Zeik niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan is dé vraag wel, komt er ook een tuinhuisje?
Uiteraardquote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
Hier gezelliger dat de forums waar ik mod? Vermoeiend soms
In dat geval in een BBQ zeker goedquote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die terrasoverkapping die ik ga bouwen kan ook door voor een tuinhuis
Klopt je moet alleen een tuinhuisje regelen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
Hier gezelliger dat de forums waar ik mod? Vermoeiend soms
Welk forum kom je vandaan dan? KLB zeker?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mooi, dan zoeken ze het daar maar uit vanaf nu
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mooi, dan zoeken ze het daar maar uit vanaf nu
Nee nee, de mooiste forums van het hele forumquote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Welk forum kom je vandaan dan? KLB zeker?
Dat is ook maar een relatief begrip.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee nee, de mooiste forums van het hele forum
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Alles heeft zijn plekjequote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is ook maar een relatief begrip.
Er is één ding wat voor mij een plekje heeft en dat is mijn bed.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Alles heeft zijn plekje
VBLquote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee nee, de mooiste forums van het hele forum
Zelfs daar moet ik soms omheen lopen om weer plek voor mezelf te krijgen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er is één ding wat voor mij een plekje heeft en dat is mijn bed.![]()
De eerste kvk zangeressen.quote:
Heb ik ook wel eens last van als mijn ab van de tv niet te vinden is.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zelfs daar moet ik soms omheen lopen om weer plek voor mezelf te krijgen.
Ach joh. Zo slecht kan het niet zijn toch?quote:
Nee had deze week een leenhond van collega, kutbeest kan deuren openen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens last van als mijn ab van de tv niet te vinden is.
Gewoon afschieten dat beest toch?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee had deze week een leenhond van collega, kutbeest kan deuren openen.
Zeker niet, maar een kuthond die gewend is om in bed te slapen trap je niet weg als ie 70 kilo weegt. En kwijlt.... iedere dag nieuwe lakensquote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ach joh. Zo slecht kan het niet zijn toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |