Dat is geen nietje, maar een mietjequote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeg maar tegen mijn collega. Hij had er gisteren één in zijn vinger.![]()
Het verschil:
Ik auw, trok het nietje met mijn snavel eruit en doorgaan met werken.
Hij paniek, ontsmettingsmiddel en een pleister.
Gen Z ofzo, Rubberentegelgeneratie noem ik ze. Geen ballen, geen acceptatievermogen.quote:
Nodig naar de wc moeten en je rits niet snel open krijgen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:26 schreef JustinK het volgende:
Het zijn vaak die lullige dingen die het meest vervelend zijn
Laatst op de balie bij een bedrijf twee niettangen.quote:
36 straaltjesquote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nodig naar de wc moeten en je rits niet snel open krijgen.
Ik ken een mop.quote:
Met je snavelquote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeg maar tegen mijn collega. Hij had er gisteren één in zijn vinger.![]()
Het verschil:
Ik auw, trok het nietje met mijn snavel eruit en doorgaan met werken.
Hij paniek, ontsmettingsmiddel en een pleister.
Ik ging plassen, links en rechts stond er iemand. Ik één straal, links van mij 2 stralen. Kwam door een oorlogswond want hij was door een kogel in zijn snikkel geraakt. Ik kijk rechts en ik zie 24 straaltjes. Ik vraag machinegeweer? Nee ik krijg mijn rits niet open.quote:
Gewoon in de wasbak hangen toch.quote:
Viespeuk.quote:
Slaap ze en proost voor mij.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar goed, bier is leeg, ik ga braaf naar bed toe, voordat ik er nog één open trek![]()
![]()
Zittend plassen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Aan die oplossing had ik nog niet gedacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |