In het land van totaal scheve vergelijkingen maken om gelijk te halen is @DombohetOlifantje1 koning.quote:Op maandag 27 mei 2024 11:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hmm @:Pistolero , zijn dit dezelfde users die Ueda met de grond gelijk maken?
Alleen als ‘ie naar Feyenoord gaat!!!quote:Op maandag 27 mei 2024 11:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, iedere trainer die één keer heeft gefaald kan er direct helemaal niks meer van. Dat je dat nog steeds niet begrijpt.
Nee, vrijwel elke keer opzichtig falen is hetzelfde als 1x falen. Dat je dit nog niet begrijpt.quote:Op maandag 27 mei 2024 11:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In het land van totaal scheve vergelijkingen maken om gelijk te halen is @:dombohetolifantje1 koning.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik heb mijn gelijk nog niet.quote:Op maandag 27 mei 2024 11:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In het land van totaal scheve vergelijkingen maken om gelijk te halen is @:dombohetolifantje1 koning.
Ik ken hem ook niet maar heb gelezen dat ze hem in Antwerpen helemaal niks vonden, dus ik vind die Ronnie Whisky maar een waardeloze trainer. Typisch dat Feyenoord daar weer op uitkomt terwijl er veel betere namen beschikbaar waren (zoals Farioli waar ik ook nog nooit van gehoord had).quote:Op maandag 27 mei 2024 11:32 schreef Caland het volgende:
Ik had tot gisteren nog nooit van die Ryan Wiske gehoord maar vind het een uitstekende coach die altijd goed drukzet met zijn teams
Dit kan echt alleen voor wedstrijden van Portugese en Britse ploegen en zelfs dan komt dat in Engeland echt nooit voor. Laatste wat ze daar starten lokale tijd is volgens mij 20:30.quote:Op maandag 27 mei 2024 11:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wacht nog altijd op de aankondiging speeltijden 18:00 20:00 en 22:00.
We moeten de sleutels van de club gewoon in handen leggen van een nog veel obscuurdere naam. Het liefst iemand die met revolutionair voetbal kampioen is geworden met een bergdorpje in IJsland ofzo. En een laptop heeftquote:Op maandag 27 mei 2024 11:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ken hem ook niet maar heb gelezen dat ze hem in Antwerpen helemaal niks vonden, dus ik vind die Ronnie Whisky maar een waardeloze trainer. Typisch dat Feyenoord daar weer op uitkomt terwijl er veel betere namen beschikbaar waren (zoals Farioli waar ik ook nog nooit van gehoord heb).
Pieter BLACKED kent hem wel natuurlijk.quote:Op maandag 27 mei 2024 11:32 schreef Caland het volgende:
Ik had tot gisteren nog nooit van die Ryan Wiske gehoord maar vind het een uitstekende coach die altijd goed drukzet met zijn teams
Vond dat voor Pieter BLACKEDbegrippen maar matig, wist eigenlijk alleen te refereren aan zijn Mietjeslandavonturen.quote:Op maandag 27 mei 2024 11:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pieter BLACKED kent hem wel natuurlijk.
[ x ]
Ene Michiel Buchtenhauer gooit al jaren hoge ogen met pressing voetbal bij Lokomotiv Plofkraak en scout al zijn spelers met zijn eigen databedrijfje FraudStats (in samenwerking met bekende succesvolle zaakwaarnemers). Per direct beschikbaar!!!quote:Op maandag 27 mei 2024 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
We moeten de sleutels van de club gewoon in handen leggen van een nog veel obscuurdere naam. Het liefst iemand die met revolutionair voetbal kampioen is geworden met een bergdorpje in IJsland ofzo. En een laptop heeft
Die slechte corners zijn een (hele hardnekkige blijkbaar) mythe.quote:Op maandag 27 mei 2024 11:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Veel goals uit spelhervattingen.
Einde tijdperk KutCorners.
Ik ga deze onzin niet nog een keer ontkrachten!!!quote:Op maandag 27 mei 2024 11:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Veel goals uit spelhervattingen.
Einde tijdperk KutCorners.
Dat doet Ajax al twee seizoenen langquote:Op maandag 27 mei 2024 11:42 schreef zoekeenleven het volgende:
Ze moeten gewoon die coach van st pauli halen, die speelt zonder middenveld, dat is pas revolutionair!!@
(weet ik van een youtube video)
We stonden inderdaad bovenaan een lijstje.quote:Op maandag 27 mei 2024 11:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die slechte corners zijn een (hele hardnekkige blijkbaar) mythe.
En Alfred Schreuder, Heitinga, Steijn en t Schip zijn allemaal per direct beschikbaarquote:
Alfred Schreuder heeft gewoon een club?quote:Op maandag 27 mei 2024 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En Alfred Schreuder, Heitinga, Steijn en t Schip zijn allemaal per direct beschikbaar
Op basis van wat trek je deze conclusie?quote:Op maandag 27 mei 2024 11:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Als ik het goed begrijp is Brian Priske dus vooral een trainer met een pragmatische spelwijze waarbij de verdediging in ieder geval goed georganiseerd is?
Jammer, dan valt die af.quote:Op maandag 27 mei 2024 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alfred Schreuder heeft gewoon een club?
Op Fr12 las ik een samenvatting van de analyse van Pieter Zwart.quote:Op maandag 27 mei 2024 11:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Op basis van wat trek je deze conclusie?
Waarom zou je Pieter Zwart serieus nemen?quote:Op maandag 27 mei 2024 11:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Op Fr12 las ik een samenvatting van de analyse van Pieter Zwart.
Zijn eigen woorden.quote:I like to have possession to create chances against the opponent and to find some good triangles in the team to create overload against the opponent. The team needs to play with intensity both with and without the ball, so we quickly get the ball back if we lose. High press as much and often as we can.
Pieter Zwart is wel iemand die daadwerkelijk allemaal hele wedstrijden terugkijkt ipv Krabby die wat op internet pluist maar zoals @Caland al zei kende hij hem vooral van mietjesland. Zal wel een artikel komen mocht deze coach daadwerkelijk komen. En dan neem ik dat artikel uiterst serieus!quote:Op maandag 27 mei 2024 11:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom zou je Pieter Zwart serieus nemen?
[..]
Zijn eigen woorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |