Logisch. @SwJ heeft hier al een tijdje niet meer gepostquote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
Hier gezelliger dat de forums waar ik mod? Vermoeiend soms
Is de hond van mijn baas die op vakantie isquote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Gewoon afschieten dat beest toch?
Dat ziet er prima uit! Zijn dat kalfsvleesch kroketten? Buitenkant doet vermoeden als goulash, maar dat is het nietquote:
Doe's lief, wat een kutopmerking... Hij's tof.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Logisch. @:swj heeft hier al een tijdje niet meer gepost
Juist daarom. gestikt in een brokje.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is de hond van mijn baas die op vakantie is
Zichzelf gewurgd aan de lijn bij wandelen toen ie van brug vielquote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Juist daarom. gestikt in een brokje.
Nee grapje hoor...
Tja ik ook niet maar vliegen gaan toch echt wel achtervolgt worden met een vliegenmepper.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zichzelf gewurgd aan de lijn bij wandelen toen ie van brug viel![]()
Nee ik zou een dier nooit kwaad aan doen.
Dingen serieus nemen doe je maar in BNW. Hij weet zelf ook wel dat we hem waarderen, niet vanwege zijn moderatie kunsten, maar zijn voorliefde voor ananas op pizza.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doe's lief, wat een kutopmerking... Hij's tof.
Ik heb een bug a salt gekocht, fantastisch ding. Moet wel iets meer stofzuigen maar dikke funquote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja ik ook niet maar vliegen gaan toch echt wel achtervolgt worden met een vliegenmepper.
Plexiglas als ramen, en een soort van roldoek die je erover heen kan rollen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:52 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat denken jullie? Met of zonder dakramen? De overkapping die ik ga bouwen is ongeveer 5 bij 3 meter, dus dan minimaal 2 dakramen (zoals onderstaande). Echter kost dat een ¤400 - 500 per dakraam...
Ik ben van mening dat een overkapping bedoelt is voor schaduw, maar het kan eventueel wat donker zijn... Mijn vrouw wil het wel overwegen...
Als voorbeeld (die van mij zou helemaal los staan in het verlengde van mijn garage. Achterwand en 1 zijwand dicht)
[ afbeelding ]
met dakramen voor licht en een schouw & schoorsteentje zodat je ook bij regen je green egg of smoker bbq lekker kan stokenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:52 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat denken jullie? Met of zonder dakramen? De overkapping die ik ga bouwen is ongeveer 5 bij 3 meter, dus dan minimaal 2 dakramen (zoals onderstaande). Echter kost dat een ¤400 - 500 per dakraam...
Ik ben van mening dat een overkapping bedoelt is voor schaduw, maar het kan eventueel wat donker zijn... Mijn vrouw wil het wel overwegen...
Als voorbeeld (die van mij zou helemaal los staan in het verlengde van mijn garage. Achterwand en 1 zijwand dicht)
[ afbeelding ]
Oke, dan mag ie wel een paar tikken hebben. Ananas op pizzaquote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Dingen serieus nemen doe je maar in BNW. Hij weet zelf ook wel dat we hem waarderen, niet vanwege zijn moderatie kunsten, maar zijn voorliefde voor ananas op pizza.
En pas je daar vrijwillig op of moest het van de baas?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is de hond van mijn baas die op vakantie is
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Plexiglas als ramen, en een soort van roldoek die je erover heen kan rollen.
Ik ga het overwegen. Het hout is al besteld, maar in principe moet ik genoeg hebben voor eventueel 2 dakramen. Echter drijft dat de prijs met een ¤1000,- omhoogquote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:56 schreef Rob het volgende:
[..]
met dakramen voor licht en een schouw & schoorsteentje zodat je ook bij regen je green egg of smoker bbq lekker kan stoken
Was mijn idee, maar ik wist niet dat dat kutbeest zo aanhankelijk was als zijn baasjes er niet waren en dat hij ook deuren gewoon met zijn bek kan open maken. Sint Bernardquote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:58 schreef Shii het volgende:
[..]
En pas je daar vrijwillig op of moest het van de baas?
Kun je niet gewoon een paar lampen installeren ipv dakramen?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[..]
Ik ga het overwegen. Het hout is al besteld, maar in principe moet ik genoeg hebben voor eventueel 2 dakramen. Echter drijft dat de prijs met een ¤1000,- omhoog![]()
Ik heb nu hout en schroeven besteld voor ¤1500,- (kneiterduur dat spul tegenwoordig!!!)
Zoals ik het hier op de foto zie komt het heel donker over. Zonde, haalt al het daglicht weg binnen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[ afbeelding ]
pff veel geld.. maar dan heb je wel wat. voorbeeld ziet er goed uit. Solidequote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[..]
Ik ga het overwegen. Het hout is al besteld, maar in principe moet ik genoeg hebben voor eventueel 2 dakramen. Echter drijft dat de prijs met een ¤1000,- omhoog![]()
Ik heb nu hout en schroeven besteld voor ¤1500,- (kneiterduur dat spul tegenwoordig!!!)
Prijzen van hout zijn echt bizar momenteel, maar ja is een tekort. Veel hout kwam uit Rusland.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[..]
binnenshuis is ook meteen al het licht weg zoquote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |