen, want die wedstrijd heb ik moeten missen. In ieder geval geen Aston Villa of Monaco uit om het niet te zwaar te maken. Geen idee hoe goed Girona, Bologna en Stuttgart volgend jaar nog gaan zijn.quote:Op maandag 27 mei 2024 10:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Pot 1:
Manchester City
Bayern Munchen
Real Madrid
PSG
Liverpool
Inter
Borussia Dortmund
Leipzig
Barcelona
Pot 2:
Bayer Leverkusen
Atletico Madrid
Atalanta
Juventus
Benfica
Arsenal
Club Brugge
Glasgow Rangers
Shakhtar Donetsk
Pot 3:
AC Milan
Feyenoord
Sporting Lisbon
PSV
Slavia Praag
Dinamo Zagreb
Red Star Belgrade
PAOK Thessaloniki
Maccabi Tel Aviv
Pot 4:
Ferencvaros
Celtic
AS Monaco
Aston Villa
Bologna
Girona FC
Stuttgart
Sturm Grad
Stade Brest
Van iedere pot één thuiswedstrijd en één uitwedstrijd. Zeg het maar. Pot 3 is niet bijster sterk. In pot 2 zitten drie matige tegenstanders. Pot 4 veel ploegen uit grote competities die hun gouden pik jaartje hadden afgelopen seizoen. Hier moet je toch wel twaalf clubs van onder je kunnen houden, toch?
Contant betaal je gewoon 4.000quote:Op maandag 27 mei 2024 10:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bijna zes fucking duizend euro voor wat kutliedjes
Nederland is dood- en doodziek
Al besproken.quote:Op maandag 27 mei 2024 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Jannes is een bevlogen zanger en een gerenommeerde partij in de wereld van het Nederlandse levenslied.
*Bevlogen journalist en gerenommeerde partij in de wereld van transfernieuwsquote:Op maandag 27 mei 2024 10:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De plaaggeest, de bever, Zolderkamerautist, FeyenoordTM, de gerenommeerde journalist Rutger Vinke en @:ZKA
Ik zou geld toe willen krijgen wil ik naar zoiets gaan luisteren.quote:Op maandag 27 mei 2024 10:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De prijs (richtprijs) voor het boeken van Stef Ekkel is ¤ 2795
Nou dat is stuk goedkoper
Barbaar.quote:Op maandag 27 mei 2024 10:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou geld toe willen krijgen wil ik naar zoiets gaan luisteren.
Hoe zit het met de landen regel, mag je nu wel meer dan één club uit één land loten?quote:Op maandag 27 mei 2024 10:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoop op Bayern, Liverpool, Real of Barcelona thuis. Uit Leipzig of Dortmund. Pot 2 gewoon 2 haalbare ploegen, tenzij je uit pot1 Leipzig en Dortmund hebt gekregen, dan Arsenal thuis. Mochten we echt bizar makkelijk/saai loten is AC Milan uit pot 3 nog wel een mooie. Hopelijk geen Maccabi. Uit pot 4 mag Celtic best nog een keer komen, want die wedstrijd heb ik moeten missen. In ieder geval geen Aston Villa of Monaco uit om het niet te zwaar te maken. Geen idee hoe goed Girona, Bologna en Stuttgart volgend jaar nog gaan zijn.
Met het nieuwe systeem voelt het in ieder geval iets minder afhankelijk van de loting. Alleen in pot 2 vind ik de niveauverschillen vrij groot, en dan vooral omdat Glasgow, Club Brugge en Shakhtar niet geweldig zijn. Niet naar Frankrijk en dan maakt het mij verder niet enorm uit.quote:Op maandag 27 mei 2024 10:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoop op Bayern, Liverpool, Real of Barcelona thuis. Uit Leipzig of Dortmund. Pot 2 gewoon 2 haalbare ploegen, tenzij je uit pot1 Leipzig en Dortmund hebt gekregen, dan Arsenal thuis. Mochten we echt bizar makkelijk/saai loten is AC Milan uit pot 3 nog wel een mooie. Hopelijk geen Maccabi. Uit pot 4 mag Celtic best nog een keer komen, want die wedstrijd heb ik moeten missen. In ieder geval geen Aston Villa of Monaco uit om het niet te zwaar te maken. Geen idee hoe goed Girona, Bologna en Stuttgart volgend jaar nog gaan zijn.
Maximaal twee uit één land. PSV en Twente kunnen we niet loten.quote:Op maandag 27 mei 2024 10:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe zit het met de landen regel, mag je nu wel meer dan één club uit één land loten?
Maar bijv Engelse en Italiaanse teams kunnen elkaar wel loten dus? Of geen club uit hetzelfde land in dezelfde pot?quote:Op maandag 27 mei 2024 10:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maximaal twee uit één land. PSV en Twente kunnen we niet loten.
Nee, dat is volgens mij ook uitgesloten, tenzij anders de loting vast komt te zitten.quote:Op maandag 27 mei 2024 10:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar bijv Engelse en Italiaanse teams kunnen elkaar wel loten dus? Of geen club uit hetzelfde land in dezelfde pot?
Nee, iedereen heeft gewoon een totaal ander speelprogramma tegen tegenstanders uit andere landen.quote:Op maandag 27 mei 2024 10:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar bijv Engelse en Italiaanse teams kunnen elkaar wel loten dus? Of geen club uit hetzelfde land in dezelfde pot?
Een trainer die mislukte in Belgenland.quote:Op zondag 26 mei 2024 23:08 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Volgens Achmed is ene Brian Priske dichtbij een deal met Feyenoord
Bossie had al eerder DE PRIMEUR
https://www.voetbalprimeu(...)-opvolgers-slot.html
🥇
Arnesen mislukte ook in Belgiëquote:Op maandag 27 mei 2024 11:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een trainer die mislukte in Belgenland.
Ik hoop dat dit hem wordt.
Het is niet heel complex, iedere ploeg speelt acht wedstrijden tegen verschillende tegenstanders, op basis daarvan wordt een ranglijst met 36 ploegen opgesteld. Top 8 gaat door naar de laatste zestien, 9-24 speelt een tussenronde. Je tegenstander is gebaseerd op de ranking (de nr 9 speelt tegen de nr 23 of 24, etc).quote:Op maandag 27 mei 2024 11:03 schreef Slobeend het volgende:
Ik snap er geen zak van.
We zien het wel!
Ik wacht nog altijd op de aankondiging speeltijden 18:00 20:00 en 22:00.quote:Op maandag 27 mei 2024 11:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is niet heel complex, iedere ploeg speelt acht wedstrijden tegen verschillende tegenstanders, op basis daarvan wordt een ranglijst met 36 ploegen opgesteld. Top 8 gaat door naar de laatste zestien, 9-24 speelt een tussenronde. Je tegenstander is gebaseerd op de ranking (de nr 9 speelt tegen de nr 23 of 24, etc).
Pottensysteem is er enkel voor dat je tegenstanders van een verschillend niveau treft. In een hogere pot zitten levert geen beschermde status meer op (zoals vroeger). Real Madrid en City kunnen elkaar gewoon dus al loten. Het nieuwe systeem is ook een verkapte manier om meer topwedstrijden te krijgen.
Van Bommel faalde in Nederland en deed het prima in België. Zegt allemaal zo weinig. Elke trainer is een gok.quote:Op maandag 27 mei 2024 11:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Arnesen mislukte ook in België
Schreuder was een groot succes
Nee, iedere trainer die één keer heeft gefaald kan er direct helemaal niks meer van. Dat je dat nog steeds niet begrijpt.quote:Op maandag 27 mei 2024 11:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Van Bommel faalde in Nederland en deed het prima in België. Zegt allemaal zo weinig. Elke trainer is een gok.
In het land van totaal scheve vergelijkingen maken om gelijk te halen is @DombohetOlifantje1 koning.quote:Op maandag 27 mei 2024 11:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hmm @:Pistolero , zijn dit dezelfde users die Ueda met de grond gelijk maken?
Alleen als ‘ie naar Feyenoord gaat!!!quote:Op maandag 27 mei 2024 11:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, iedere trainer die één keer heeft gefaald kan er direct helemaal niks meer van. Dat je dat nog steeds niet begrijpt.
Nee, vrijwel elke keer opzichtig falen is hetzelfde als 1x falen. Dat je dit nog niet begrijpt.quote:Op maandag 27 mei 2024 11:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In het land van totaal scheve vergelijkingen maken om gelijk te halen is @:dombohetolifantje1 koning.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik heb mijn gelijk nog niet.quote:Op maandag 27 mei 2024 11:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In het land van totaal scheve vergelijkingen maken om gelijk te halen is @:dombohetolifantje1 koning.
Ik ken hem ook niet maar heb gelezen dat ze hem in Antwerpen helemaal niks vonden, dus ik vind die Ronnie Whisky maar een waardeloze trainer. Typisch dat Feyenoord daar weer op uitkomt terwijl er veel betere namen beschikbaar waren (zoals Farioli waar ik ook nog nooit van gehoord had).quote:Op maandag 27 mei 2024 11:32 schreef Caland het volgende:
Ik had tot gisteren nog nooit van die Ryan Wiske gehoord maar vind het een uitstekende coach die altijd goed drukzet met zijn teams
Dit kan echt alleen voor wedstrijden van Portugese en Britse ploegen en zelfs dan komt dat in Engeland echt nooit voor. Laatste wat ze daar starten lokale tijd is volgens mij 20:30.quote:Op maandag 27 mei 2024 11:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wacht nog altijd op de aankondiging speeltijden 18:00 20:00 en 22:00.
We moeten de sleutels van de club gewoon in handen leggen van een nog veel obscuurdere naam. Het liefst iemand die met revolutionair voetbal kampioen is geworden met een bergdorpje in IJsland ofzo. En een laptop heeftquote:Op maandag 27 mei 2024 11:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ken hem ook niet maar heb gelezen dat ze hem in Antwerpen helemaal niks vonden, dus ik vind die Ronnie Whisky maar een waardeloze trainer. Typisch dat Feyenoord daar weer op uitkomt terwijl er veel betere namen beschikbaar waren (zoals Farioli waar ik ook nog nooit van gehoord heb).
Pieter BLACKED kent hem wel natuurlijk.quote:Op maandag 27 mei 2024 11:32 schreef Caland het volgende:
Ik had tot gisteren nog nooit van die Ryan Wiske gehoord maar vind het een uitstekende coach die altijd goed drukzet met zijn teams
Vond dat voor Pieter BLACKEDbegrippen maar matig, wist eigenlijk alleen te refereren aan zijn Mietjeslandavonturen.quote:Op maandag 27 mei 2024 11:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pieter BLACKED kent hem wel natuurlijk.
[ x ]
Ene Michiel Buchtenhauer gooit al jaren hoge ogen met pressing voetbal bij Lokomotiv Plofkraak en scout al zijn spelers met zijn eigen databedrijfje FraudStats (in samenwerking met bekende succesvolle zaakwaarnemers). Per direct beschikbaar!!!quote:Op maandag 27 mei 2024 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
We moeten de sleutels van de club gewoon in handen leggen van een nog veel obscuurdere naam. Het liefst iemand die met revolutionair voetbal kampioen is geworden met een bergdorpje in IJsland ofzo. En een laptop heeft
Die slechte corners zijn een (hele hardnekkige blijkbaar) mythe.quote:Op maandag 27 mei 2024 11:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Veel goals uit spelhervattingen.
Einde tijdperk KutCorners.
Ik ga deze onzin niet nog een keer ontkrachten!!!quote:Op maandag 27 mei 2024 11:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Veel goals uit spelhervattingen.
Einde tijdperk KutCorners.
Dat doet Ajax al twee seizoenen langquote:Op maandag 27 mei 2024 11:42 schreef zoekeenleven het volgende:
Ze moeten gewoon die coach van st pauli halen, die speelt zonder middenveld, dat is pas revolutionair!!@
(weet ik van een youtube video)
We stonden inderdaad bovenaan een lijstje.quote:Op maandag 27 mei 2024 11:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die slechte corners zijn een (hele hardnekkige blijkbaar) mythe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |