SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704![]()
35. Wat kan er misgaan?quote:Op donderdag 23 mei 2024 12:44 schreef Bofjijff het volgende:
Benieuwd naar de Italiaan. Laat het maar snel rond zijn
Dat heb ik met van Basten, Koeman, Rijkaard en Gullit. Net zo oud als ik.quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:23 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Een trainer die jonger is dan ik, even wennen hoor
Dat is twee jaar ouder dan dat Jezus Christus werd.quote:
Gelukkig zijn Van der Vaart en Sneijder nooit trainer geworden en Van Persie nu pas.quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat heb ik met van Basten, Koeman, Rijkaard en Gullit. Net zo oud als ik.
Is het ook. Michels was 37 toen-ie trainer van Ajax werd, en had daarvoor maar twee amateurclubs getraind.quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:32 schreef Simmertje het volgende:
Overigens vind ik leeftijd echt een onzin argument.
Diego Simeone was 40, Xabi Alonso was 39, Klopp was 40 toen hij bij Dortmund begon. Kan nog wel even doorgaan.quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het ook. Michels was 37 toen-ie trainer van Ajax werd, en had daarvoor maar twee amateurclubs getraind.
Daarom. Ik pikte de bekendste er uit. Han Berger (Utrecht, 17 juni 1950) is een Nederlands voormalig voetballer en voetbaltrainer. Hij was de op een na jongste hoofdtrainer in de geschiedenis van het betaald voetbal in Nederland toen hij op 25-jarige leeftijd bij FC Utrecht de taken van Jan Rab overnam. Alleen Hans Croon was in 1958 nog jonger - 21 - toen hij trainer werd van BVC Amsterdam. Hans Croon won trouwens met Anderlecht een Europa-cup.quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:41 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Diego Simeone was 40, Xabi Alonso was 39, Klopp was 40 toen hij bij Dortmund begon. Kan nog wel even doorgaan.
Daarom, daarnaast heb je een Ancelotti die 64 is. Oftewel, leeftijd zegt helemaal niets over de kwaliteiten van een trainer.quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom. Ik pikte de bekendste er uit. Han Berger (Utrecht, 17 juni 1950) is een Nederlands voormalig voetballer en voetbaltrainer. Hij was de op een na jongste hoofdtrainer in de geschiedenis van het betaald voetbal in Nederland toen hij op 25-jarige leeftijd bij FC Utrecht de taken van Jan Rab overnam. Alleen Hans Croon was in 1958 nog jonger - 21 - toen hij trainer werd van BVC Amsterdam. Hans Croon won trouwens met Anderlecht een Europa-cup.
Domme Sjon was ook 39.quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:46 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Daarom, daarnaast heb je een Ancelotti die 64 is. Oftewel, leeftijd zegt helemaal niets over de kwaliteiten van een trainer.
Vergeten trouwens ook nog Arteta die met 37 bij Arsenal begon. Denk juist dat de trend nu is om een jongere trainer aan te stellen. En na de Maurice Steijns en Alfred Schreuders van deze wereld ben ik daar ook wel klaar voor.
In het geval van een oud topvoetballer zegt het geen reet. Je wordt als gewone stervelingen niet zomaar (jeugd)trainer bij een topclub dan zegt het wel wat.quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:48 schreef Simmertje het volgende:
[..]
" Oftewel, leeftijd zegt helemaal niets over de kwaliteiten van een trainer."
Mourinho?quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
In het geval van een oud topvoetballer zegt het geen reet. Je wordt als gewone stervelingen niet zomaar (jeugd)trainer bij een topclub dan zegt het wel wat.
Ik had nog nooit van Hans Croon gehoord, tot ik hem een maand geleden in een Vlaamse documentaire zag. Toch wel een aardig palmares.quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom. Ik pikte de bekendste er uit. Han Berger (Utrecht, 17 juni 1950) is een Nederlands voormalig voetballer en voetbaltrainer. Hij was de op een na jongste hoofdtrainer in de geschiedenis van het betaald voetbal in Nederland toen hij op 25-jarige leeftijd bij FC Utrecht de taken van Jan Rab overnam. Alleen Hans Croon was in 1958 nog jonger - 21 - toen hij trainer werd van BVC Amsterdam. Hans Croon won trouwens met Anderlecht een Europa-cup.
Begon ook direct na zijn actieve carrière als jeugdtrainer. Dus ja die eerste voet tussen de deur scheelt wel.quote:
Ah zo, las het verkeerd. Maar inderdaad ja, je groeit dan een stuk sneller door als je een bekende naam in de voetballerij bent. Maar absoluut geen garantie tot succes.quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Begon ook direct na zijn actieve carrière als jeugdtrainer. Dus ja die eerste voet tussen de deur scheelt wel.
Bijvoorbeeld de assistent trainer bij AZ (die de youth CL won ) was tot vrij recent nog parttime gymleraar. Die route is gewoon vele malen moeilijker omdat je er gewoonweg niet tussenkomt. Dus als je zo op klimt dan kan je wat.
Vandaar dat ik vertrouwen heb in de Italiaan. Tikkeltje omslachtig.
Ik vind het ook wel weer wat hebben met de Lang, Beuker en nu Farioli de nodige jonge gasten aan het roer.quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:19 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ah zo, las het verkeerd. Maar inderdaad ja, je groeit dan een stuk sneller door als je een bekende naam in de voetballerij bent. Maar absoluut geen garantie tot succes.
Blijft een risico deze trainer hoor. Maar de opmerking "wat moet ajax met een trainer van 35" kunnen we echt helemaal niets mee.
Daarom vind ik het een goede keus.quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:56 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
leeftijd zegt lang niet alles. Maar alles vooraf afkraken is vooral erg makkelijk natuurlijk
Ik las Marokkaans in plaats van mokerdomquote:Op donderdag 23 mei 2024 15:48 schreef Bugno3 het volgende:
Wat veel belangrijker dan de leeftijd van Farioli is, is dat we eindelijk weer een trainer heb die niet mokerdom is. Daarbij heeft Farioli een achtergrond aan de technische kant van sport (inspanningsfysiologie) en aan de zachte team (filosofie). Hopelijk kan hij omgaan met de 5e colonne (Heinrichsgod).
En schijnbaar obsessief met zijn vak bezig. Zijn toch wel de succesvolle trainers gebleken de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:48 schreef Bugno3 het volgende:
Wat veel belangrijker dan de leeftijd van Farioli is, is dat we eindelijk weer een trainer heb die niet mokerdom is. Daarbij heeft Farioli een achtergrond aan de technische kant van sport (inspanningsfysiologie) en aan de zachte team (filosofie). Hopelijk kan hij omgaan met de 5e colonne (Heinrichsgod).
Dat is ook wel een modewoord de laatste tijd.quote:Op donderdag 23 mei 2024 16:04 schreef Simmertje het volgende:
[..]
En schijnbaar obsessief met zijn vak bezig. Zijn toch wel de succesvolle trainers gebleken de afgelopen jaren.
Maurice Steijn zat met zijn hoofd liever op Ibiza in ieder geval.quote:Op donderdag 23 mei 2024 16:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ook wel een modewoord de laatste tijd.
Denk jij dat Schreuder er bijvoorbeeld niet obsessief mee bezig was?
Daar zat hij samen met Arne Slot, overigensquote:Op donderdag 23 mei 2024 16:24 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Maurice Steijn zat met zijn hoofd liever op Ibiza in ieder geval.
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op donderdag 23 mei 2024 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar zat hij samen met Arne Slot, overigens
Gemiste kans van Maurice om aan Arne te vragen hoe je een groep managet.quote:Op donderdag 23 mei 2024 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
En met Huub Loeffen natuurlijk. Mooi trio voor een club.quote:Op donderdag 23 mei 2024 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij stuurt ook spelers weg van de training als ze 1 min. te laat zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2024 16:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Belangrijker dan tactiek is nog altijd hoe je met mensen omgaat. Gezien de uitspraken van Farioli over groepsbelang, en hoe hij met de commotie een suïcidale speler in zijn selectie omging, lijkt hij dat empathische wel op orde te hebben. Alleen is het niet iedereen gegeven om dat goed te doen.
Helemaal top.quote:Op donderdag 23 mei 2024 16:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hij stuurt ook spelers weg van de training als ze 1 min. te laat zijn.
Ohhh waarom zet je er dan geen social worker voorquote:Op donderdag 23 mei 2024 16:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Belangrijker dan tactiek is nog altijd hoe je met mensen omgaat. Gezien de uitspraken van Farioli over groepsbelang, en hoe hij met de commotie een suïcidale speler in zijn selectie omging, lijkt hij dat empathische wel op orde te hebben. Alleen is het niet iedereen gegeven om dat goed te doen.
Ik zou ze al wegsturen als ze later dan 15 minuten te vroeg zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2024 16:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hij stuurt ook spelers weg van de training als ze 1 min. te laat zijn.
Ik zou de halve selectie uberhaupt wegsturen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 17:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zou ze al wegsturen als ze later dan 15 minuten te vroeg zijn.
quote:Op donderdag 23 mei 2024 17:23 schreef KlapMongeaul het volgende:
5e worden met 40 goals voor in 34 wedstrijden.. als je slaapproblemen hebt is deze trainer een goede remedie.
klapmongool is een echte expertquote:
Ja want we moeten met zijn allen die onder de indruk zijn van deze newbie die nog bijzonder weinig heeft laten zien?quote:Op donderdag 23 mei 2024 17:35 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
klapmongool is een echte expert![]()
Echt al zou een guardiola komen zullen de usual suspects wat te zeiken hebben.
"We" moeten helemaal niksquote:Op donderdag 23 mei 2024 17:41 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ja want we moeten met zijn allen die onder de indruk zijn van deze newbie die nog bijzonder weinig heeft laten zien?
Een doelsaldo van 40-29. Met zijn speelwijze ga je het op doelsaldo dus al afleggen wanneer de tegenstander weet hoe voorspelbaar het is. Geen plan B dus. Net zo tactisch als Schip.quote:Analisten op de Franse tv, onder wie oud-bondscoach Raymond Domenech en voormalig middenvelder Johan Micoud, zeiden dat je voor dit voetbal niet thuisblijft. Ze begrijpen waarom het stadion vrijwel nooit vol zit. De Nederlandse journalist Jurriaan van Wessem, woonachtig in Monaco, iemand voor wie er nooit genoeg voetbal kan zijn: ‘Ik heb weleens weggezapt.’
Het was spectaculair om te zien, zeker in het begin van het seizoen, maar op een gegeven moment wisten ze het wel in Frankrijk. En de tegenstanders wisten het ook. Ze stelden zich in op de speelwijze, waarna Nice over weinig andere methoden beschikte om in de buurt van het doel van de tegenstander te komen.
Bij is hij Inklapmongeaul, oftewel in de block, daar valt niet mee te lullen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 18:25 schreef Pedroso het volgende:
Als klapmongool het niets vindt dan moet het wel een goede trainer zijn.
Ik had wat twijfels maar mijn vertrouwen is nu flink toegenomen.
Nee stel je voor zeg, iemand die kritisch is op een discussieplatformquote:Op donderdag 23 mei 2024 18:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij is hij Inklapmongeaul, oftewel in de block, daar valt niet mee te lullen.
ik ga dat ook maar eens doen denk ik.quote:Op donderdag 23 mei 2024 18:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij is hij Inklapmongeaul, oftewel in de block, daar valt niet mee te lullen.
Een basisschooljuf zou het groepsmanagement nog beter op orde hebben dan de afgelopen 3 trainers.quote:Op donderdag 23 mei 2024 16:52 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ohhh waarom zet je er dan geen social worker voor
Die mensen hebben er naar gekeken, dus ik mag toch aannemen dat ze een punt hebben. Heracles heeft er nog meer gescoord.quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:17 schreef Sabata het volgende:
[..]
jij dus ook 0 minuten gezien analisten geloven. valt me tegen
1,67 schijnt hij te zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Tering, hoe klein is die Alex Kroes dan wel niet?
totaal niet, Drank de Boerball 2.0 was tikktie takkie voetbal waarbij je bij balverlies een nekschot verdiende (wat bij Ajax er voor zorgde dat er 90 minuten lang overgespeeld werd tussen de 2 centrale verdedigers), Farioli wil juist vanaf de verdediging de gevaarlijke bal naar het middenveld/aanval.quote:
Heracles was hun aanvallers niet ruim een maand kwijt aan de Africa Cup.quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:30 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Die mensen hebben er naar gekeken, dus ik mag toch aannemen dat ze een punt hebben. Heracles heeft er nog meer gescoord.
Dat weet je als je zulke jongens aantrekt. Slecht excuus altijd. Heracles moest het overigens ook al een tijd zonder Laursen doen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Heracles was hun aanvallers niet ruim een maand kwijt aan de Africa Cup.
Ik heb het artikel wel gelezen, maar ik ben het totaal niet met hem eens.quote:Op donderdag 23 mei 2024 07:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Iemand wegzetten als non-valeur terwijl je het hele artikel niet hebt gelezen getuigt wel weer van een enorme simpelheid.
Waar heb je het dan over? Hij is dus talentvol omdat een journalist het zegt?quote:
Dat zegt helemaal niets. Het gaat erom bij welke clubs hij hoofdtrainer is geweest, hoe hij daar heeft gepresteerd en wat hij heeft gewonnen.quote:Maar ik vermoed dat iemand die zonder proffesioneel voetbalverleden op zijn 35ste al bij drie clubs hoofdtrainer is geweest. Daarbij steeds een stap hogerop kon maken, wel iets in zijn mars heeft.
Van Persie zou ook geen goede keuze zijn inderdaad, maar die Farioli ook niet. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat hij een goede trainer is, behalve dan omdat één journalist dit zegt. Er zijn ook journalisten (bijvoorbeeld sportjournalist Arno Vermeulen) die helemaal niet onder de indruk is van Farioli.quote:Om de simpele reden dat de moeilijkheidsgraad voor hem vele malen hoger ligt om op die positie te komen dan een Robin van Persie. Zeker op die leeftijd al.
Ooooooh nu ineens wel.quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik heb het artikel wel gelezen, maar ik ben het totaal niet met hem eens.
Overigens heb ik nergens gezegd dat hij talentvol is enkel dat je een non-discussie voert dat constant weer op hetzelfde riedeltje over prijzen uitkomt. Hetzelfde oppervlakkige geneuzel als die Arno Vermeulen die na een week voorbereiding niet verder komt dan het doelsaldo van Nice.quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waar heb je het dan over? Hij is dus talentvol omdat een journalist het zegt?
[..]
Dat zegt helemaal niets. Het gaat erom bij welke clubs hij hoofdtrainer is geweest, hoe hij daar heeft gepresteerd en wat hij heeft gewonnen.
Het korte antwoord is: Niet veel zeggende clubs, niets gewonnen
[..]
Van Persie zou ook geen goede keuze zijn inderdaad, maar die Farioli ook niet. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat hij een goede trainer is, behalve dan omdat één journalist dit zegt. Er zijn ook journalisten (bijvoorbeeld sportjournalist Arno Vermeulen) die helemaal niet onder de indruk is van Farioli.
Het is dus een wilde gok. Dat kan natuurlijk goed uitpakken en dat hoop ik van harte, maar het is niet hoe je een topclub hoort te leiden. Bij Ajax moet moet het na afgelopen twee seizoenen toch wel duidelijk zijn geworden dat je met dit soort gokjes (Schreuder, Heitinga, Mislintat, Steijn) alleen maar dieper in de problemen bent gekomen. Liever een trainer met meer zekerheid.
Nog geen mening over, maar een afgestudeerde jonge buitenlandse filosoof bij Ajax vind ik wel kek. We moeten zien of Farioli een goede coach is, we moeten zien of hij voldoende gesteund kan worden op de transfermarkt omdat dit met alle respect een onsamenhangende selectie zonder al teveel kwaliteit op bepalende posities is.quote:
@Shreyas steekt in ieder geval meer moeite in de troll dan Arno in zijn analyse.quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:04 schreef Caland het volgende:
Ik ben met enige regelmaat aan het trollen hier boys, maar Arno Vermeulen aanhalen om mijn argument kracht bij te zetten vind ik zelfs eerloos.
Ik was al even bang voor Frank de Boer..quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:10 schreef Wotte het volgende:
Alles is beter dan Pascal Jansen. Ik ben tevreden.
Inderdaad, dat jochie werd zo gehypet dat ik maar even ben gaan lezen. Maar het is niet meer dan een aantal open deuren. Hij houdt van verzorgd voetbal, goede organisatie, dat het defensief goed staat, etc. Ken jij één trainer die houdt van onverzorgd voetbal, een slechte organisatie en dat het defensief waardeloos staat? Hij wil graag op balbezit spelen, dat wilde Schreuder, Steijn en zelfs Heitinga ook, leuk hoor maar daar moet je wel de spelers voor hebben.quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ooooooh nu ineens wel.
Natuurlijk.
Precies dat! Jij komt met één journalist die hem een goede trainer vindt voor Ajax, ik noem de naam van een andere journalist die dat niet vindt. Ik gebruik bewust een drogreden om te laten zien hoe onzinnig jouw redenatie is.quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:47 schreef Wotte het volgende:
Scorebordjournalistiek kan iedere idioot. Sowieso Arno Vermeulen aandragen en zelf lullen over een drogreden over misplaatste autoriteit
Soms moet je een extreem voorbeeld geven om iemand te laten inzien dat zijn redenatie en argumentatie te kort door de bocht is.quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:04 schreef Caland het volgende:
Ik ben met enige regelmaat aan het trollen hier boys, maar Arno Vermeulen aanhalen om mijn argument kracht bij te zetten vind ik zelfs eerloos.
Want als je de vlag niet uithangt voor de onbekende Farioli die nooit iets heeft gewonnen ben je ineens een troll?quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
@:Shreyas steekt in ieder geval meer moeite in de troll dan Arno in zijn analyse.
Van enige vooringenomenheid was verder natuurlijk geen enkele sprake.quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, dat jochie werd zo gehypet dat ik maar even ben gaan lezen. Maar het is niet meer dan een aantal open deuren. Hij houdt van verzorgd voetbal, goede organisatie, dat het defensief goed staat, etc. Ken jij één trainer die houdt van onverzorgd voetbal, een slechte organisatie en dat het defensief waardeloos staat? Hij wil graag op balbezit spelen, dat wilde Schreuder, Steijn en zelfs Heitinga ook, leuk hoor maar daar moet je wel de spelers voor hebben.
[..]
Misschien wel, maar ik blijf het zeer bijzonder vinden dat vooral jij deze trainer louter kwalificeert op basis van een artikel van een journalist.quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Van enige vooringenomenheid was verder natuurlijk geen enkele sprake.
Niet veel bijzonderder dan iemand afserveren omdat hij een buitenlander en 35 jaar is.quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik blijf het zeer bijzonder vinden dat vooral jij deze trainer louter kwalificeert op basis van een artikel van een journalist.
Ik heb totaal geen kritiek op het feit dat hij buitenlands is. Zijn leeftijd zegt iets (maar niet alles) over zijn ervaring.quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet veel bijzonderder dan iemand afserveren omdat hij een buitenlander en 35 jaar is.
Erik ten Hag had nog helemaal niets gepresteerd als trainer voor hij naar Ajax kwam. Maar als gezegd, negatief zijn is een keuze die sommigen verwarren met kritisch zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen kritiek op het feit dat hij buitenlands is. Zijn leeftijd zegt iets (maar niet alles) over zijn ervaring.
Als hij op zijn 35e jaar als trainer al twee keer landskampioen was geworden of een beker had gewonnen met een redelijke club, had hij in ieder geval laten zien dat hij er wat van kan.
Ik beoordeel hem gewoon op zijn prestaties: Twee nietszeggende clubs uit Turkije, subtopper uit Frankrijk, niets gewonnen, niets laten zien. Ja Nice heeft met hem weinig tegengoals geïncasseerd maar ook heel weinig goals gemaakt.
Dat was toch ook een gok? Alleen die pakte goed uit.quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Erik ten Hag had nog helemaal niets gepresteerd als trainer voor hij naar Ajax kwam. Maar als gezegd, negatief zijn is een keuze die sommigen verwarren met kritisch zijn.
Alles is een gok. Cirkeltje rond.quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat was toch ook een gok? Alleen die pakte goed uit.
Net als Frank de Boer.
Het was een analyse van een gerenommeerd blad over de spelopvattingen en tactische invulling daarvan van deze coach. Dat is geen drogreden.quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:14 schreef Shreyas het volgende:
Precies dat! Jij komt met één journalist die hem een goede trainer vindt voor Ajax, ik noem de naam van een andere journalist die dat niet vindt. Ik gebruik bewust een drogreden om te laten zien hoe onzinnig jouw redenatie is.
Ik ben blij dat je dat eindelijk erkend en dat het niet een of andere talentvolle wereldtrainer is omdat een journalistje dat zegt.quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Alles is een gok. Cirkeltje rond.
Waar heb ik hem een of andere wereldtrainer genoemd aan de hand van een journalistje?quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dat eindelijk erkend en dat het niet een of andere talentvolle wereldtrainer is omdat een journalistje dat zegt.
Bij een gok is het logisch dat sommige mensen hem het voordeel van de twijfel geven, maar het is net zo logisch dat mensen sceptisch zijn.
Dat heb je niet letterlijk gezegd, maar je hyped hem alsof hij de ultieme verlosser van Ajax is die de club weer even terug gaat brengen naar de top, dat hij talentvol is (omdat journalist) en het veel zegt dat hij al op z'n 35e jaar bij drie clubs hoofdtrainer is geweest, zonder dat hij daar iets gewonnen heeft.quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waar heb ik hem een of andere wereldtrainer genoemd aan de hand van een journalistje?
quote:
Wellicht dat iemand het in je hoofd zegt?quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat heb je letterlijk gezegd, maar je hyped hem alsof hij de ultieme verlosser van Ajax is die de club weer even terug gaat brengen naar de top, dat hij talentvol is (omdat journalist) en het veel zegt dat hij al op z'n 35e jaar bij drie clubs hoofdtrainer is geweest, zonder dat hij daar iets gewonnen heeft.
quote:
Excuses, ik was het woord niet vergeten, maar goed dat maakt de vervolgzin wel duidelijk.quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wellicht dat iemand het in je hoofd zegt?
daar hebben sommigen wel last van iddquote:Op donderdag 23 mei 2024 22:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wellicht dat iemand het in je hoofd zegt?
quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:57 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
daar hebben sommigen wel last van idd
Dus even resumé: als je hem het voordeel van de twijfel geeft 'hype' je hem als de verlosser. Als je hem eenquote:Op donderdag 23 mei 2024 22:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Excuses, ik was het woord niet vergeten, maar goed dat maakt de vervolgzin wel duidelijk.
Waar heb ik dit allemaal gezegd trouwens? Of ben je hier ook wat vergeten?quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
dat hij talentvol is (omdat journalist) en het veel zegt dat hij al op z'n 35e jaar bij drie clubs hoofdtrainer is geweest, zonder dat hij daar iets gewonnen heeft.
Het heeft even geduurd voor überhaupt werd toegegeven dat het een gok is. Verder gaat het er niet zozeer om dat je hem het voordeel van de twijfel geeft, maar met name om de argumentatie: want een journalist zegt het.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus even resumé: als je hem het voordeel van de twijfel geeft 'hype' je hem als de verlosser. Als je hem een
'onervaren Italiaans jochie van 35' noemt waarvoor we net zo goed Arno Arts konden nemen ben je 'sceptisch'.
Wel weer gelachen om zoveel kinderlogica.
Létterlijk de eerste reactie op jouw post:quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het heeft even geduurd voor überhaupt werd toegegeven dat het een gok is.
Hint: het zit 'm in het woordje zelfsquote:Op woensdag 22 mei 2024 22:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zelfs Pep Guardiola is met dit Ajax een gok. Negatief zijn is een keuze.
quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waar heb ik dit allemaal gezegd trouwens? Of ben je hier ook wat vergeten?
quote:Op woensdag 22 mei 2024 23:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar we kiezen dus voor een jonge talentvolle buitenlandse trainer wiens aanpak niet die van Arno Arts is en de directie aanspreekt. Zo ingewikkeld is het toch niet?
Ik neem aan dat je dat sarcastisch bedoelde, tenzij je Pep Guardiola echt een gok zou vinden. Maar ik schat je wel hoger in dan dat.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Létterlijk de eerste reactie op jouw post:
[..]
Hint: het zit 'm in het woordje zelfs
Hij heeft drie assistenten waarvan er eentje waarschijnlijk de 'veldtrainer' zal zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:06 schreef AmenhotepIV het volgende:
Die Ravioli past wel mooi in het rijtje Schreuder, Steijn.
Vraag is of hij voor of na de kerst eruit ligt.
En waar noem ik hem dan talentvol 'omdat journalist'? Je bent een talentvolle trainer als je op je 35e bij Nice op de bank zit. Geen verlosser, toptrainer, of wat je ook uit je duim zuigt, wel talentvol.quote:
Niet verrassend dat je niet begrijpt dat een trainer van het kaliber Pep niet zonder meer gaat slagen bij een club als Ajax.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat sarcastisch bedoelde, tenzij je Pep Guardiola echt een gok zou vinden. Maar ik schat je wel hoger in dan dat.
quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En waar noem ik hem dan talentvol 'omdat journalist'? Je bent een talentvolle trainer als je op je 35e bij Nice op de bank zit. Geen verlosser, toptrainer, of wat je ook uit je duim zuigt, wel talentvol.
quote:Op woensdag 22 mei 2024 23:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat is zijn talent dan precies? Waaruit blijkt dat hij talentvol is? Wat heeft hij laten zien bij die twee kleine clubs uit Turkije? Wat heeft hij gewonnen met Nice?
Zullen we anders de hele discussie nog even over doen? Of anders doe je zelf even moeite om je eigen posts terug te zoeken en te lezenquote:Op woensdag 22 mei 2024 23:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat kun je dus als je écht wil allemaal lezen in dat stuk van Pietertje.
Als ie met 2-0 van AZ verliest of met 3-1 van Utrecht is die tijd snel op.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:08 schreef stokj het volgende:
[..]
Hij heeft drie assistenten waarvan er eentje waarschijnlijk de 'veldtrainer' zal zijn.
Maar heeft vooral tijd nodig.
Ik hoef niet terug te zoeken hoorquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zullen we anders de hele discussie nog even over doen? Of anders doe je zelf even moeite om je eigen posts terug te zoeken en te lezen
Dat is iets anders dan een gok. Maar ik denk dat dit een definitiekwestie is. Als een trainer veel gewonnen heeft met verschillende clubs is de kans dat hij slaagt bij Ajax significant groter en zou ik zo een trainer geen gok willen noemen (al heb je in het voetbal natuurlijk nooit garanties).quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet verrassend dat je niet begrijpt dat een trainer van het kaliber Pep niet zonder meer gaat slagen bij een club als Ajax.
De clubs waarmee hij prijzen heeft gewonnen zijn zo verschillend niet. Dat is het verschil.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan een gok. Maar ik denk dat dit een definitiekwestie is. Als een trainer veel gewonnen heeft met verschillende clubs is de kans dat hij slaagt bij Ajax significant groter en zou ik zo een trainer geen gok willen noemen (al heb je in het voetbal natuurlijk nooit garanties).
Iemand die niets gewonnen heeft bij Ajax trainer maken is mijn inziens veel risicovoller en dan zou ik wel spreken van een gok ja.
Sowieso drijft @Shreyas deze discussie op de vorm in plaats van de inhoud. Dat je het niet eens bent met een analyse, dat kan. Maar als je dan zelf niet verder komt dan prijzen = goede trainer.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En waar noem ik hem dan talentvol 'omdat journalist'? Je bent een talentvolle trainer als je op je 35e bij Nice op de bank zit. Geen verlosser, toptrainer, of wat je ook uit je duim zuigt, wel talentvol.
Dit kan je natuurlijk gewoon onderbouwen met statistieken?quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:12 schreef Shreyas het volgende:
Als een trainer veel gewonnen heeft met verschillende clubs is de kans dat hij slaagt bij Ajax significant groter
Ik hoop oprecht met je mee. Natuurlijk wil ik dat hij Ajax weer naar de top brengt en dat hij veel successen zal boeken. Maar ik heb er weinig vertrouwen in.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De clubs waarmee hij prijzen heeft gewonnen zijn zo verschillend niet. Dat is het verschil.
Enfin, lekker in je negativiteit blijven, ik ga vol verwondering naar een jonge talentvolle Italiaanse trainer kijken en hopen dat 'ie het op de rit krijgt. Groetjes!
Uiteindelijk wordt je binnen topsport beoordeeld op je prestaties. Dat zijn natuurlijk ook prijzen ja.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Sowieso drijft @:Shreyas deze discussie op de vorm in plaats van de inhoud. Dat je het niet eens bent met een analyse, dat kan. Maar als je dan zelf niet verder komt dan prijzen = goede trainer.
Tsja.
Natuurlijkquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:31 schreef Mickytjuh het volgende:
Mag ik hier wel even om lachen alsjeblieft??
Gelukkig.quote:
Gelukkig hadden Van Gaal, De boer en Ten Hag onder andere als coach een goed gevulde prijzenkast voor ze naar Ajax gingen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Sowieso drijft @:Shreyas deze discussie op de vorm in plaats van de inhoud. Dat je het niet eens bent met een analyse, dat kan. Maar als je dan zelf niet verder komt dan prijzen = goede trainer.
Tsja.
Ten Hag had idd nog niks bewezen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig hadden Van Gaal, De boer en Ten Hag onder andere als coach een goed gevulde prijzenkast voor ze naar Ajax gingen.
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:27 schreef De_Pel het volgende:
Het is momenteel wel één grote orgie binnen Ajax hè. Iedereen heeft z’n reet ondertussen compleet vol veren zitten, dus nu is alles en iedereen elkaar maar aan het pijpen in de media. Die Ravioli zit nu ook alweer vuistdiep bij van Gaal, het wordt bijna een soort human centipede. Het zal me benieuwen wat dat gaat opleveren.
Geef eens voorbeelden. Alsof Slot geen heilige is na 3 jaartjes Feijenoord. Hoe heet die ene spits ook alweer die in één jaar een borstbeeld kreeg?En hoe heet-ie ook alweer ? Oh ja Dudek. Schijnt ook een legende te zijn. Verder is het afgelopen seizoen geen club te vinden waar de eigen supporters zo negatief was op hun club als bij Ajax. Zelfs Schip kreeg de wind van voren terwijl die in een zwarte periode van z'n leven z'n nek uitstak.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:27 schreef De_Pel het volgende:
Het is momenteel wel één grote orgie binnen Ajax hè. Iedereen heeft z’n reet ondertussen compleet vol veren zitten, dus nu is alles en iedereen elkaar maar aan het pijpen in de media.
het is een Italiaan he. Dan krijg je datquote:
“Geef eens voorbeelden..”. Geeft ‘ie gelijk zelf een perfect voorbeeld. Heb het bovendien over “binnen Ajax”, dus niet eens zozeer de supporters. VEB pijpt Kroes, Ravioli pijpt Gaal, Kroes pijpt iedereen, Brubbie pijpt Brubbie. Ga zo maar door.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geef eens voorbeelden. Alsof Slot geen heilige is na 3 jaartjes Feijenoord. Hoe heet die ene spits ook alweer die in één jaar een borstbeeld kreeg?En hoe heet-ie ook alweer ? Oh ja Dudek. Schijnt ook een legende te zijn. Verder is het afgelopen seizoen geen club te vinden waar de eigen supporters zo negatief was op hun club als bij Ajax. Zelfs Schip kreeg de wind van voren terwijl die in een zwarte periode van z'n leven z'n nek uitstak.
Verder ben ik gematigd enthousiast over de nieuwe trainer. Hij lijkt me oprechter dan die Henserson met z'n gladde praatjes.....
'Francesco Farioli is lyrisch over Louis van Gaal. De kersvers Ajax-trainer heeft nog niet gesproken met de adviseur van de raad van commissarissen, maar is dat naar eigen zeggen wel van plan.
Farioli steekt niet onder stoelen of banken dat hij is opgegroeid met kijken naar Ajax. Voor Van Gaal heeft hij dan ook veel respect. "Ik heb hem nog niet gesproken, maar wel natuurlijk ambassadeurs van hem. Alex en Marijn (Beuker, red.) gaven onze woorden aan elkaar door", laat hij optekenen door Voetbal International. "Ik kijk er enorm naar uit om de kans te hebben hem te spreken."
"Als je het hebt over mentors en inspiratiebronnen, dan moet ik hem natuurlijk ook noemen", aldus Farioli, die eerder al Johan Cruijff noemde. "Ik kijk er erg naar uit om met hem te praten, om wat advies in te winnen en ik hoop hem hier zo veel mogelijk te hebben en van hem te leren. Want in het voetbal stop je nooit met leren, om die kans en dat geluk te hebben om iemand met zijn kennis en charisma in de buurt te hebben… Laat ik het zo zeggen: ik denk dat ik hem voor behoorlijk wat diners ga uitnodigen!"
Farioli hoefde niet lang na te denken toen Ajax zich meldde. De Italiaan had 'vele redenen' om naar Amsterdam te komen. "Maar de hoofdreden is: er zijn twee clubs die het voetbal waarvan ik houd vertegenwoordigen. Ajax en Barcelona. Met hun voetbalideeën ben ik opgegroeid. Dit is een mooi toeval, laat ik het zo zeggen, dat mijn pad nu Ajax kruist. Aan die aantrekkingskracht kon ik niet ontsnappen."'
https://www.voetbalprimeu(...)ners-uitnodigen.html
Vind je? Hij ligt nog net niet masturberend op de middenstip (denk ik, al zou het me niet verbazen). Inhoudelijk heb ik nog nauwelijks een mening over die kerel, wie weet blijkt het een geweldig schot in de roos, maar bij elk berichtje van/over hem voel ik een beetje braaksel naar boven klimmen.quote:Hij lijkt me oprechter dan die Henserson met z'n gladde praatjes.....
Praatje van een verstandelijk beperkte ditquote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:27 schreef De_Pel het volgende:
Het is momenteel wel één grote orgie binnen Ajax hè. Iedereen heeft z’n reet ondertussen compleet vol veren zitten, dus nu is alles en iedereen elkaar maar aan het pijpen in de media. Die Ravioli zit nu ook alweer vuistdiep bij van Gaal, het wordt bijna een soort human centipede. Het zal me benieuwen wat dat gaat opleveren.
Messi is gespot in Noord vanmorgen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Het had de afgelopen seizoen weinig te maken met de trainers
misschien 10 procent
het ligt aan de selectie
wat kan ajax halen aan echte topspelers die ajax echt beter kan maken
Dat heb ik ook als ik zie dat jij weer een post geplaatst hebt in dit topic.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:11 schreef De_Pel het volgende:
maar bij elk berichtje van/over hem voel ik een beetje braaksel naar boven klimmen.
Niet echt. Is al maanden het zelfde niveau.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:32 schreef Wotte het volgende:
Hebben jullie ook het idee dat het niveau van de bezoekers, uit dat andere topic, zienderogen daalt sinds zijn aanstelling?
Je bent nogal seksueel georiënteerd. Ik kan je deze film aanraden. Geen Italiaanse Rocco Manfredi, maar de ongekroonde porno-koningin van Nederland: Linda de Koning. Er speelt ook nog een Alex mee. Met kroeshaar.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
“Geef eens voorbeelden..”. Geeft ‘ie gelijk zelf een perfect voorbeeld. Heb het bovendien over “binnen Ajax”, dus niet eens zozeer de supporters. VEB pijpt Kroes, Ravioli pijpt Gaal, Kroes pijpt iedereen, Brubbie pijpt Brubbie. Ga zo maar door.
[..]
Vind je? Hij ligt nog net niet masturberend op de middenstip (denk ik, al zou het me niet verbazen). Inhoudelijk heb ik nog nauwelijks een mening over die kerel, wie weet blijkt het een geweldig schot in de roos,
@De_Pel had vroeger nog wel eens enigszins een inhoudelijke invalshoek. Tot op heden slechts homo erotische wellicht dat de aanstelling van charismatische Italiaan bij hem oncomfortabele gevoelens oproept in zijn pielemuis. Hij slaat in ieder geval wild om zich heen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Niet echt. Is al maanden het zelfde niveau.
WTF Hermanquote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent nogal seksueel georiënteerd. Ik kan je deze film aanraden. Geen Italiaanse Rocco Manfredi, maar de ongekroonde porno-koningin van Nederland: Linda de Koning. Er speelt ook nog een Alex mee. Met kroeshaar.
[ [url=https://th.bing.com/th/id/R.666a179aa3e8fa8a0c7965906eb45105?rik=1hcbv1djpnIanA&riu=http%3a%2f%2fwww.nlfilmdoek.nl%2fwp-content%2fuploads%2f2011%2f09%2fschotinderoos3.jpg&ehk=sHY4RRxvyLr6WdXEmaD513GhqAfDuuyA3fMqFswG548%3d&risl=&pid=ImgRaw&r=0]afbeelding[/url] ]
Verhaal
'n Schot in de roos.Tweede Nederlandse pornospeelfilm. De man van een echtpaar (Alex) krijgt de smaak te pakken als hij een keer met de vrouw van zijn vriend vrijt; hij wil het vrije sexleven in. Zijn vrouw Maja wil daar niets van weten. Dus schakelt Alex een vriend in om haar op andere gedachten te brengen. Een uitgebreide vrijscène tussen Maja en de twee mannen volgt. Pas na afloop beseft ze dat er opzet in het spel was en besluit ze wraak te nemen. Het ene sexvriendje is nog niet vertrokken of ze pikt de volgende alweer op. Als de vrijpartijen met mannen uitgeput raken, komt Maja op een lumineus idee: ze gaat het eens met vrouwen proberen om Alex te pesten. Alex krijgt het pas echt moeilijk als ze met een vriendin vrijt en hij niet mee mag doen. Als hij in zijn eentje gaat slapen, krijgt hij een nachtmerrie. Hij droomt dat hij aan een boom is vastgebonden, terwijl de twee vrouwen voor zijn ogen liggen te vrijen. Badend in het zweet wordt hij wakker. Maja ligt inmiddels naast hem. Ze vindt dat hij nu zijn lesje wel heeft geleerd en ze verzoenen zich...vrijend natuurlijk. De film eindigt met een knipoog van de hoofdrolspeelster naar het publiek.
Cast
Diana de Koning (Maja), Richard Wildens (Alex), Suzanne Goyer, George Fonken, Petra Heide
Mwoah, dat jij niet door een woordje als “pijpen” heen kan prikken zegt wellicht meer over jou.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
@:De_Pel had vroeger nog wel eens enigszins een inhoudelijke invalshoek. Tot op heden slechts homo erotische wellicht dat de aanstelling van charismatische Italiaan bij hem oncomfortabele gevoelens oproept in zijn pielemuis. Hij slaat in ieder geval wild om zich heen.
quote:"Het zou raar zijn als je je niet wat meer Feyenoorder zou zijn gaan voelen", concludeert Slot op zijn persconferentie. "Mijn familie zit hier ook achterin de zaal en ik kan niet zeggen dat ik elke dag Feyenoord-liedjes hoor. Als je zo'n mooie tijd hebt gehad, dan ben je wel meer Feyenoorder dan tijdens de start. Maar ik hou er niet zo van om dat uit te vergroten, want het is makkelijk scoren bij de fans.
Laten we wel wezen, jij bent de dorpsgek hier op Fok waar iedereen smakelijk om jouw act kan lachen als je weer eens vol bravoure een stukje in het Ajax topic tikt.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Mwoah, dat jij niet door een woordje als “pijpen” heen kan prikken zegt wellicht meer over jou.
Gegeven is dat iedereen wel héél enthousiast en vol is van (zichzelf en) elkaar. Dat vind ik op voorhand licht dubieus. Het neemt nogal een risicotje met zich mee betreft het elkaar de hand boven de hoogte houden. Zoveel mogelijk vriendjes maken om draagvlak te creëren. Deze Italiaan klinkt nu al een beetje als Tadic, persoonlijk heb ik daar niet zoveel mee.
Het contrast met Slot kan bijna niet groter, al vind ik dat dan ook wel weer heel terughoudend;
[..]
Wat heeft Slot met Ajax te maken?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Mwoah, dat jij niet door een woordje als “pijpen” heen kan prikken zegt wellicht meer over jou.
Gegeven is dat iedereen wel héél enthousiast en vol is van (zichzelf en) elkaar. Dat vind ik op voorhand licht dubieus. Het neemt nogal een risicotje met zich mee betreft het elkaar de hand boven de hoogte houden. Zoveel mogelijk vriendjes maken om draagvlak te creëren. Deze Italiaan klinkt nu al een beetje als Tadic, persoonlijk heb ik daar niet zoveel mee.
Het contrast met Slot kan bijna niet groter, al vind ik dat dan ook wel weer heel terughoudend;
[..]
woordjes...'VEB pijpt Kroes, Ravioli pijpt Gaal, Kroes pijpt iedereen, Brubbie pijpt Brubbie.'quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:54 schreef De_Pel het volgende:
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:26 schreef maxi-mus het volgende:
Italiaantjes wantrouw ik, vooral als ze klein zijn.
Het is niet Farioli zijn schuld dat twee van de beste teams in de geschiedenis van het voetbal bij Ajax waren.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Over welke quotes van de Italiaan struikel je nou precies dan? Anders blijven we lullen in de ruimte. Namen en rugnummers.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Er is vooral na twee jaar weer eens goed nagedacht over een trainerskeuze en met serieuze, diepgaande is Farioli overtuigd. Dat is voor mij al een meevaller. Het zegt helemaal niets over wat gaat komen, maar dat ergens over wordt nagedacht en overlegd intern is een klein lichtpuntje in deze eeuwige politieke voetbalclub.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
We zijn gewoon blij dat we eindelijk weer eens een trainer met een moderne visie hebben na vier Nederlandse trainers met ouderwetse of geen visie. Laat ons even.
Wat is er precies modern aan zijn visie?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
We zijn gewoon blij dat we eindelijk weer eens een trainer met een moderne visie hebben na vier Nederlandse trainers met ouderwetse of geen visie. Laat ons even.
Ik nietquote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:12 schreef Wotte het volgende:
Ik ben inmiddels wel overtuigd van deze trainer.
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:12 schreef Wotte het volgende:
Johan Derksen zegt dat het gaat floppenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:12 schreef Wotte het volgende:
Is dit een verademing om naar te luisteren?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk dan wel.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Johan Derksen zegt dat het gaat floppen
Dat gaat dus een unaniem belachelijk groot succes worden
Er staan genoeg tactische analyses op YouTube om naar te gluren dat in ieder geval Farioli tactisch goed onderlegd is. Ga eens kijken en kom dan terug om me te vertellen dat deze man er niks van kan.quote:
Ja, maar hij gaat slapen op de club!!! Slapen op de club!!!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:48 schreef manny het volgende:
tjezus. de beste man heeft 1 halve persconferentie gegeven en weet net waar de koffie-automaat staat.
had nu ook nog wel gekundquote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:54 schreef tong80 het volgende:
Vandaag 29 jaar geleden......
[ afbeelding ]
9 spelers uit de eigen opleiding.
we zitten dan ook (kennelijk) op een forum waar een serieuze discussie niet mogelijk lijkt te zijn als het om Ajax gaat. Wat een debielen van andere clubjes trekt dit aan zegquote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:48 schreef manny het volgende:
tjezus. de beste man heeft 1 halve persconferentie gegeven en weet net waar de koffie-automaat staat.
ajax was gewoon slechtquote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:09 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
we zitten dan ook (kennelijk) op een forum waar een serieuze discussie niet mogelijk lijkt te zijn als het om Ajax gaat. Wat een debielen van andere clubjes trekt dit aan zeg
Zou hij al weten waar Waalwijk en Almelo liggen?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, maar hij gaat slapen op de club!!! Slapen op de club!!!
Idd bij een presentatie moet een trainer wel al die dingen roepen ('mooi voetbal, veel balbezit, hoog druk etc etc.) Maar als je volgend seizoen (noodgedwongen) een type als Gaaei weer op moet stellen zullen al die praatjes niet veel waard zijn. Denk dat er minstens vijf nieuwe spelers nodig zijn (die er echt direct staan). Zelfs de voorhoede die op papier wel goed was, was niet echt constant (met blessures van Brobbey en Berghuis, en wisselvalligheid van Bergwijn. Kun je die vinden? En betalen qua transferssom en salaris? Willen ze komen zonder CL? Waarom ze vorig jaar Bosz niet hebben gehaald snap ik nog steeds niet, alleen omdat ie een slechte relatie met vd Sar had?? Of was een onervaren trainer "handiger" voor Mislintat?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Het had de afgelopen seizoen weinig te maken met de trainers
misschien 10 procent
het ligt aan de selectie
wat kan ajax halen aan echte topspelers die ajax echt beter kan maken
Op 24 mei 2024 voorspellen waar Ajax een jaar later zal staan, is alleen voor Klaas weggelegd. De rest moet nederig zijn en zijn eigen domheid accepteren.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ajax was gewoon slecht
en wij discussiëren hier of het slecht blijft gaan
hier nog 2 zonder haarquote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:27 schreef Caland het volgende:
Toch even een weekje moeten wachten op bald fraud
?????quote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Op 24 mei 2024 voorspellen waar Ajax een jaar later zal staan, is alleen voor Klaas weggelegd. De rest moet nederig zijn en zijn eigen domheid accepteren.
Oh, gelukkig. We zijn het met elkaar eens, Klaasie!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
?????
waar ajax zal staan zal staan volgend seizoen zal waarschijnlijk zijn wanneer de transfermarkt sluit rond 2 september.....
Ja dat is echt ongekend, hoe diep het zit bij veel mensen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:19 schreef -XOR- het volgende:
We kunnen de accommodatiehuur ook wel opzeggen. Rent-free in veler hoofden.
zo is het. Tuurlijk een gokje en echt 0 garantie dat het snel beter gaat, maar dat heb je veel vaker. goede teksten iig.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Begin na iets meer gelezen te hebben wel iets positiever te worden over Farioli. Het is compleet afwachten natuurlijk, maar dit is tenminste nog kans op een goede trainer i.t.t. de vorige vier ofzo
De titanic proberen te redden met een gokje en 0 garantiesquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:57 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zo is het. Tuurlijk een gokje en echt 0 garantie dat het snel beter gaat, maar dat heb je veel vaker. goede teksten iig.
Want behaalde resultaten uit het verleden bieden wel opeens garantie voor in de toekomst?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
De titanic proberen te redden met een gokje en 0 garanties![]()
Beter hadden ze even de FA cup finale afgewacht ipv een luchtfietser uit Toscane vast te leggen voor 3 jaar.
Erik binnen halen of Farioli is wel een wereld van verschil voor de situatie waarin Ajax momenteel zit.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:23 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Want behaalde resultaten uit het verleden bieden wel opeens garantie voor in de toekomst?
Ach als Overmars die slurf binnenboord had gehouden was van Bommel nu een reële optie geweest. Nu kan Feyenoord met 'm aan de haal.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Erik binnen halen of Farioli is wel een wereld van verschil voor de situatie waarin Ajax momenteel zit.
jij zal het wel wetenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Erik binnen halen of Farioli is wel een wereld van verschil voor de situatie waarin Ajax momenteel zit.
Precies, Ten Hag had ook niet de dag na de FA cup-finale bij Ajax getekend, en misschien helemaal niet. De tijd die eroverheen gaat kan ervoor zorgen dat je dan zo'n Farioli misloopt.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:43 schreef Tarado het volgende:
Ze hebben echt wel met Ten Hag gesproken hoor, over een jaar of 3 maar weer dan.
Mwoah, tweede plek zit er best in, Feyenoord is een groot vraagteken nu.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:01 schreef RamboDirk het volgende:
Overgangsperiode met Farioli zo te lezen, totdat Ten Hag komt. Ajax neemt de komende jaren genoegen met een rol in de marge.
In principe werd Ajax sinds Schip als trainer met deze selectie "3e" dus ik zie ze dat met Farioli en wat aanpassingen in de selectie dat ook wel minimaal halen aankomend seizoen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:01 schreef RamboDirk het volgende:
Overgangsperiode met Farioli zo te lezen, totdat Ten Hag komt. Ajax neemt de komende jaren genoegen met een rol in de marge.
Doe even normaal.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ach als Overmars die slurf binnenboord had gehouden was van Bommel nu een reële optie geweest. Nu kan Feyenoord met 'm aan de haal.
Erik ten Hag heeft een duidelijke mening over de huidige situatie bij Ajax. Het doet de manager van Manchester United veel pijn om de Amsterdammers het zo moeilijk te zien hebben. Ten Hag haalt bij Voetbal International hard uit naar de genomen beslissingen in de hoofdstad. 'Ze hebben zulke verkeerde beslissingen genomen, het is zo ontzettend slecht gemanaged.'quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:43 schreef Tarado het volgende:
Ze hebben echt wel met Ten Hag gesproken hoor, over een jaar of 3 maar weer dan.
Hier heeft hij toch gewoon gelijkquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ten Hag haalt uit: 'Schandalig wat Ajax Overmars heeft aangedaan en ook zó dom'
Ten Hag snapt er nog steeds weinig van, die is van mening dat je de vrouwen naar wie Overmars de dickpics stuurde had moeten ontslaan ofzo.
[..]
Doe even normaal.
Het was waarschijnlijk toch onhoudbaar geweest maar ze hadden de informatieoverdracht wel op een andere manier moeten doen.quote:"Vanuit clubperspectief was het zó dom hoe ze dat hebben aangevlogen, door hem direct voor de bus te gooien"
Dat is ook weer zo ja. Blijkbaar raakt dat kompas bij binnenkomst in Amsterdam al van slagquote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, hij nam het ook altijd op voor Promes.
Hadden ze hem dan nog aantal weken dickpics moeten laten sturen?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:18 schreef Tarado het volgende:
Het was waarschijnlijk toch onhoudbaar geweest maar ze hadden de informatieoverdracht wel op een andere manier moeten doen.
Ze hadden het gewoon onder het tapijt moeten schuivenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik denk niet dat je bij een gemiddeld bedrijf nog aantal weken mag blijven voor warme overdracht als je seksueel overschrijdend gedrag vertoond.
En dat er nu uberhaupt geen overdracht was komt ook omdat Overmars niets documenteert. Dat is ook een probleem op zich.
Er zijn wat mensjes mad omdat Erik Feyenoord niet helemaal geweldig vond voetballen dit seizoen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:18 schreef Bofjijff het volgende:
Aardige ouwe koeien die uit de sloot worden gehaald
Er moet altijd een uitzondering gemaakt worden voor crimineel wangedrag als je belangrijk bent voor de club.quote:
Ik snap ook nog steeds niet echt hoe dat werkt in de hoofden van mensen die vinden dat dat op een andere manier aangepakt had moeten wordenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er moet altijd een uitzondering gemaakt worden voor crimineel wangedrag als je belangrijk bent voor de club.
boeien. Dacht dat de mening van "bald fraud" niet uitmaakt voor de kids hier?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zijn wat mensjes mad omdat Erik Feyenoord niet helemaal geweldig vond voetballen dit seizoen.
En dat is helemaal niet zielig verder.
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
In principe werd Ajax sinds Schip als trainer met deze selectie "3e" dus ik zie ze dat met Farioli en wat aanpassingen in de selectie dat ook wel minimaal halen aankomend seizoen.
Toch wel bijzonder hoe ten Hag het voortdurend voor elkaar krijgt om de persoon die duidelijk fout zit als het zielige slachtoffer weg te zetten.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap ook nog steeds niet echt hoe dat werkt in de hoofden van mensen die vinden dat dat op een andere manier aangepakt had moeten worden
Dat zoiets wordt gemeld is al een gigantische drempel voor de vrouwen in kwestie
Dit is net zo’n vertekend beeld als die tussenstand toen Ajax op de 18e plek stond.quote:
Dat hij onhoudbaar was lijkt me duidelijk maar het gaat erom hoe je dat dan aanpakt qua informatieoverdracht.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap ook nog steeds niet echt hoe dat werkt in de hoofden van mensen die vinden dat dat op een andere manier aangepakt had moeten worden
Dat zoiets wordt gemeld is al een gigantische drempel voor de vrouwen in kwestie
Wat is er vertekend aan? Als je er 6 punten afhaalt klopt het nog steeds dat je de 3e ploeg was.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is net zo’n vertekend beeld als die tussenstand toen Ajax op de 18e plek stond.
Misschien kun je er beter een puntengemiddelde van maken.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is er vertekend aan? Als je er 6 punten afhaalt klopt het nog steeds dat je de 3e ploeg was.
De tegenstanders in die periode spelen uiteraard ook een rol. Ajax had alle ‘topwedstrijden’ al gehad toen t Schip kwam. Eigenlijk is alleen over zeventien of vierendertig wedstrijden een stand enigszins representatief.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is er vertekend aan? Als je er 6 punten afhaalt klopt het nog steeds dat je de 3e ploeg was.
het maakt me ook niet zoveel uit, wel blij dat dit seizoen voorbij is.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Misschien kun je er beter een puntengemiddelde van maken.
Zeker ook die punten van RKC erbij opgeteld? Zo kan iedere debiel wel dingen zijn kant oplullenquote:
Maar als je die eraf haalt is het toch nog steeds zo, verder niet zo heel relevant.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker ook die punten van RKC erbij opgeteld? Zo kan iedere debiel wel dingen zijn kant oplullen
Zelfs met Promes ja, geen verstandig persoon die ver gaat komenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder hoe ten Hag het voortdurend voor elkaar krijgt om de persoon die duidelijk fout zit als het zielige slachtoffer weg te zetten.
Goede trainer, slechte scout, waardeloos persoon
Denk dat over 17 dan een stuk representatiever is, want hetzelfde rijtje tegenstanders. En daar zit Hercules dan niet bij overigensquote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar als je die eraf haalt is het toch nog steeds zo, verder niet zo heel relevant.
Dat het een rampseizoen was weten we allemaal.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat over 17 dan een stuk representatiever is, want hetzelfde rijtje tegenstanders. En daar zit Hercules dan niet bij overigens
Hij meent het blijkbaar en ja dat zegt best veel over hem.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Erik Ten HagEcht, stop eens met het opnemen voor Overmars. Zo dom. Het doet je eigen imago ook geen goed.
Ik vind het ook niet heel handig, en blijkbaar was daarnaast het grootste probleem dat alles in het hoofd van Overmars zat en nergens zwart op wit op papier stond. Dus ook als ie zijn lul wel in z'n broek had gehouden en op een andere manier was gegaan, was het toch in elkaar gedonderd.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Erik Ten HagEcht, stop eens met het opnemen voor Overmars. Zo dom. Het doet je eigen imago ook geen goed.
Precies. Geeft eigenlijk alleen maar aan dat tijdens de aanwezigheid van Overmars ook al niet goed zat met de organisatie.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 14:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet heel handig, en blijkbaar was daarnaast het grootste probleem dat alles in het hoofd van Overmars zat en nergens zwart op wit op papier stond. Dus ook als ie zijn lul wel in z'n broek had gehouden en op een andere manier was gegaan, was het toch in elkaar gedonderd.
In de eredivisiejaarstand op basis van 18 wedstrijden staan we 7de.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar als je die eraf haalt is het toch nog steeds zo, verder niet zo heel relevant.
Dit inderdaad. Het is gewoon onverantwoord ondernemen. Iets dat je niet toe kan staan in een beursgenoteerde organisatie.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Precies. Geeft eigenlijk alleen maar aan dat tijdens de aanwezigheid van Overmars ook al niet goed zat met de organisatie.
Vraag me af wat ze dan volgens Erik hadden moeten doen. Marc complimenteren met zijn dikke lul?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 14:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hij meent het blijkbaar en ja dat zegt best veel over hem.
Die wiefn hadden zich gewoon niet zo aan moeten stellenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vraag me af wat ze dan volgens Erik hadden moeten doen. Marc complimenteren met zijn dikke lul?
Ben wel benieuwd of Erik ook zo mild was geweest als Marc zijn lul naar zijn dochters had gestuurd.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Die wiefn hadden zich gewoon niet zo aan moeten stellen
Groeten, Erik.
En volgens mij gaat het bij Antwerpen nu precies zo, daar ligt volgens mij nu al de begroting op zijn gat...quote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:53 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Het is gewoon onverantwoord ondernemen. Iets dat je niet toe kan staan in een beursgenoteerde organisatie.
Er is nog wel ruimte tussen een compliment geven en ontslaan he.. er zijn andere opties...quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vraag me af wat ze dan volgens Erik hadden moeten doen. Marc complimenteren met zijn dikke lul?
Ja (alleen) oud-voetballers in het bestuur, dat is denk ik de grootste miskleun van Cruijff. Edje had het totaal niet in de vingers maar mensen hadden dat niet door omdat scorebord.quote:Op zondag 26 mei 2024 09:34 schreef manny het volgende:
[..]
Er is nog wel ruimte tussen een compliment geven en ontslaan he.. er zijn andere opties...
Waar het om gaat is dat het allemaal als amateurs gemanaged is:
Voor "het piemel incident":
Als je zo een figuur als Marc rond hebt lopen, is het echt niet zo heel lastig om hem een assistent te geven die zorgt dat alles op papier netjes klopt. Dossiers op orde, afspraken vastgelegd. Gezien de bedragen en de risico's helemaal niet raar, en dat snapt Marc ook. Een stevige "administratieve boekhouder" ernaast, kost je 125k per jaar en klaar.
Daarna:
- De besluitvorming: veel te snel en (te) rigoureus
- De communicatie na het besluit: verdrietigmakend dat Erik Ten Hag, een slechte communicator, de vragen moet beantwoorden en Edwin nergens te bekennen is. Tevens: beursgenoteerde bedrijven nemen hiervoor een persvoorlichter aan, 100k per jaar, en die kunnen praatjes houden op momenten dat dingen mis gaan
- Niet vervangen TD: blunder eerste klas, en dat hebben we kunnen zien, en tot en met vandaag (en nog wel wat langer) zitten we met de ellende
Bonus amateur-management onder vriend Edwin:
- omgaan met vertrekkende spelers.
- niet in ieder geval een gesprekje met Bosz aan gaan
- Blokkeren Kroes als TD
- und so weiter, und so weiter
Cruijff wilde eerst Tsjeu la Ling. Een zakenman die het gemaakt heeft zelfs een eigen club. Land ben ik kwijt.quote:Op zondag 26 mei 2024 10:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja (alleen) oud-voetballers in het bestuur, dat is denk ik de grootste miskleun van Cruijff. Edje had het totaal niet in de vingers maar mensen hadden dat niet door omdat scorebord.
https://www.volkskrant.nl/economie/lings-luchtkastelen~bf38aca3/quote:Op zondag 26 mei 2024 11:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cruijff wilde eerst Tsjeu la Ling. Een zakenman die het gemaakt heeft zelfs een eigen club. Land ben ik kwijt.
Kan hem niet lezen. Mailen ?quote:Op zondag 26 mei 2024 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl/economie/lings-luchtkastelen~bf38aca3/
Die had uitstekend in het rijtje gepast, ja
Dat klopt niet helemaal hè want hij had naast vd Sar Kinsbergen als directeur, zijn streven was wel zoveel mogelijk (ex)voetballers op posities waar het kan.quote:Op zondag 26 mei 2024 10:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja (alleen) oud-voetballers in het bestuur, dat is denk ik de grootste miskleun van Cruijff. Edje had het totaal niet in de vingers maar mensen hadden dat niet door omdat scorebord.
Algemeen directeur vind ik geen positie voor een oud-voetballer. Technisch directeur ook niet per se. Kan natuurlijk wel, er zijn oud-voetballers die het wel kunnen, maar of iemand gevoetbald heeft op professioneel niveau zou voor mij voor die posities geen criterium zijn.quote:Op zondag 26 mei 2024 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal hè want hij had naast vd Sar Kinsbergen als directeur, zijn streven was wel zoveel mogelijk (ex)voetballers op posities waar het kan.
Vd Sar wilde Kinsbergen ook aanhouden maar dat werd door of de RVC of Bestuursraad tegengehouden, hoe dat precies zat weet ik niet meer.
De prioriteit moet zijn dat de persoon capabel is voor de functie waarvoor je hem aannneemt, dat hij dan een oud voetballer of zelfs oud Ajacied is, een bonus.quote:Op zondag 26 mei 2024 12:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Algemeen directeur vind ik geen positie voor een oud-voetballer. Technisch directeur ook niet per se. Kan natuurlijk wel, er zijn oud-voetballers die het wel kunnen, maar of iemand gevoetbald heeft op professioneel niveau zou voor mij voor die posities geen criterium zijn.
Cruijff begon vanuit het criterium oud-voetballer, en kwam dus bij Van der Sar uit, misschien net wat intelligenter (overkomend?) dan de gemiddelde voetballer, maar erg veel kwaliteiten missend.
Trencingod.quote:Op zondag 26 mei 2024 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl/economie/lings-luchtkastelen~bf38aca3/
Die had uitstekend in het rijtje gepast, ja
Weet ik, maar dat is wel de crux, het idee was dat Van der Sar het over zou nemen. Van der Sar ging zelf op de rem staan, die voelde ook wel aan dat hij te licht was.quote:Op zondag 26 mei 2024 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
De prioriteit moet zijn dat de persoon capabel is voor de functie waarvoor je hem aannneemt, dat hij dan een oud voetballer of zelfs oud Ajacied is, een bonus.
VD Sar werd niet aangenomen als CEO, dat was Kinsbergen maar wel met het doel om het vd Sar bij te brengen.
Cruijff was die pluchepakkers een beetje zat en had Bayern als voorbeeld, maar het grote verschil was dat Hoeness al een succesvol zakenman was voor hij bij Bayern instapte en vd Sar eigenlijk 0 ervaring op dat gebied maar daar was Kinsbergen voor.
Kunnen zich daar beter druk maken om het eigen aanstaande sportieve verval daar kun je gif op innemen.quote:
Bijzondere is vooral dat Van Hanegem nu boos is op Farioli omdat Derrick Luckassen iets zegt in een interview en een journalist daarover vraagt.quote:
Verder eens hoor maar op staande voet ontslag van Overmars was mijn inziens de enige juiste. Onacceptabel gedrag.quote:Op zondag 26 mei 2024 09:34 schreef manny het volgende:
[..]
Er is nog wel ruimte tussen een compliment geven en ontslaan he.. er zijn andere opties...
Waar het om gaat is dat het allemaal als amateurs gemanaged is:
Voor "het piemel incident":
Als je zo een figuur als Marc rond hebt lopen, is het echt niet zo heel lastig om hem een assistent te geven die zorgt dat alles op papier netjes klopt. Dossiers op orde, afspraken vastgelegd. Gezien de bedragen en de risico's helemaal niet raar, en dat snapt Marc ook. Een stevige "administratieve boekhouder" ernaast, kost je 125k per jaar en klaar.
Daarna:
- De besluitvorming: veel te snel en (te) rigoureus
- De communicatie na het besluit: verdrietigmakend dat Erik Ten Hag, een slechte communicator, de vragen moet beantwoorden en Edwin nergens te bekennen is. Tevens: beursgenoteerde bedrijven nemen hiervoor een persvoorlichter aan, 100k per jaar, en die kunnen praatjes houden op momenten dat dingen mis gaan
- Niet vervangen TD: blunder eerste klas, en dat hebben we kunnen zien, en tot en met vandaag (en nog wel wat langer) zitten we met de ellende
Bonus amateur-management onder vriend Edwin:
- omgaan met vertrekkende spelers.
- niet in ieder geval een gesprekje met Bosz aan gaan
- Blokkeren Kroes als TD
- und so weiter, und so weiter
Mwa. In de waan de "de voice" op dat moment is er denk ik overhaast gehandeld.quote:Op maandag 27 mei 2024 00:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Verder eens hoor maar op staande voet ontslag van Overmars was mijn inziens de enige juiste. Onacceptabel gedrag.
Hij schrijft die columns niet eens. Dus wat lult iequote:
Een gesprekje voeren met iemand in een leidinggevende functie die ongevraagd foto’s van zijn piemel naar werknemers stuurtquote:Op maandag 27 mei 2024 07:37 schreef manny het volgende:
[..]
Mwa. In de waan de "de voice" op dat moment is er denk ik overhaast gehandeld.
De boel bij elkaar roepen. Gesprekken voeren. Uitzoeken. Schorsen? Vertrouwenspersonen, bemiddelaars, weet-ik-veel wat. Er zijn opties, altijd opties. Een gesprek zo laten escaleren / lomp aanvliegen dat meneer in kwestie opstapt is denk ik niet juist. Ik was er niet bij.
Voor de goede orde: ik neem aan dat er melding gedaan is, en dat 1 of meerdere van de dames in kwestie appjes / plaatjes heeft laten zien die echt niet okay zijn. Alleen al dat je een organisatie hebt waarin mensen met angst / tegenzin naar hun werk gaan omdat 1 van de directeuren dit soort dingen doet is al echt echt foute boel natuurlijk.
Ik pleit hier niet voor: had Marc een kleine reprimande gegeven en die vrouwen een reep chocola en een knuffel. Maar een andere disciplinaire maatregel + aanvullende interne maatregelen hadden wellicht ook prima kunnen werken en een heleboel ellende kunnen voorkomen.
Daarnaast: zoals ik schreef. Als ie gewoon vervangen was door een goede andere TD was het ook niet zo uit de hand gelopen.
Dit dus. Maar omdat het Marc 'Dickpic' Netto is mag er opeens wel een gesprek worden gevoerd. Overigens is hij officieel inderdaad niet ontslagen maar zelf opgestapt.quote:Op maandag 27 mei 2024 08:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Een gesprekje voeren met iemand in een leidinggevende functie die ongevraagd foto’s van zijn piemel naar werknemers stuurt
Dat is echt in elk normaal functionerend bedrijf direct ontslag op staande voet
Eens hoorquote:Op maandag 27 mei 2024 08:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit dus. Maar omdat het Marc 'Dickpic' Netto is mag er opeens wel een gesprek worden gevoerd. Overigens is hij officieel inderdaad niet ontslagen maar zelf opgestapt.
Er wordt nu ook weer twee dingen bij elkaar gehaald; zijn seksueel overschrijdende gedrag dmv dickpics sturen en het veroorzaken van onveilig gevoel op werkvloer en dan heb je zijn manier van werken waarbij er niets op papier staat en niets overgedragen kan worden.
Voor het eerste is Marc volledig verantwoordelijk en is het terecht dat hij direct weg is. Voor het tweede heeft zowel Marc als rest van directie als Raad van Commissarissen gefaald.
Laten we die twee dingen maar uit elkaar houden.
Wanneer jij op je kantoortje een Dick pick stuurt naar je secretaresse dan wordt je ook ontslagen en dan vindt niemand dat vreemd.quote:Op maandag 27 mei 2024 07:37 schreef manny het volgende:
[..]
Mwa. In de waan de "de voice" op dat moment is er denk ik overhaast gehandeld.
De boel bij elkaar roepen. Gesprekken voeren. Uitzoeken. Schorsen? Vertrouwenspersonen, bemiddelaars, weet-ik-veel wat. Er zijn opties, altijd opties. Een gesprek zo laten escaleren / lomp aanvliegen dat meneer in kwestie opstapt is denk ik niet juist. Ik was er niet bij.
Voor de goede orde: ik neem aan dat er melding gedaan is, en dat 1 of meerdere van de dames in kwestie appjes / plaatjes heeft laten zien die echt niet okay zijn. Alleen al dat je een organisatie hebt waarin mensen met angst / tegenzin naar hun werk gaan omdat 1 van de directeuren dit soort dingen doet is al echt echt foute boel natuurlijk.
Ik pleit hier niet voor: had Marc een kleine reprimande gegeven en die vrouwen een reep chocola en een knuffel. Maar een andere disciplinaire maatregel + aanvullende interne maatregelen hadden wellicht ook prima kunnen werken en een heleboel ellende kunnen voorkomen.
Daarnaast: zoals ik schreef. Als ie gewoon vervangen was door een goede andere TD was het ook niet zo uit de hand gelopen.
WillemGodquote:
Jullie zijn allebei iig ziekelijk veel met Ajax bezig, dat hebben jullie wel gemeenquote:Op maandag 27 mei 2024 08:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
WillemGod
Precies wat ik een paar dagen geleden ook al aangaf.
En willemGod heeft altijd gelijk, ergo, ik heb gelijk
Allerlei lieden riepen (onder andere hier) dezelfde teksten over meneer Kroes. En wat bleek.... er was een andere weg. Of die andere weg verstandig is, dat weten we nog niet, maar er was een andere weg. And thats all i am saying, buddy.quote:Op maandag 27 mei 2024 08:46 schreef Document1 het volgende:
[..]
Wanneer jij op je kantoortje een Dick pick stuurt naar je secretaresse dan wordt je ook ontslagen en dan vindt niemand dat vreemd.
Ajax fanatiekelingen.
Ik snap het wel als fan zie je liever overmars blijven dan een paar vrouwen die je verder niet kent.quote:Op maandag 27 mei 2024 08:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens hoor
Ik vind het alleen redelijk stuitend dat er nog zoveel mensen vinden dat dickpic Marc met fluwelen handschoen aangepakt had moeten worden voor dat eerste omdat hij wel aardige spelers kocht. Dan snap je er echt heel weinig van
Lijkt me ook niet dat hij het schrijft maar laat dicteren jaquote:Op maandag 27 mei 2024 08:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij schrijft die columns niet eens. Dus wat lult ie
Nou nou zegquote:Op maandag 27 mei 2024 08:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
WillemGod
Gelukkig wordt Slot als een normale sterveling behandeld.quote:Op maandag 27 mei 2024 08:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
WillemGod
Ajax is geen normaal bedrijf natuurlijk die situatie met Kroes is daar een mooie weergave van.quote:Op maandag 27 mei 2024 09:11 schreef manny het volgende:
[..]
Allerlei lieden riepen (onder andere hier) dezelfde teksten over meneer Kroes. En wat bleek.... er was een andere weg. Of die andere weg verstandig is, dat weten we nog niet, maar er was een andere weg. And thats all i am saying, buddy.
Maar goed, laten we net doen alsof de wereld zwart-wit is. Ontslag, Hooivorken, Gisteren nog.
Los van het vastleggen van de pielemuis vind ik de kritiek op zijn functioneren ook bijzonder mals in de media.quote:Op maandag 27 mei 2024 09:48 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik snap het wel als fan zie je liever overmars blijven dan een paar vrouwen die je verder niet kent.
Maar goed als je dat toelaat is het einde zoek. Ontslag was de enige juiste optie helaas.
Prima, heeft het niveau niet.quote:Op maandag 27 mei 2024 10:58 schreef tong80 het volgende:
Ar'Jany Martha is bezig aan zijn laatste weken als speler van Ajax, zo meldt Voetbal International. De twintigjarige linkspoot vertrekt transfervrij nadat hij een contractaanbieding naast zich neer heeft gelegd.
knip
quote:Op maandag 27 mei 2024 10:58 schreef tong80 het volgende:
Ar'Jany Martha is bezig aan zijn laatste weken als speler van Ajax, zo meldt Voetbal International. De twintigjarige linkspoot vertrekt transfervrij nadat hij een contractaanbieding naast zich neer heeft gelegd.
[ afbeelding ]
Martha maakte in november vorig jaar zijn debuut in de hoofdmacht van Ajax tegen FC Volendam, toen interim-trainer John van ‘t Schip hem bij de selectie haalde. Het talent, dat van vleugelaanvaller werd omgeturnd tot linksback, speelde uiteindelijk acht Eredivisie-duels in de basis.
Omdat Martha bij Ajax beschikt over een aflopende verbintenis, waren de Amsterdammers met hem in gesprek over een verlenging. Martha kreeg een aanbieding om voor drie seizoenen bij te tekenen, maar legde het voorstel uiteindelijk naast zich neer.
Tim van Duijn, Ajax-clubwatcher namens VI, weet dat Martha over interesse niet te klagen heeft. Er zou interesse voor hem uit binnen- en buitenland zijn.
In totaal kwam Martha het afgelopen seizoen tot acht optredens in Ajax 1. Na enkele mindere optredens verdween hij volledig uit beeld bij Van ‘t Schip, die kritiek uitte op de Ajacied. “Ajax is een profclub, geen liefdadigheidsinstelling”, zei hij over het ontbreken van Martha in de wedstrijdselectie tijdens het Conference League-duel met Bodø/Glimt.
Martha speelde zijn laatste wedstrijd voor het eerste elftal op 18 februari tegen NEC. Daarna maakte hij weer minuten voor Jong Ajax. Namens de beloftenploeg kwam hij het afgelopen seizoen 23 keer in actie.
De veelzijdige Martha vertrekt uit Amsterdam als de speler met de meeste wedstrijden namens Jong Ajax achter zijn naam. In totaal kwam hij tot 110 officiële duels namens de beloften, waarin hij goed was voor 9 goals en 5 assists.
https://www.voetbalzone.n(...)ls-vertrekken/435369
dat idd. Wellicht zag Ajax ruimte voor verhuur en daarna verkoop zodat je er wat aan overhoudt. Dat kan wel natuurlijk.quote:Op maandag 27 mei 2024 12:34 schreef BEFEM het volgende:
Zorgwekkend dat die een 3 jarig contract kon tekenen
Als Ajax en Martha er ondanks een driejarig aanbod niet zijn uitgekomen, is dat wel een zekerheidje. Want die jongen moet normaal gesproken god op de blote knieën bedanken dat hij een aanbod van Ajax krijgt.quote:Op maandag 27 mei 2024 12:39 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat idd. Wellicht zag Ajax ruimte voor verhuur en daarna verkoop zodat je er wat aan overhoudt. Dat kan wel natuurlijk.
Willem is al een jaartje of 10 compleet seniel.quote:Op maandag 27 mei 2024 08:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
WillemGod
Dat zijn van die figuren die over vijf jaar ergens in de tweede divisie van Polen spelen.quote:Op maandag 27 mei 2024 10:58 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Martha maakte in november vorig jaar zijn debuut in de hoofdmacht van Ajax tegen FC Volendam, toen interim-trainer John van ‘t Schip hem bij de selectie haalde. Het talent, dat van vleugelaanvaller werd omgeturnd tot linksback, speelde uiteindelijk acht Eredivisie-duels in de basis.
Omdat Martha bij Ajax beschikt over een aflopende verbintenis, waren de Amsterdammers met hem in gesprek over een verlenging. Martha kreeg een aanbieding om voor drie seizoenen bij te tekenen, maar legde het voorstel uiteindelijk naast zich neer.
Tim van Duijn, Ajax-clubwatcher namens VI, weet dat Martha over interesse niet te klagen heeft. Er zou interesse voor hem uit binnen- en buitenland zijn.
In totaal kwam Martha het afgelopen seizoen tot acht optredens in Ajax 1. Na enkele mindere optredens verdween hij volledig uit beeld bij Van ‘t Schip, die kritiek uitte op de Ajacied. “Ajax is een profclub, geen liefdadigheidsinstelling”, zei hij over het ontbreken van Martha in de wedstrijdselectie tijdens het Conference League-duel met Bodø/Glimt.
Martha speelde zijn laatste wedstrijd voor het eerste elftal op 18 februari tegen NEC. Daarna maakte hij weer minuten voor Jong Ajax. Namens de beloftenploeg kwam hij het afgelopen seizoen 23 keer in actie.
De veelzijdige Martha vertrekt uit Amsterdam als de speler met de meeste wedstrijden namens Jong Ajax achter zijn naam. In totaal kwam hij tot 110 officiële duels namens de beloften, waarin hij goed was voor 9 goals en 5 assists.
Heel domquote:Op maandag 27 mei 2024 10:58 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Van wie?quote:
Om er nog wat van te maken is die jongen omgeturnd tot linksback maar het is verder niet heel bijzonder wat hij liet zien.quote:Op maandag 27 mei 2024 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kan me niet voorstellen dar Martha op Ajax niveau ergens gaat slagen.
Net als met Suurbier, Reiziger en Bogarde. Kwamen te kort als aanvallers maar als backs wereldtop.quote:Op maandag 27 mei 2024 15:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Om er nog wat van te maken is die jongen omgeturnd tot linksback maar het is verder niet heel bijzonder wat hij liet zien.
14 maar ?, er zullen nog wel een paar delen komen denk ikquote:
Hoe durft-ie ? Denken dat hij columnist is. Ha ha ha. Zo iemand zou zelfs op FOK! geen columns mogen schrijven.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:33 schreef maxi-mus het volgende:
Ah ook de immer vermoeiende Nico Dijkshoorn moet even zijn plasje doen. Wat zijn sommige mensen toch intens voorspelbaar.
Ook, of misschien zelfs, als linksback is het echt helemaal niks. Deze man speelt over 5 jaar bij de amateurs.quote:Op maandag 27 mei 2024 15:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Om er nog wat van te maken is die jongen omgeturnd tot linksback maar het is verder niet heel bijzonder wat hij liet zien.
Doordevil zou daar zeker tegen zijn!quote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe durft-ie ? Denken dat hij columnist is. Ha ha ha. Zo iemand zou zelfs op FOK! geen columns mogen schrijven.
Daar speelt hij nu toch alquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:20 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ook, of misschien zelfs, als linksback is het echt helemaal niks. Deze man speelt over 5 jaar bij de amateurs.
Jij snapt hemquote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:44 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Doordevil zou daar zeker tegen zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |