Prima idee!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:43 schreef Rob het volgende:
[..]
De scootmobiel van zijn schoonmoeder.
incl. schoonmoeder. Heeft zij ook een eigen plek.
kwestie van gewenning..quote:
Lekker luxe wel, ik heb 2 campingstoeltjes een zeil en campingbedje die ik tot morgen moet delen met een sint Bernard.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:45 schreef Rob het volgende:
[..]
kwestie van gewenning..
Ik sliep regelmatig bij fam. langs verhoogde spoorbaan en drukke weg beneden . 2de nacht gewend.
Qua woning is het wel beter maar dat is al snel. voor zo een drukke weg en achter een discotheek.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:45 schreef Rob het volgende:
[..]
kwestie van gewenning..
Ik sliep regelmatig bij fam. langs verhoogde spoorbaan en drukke weg beneden . 2de nacht gewend.
tsja dat is wel veel van het "goede". maar ook dat kan wennen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Qua woning is het wel beter maar dat is al snel. voor zo een drukke weg en achter een discotheek.
de stoeltjes? Het zeilquote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lekker luxe wel, ik heb 2 campingstoeltjes een zeil en campingbedje die ik tot morgen moet delen met een sint Bernard.
Wel dubbelglas op de ruiten gelukkig.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:49 schreef Rob het volgende:
[..]
tsja dat is wel veel van het "goede". maar ook dat kan wennen.
maar als het warm is wil je wel een wat open kunnen zettenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel dubbelglas op de ruiten gelukkig.
Ik heb jarenlang naast een kerk gewoond, je hoort die klokken niet meer. Nu aan de overkant van de straat heeft iemand een stel polen die hier in Nederland werken in dat huis gedouwd. Moet wel nog aan die bass van die poolse techno wennen maar komt ook wel. Gewoon tot 4u in de nacht en om 6u worden ze weer opgepikt door busje. Bazen welquote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:49 schreef Rob het volgende:
[..]
tsja dat is wel veel van het "goede". maar ook dat kan wennen.
mijn grootouders hadden een pendule klok op de schoorsteen die elk kwartier sloeg. en een grote staartklok die je hoorde tikken en elk half en heel sloeg. Ik sliep daar gewoon doorheen . Heerlijk geluid dat je mist als opeens de klok stilstaat.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang naast een kerk gewoond, je hoort die klokken niet meer. Nu aan de overkant van de straat heeft iemand een stel polen die hier in Nederland werken in dat huis gedouwd. Moet wel nog aan die bass van die poolse techno wennen maar komt ook wel. Gewoon tot 4u in de nacht en om 6u worden ze weer opgepikt door busje. Bazen wel
ach dan kan jezelf nog altijd uitstrekken op de twee stoeltjesquote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bedje waar die kuthond in ligt.
Jouw bed? Gewoon dreigen dat je geen brokken geeft morgenvroeg. En anders gewoon afschieten natuurlijkquote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bedje waar die kuthond in ligt.
Wie is das wetter im Ostenreich? Wie im Niederlande? Regen, Regen und Regen!!!!quote:
en een beetje regenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wie is das wetter im Ostenreich? Wie im Niederlande? Regen, Regen und Regen!!!!
Klopt gelukkig nog niks toegezegd al denkt woningbouw van wel.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:51 schreef Rob het volgende:
[..]
maar als het warm is wil je wel een wat open kunnen zetten
Ja ik doe het tekort. NOG MEER REGEN, EN NOG VEEL MEER REGEN, ALLEEN MAAR REGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Het is een spektakel.....quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat ziet er prima uit! Zijn dat kalfsvleesch kroketten? Buitenkant doet vermoeden als goulash, maar dat is het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |