Omdat je blijkbaar mij ook onder jouzelf waardeert.quote:
En als dat terecht is? Waarom ben ik dan een eikel?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Omdat je blijkbaar mij ook onder jouzelf waardeert.
Maat, je schiet nu de verdediging in waar ik je altijd probeer te helpen. Maar prima. Als dit jouw reactie is daarop dan prima en vind je eigen weg. Ik hoop dat je eruit komt. Meen ik serieus.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:36 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik vraag ook niet om je bescherming. Ik vraag er alleen om dat mods me niet extra onterecht verneuken. Blijf uit mijn buurt en ik red me wel tegen deze 'mensen'
Ah, posten in het topic waar ik iedere dag zit is stalken.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:39 schreef Masberum het volgende:
[..]
Toch ben ik niet diegene die telkens stalkt en dat meldt
Dank je, met je zere neusquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maat, je schiet nu de verdediging in waar ik je altijd probeer te helpen. Maar prima. Als dit jouw reactie is daarop dan prima en vind je eigen weg. Ik hoop dat je eruit komt. Meen ik serieus.
En dat was het knulletje.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ah, posten in het topic waar ik iedere dag zit is stalken.
Ok, knulletje.
Je beantwoordde dus zojuist je eigen vraag.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:39 schreef Masberum het volgende:
[..]
En als dat terecht is? Waarom ben ik dan een eikel?
Hoezo ben ik niks beter dan de rest?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je beantwoordde dus zojuist je eigen vraag.
Had je dat door?
Ik vind je een niet zo aardig persoon om hoe je hier nu de afgelopen tien minuten je gedraagt. Je plaatst jezelf boven de anderen in dit topic, alsof je God himself bent.
Je bent niks beter dan de rest.
Gedraag je gewoon als gelijke en je zal als gelijke behandelt worden.
Morgen weer een dag, en dan ben ik je opmerkingen van vanavond gewoon vergeten en gaan we op oude voet verder.quote:
Ja, ik ook hoor. Niks persoonlijks naar jou. Maar is gewoon slap gezemelquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Morgen weer een dag, en dan ben ik je opmerkingen van vanavond gewoon vergeten en gaan we op oude voet verder.
Nou prima danquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:42 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja, ik ook hoor. Niks persoonlijks naar jou. Maar is gewoon slap gezemel
Kijk, dat ik boven bijna iedereen sta is logisch.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:42 schreef Masberum het volgende:
[..]
Gelijkwaardig. Niet gelijk. Ik ben niks gelijk aan jou of de rest hier
Wel van mij dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je bent niet mijn type, hou niet zo van mannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |