Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
TT had kut DHL moeten zijn.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Ik wel.quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Maar jij bent niet belangrijk.quote:
Nee hoor die had ik maar jij hebt de TT verkeerd geschreven.quote:
Mooie TT had jequote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee hoor die had ik maar jij hebt de TT verkeerd geschreven.![]()
![]()
Vond ik ook.quote:
Volledig mee eens.quote:
Kut bedrijf
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Jij had je adres verkeerd geschreven toch?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee hoor die had ik maar jij hebt de TT verkeerd geschreven.![]()
![]()
![]()
Vervelend met pissen dat soort blessures zeg ik altijd.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zit in het stuk tussen mijn schouder en nek. Is gewoon irritant als ik iets met redelijk gewicht op pak."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nope DHL heeft het fout overgenomen. Adres staat goed, KPN kwam het ook netjes bezorgen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:04 schreef maily het volgende:
[..]
Jij had je adres verkeerd geschreven toch?
Nee, jij naait.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik had laatst een nietje in mijn vinger, deed best wel pijn.
Zeg maar tegen mijn collega. Hij had er gisteren één in zijn vinger.quote:![]()
Het verschil:
Ik auw, trok het nietje met mijn snavel eruit en doorgaan met werken.
Hij paniek, ontsmettingsmiddel en een pleister.
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: