Weet je hoe een sint bernard slobbert als ie alleen maar aan eten denkt?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jouw bed? Gewoon dreigen dat je geen brokken geeft morgenvroeg. En anders gewoon afschieten natuurlijk
dat doe ik ook iedere dagquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet je hoe een sint bernard slobbert als ie alleen maar aan eten denkt?
Wil je het nummer van mijn ex? Heb geloof ik in 5 jaar niet mijn kussen geraakt met het hoofd.quote:
Doet een sint Bernard dan weer niet, die kijkt je aan met glazige ogen en doet gewoon niks... Rare beestenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:04 schreef Rob het volgende:
[..]
nee maar ik grom er ook wel eens bij. zeker wanneer je in de buurt van mijn bord komt.
Dat zou zomaar kunnen lijken als ik die aan seks denktquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet je hoe een sint bernard slobbert als ie alleen maar aan eten denkt?
Ik weet nu even niet welke vrouwelijke mod ik moet mentionenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen lijken als ik die aan seks denkt
@Lenny77quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Gedacht, gedaanquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Troestuh!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:15 schreef Rob het volgende:
Heren en anders gebouwden een fijne voortzetting
au revoirquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:15 schreef Rob het volgende:
Heren en anders gebouwden een fijne voortzetting
Ze zijn heerlijkquote:
Las vandaag nog teveel slapen is niet gezondquote:
Ik heb energie te over.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bwoh, je moet de energie er maar voor vinden
blijf je fit vanquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:27 schreef Mickytjuh het volgende:
Dat doe ik best vaak
Bijna iedere dag.
Of nee, dat is ook vaak op de bank.
Dat is op zich wel waar.quote:
Lol in het weekend ben ik ook best makkelijk van bed naar supermarkt en bank te verplaatsenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:27 schreef Mickytjuh het volgende:
Dat doe ik best vaak
Bijna iedere dag.
Of nee, dat is ook vaak op de bank.
Bel de sleutelservicequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |