Ben heel benieuwd op welk gerenommeerd nieuwsmedium we die CONCRETE BEWEGING als eerste gaan lezen!quote:Op maandag 27 mei 2024 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
@:zka is driftig een PRIMEUR bericht aan het typen dat er een CONCRETE BEWEGING richting Priske is terwijl we allemaal weten dat hij mis zat
Mokersaaie Deen (dat is een pleonasme) met op het eerste oog wel een passend profiel.quote:Op maandag 27 mei 2024 15:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd op welk gerenommeerd nieuwsmedium we die CONCRETE BEWEGING als eerste gaan lezen!
Maar goed, dit is dus gewoon een kwestie van tijd. Welkom Priske.
Wat vinden we hier van?
Benieuwd naar @:fetx @:scrummie @:caland @:hhh38 @:slobeend en alle andere (Feyenoord)-users met goed onderbouwde meningen. En @:onlogisch en @:pistolero
Ik vind het prima. Wat je zo her en der leest past het wel, en geen gekke gozer lijkt het. Ik postte hier gister zo'n podcast achtig ding van anderhalf uur en daar kwam ook naar voren dat ie goed is (of het in elk geval belangrijk acht) in omgang met spelers, dus dat komt ook wel overeen met ons aller grootheid Arend Martijn.quote:Op maandag 27 mei 2024 15:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd op welk gerenommeerd nieuwsmedium we die CONCRETE BEWEGING als eerste gaan lezen!
Wat vinden we hier van?
Benieuwd naar @:fetx @:scrummie @:caland @:hhh38 @:slobeend en alle andere (Feyenoord)-users met goed onderbouwde meningen. En @:onlogisch en @:pistolero
Juist wel in voor een lolletje!quote:Op maandag 27 mei 2024 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Mokersaaie Deen (dat is een pleonasme) met op het eerste oog wel een passend profiel.
Ik vind dit een beetje van het niveau foute kersttruiendag op kantoor, amice.quote:Op maandag 27 mei 2024 16:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Juist wel in voor een lolletje!
[ afbeelding ]
Dat soort gekke dingen zie je Arend niet gauw doen (en ik heb er zelf ook een stevige mening over), maar goed.
Vind het maar lastig in te schatten. De resultaten zijn over het algemeen goed, maar het aanvallende spel wat ik her en der lees is niet zoals we met Slot gewend waren. Iets behoudender en stabieler. Maar uiteindelijk zijn de resultaten het belangrijkste natuurlijk al denk ik juist dat je door die pressing heel veel tegenstanders je wil op kon leggen. Dat zou ik graag weer zien.quote:Op maandag 27 mei 2024 15:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat vinden we hier van?
Het is wel Belgisch Nederlands, dus ik heb eigenlijk liever dat ‘ie het dan in het Engels doetquote:Op maandag 27 mei 2024 16:19 schreef Scrummie het volgende:
Wel jammer dat ie Nederlands kan, had wel zin in een gefrustreerde Valentijn in steenkolen Engels bij de perscootjes.
Je verliest bij sommigen wel enige autoriteit als manager door zo schijtlollig te doen om zieltjes te winnen, dan neem je hem al gauw niet meer zo serieus. Zeker als ie met zo'n schattig Vlaams dialect praat.quote:Op maandag 27 mei 2024 16:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje van het niveau foute kersttruiendag op kantoor, amice.
Sow, dit is toch wel wat beter dan zo'n zielig schaaltje dat we hier in Nederland hebben.quote:Op maandag 27 mei 2024 16:21 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn de drie heren overigens waarbij er één de vacature head of performance meteen kan gaan invullen
Het sluit dus naadloos op elkaar aan
De dikke vrouw heeft nog niet gezongen.quote:Op maandag 27 mei 2024 12:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar jij gaat zwaar nat met je Van Bommel voorspelling.
Als we afgaan op de grootte van zo’n prijs waren we in 20/21 uiterst succesvol.quote:Op maandag 27 mei 2024 16:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Sow, dit is toch wel wat beter dan zo'n zielig schaaltje dat we hier in Nederland hebben.
Dat het geen Nederlander is, iemand die met niet voor de hand liggende clubs kampioen is geworden en dat hij een moderne visie op het trainerschap heeft stemt mij in ieder geval positiefquote:Op maandag 27 mei 2024 15:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat vinden we hier van?
Van ZKA’s eigen website.quote:Priskes zaakwaarnemer Christian Anders zal de komende dagen proberen tot een akkoord te komen tussen Feyenoord, Priske en zijn assistenten…
WK98 zorgde hij voor de hoertjes omdat hij niet zo bekend was.quote:Op maandag 27 mei 2024 14:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Terwijl het verhaal altijd was dat ie voor sfeer zorgde in de kleedkamer.
Voor de sfeer dus?quote:Op maandag 27 mei 2024 17:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
WK98 zorgde hij voor de hoertjes omdat hij niet zo bekend was.
Zoals Pietertje al zei in VI ZSM zal zo'n directere speelstijl wel goed vallen bij het deel van het legioen dat ging fluiten bij de soms eindeloos durende opbouw dit seizoen in de topwedstrijdenquote:
Wat een dorpsgek.quote:Op maandag 27 mei 2024 16:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Juist wel in voor een lolletje!
[ afbeelding ]
Dat soort gekke dingen zie je Arend niet gauw doen (en ik heb er zelf ook een stevige mening over), maar goed.
Jeetje makker, weer op zoek naar bevestiging? Vind je jezelf niet een beetje sneu inmiddelsquote:Op maandag 27 mei 2024 18:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wat een dorpsgek.
PSV gaat de Eredivisie weer ouderwets domineren de komende jaren.
Is zelfverzekerdheid. De concurrenten maken het PSV wel heel makkelijk.quote:Op maandag 27 mei 2024 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Jeetje makker, weer op zoek naar bevestiging? Vind je jezelf niet een beetje sneu inmiddels
Serieus? Dat verhaal ken ik niet. Meer van dit graag.quote:Op maandag 27 mei 2024 17:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
WK98 zorgde hij voor de hoertjes omdat hij niet zo bekend was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |