Ik was wel echt 100% overtuigd van Slot, dat coronajaar waarin hij zomaar kampioen had kunnen worden met AZ was echt waanzinnig goed. De enige valkuil die ik voor me zag was dat de club te conservatief zou zijn en dat het net te lang zou duren voordat de aanpak van Slot zou aanslaan. Nu heb je dat probleem niet meer en er is een vruchtbare voedingsbodem voor een moderne trainer om te slagenquote:Op maandag 27 mei 2024 12:31 schreef alopio het volgende:
Erg benieuwd wat het gaat worden met de nieuwe trainer. Alles wijst op Priske. Na de afgelopen jaren met Slot gaat het sowieso anders worden, maar je hoeft er niet perse op achteruit te gaan. Fijn dat er keer naar kwaliteit wordt gekeken ipv perse een Nederlander. Het gaan interessante tijden worden. Slot was natuurlijk ook geen zekerheid op succes toen die kwam (AZ of Feyenoord is nogal een verschil, en zeker de impact die Slot heeft gehad had niemand verwacht). Het nadeel voor een nieuwe trainer is wel dat het nu fantastisch gaat, terwijl wij bij Slot nog van ver moesten komen.
Denk dat Sahin daar ook al niet meer bijhoortquote:Op maandag 27 mei 2024 12:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zullen Sahin en Potter dan de andere twee buitenlandse opties zijn?
Guardiola, Klopp, Artetaquote:Op maandag 27 mei 2024 12:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ben ook heel benieuwd wie de "Iemand anders" mensen voor ogen hebben.
Op de een of andere manier wel redelijk vertrouwen in die Sahin. Gebaseerd op vrijwel niets.quote:Op maandag 27 mei 2024 09:30 schreef Caland het volgende:
Volgens Jannes wordt het GEEN Nederlander en ook zeker geen Sahin
Die staat aan de vooravond van een CL finale. Ik kan me niet voorstellen dat daar momenteel gesprekken mee zijn.quote:Op maandag 27 mei 2024 13:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Op de een of andere manier wel redelijk vertrouwen in die Sahin. Gebaseerd op vrijwel niets.
Met z'n zaakwaarnemer kan dat natuurlijk gewoon. Maar ik denk ook niet dat het Sahin wordt.quote:Op maandag 27 mei 2024 13:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die staat aan de vooravond van een CL finale. Ik kan me niet voorstellen dat daar momenteel gesprekken mee zijn.
Het is maar de pionnenzetter hequote:Op maandag 27 mei 2024 13:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die staat aan de vooravond van een CL finale. Ik kan me niet voorstellen dat daar momenteel gesprekken mee zijn.
quote:Op maandag 27 mei 2024 10:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Pot 1:
Liverpool
Borussia Dortmund
Pot 2:
Benfica
Club Brugge/Shakhtar Donetsk
Pot 3:
Slavia Praag
Dinamo Zagreb
Pot 4:
Celtic
Sturm Graz
Van iedere pot één thuiswedstrijd en één uitwedstrijd. Zeg het maar.
Goeie trainer voor Feijenoordquote:
Mensen die zomaar wat roepen, welkom op het internet.quote:
Feyenoord is dusdanig gegroeid dat ik wel snap dat het een te grote gok is om de sleutel van de club in handen te geven van iemand van 35 die geen ervaring heeft met het leiden van een topclub en alles wat daarbij komt kijken.quote:
"Wij" hebben niks te verliezen. Is wel een gokje waard.quote:Op maandag 27 mei 2024 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord is dusdanig gegroeid dat ik wel snap dat het een te grote gok is om de sleutel van de club in handen te geven van iemand van 35 die geen ervaring heeft met het leiden van een topclub en alles wat daarbij komt kijken.
Nee dieper kun je niet zinken, dan is alles een vooruitgangquote:Op maandag 27 mei 2024 13:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
"Wij" hebben niks te verliezen. Is wel een gokje waard.
quote:
Daarom haat ik hem.quote:
En hij is rancuneus tegen van Persie en ook tegen Steijn.quote:Op maandag 27 mei 2024 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom haat ik hem.
Hij deed toch altijd gemeen/pesten tegen één of andere Marokkaanse speler bij NAC omdat die niet zonder onderbroek mogen douchen?
Echt een ontzettende zielepoot is het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |