quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was mijn idee, maar ik wist niet dat dat kutbeest zo aanhankelijk was als zijn baasjes er niet waren en dat hij ook deuren gewoon met zijn bek kan open maken. Sint Bernard
Verlichting komt er soberso in. Ik heb al een elektra-plan. Maar het gaat om overdag.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon een paar lampen installeren ipv dakramen?
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:52 schreef Stoorzendert het volgende:
Als voorbeeld (die van mij zou helemaal los staan in het verlengde van mijn garage. Achterwand en 1 zijwand dicht)
Dat ding komt toch in het verlengde van zijn garage en niet zijn huis?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:03 schreef drakin het volgende:
[..]
binnenshuis is ook meteen al het licht weg zo
De mijn staat niet aan de achtergevel, maar komt los van het huis. Mijn garage loopt een meter of 3 de achtertuin in, en daarachter wil ik 'm bouwen. Dus het haalt geen licht wel uit het huis. De foto was een voorbeeldquote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Zoals ik het hier op de foto zie komt het heel donker over. Zonde, haalt al het daglicht weg binnen.
ah okquote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De mijn staat niet aan de achtergevel, maar komt los van het huis. Mijn garage loopt een meter of 3 de achtertuin in, en daarachter wil ik 'm bouwen. Dus het haalt geen licht wel uit het huis. De foto was een voorbeeld
Tja, gaat ook niet meer zakken vrees ik. Maar een 'bouwpakket' kost je makkelijk ¤3K met een veel mindere constructie. Dus beter zelf hout bestellen en iets meer werk dacht ik zoquote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Prijzen van hout zijn echt bizar momenteel, maar ja is een tekort. Veel hout kwam uit Rusland.
Wit polycarbonaat dak ipv hout ??quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Verlichting komt er soberso in. Ik heb al een elektra-plan. Maar het gaat om overdag.
Ja dan is het een ander verhaal.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De mijn staat niet aan de achtergevel, maar komt los van het huis. Mijn garage loopt een meter of 3 de achtertuin in, en daarachter wil ik 'm bouwen. Dus het haalt geen licht wel uit het huis. De foto was een voorbeeld
Denk ik ook niet, bouwbedrijven houden ook al rekening met jarenlang hoge hout en ook ijzerprijzen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tja, gaat ook niet meer zakken vrees ik. Maar een 'bouwpakket' kost je makkelijk ¤3K met een veel mindere constructie. Dus beter zelf hout bestellen en iets meer werk dacht ik zo
Zou je de foto van mijn huiskamer weg willen halen? Dit is nogal persoonlijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon plastic. Zo iets
[ afbeelding ]
Nah, dat hebben de buren. Wordt vies na verloop van tijd. Een dakraam overigens ook... En dat ziet er ook raar uit denk ik met die dikke balken die ik besteld hebquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon plastic. Zo iets
[ afbeelding ]
Sint Bernard erin en het is vol.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zou je de foto van mijn huiskamer weg willen halen? Dit is nogal persoonlijk.
Hoi buurmanquote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zou je de foto van mijn huiskamer weg willen halen? Dit is nogal persoonlijk.
Ja wel vies met de tijd en gevoelig voor grove hagel..quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nah, dat hebben de buren. Wordt vies na verloop van tijd. Een dakraam overigens ook... En dat ziet er ook raar uit denk ik met die dikke balken die ik besteld heb
Ik ga vanavond wel even door het bos racen met mijn pickup truck.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Morgen roadkill bbq @ my place?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |