De persconferenties moeten wel interessant blijven, erg mooi.quote:Op maandag 27 mei 2024 00:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De Deen Brian Priske (45) baarde begin dit seizoen opzien door bijna naakt een persconferentie te geven. Met alleen een handdoek rond de middel stond hij media te woord toen de poulefase van de Europa League was bereikt. ,,Sorry, weddenschap verloren met de spelers. Als we zouden winnen, de nul houden en doorstoten, ging ik dit doen. Met veel plezier.'' Volgens vaste verslaggevers bij Antwerp neemt Gheysens zijn coach sindsdien niet serieus meer.
Naaktlopen moet weer leuk worden!!!
Eh jawel maar er speelt niks concreets?quote:Op zondag 26 mei 2024 23:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maar als verstandige users enthousiast zijn ben ik het ook
Die stond niet in de lijst met 180 trainers van ZKA toch
Zó dichtgetimmerd dat de concrete bewegingen rond Nadje, Hendriks en Carranza nog steeds lekken.. of zo?quote:Op zondag 26 mei 2024 23:55 schreef Pistolero het volgende:
Volgens ZKA weet niemand van zijn bronnen dat dit concreet zou zijn.
Dus of die Deense journalist gaat vreselijk in the mud, of KloeseGod heeft het flink dichtgetimmerd qua lekken.
Spanning en sensatie!
Bij board en wat conservatieven wel. Maar ook hier weer niks concreetsquote:Op maandag 27 mei 2024 01:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
De echte vraag is of de firma van Marwijk en schoonzoon in beeld is?
Zo niet concreet dat ze al wel een oriënterend gesprek hebben gehad volgens jou.quote:
quote:Op maandag 27 mei 2024 07:18 schreef Kerftminister het volgende:
Krabby in zn adilettatjes ff een artikel getikt over Priske zie ik
Doremifasol weer een kutstukje vol (en te Kloese weer op vakantie!!!)quote:De algemeen en technisch directeur verblijft momenteel in Mexico, waar hij afgelopen weekeinde de bruiloft mee vierde van spits Santiago Giménez. Tal van grootheden uit het Mexicaanse voetbal waren aanwezig op het feest, net zoals Alireza Jahanbakhsh, een van Giménez’ beste vrienden bij Feyenoord.
Dat Te Kloese tijd had, of maakte, voor het feestje, betekent dat hij zijn zaken op orde heeft in de zoektocht naar een nieuwe trainer voor Feyenoord. Ook intern bij de club valt op dat de directeur zijn kaarten stevig tegen de borst houdt. Er lekt weinig uit, behalve interesse in spelers, zoals Matthias Delorghe (Sint-Truiden), Omari Hutchinson (Chelsea), Chris Kevin-Nadje (Versailles) en Julían Carranza (Philadelphia Union), talentvol, maar geen spelers die Feyenoord direct sterker maken. Daarvoor is het toch wachten op een nieuwe trainer.
KLOESE WERKE VOOR JE CHELDquote:Op maandag 27 mei 2024 07:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Doremifasol weer een kutstukje vol (en te Kloese weer op vakantie!!!)
Matthias Delorghe had ik nog nergens gelezen geloof ikquote:Op maandag 27 mei 2024 07:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Doremifasol weer een kutstukje vol (en te Kloese weer op vakantie!!!)
Nou ja, het is niet dat Hutchinson al echt veel verder is dan de opties die we dit seizoen op rechtsbuiten hadden, maar het is wel een ideale categorie om in te investeren.quote:Op maandag 27 mei 2024 08:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Matthias Delorghe had ik nog nergens gelezen geloof ik
Krabby met weer een PRIMEUR 🤝 🥇
Al lijkt mij die Hutchinson wel iemand die Feyenoord direct beter maakt
We weten gewoon de nieuwe trainer denk ik.quote:Op maandag 27 mei 2024 08:55 schreef Pistolero het volgende:
Volgens Krabby in zijn stukje wil Feyenoord binnen nu en een week de nieuwe trainer bekend maken trouwens.
Dat is dus gewoon al tamelijk concreet.
We hebben dit seizoen met enige regelmaat tegen Nieuwkoop, Alireza of Paixao die alleen maar in de zomer of lente goed speelt daar aangekekenquote:Op maandag 27 mei 2024 09:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet dat Hutchinson al echt veel verder is dan de opties die we dit seizoen op rechtsbuiten hadden, maar het is wel een ideale categorie om in te investeren.
Ik denk ook dat het 'm gaat worden.quote:Op maandag 27 mei 2024 09:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We weten gewoon de nieuwe trainer denk ik.
Hilarisch hoe snel triggered jij bent en hoe snel je hapt.quote:Op maandag 27 mei 2024 01:15 schreef ZKA het volgende:
[..]
Zó dichtgetimmerd dat de concrete bewegingen rond Nadje, Hendriks en Carranza nog steeds lekken.. of zo?
Ja oké, ik doelde eigenlijk vooral op Minteh en Paixao eind dit seizoen.quote:Op maandag 27 mei 2024 09:02 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben dit seizoen met enige regelmaat tegen Nieuwkoop, Alireza of Paixao die alleen maar in de zomer of lente goed speelt daar aangekeken
Als die niet beter is dan dat moet je hem niet willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |