Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
TT had kut DHL moeten zijn.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Ik wel.quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Maar jij bent niet belangrijk.quote:
Nee hoor die had ik maar jij hebt de TT verkeerd geschreven.quote:
Mooie TT had jequote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee hoor die had ik maar jij hebt de TT verkeerd geschreven.![]()
![]()
Vond ik ook.quote:
Volledig mee eens.quote:
Kut bedrijf
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Jij had je adres verkeerd geschreven toch?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee hoor die had ik maar jij hebt de TT verkeerd geschreven.![]()
![]()
![]()
Vervelend met pissen dat soort blessures zeg ik altijd.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zit in het stuk tussen mijn schouder en nek. Is gewoon irritant als ik iets met redelijk gewicht op pak."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nope DHL heeft het fout overgenomen. Adres staat goed, KPN kwam het ook netjes bezorgen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:04 schreef maily het volgende:
[..]
Jij had je adres verkeerd geschreven toch?
Nee, jij naait.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik had laatst een nietje in mijn vinger, deed best wel pijn.
Zeg maar tegen mijn collega. Hij had er gisteren één in zijn vinger.quote:![]()
Het verschil:
Ik auw, trok het nietje met mijn snavel eruit en doorgaan met werken.
Hij paniek, ontsmettingsmiddel en een pleister.
Dat is geen nietje, maar een mietjequote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeg maar tegen mijn collega. Hij had er gisteren één in zijn vinger.![]()
Het verschil:
Hij paniek, ontsmettingsmiddel en een pleister.![]()
![]()
Ach ook eens in een cocktailprikker gestapt. Een week niet kunnen werken want voet omhoog en antibiotica.
Gen Z ofzo, Rubberentegelgeneratie noem ik ze. Geen ballen, geen acceptatievermogen.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Nodig naar de wc moeten en je rits niet snel open krijgen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:26 schreef JustinK het volgende:
Het zijn vaak die lullige dingen die het meest vervelend zijn
Laatst op de balie bij een bedrijf twee niettangen.quote:
Op de ene een sticker: niet goed.
Op de andere ook een sticker: niet beter![]()
36 straaltjesquote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nodig naar de wc moeten en je rits niet snel open krijgen.![]()
![]()
![]()
Ik ken een mop.quote:
Met je snavelquote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeg maar tegen mijn collega. Hij had er gisteren één in zijn vinger.![]()
Het verschil:
Hij paniek, ontsmettingsmiddel en een pleister.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik ging plassen, links en rechts stond er iemand. Ik één straal, links van mij 2 stralen. Kwam door een oorlogswond want hij was door een kogel in zijn snikkel geraakt. Ik kijk rechts en ik zie 24 straaltjes. Ik vraag machinegeweer? Nee ik krijg mijn rits niet open.quote:
Gewoon in de wasbak hangen toch.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Viespeuk.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Maar goed, bier is leeg, ik ga braaf naar bed toe, voordat ik er nog één open trek![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Slaap ze en proost voor mij.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar goed, bier is leeg, ik ga braaf naar bed toe, voordat ik er nog één open trek![]()
![]()
Zittend plassen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Aan die oplossing had ik nog niet gedacht
Een staalrooster onder de wc wil ook nog wel werken als je geen zin in dweilen hebt.
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Een staalrooster onder de wc wil ook nog wel werken als je geen zin in dweilen hebt.![]()
![]()
Dat is wel erg extreem om in je slaapkamer te hebben.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ha, vorig weekend ook gezien! Ook eentje die stond te zeikenquote:
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Broeder Stoor.quote:
Badeend meld.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dat probleem herken ik wel, maar goed dat het wel goed gaatquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb na een verzoek van mijn vrouw om een terrasoverkapping te maken flink werk gemaakt. Complete ontwerp uitgewerkt en alles besteld.
Heb ook met een stoepkrijt van de kinderen het stuk uitgetekend wat overkapt moet worden (480x300cm). Verders nog prima. Echter toen ik een stuk test hout pakte om te kijken of ik rechte gaten van Ø8mm kon boren door een plank van 20cm zag ik pas echt hoe groot een paal van 20cm was![]()
Ik heb palen en balken van 20x20x500cm besteld![]()
Maarja, de regel is 5cm per 1m overspanning, dus ik zit al tegen de grens (vang nog wat op met 15x15cm schoren).
Nu nog een kleine discussie of er 2 dakramen in moeten komen of niet.
Alles overigens vanuit het hoofd. Hout bestellen en gaan. Al heb ik het hele ding al 25x in mijn hoofd gebouwd natuurlijk
Maar ik zal wel een bouwverslagje posten hier![]()
Donderdag krijg ik het eerste spul binnen. Heb al een zwager gecharterd om het spul in de garage te kruien, want de lange balken zijn 120kg per stuk![]()
Die gaan we met z'n tweeën op een trapje op de palen leggen!![]()
Owja en de betonpoeren heb ik al gedeeltelijk uitgegraven. Eerst een stoeptegel in het gat, dan een poer erin van 60kg en bijstorten met beton.
Dan mag ik er toch vanuit gaan dat het ding niet wegvliegt bij een windvlaag?
Anywho;
20x20 douglas palen
20x20 ringbalk
7x15 liggers
20mm douglas planken
EPDM dak
Eventueel 2x dakraam (ter discussie)
Zweeds rabat achter en zijwand
Eventueel sedum dak (zo'n groen dak. dat wil mijn vrouw, maar toen ik zei dat zo'n dak ongeveer 1100kg extra balast is wist ze het niet meer zeker)
Totaal 480x300x265cm
Ow en een buitenkeuken en jacuzzi natuurlijk
Klein modelletje van de printert; (zonder dak, alleen constructie)
Ziet er goed uit, ik ga geen advies geven.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:14 schreef Stoorzendert het volgende:
Anywho;
20x20 douglas palen
20x20 ringbalk
7x15 liggers
20mm douglas planken
EPDM dak
Eventueel 2x dakraam (ter discussie)
Zweeds rabat achter en zijwand
Eventueel sedum dak (zo'n groen dak. dat wil mijn vrouw, maar toen ik zei dat zo'n dak ongeveer 1100kg extra balast is wist ze het niet meer zeker)
Totaal 480x300x265cm
Ow en een buitenkeuken en jacuzzi natuurlijk
Klein modelletje van de printert; (zonder dak, alleen constructie)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik vraag geen advies. Kom maar een keer bbq'enquote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, ik ga geen advies geven.![]()
Dat aanbod sla ik niet af.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik vraag geen advies. Kom maar een keer bbq'en![]()
Maar dan is dé vraag wel, komt er ook een tuinhuisje?quote:
Die terrasoverkapping die ik ga bouwen kan ook door voor een tuinhuisquote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan is dé vraag wel, komt er ook een tuinhuisje?
Zeik niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan is dé vraag wel, komt er ook een tuinhuisje?
Uiteraardquote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
Hier gezelliger dat de forums waar ik mod? Vermoeiend soms“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
In dat geval in een BBQ zeker goedquote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die terrasoverkapping die ik ga bouwen kan ook door voor een tuinhuis
Klopt je moet alleen een tuinhuisje regelen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
Hier gezelliger dat de forums waar ik mod? Vermoeiend somsActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Welk forum kom je vandaan dan? KLB zeker?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mooi, dan zoeken ze het daar maar uit vanaf nu“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mooi, dan zoeken ze het daar maar uit vanaf nu
Nee nee, de mooiste forums van het hele forumquote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Welk forum kom je vandaan dan? KLB zeker?
Lach met een schone bips![]()
Dat is ook maar een relatief begrip.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee nee, de mooiste forums van het hele forumActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Alles heeft zijn plekjequote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is ook maar een relatief begrip.
Er is één ding wat voor mij een plekje heeft en dat is mijn bed.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Alles heeft zijn plekje
VBLquote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee nee, de mooiste forums van het hele forum
Zelfs daar moet ik soms omheen lopen om weer plek voor mezelf te krijgen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er is één ding wat voor mij een plekje heeft en dat is mijn bed.
De eerste kvk zangeressen.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Heb ik ook wel eens last van als mijn ab van de tv niet te vinden is.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zelfs daar moet ik soms omheen lopen om weer plek voor mezelf te krijgen.
Ach joh. Zo slecht kan het niet zijn toch?quote:
Nee had deze week een leenhond van collega, kutbeest kan deuren openen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens last van als mijn ab van de tv niet te vinden is.Lach met een schone bips![]()
Gewoon afschieten dat beest toch?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee had deze week een leenhond van collega, kutbeest kan deuren openen.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Zeker niet, maar een kuthond die gewend is om in bed te slapen trap je niet weg als ie 70 kilo weegt. En kwijlt.... iedere dag nieuwe lakensquote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ach joh. Zo slecht kan het niet zijn toch?Lach met een schone bips![]()
Najaaaa spektakel!!!
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Logisch. @SwJ heeft hier al een tijdje niet meer gepostquote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
Hier gezelliger dat de forums waar ik mod? Vermoeiend soms![]()
Is de hond van mijn baas die op vakantie isquote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Gewoon afschieten dat beest toch?
Dat ziet er prima uit! Zijn dat kalfsvleesch kroketten? Buitenkant doet vermoeden als goulash, maar dat is het nietquote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Doe's lief, wat een kutopmerking... Hij's tof.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Logisch. @:swj heeft hier al een tijdje niet meer gepostLach met een schone bips![]()
Juist daarom. gestikt in een brokje.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is de hond van mijn baas die op vakantie is
Nee grapje hoor...
Zichzelf gewurgd aan de lijn bij wandelen toen ie van brug vielquote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Juist daarom. gestikt in een brokje.
Nee grapje hoor...![]()
Nee ik zou een dier nooit kwaad aan doen.Lach met een schone bips![]()
Tja ik ook niet maar vliegen gaan toch echt wel achtervolgt worden met een vliegenmepper.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zichzelf gewurgd aan de lijn bij wandelen toen ie van brug viel![]()
Nee ik zou een dier nooit kwaad aan doen.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Wat denken jullie? Met of zonder dakramen? De overkapping die ik ga bouwen is ongeveer 5 bij 3 meter, dus dan minimaal 2 dakramen (zoals onderstaande). Echter kost dat een ¤400 - 500 per dakraam...
Ik ben van mening dat een overkapping bedoelt is voor schaduw, maar het kan eventueel wat donker zijn... Mijn vrouw wil het wel overwegen...
Als voorbeeld (die van mij zou helemaal los staan in het verlengde van mijn garage. Achterwand en 1 zijwand dicht)
Dingen serieus nemen doe je maar in BNW. Hij weet zelf ook wel dat we hem waarderen, niet vanwege zijn moderatie kunsten, maar zijn voorliefde voor ananas op pizza.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doe's lief, wat een kutopmerking... Hij's tof.![]()
Ik heb een bug a salt gekocht, fantastisch ding. Moet wel iets meer stofzuigen maar dikke funquote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja ik ook niet maar vliegen gaan toch echt wel achtervolgt worden met een vliegenmepper.
Plexiglas als ramen, en een soort van roldoek die je erover heen kan rollen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:52 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat denken jullie? Met of zonder dakramen? De overkapping die ik ga bouwen is ongeveer 5 bij 3 meter, dus dan minimaal 2 dakramen (zoals onderstaande). Echter kost dat een ¤400 - 500 per dakraam...
Ik ben van mening dat een overkapping bedoelt is voor schaduw, maar het kan eventueel wat donker zijn... Mijn vrouw wil het wel overwegen...
Als voorbeeld (die van mij zou helemaal los staan in het verlengde van mijn garage. Achterwand en 1 zijwand dicht)
[ afbeelding ]Lach met een schone bips![]()
met dakramen voor licht en een schouw & schoorsteentje zodat je ook bij regen je green egg of smoker bbq lekker kan stokenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Oke, dan mag ie wel een paar tikken hebben. Ananas op pizzaquote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Dingen serieus nemen doe je maar in BNW. Hij weet zelf ook wel dat we hem waarderen, niet vanwege zijn moderatie kunsten, maar zijn voorliefde voor ananas op pizza.
En pas je daar vrijwillig op of moest het van de baas?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is de hond van mijn baas die op vakantie is![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Plexiglas als ramen, en een soort van roldoek die je erover heen kan rollen.Ik ga het overwegen. Het hout is al besteld, maar in principe moet ik genoeg hebben voor eventueel 2 dakramen. Echter drijft dat de prijs met een ¤1000,- omhoogquote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:56 schreef Rob het volgende:
[..]
met dakramen voor licht en een schouw & schoorsteentje zodat je ook bij regen je green egg of smoker bbq lekker kan stoken![]()
Ik heb nu hout en schroeven besteld voor ¤1500,- (kneiterduur dat spul tegenwoordig!!!)“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Was mijn idee, maar ik wist niet dat dat kutbeest zo aanhankelijk was als zijn baasjes er niet waren en dat hij ook deuren gewoon met zijn bek kan open maken. Sint Bernardquote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:58 schreef Shii het volgende:
[..]
En pas je daar vrijwillig op of moest het van de baas?
Kun je niet gewoon een paar lampen installeren ipv dakramen?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[..]
Ik ga het overwegen. Het hout is al besteld, maar in principe moet ik genoeg hebben voor eventueel 2 dakramen. Echter drijft dat de prijs met een ¤1000,- omhoog![]()
Ik heb nu hout en schroeven besteld voor ¤1500,- (kneiterduur dat spul tegenwoordig!!!)![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Zoals ik het hier op de foto zie komt het heel donker over. Zonde, haalt al het daglicht weg binnen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[ afbeelding ]![]()
pff veel geld.. maar dan heb je wel wat. voorbeeld ziet er goed uit. Solidequote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[..]
Ik ga het overwegen. Het hout is al besteld, maar in principe moet ik genoeg hebben voor eventueel 2 dakramen. Echter drijft dat de prijs met een ¤1000,- omhoog![]()
Ik heb nu hout en schroeven besteld voor ¤1500,- (kneiterduur dat spul tegenwoordig!!!)![]()
Prijzen van hout zijn echt bizar momenteel, maar ja is een tekort. Veel hout kwam uit Rusland.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nu hout en schroeven besteld voor ¤1500,- (kneiterduur dat spul tegenwoordig!!!)Lach met een schone bips![]()
binnenshuis is ook meteen al het licht weg zoquote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[ afbeelding ]Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was mijn idee, maar ik wist niet dat dat kutbeest zo aanhankelijk was als zijn baasjes er niet waren en dat hij ook deuren gewoon met zijn bek kan open maken. Sint Bernard![]()
Maar een Sint Bernard is wel heel bijzonder.Sowieso grote honden.
![]()
![]()
Verlichting komt er soberso in. Ik heb al een elektra-plan. Maar het gaat om overdag.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon een paar lampen installeren ipv dakramen?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:52 schreef Stoorzendert het volgende:
Als voorbeeld (die van mij zou helemaal los staan in het verlengde van mijn garage. Achterwand en 1 zijwand dicht)Dat ding komt toch in het verlengde van zijn garage en niet zijn huis?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:03 schreef drakin het volgende:
[..]
binnenshuis is ook meteen al het licht weg zo![]()
De mijn staat niet aan de achtergevel, maar komt los van het huis. Mijn garage loopt een meter of 3 de achtertuin in, en daarachter wil ik 'm bouwen. Dus het haalt geen licht wel uit het huis. De foto was een voorbeeldquote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Zoals ik het hier op de foto zie komt het heel donker over. Zonde, haalt al het daglicht weg binnen.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
ah okquote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De mijn staat niet aan de achtergevel, maar komt los van het huis. Mijn garage loopt een meter of 3 de achtertuin in, en daarachter wil ik 'm bouwen. Dus het haalt geen licht wel uit het huis. De foto was een voorbeeldDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Tja, gaat ook niet meer zakken vrees ik. Maar een 'bouwpakket' kost je makkelijk ¤3K met een veel mindere constructie. Dus beter zelf hout bestellen en iets meer werk dacht ik zoquote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Prijzen van hout zijn echt bizar momenteel, maar ja is een tekort. Veel hout kwam uit Rusland.
Wit polycarbonaat dak ipv hout ??quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Verlichting komt er soberso in. Ik heb al een elektra-plan. Maar het gaat om overdag.![]()
Ja dan is het een ander verhaal.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De mijn staat niet aan de achtergevel, maar komt los van het huis. Mijn garage loopt een meter of 3 de achtertuin in, en daarachter wil ik 'm bouwen. Dus het haalt geen licht wel uit het huis. De foto was een voorbeeld![]()
stenen muurtjesDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Denk ik ook niet, bouwbedrijven houden ook al rekening met jarenlang hoge hout en ook ijzerprijzen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tja, gaat ook niet meer zakken vrees ik. Maar een 'bouwpakket' kost je makkelijk ¤3K met een veel mindere constructie. Dus beter zelf hout bestellen en iets meer werk dacht ik zoLach met een schone bips![]()
Zou je de foto van mijn huiskamer weg willen halen? Dit is nogal persoonlijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon plastic. Zo iets
[ afbeelding ]Lach met een schone bips![]()
Nah, dat hebben de buren. Wordt vies na verloop van tijd. Een dakraam overigens ook... En dat ziet er ook raar uit denk ik met die dikke balken die ik besteld hebquote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon plastic. Zo iets
[ afbeelding ]![]()
![]()
Sint Bernard erin en het is vol.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zou je de foto van mijn huiskamer weg willen halen? Dit is nogal persoonlijk.![]()
![]()
Hoi buurmanquote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zou je de foto van mijn huiskamer weg willen halen? Dit is nogal persoonlijk.![]()
Die is eigenlijk leuker dan dat houten dingDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja wel vies met de tijd en gevoelig voor grove hagel..quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nah, dat hebben de buren. Wordt vies na verloop van tijd. Een dakraam overigens ook... En dat ziet er ook raar uit denk ik met die dikke balken die ik besteld heb
Maar qua prijs niet zo heel erg duur om te vervangen![]()
Ik heb een boom als tuinoverkappingDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik ga vanavond wel even door het bos racen met mijn pickup truck.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Morgen roadkill bbq @ my place?![]()
Nice! Konijn en Knabbel en Babbel on a stick zijn mijn favorietjes. Beetje schültenbrau erbij (regel ik) en feest is compleet.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga vanavond wel even door het bos racen met mijn pickup truck.Lach met een schone bips![]()
Ik had ook eerst bedacht om afschot te maken m.b.v. de dwarsliggers, maar dat ga ik ook niet doen. Geeft teveel problemen met de boeiboorden. Ik ga 'm waterpas zetten en als het problemen geeft met de afwatering dan stel ik de overkapping met de stelplaten (heb verstelbare stelpaten omdat ik de palen in de hoek en tegen de muur moet zettenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:13 schreef Rob het volgende:
[..]
Ja wel vies met de tijd en gevoelig voor grove hagel..)
Het dak van mijn garage is 11 bij 4 en heeft ook geen afschot. Gaat prima“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
is het dak geschikt voor lage begroeiing ?? Dat scheel met regen en hagel qua geluid en staat leuk van bovenaf (vanuit het raam)quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik had ook eerst bedacht om afschot te maken m.b.v. de dwarsliggers, maar dat ga ik ook niet doen. Geeft teveel problemen met de boeiboorden. Ik ga 'm waterpas zetten en als het problemen geeft met de afwatering dan stel ik de overkapping met de stelplaten (heb verstelbare stelpaten omdat ik de palen in de hoek en tegen de muur moet zetten)
![]()
Wel een goed idee, gras op het dak laten groeien. En dat hele gevaarte is waarschijnlijk stevig genoeg om een paar schapen op het dak te laten lopenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:18 schreef Rob het volgende:
[..]
is het dak geschikt voor lage begroeiing ?? Dat scheel met regen en hagel qua geluid en staat leuk van bovenaf (vanuit het raam)![]()
![]()
Mijn vrouw wil een sedum dak. Dat had ik hierboven al vermeld. Maar toen ik het gewicht van zo'n dak uitlegde krabbelde ze toch terug. Dan moet je ongeveer denken aan 1100kg aan extra gewichtquote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:18 schreef Rob het volgende:
[..]
is het dak geschikt voor lage begroeiing ?? Dat scheel met regen en hagel qua geluid en staat leuk van bovenaf (vanuit het raam)![]()
Gezien de constructie en de balken die ik ga aanbrenken mot dat kunnen
Maar dan hebben we het inclusief het hout inmiddels over 2 ton kg waar je onder zit he?
@mario390 bestemming X was in Spielberg oostenrijk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
13 - 15 kg pm2 per cm diktequote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Mijn vrouw wil een sedum dak. Dat had ik hierboven al vermeld. Maar toen ik het gewicht van zo'n dak uitlegde krabbelde ze toch terug. Dan moet je ongeveer denken aan 1100kg aan extra gewicht![]()
Gezien de constructie en de balken die ik ga aanbrenken mot dat kunnen
Als het nat is meer maar gezien de stevigheid van voorbeeld zou het moeten kunnen![]()
Sedum dak; 80kg/m2 --> 1152kgquote:
Ringbalk --> 440kg
Dwarsliggers (11 stuks a 20kg) --> 220kg
Dakbeschot --> 148kg
EPDM --> 100kg??
Heb je het over 2060kg wat binnen de ringbalk zit en boven je kop zit![]()
Niet dat een huis anders is. Dat heb je nog veul meer boven je kop. Maar ik maar dit zelf he?
Ik heb bij mijn eerste huis ook een overkapping gebouwd, het hout stond fantastisch maar er van die doorzichtige golfplaten op gegooid met dus een rol doek voor als het te warm werd. Heb later dus de golfplaten weggehaald en het met gewoon planken dicht gemaakt, jawel eerst uiteraard het houd bewerkt zodat het nattigheid kon weerstaan. Daar plexiglas ramen in gemaakt 2 stuks. en dat scheelde heel veel. Rol doek wat ik had is nooit meer uitgerold geweest en heb ik beschimmeld en al opgerold van de muur gehaald. En met meuk en shit. Ladder en bezem en zeem en de ramen waren weer schoon. Had wel het idee dat plexi minder hitte doorgaf. In de zomer fijn maar in de lente en herfst zou dat dan weer fijner zijn met gewoon glas.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Mijn vrouw wil een sedum dak. Dat had ik hierboven al vermeld. Maar toen ik het gewicht van zo'n dak uitlegde krabbelde ze toch terug. Dan moet je ongeveer denken aan 1100kg aan extra gewicht![]()
Gezien de constructie en de balken die ik ga aanbrenken mot dat kunnenLach met een schone bips![]()
Ja per cm jaquote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:23 schreef Rob het volgende:
[..]
13 - 15 kg pm2 per cm dikte
Als het nat is meer maar gezien de stevigheid van voorbeeld zou het moeten kunnen“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Wat ik besteld heb is 20x20cm constructie en de dakbalken zijn 7x15cm. Dat kan inderdaad een huis dragen. Dus een sedum dak moet mogelijk zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:29 schreef Rob het volgende:
[..]
ja maar je hebt in je voorbeeldfoto een bunker van hout staan. dat kan best wel wat dragen..
Met een dakraam (of 2) verzwak ik de constructie iets, maar nog steeds mogelijk.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik denk overigens wel dat ik genoeg licht binnen krijg met 2 kanten open en lichtkoepels niet echt nodig zijn“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
joh een paar lange oprijplaten en je kan je auto erop parkerenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat ik besteld heb is 20x20cm constructie en de dakbalken zijn 7x15cm. Dat kan inderdaad een huis dragen. Dus een sedum dak moet mogelijk zijn inderdaad.
Met een dakraam (of 2) verzwak ik de constructie iets, maar nog steeds mogelijk.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:33 schreef Rob het volgende:
[..]
joh een paar lange oprijplaten en je kan je auto erop parkeren
Breng me nou niet op ideeënquote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:33 schreef Rob het volgende:
[..]
joh een paar lange oprijplaten en je kan je auto erop parkeren
Drukke wegThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is natuurlijk een belachelijk idee. Maar een paar golfwagentjes zouden prima kunnenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:33 schreef Rob het volgende:
[..]
joh een paar lange oprijplaten en je kan je auto erop parkeren![]()
De scootmobiel van zijn schoonmoeder.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een belachelijk idee. Maar een paar golfwagentjes zouden prima kunnen
incl. schoonmoeder. Heeft zij ook een eigen plek.![]()
Hoofdweg door het centrum.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Prima idee!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:43 schreef Rob het volgende:
[..]
De scootmobiel van zijn schoonmoeder.
incl. schoonmoeder. Heeft zij ook een eigen plek.![]()
kwestie van gewenning..quote:
Ik sliep regelmatig bij fam. langs verhoogde spoorbaan en drukke weg beneden . 2de nacht gewend.![]()
Lekker luxe wel, ik heb 2 campingstoeltjes een zeil en campingbedje die ik tot morgen moet delen met een sint Bernard.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:45 schreef Rob het volgende:
[..]
kwestie van gewenning..
Ik sliep regelmatig bij fam. langs verhoogde spoorbaan en drukke weg beneden . 2de nacht gewend.Lach met een schone bips![]()
Qua woning is het wel beter maar dat is al snel. voor zo een drukke weg en achter een discotheek.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:45 schreef Rob het volgende:
[..]
kwestie van gewenning..
Ik sliep regelmatig bij fam. langs verhoogde spoorbaan en drukke weg beneden . 2de nacht gewend.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
tsja dat is wel veel van het "goede". maar ook dat kan wennen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Qua woning is het wel beter maar dat is al snel. voor zo een drukke weg en achter een discotheek.![]()
de stoeltjes? Het zeilquote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lekker luxe wel, ik heb 2 campingstoeltjes een zeil en campingbedje die ik tot morgen moet delen met een sint Bernard.of het bedje
![]()
![]()
![]()
Wel dubbelglas op de ruiten gelukkig.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:49 schreef Rob het volgende:
[..]
tsja dat is wel veel van het "goede". maar ook dat kan wennen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
maar als het warm is wil je wel een wat open kunnen zettenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel dubbelglas op de ruiten gelukkig.![]()
Ik heb jarenlang naast een kerk gewoond, je hoort die klokken niet meer. Nu aan de overkant van de straat heeft iemand een stel polen die hier in Nederland werken in dat huis gedouwd. Moet wel nog aan die bass van die poolse techno wennen maar komt ook wel. Gewoon tot 4u in de nacht en om 6u worden ze weer opgepikt door busje. Bazen welquote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:49 schreef Rob het volgende:
[..]
tsja dat is wel veel van het "goede". maar ook dat kan wennen.Lach met een schone bips![]()
mijn grootouders hadden een pendule klok op de schoorsteen die elk kwartier sloeg. en een grote staartklok die je hoorde tikken en elk half en heel sloeg. Ik sliep daar gewoon doorheen . Heerlijk geluid dat je mist als opeens de klok stilstaat.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang naast een kerk gewoond, je hoort die klokken niet meer. Nu aan de overkant van de straat heeft iemand een stel polen die hier in Nederland werken in dat huis gedouwd. Moet wel nog aan die bass van die poolse techno wennen maar komt ook wel. Gewoon tot 4u in de nacht en om 6u worden ze weer opgepikt door busje. Bazen wel![]()
ach dan kan jezelf nog altijd uitstrekken op de twee stoeltjesquote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bedje waar die kuthond in ligt.![]()
Jouw bed? Gewoon dreigen dat je geen brokken geeft morgenvroeg. En anders gewoon afschieten natuurlijkquote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bedje waar die kuthond in ligt.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Wie is das wetter im Ostenreich? Wie im Niederlande? Regen, Regen und Regen!!!!quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
en een beetje regenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wie is das wetter im Ostenreich? Wie im Niederlande? Regen, Regen und Regen!!!!![]()
Klopt gelukkig nog niks toegezegd al denkt woningbouw van wel.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:51 schreef Rob het volgende:
[..]
maar als het warm is wil je wel een wat open kunnen zettenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja ik doe het tekort. NOG MEER REGEN, EN NOG VEEL MEER REGEN, ALLEEN MAAR REGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
RegenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het is een spektakel.....quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat ziet er prima uit! Zijn dat kalfsvleesch kroketten? Buitenkant doet vermoeden als goulash, maar dat is het nietOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Weet je hoe een sint bernard slobbert als ie alleen maar aan eten denkt?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jouw bed? Gewoon dreigen dat je geen brokken geeft morgenvroeg. En anders gewoon afschieten natuurlijkLach met een schone bips![]()
dat doe ik ook iedere dagquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet je hoe een sint bernard slobbert als ie alleen maar aan eten denkt?![]()
Wil je het nummer van mijn ex? Heb geloof ik in 5 jaar niet mijn kussen geraakt met het hoofd.quote:Lach met een schone bips![]()
Doet een sint Bernard dan weer niet, die kijkt je aan met glazige ogen en doet gewoon niks... Rare beestenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:04 schreef Rob het volgende:
[..]
nee maar ik grom er ook wel eens bij. zeker wanneer je in de buurt van mijn bord komt.Lach met een schone bips![]()
Dat zou zomaar kunnen lijken als ik die aan seks denktquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet je hoe een sint bernard slobbert als ie alleen maar aan eten denkt?
Ik weet nu even niet welke vrouwelijke mod ik moet mentionenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen lijken als ik die aan seks denkt
@Lenny77quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen lijken als ik die aan seks denkt
Iets voor jou?Lach met een schone bips![]()
Gedacht, gedaanquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen lijken als ik die aan seks denktLach met een schone bips![]()
Troestuh!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:15 schreef Rob het volgende:
Heren en anders gebouwden een fijne voortzettingLach met een schone bips![]()
au revoirquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:15 schreef Rob het volgende:
Heren en anders gebouwden een fijne voortzetting
Ze zijn heerlijkquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
27,50They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou, ik ga dus morgenvroeg sporten...Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Waar is die vlag van Friesland eigenlijk? die was leuk om even bij de koeienneus te nemen. En hij kan er ook om lachen.Lach met een schone bips![]()
Maar ik lig nu wel in bedOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Las vandaag nog teveel slapen is niet gezondquote:![]()
Zeg ik......Ik wil mijn bed nooit verlatenLach met een schone bips![]()
Ik slaap meestal juist te weinig.
Dus ik maak me niet drukOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat doe ik best vaak
Bijna iedere dag.
Of nee, dat is ook vaak op de bank.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb energie te over.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bwoh, je moet de energie er maar voor vindenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
blijf je fit vanquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:27 schreef Mickytjuh het volgende:
Dat doe ik best vaak
Bijna iedere dag.
Of nee, dat is ook vaak op de bank.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat is op zich wel waar.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Lol in het weekend ben ik ook best makkelijk van bed naar supermarkt en bank te verplaatsenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:27 schreef Mickytjuh het volgende:
Dat doe ik best vaak
Bijna iedere dag.
Of nee, dat is ook vaak op de bank.![]()
Belde van de week mijn kapster, ik zei heb je Zaterdag tijd? zegt ze ja 12u doen? Ik zei mag ik echt niet uitslapen? ok 15uTopper dat mens
Bel de sleutelservicequote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wat betekent dat?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Puntjes gaan op de sleutel maat.![]()
Gmtaquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Puntjes gaan op de sleutel maat.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Is dit een retorische vraag?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:32 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat maakt jou beter dan mij?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Maat ga er niet op in. Vriendelijk advies. Je weet zelf ook dat mensen je gaan aanvallen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:32 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat maakt jou beter dan mij?Lach met een schone bips![]()
Ow wat ben je toch aardig.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Waarom voel je je aangesproken als ik het over alcoholisme heb?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:32 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat maakt jou beter dan mij?![]()
Ja en moet ik dan hulpeloos dat maar accepteren? Ik weet dat mods niks gaan doen maar moet ik dan zelf ook nog maar niks gaan doen?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maat ga er niet op in. Vriendelijk advies. Je weet zelf ook dat mensen je gaan aanvallen.![]()
Het is patatquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Same here. Born and proud Brabo![]()
Ik ben ook Brabo.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Same here. Born and proud BraboJuist. Daarom retorische vraag.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waarom voel je je aangesproken als ik het over alcoholisme heb?Als je het over een aardappel hebt wel ja.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nou, ik had het eigenlijk over mezelf omdat ik net veel te veel heb zitten drinkenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maat ga er niet op in. Vriendelijk advies. Je weet zelf ook dat mensen je gaan aanvallen.![]()
![]()
Nee, je kan ook je manier van posten gaan aanpassen en dan langzaamaan zal iedereen je meer en meer gaan accepteren. Ik kan er als mod ook niks anders van maken en je ook niet in bescherming nemen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:34 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja en moet ik dan hulpeloos dat maar accepteren? Ik weet dat mods niks gaan doen maar moet ik dan zelf ook nog maar niks gaan doen?Lach met een schone bips![]()
Dat is Belgisch. Ik ben Nederlandsquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ben ook Brabo.
[..]
Juist. Daarom retorische vraag.
[..]
Als je het over een aardappel hebt wel ja.![]()
![]()
Omdat je het over mij hebt, ik ben alcoholist en het is irritant als juist mensen zoals jij denken daar leuk op te kunnen reagerenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waarom voel je je aangesproken als ik het over alcoholisme heb?![]()
Wat ben ik dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat is Belgisch. Ik ben NederlandsOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik had het niet over jou, schat. Ik wil niets met jou te maken hebben.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:35 schreef Masberum het volgende:
[..]
Omdat je het over mij hebt, ik ben alcoholist en het is irritant als juist mensen zoals jij denken daar leuk op te kunnen reageren![]()
Ik vraag ook niet om je bescherming. Ik vraag er alleen om dat mods me niet extra onterecht verneuken. Blijf uit mijn buurt en ik red me wel tegen deze 'mensen'quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, je kan ook je manier van posten gaan aanpassen en dan langzaamaan zal iedereen je meer en meer gaan accepteren. Ik kan er als mod ook niks anders van maken en je ook niet in bescherming nemen.![]()
Dus nu verlaag je ons beneden jezelf?
Nee je maakt hier wel vrienden zo.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Lekker laten lullen, die ventquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:37 schreef Mickytjuh het volgende:
Dus nu verlaag je ons beneden jezelf?
Nee je maakt hier wel vrienden zo.![]()
Je bent dus een eikelOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Laat je niet ophitsen door een nobody of beter nog niet reageren, dan is de lol er snel van afUw ADH vitamine Worst
Nobody ben jij o.a. .. behalve hierquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:38 schreef hemarookworst het volgende:
Laat je niet ophitsen door een nobody of beter nog niet reageren, dan is de lol er snel van af![]()
Toch ben ik niet diegene die telkens stalkt en dat meldtquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
Met een hoog mimimimimimiboehoehoe-gehalte![]()
Omdat je blijkbaar mij ook onder jouzelf waardeert.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
En als dat terecht is? Waarom ben ik dan een eikel?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Omdat je blijkbaar mij ook onder jouzelf waardeert.![]()
Maat, je schiet nu de verdediging in waar ik je altijd probeer te helpen. Maar prima. Als dit jouw reactie is daarop dan prima en vind je eigen weg. Ik hoop dat je eruit komt. Meen ik serieus.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:36 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik vraag ook niet om je bescherming. Ik vraag er alleen om dat mods me niet extra onterecht verneuken. Blijf uit mijn buurt en ik red me wel tegen deze 'mensen'Lach met een schone bips![]()
Ah, posten in het topic waar ik iedere dag zit is stalken.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:39 schreef Masberum het volgende:
[..]
Toch ben ik niet diegene die telkens stalkt en dat meldt
Ok, knulletje.![]()
Dank je, met je zere neusquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maat, je schiet nu de verdediging in waar ik je altijd probeer te helpen. Maar prima. Als dit jouw reactie is daarop dan prima en vind je eigen weg. Ik hoop dat je eruit komt. Meen ik serieus.![]()
En dat was het knulletje.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ah, posten in het topic waar ik iedere dag zit is stalken.
Ok, knulletje.![]()
Je beantwoordde dus zojuist je eigen vraag.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:39 schreef Masberum het volgende:
[..]
En als dat terecht is? Waarom ben ik dan een eikel?
Had je dat door?
Ik vind je een niet zo aardig persoon om hoe je hier nu de afgelopen tien minuten je gedraagt. Je plaatst jezelf boven de anderen in dit topic, alsof je God himself bent.
Je bent niks beter dan de rest.
Gedraag je gewoon als gelijke en je zal als gelijke behandelt worden.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hoezo ben ik niks beter dan de rest?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je beantwoordde dus zojuist je eigen vraag.
Had je dat door?
Ik vind je een niet zo aardig persoon om hoe je hier nu de afgelopen tien minuten je gedraagt. Je plaatst jezelf boven de anderen in dit topic, alsof je God himself bent.
Je bent niks beter dan de rest.
Gedraag je gewoon als gelijke en je zal als gelijke behandelt worden.![]()
Morgen weer een dag, en dan ben ik je opmerkingen van vanavond gewoon vergeten en gaan we op oude voet verder.quote:Lach met een schone bips![]()
Omdat mensen nu eenmaal gelijk zijn.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Lekker mensen ranken om je onzekerheid en problemen van je zielige leventje te maskerenUw ADH vitamine Worst
Ja, ik ook hoor. Niks persoonlijks naar jou. Maar is gewoon slap gezemelquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Morgen weer een dag, en dan ben ik je opmerkingen van vanavond gewoon vergeten en gaan we op oude voet verder.![]()
Nou prima danquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:42 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja, ik ook hoor. Niks persoonlijks naar jou. Maar is gewoon slap gezemelWe good
Kijk, dat ik boven bijna iedereen sta is logisch.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:42 schreef Masberum het volgende:
[..]
Gelijkwaardig. Niet gelijk. Ik ben niks gelijk aan jou of de rest hier
Ik ben nu eenmaal een Bosschenaar.
En uit gouden Korenaren, schiep God de Bosschenaren.
Maar de rest is gewoon gelijk aan elkaar![]()
Maar hoezo ben jij niets gelijk aan ons hier?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Wel van mij dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je bent niet mijn type, hou niet zo van mannenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: