Ow wat ben je toch aardig.quote:
Waarom voel je je aangesproken als ik het over alcoholisme heb?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:32 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat maakt jou beter dan mij?
Ja en moet ik dan hulpeloos dat maar accepteren? Ik weet dat mods niks gaan doen maar moet ik dan zelf ook nog maar niks gaan doen?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maat ga er niet op in. Vriendelijk advies. Je weet zelf ook dat mensen je gaan aanvallen.
Het is patatquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Same here. Born and proud Brabo
Ik ben ook Brabo.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Same here. Born and proud Brabo
Juist. Daarom retorische vraag.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waarom voel je je aangesproken als ik het over alcoholisme heb?
Als je het over een aardappel hebt wel ja.quote:
Nou, ik had het eigenlijk over mezelf omdat ik net veel te veel heb zitten drinkenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maat ga er niet op in. Vriendelijk advies. Je weet zelf ook dat mensen je gaan aanvallen.
Nee, je kan ook je manier van posten gaan aanpassen en dan langzaamaan zal iedereen je meer en meer gaan accepteren. Ik kan er als mod ook niks anders van maken en je ook niet in bescherming nemen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:34 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja en moet ik dan hulpeloos dat maar accepteren? Ik weet dat mods niks gaan doen maar moet ik dan zelf ook nog maar niks gaan doen?
Dat is Belgisch. Ik ben Nederlandsquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ben ook Brabo.
[..]
Juist. Daarom retorische vraag.
[..]
Als je het over een aardappel hebt wel ja.
Omdat je het over mij hebt, ik ben alcoholist en het is irritant als juist mensen zoals jij denken daar leuk op te kunnen reagerenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waarom voel je je aangesproken als ik het over alcoholisme heb?
Wat ben ik dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat is Belgisch. Ik ben Nederlands
Ik had het niet over jou, schat. Ik wil niets met jou te maken hebben.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:35 schreef Masberum het volgende:
[..]
Omdat je het over mij hebt, ik ben alcoholist en het is irritant als juist mensen zoals jij denken daar leuk op te kunnen reageren
Ik vraag ook niet om je bescherming. Ik vraag er alleen om dat mods me niet extra onterecht verneuken. Blijf uit mijn buurt en ik red me wel tegen deze 'mensen'quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, je kan ook je manier van posten gaan aanpassen en dan langzaamaan zal iedereen je meer en meer gaan accepteren. Ik kan er als mod ook niks anders van maken en je ook niet in bescherming nemen.
Lekker laten lullen, die ventquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:37 schreef Mickytjuh het volgende:
Dus nu verlaag je ons beneden jezelf?
Nee je maakt hier wel vrienden zo.
Nobody ben jij o.a. .. behalve hierquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:38 schreef hemarookworst het volgende:
Laat je niet ophitsen door een nobody of beter nog niet reageren, dan is de lol er snel van af
Toch ben ik niet diegene die telkens stalkt en dat meldtquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
Met een hoog mimimimimimiboehoehoe-gehalte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |