Dit is net zo’n vertekend beeld als die tussenstand toen Ajax op de 18e plek stond.quote:
Dat hij onhoudbaar was lijkt me duidelijk maar het gaat erom hoe je dat dan aanpakt qua informatieoverdracht.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap ook nog steeds niet echt hoe dat werkt in de hoofden van mensen die vinden dat dat op een andere manier aangepakt had moeten worden
Dat zoiets wordt gemeld is al een gigantische drempel voor de vrouwen in kwestie
Wat is er vertekend aan? Als je er 6 punten afhaalt klopt het nog steeds dat je de 3e ploeg was.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is net zo’n vertekend beeld als die tussenstand toen Ajax op de 18e plek stond.
Misschien kun je er beter een puntengemiddelde van maken.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is er vertekend aan? Als je er 6 punten afhaalt klopt het nog steeds dat je de 3e ploeg was.
De tegenstanders in die periode spelen uiteraard ook een rol. Ajax had alle ‘topwedstrijden’ al gehad toen t Schip kwam. Eigenlijk is alleen over zeventien of vierendertig wedstrijden een stand enigszins representatief.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is er vertekend aan? Als je er 6 punten afhaalt klopt het nog steeds dat je de 3e ploeg was.
het maakt me ook niet zoveel uit, wel blij dat dit seizoen voorbij is.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Misschien kun je er beter een puntengemiddelde van maken.
Zeker ook die punten van RKC erbij opgeteld? Zo kan iedere debiel wel dingen zijn kant oplullenquote:
Maar als je die eraf haalt is het toch nog steeds zo, verder niet zo heel relevant.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker ook die punten van RKC erbij opgeteld? Zo kan iedere debiel wel dingen zijn kant oplullen
Zelfs met Promes ja, geen verstandig persoon die ver gaat komenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder hoe ten Hag het voortdurend voor elkaar krijgt om de persoon die duidelijk fout zit als het zielige slachtoffer weg te zetten.
Goede trainer, slechte scout, waardeloos persoon
Denk dat over 17 dan een stuk representatiever is, want hetzelfde rijtje tegenstanders. En daar zit Hercules dan niet bij overigensquote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar als je die eraf haalt is het toch nog steeds zo, verder niet zo heel relevant.
Dat het een rampseizoen was weten we allemaal.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat over 17 dan een stuk representatiever is, want hetzelfde rijtje tegenstanders. En daar zit Hercules dan niet bij overigens
Hij meent het blijkbaar en ja dat zegt best veel over hem.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Erik Ten HagEcht, stop eens met het opnemen voor Overmars. Zo dom. Het doet je eigen imago ook geen goed.
Ik vind het ook niet heel handig, en blijkbaar was daarnaast het grootste probleem dat alles in het hoofd van Overmars zat en nergens zwart op wit op papier stond. Dus ook als ie zijn lul wel in z'n broek had gehouden en op een andere manier was gegaan, was het toch in elkaar gedonderd.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Erik Ten HagEcht, stop eens met het opnemen voor Overmars. Zo dom. Het doet je eigen imago ook geen goed.
Precies. Geeft eigenlijk alleen maar aan dat tijdens de aanwezigheid van Overmars ook al niet goed zat met de organisatie.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 14:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet heel handig, en blijkbaar was daarnaast het grootste probleem dat alles in het hoofd van Overmars zat en nergens zwart op wit op papier stond. Dus ook als ie zijn lul wel in z'n broek had gehouden en op een andere manier was gegaan, was het toch in elkaar gedonderd.
In de eredivisiejaarstand op basis van 18 wedstrijden staan we 7de.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar als je die eraf haalt is het toch nog steeds zo, verder niet zo heel relevant.
Dit inderdaad. Het is gewoon onverantwoord ondernemen. Iets dat je niet toe kan staan in een beursgenoteerde organisatie.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Precies. Geeft eigenlijk alleen maar aan dat tijdens de aanwezigheid van Overmars ook al niet goed zat met de organisatie.
Vraag me af wat ze dan volgens Erik hadden moeten doen. Marc complimenteren met zijn dikke lul?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 14:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hij meent het blijkbaar en ja dat zegt best veel over hem.
Die wiefn hadden zich gewoon niet zo aan moeten stellenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vraag me af wat ze dan volgens Erik hadden moeten doen. Marc complimenteren met zijn dikke lul?
Ben wel benieuwd of Erik ook zo mild was geweest als Marc zijn lul naar zijn dochters had gestuurd.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Die wiefn hadden zich gewoon niet zo aan moeten stellen
Groeten, Erik.
En volgens mij gaat het bij Antwerpen nu precies zo, daar ligt volgens mij nu al de begroting op zijn gat...quote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:53 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Het is gewoon onverantwoord ondernemen. Iets dat je niet toe kan staan in een beursgenoteerde organisatie.
Er is nog wel ruimte tussen een compliment geven en ontslaan he.. er zijn andere opties...quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vraag me af wat ze dan volgens Erik hadden moeten doen. Marc complimenteren met zijn dikke lul?
Ja (alleen) oud-voetballers in het bestuur, dat is denk ik de grootste miskleun van Cruijff. Edje had het totaal niet in de vingers maar mensen hadden dat niet door omdat scorebord.quote:Op zondag 26 mei 2024 09:34 schreef manny het volgende:
[..]
Er is nog wel ruimte tussen een compliment geven en ontslaan he.. er zijn andere opties...
Waar het om gaat is dat het allemaal als amateurs gemanaged is:
Voor "het piemel incident":
Als je zo een figuur als Marc rond hebt lopen, is het echt niet zo heel lastig om hem een assistent te geven die zorgt dat alles op papier netjes klopt. Dossiers op orde, afspraken vastgelegd. Gezien de bedragen en de risico's helemaal niet raar, en dat snapt Marc ook. Een stevige "administratieve boekhouder" ernaast, kost je 125k per jaar en klaar.
Daarna:
- De besluitvorming: veel te snel en (te) rigoureus
- De communicatie na het besluit: verdrietigmakend dat Erik Ten Hag, een slechte communicator, de vragen moet beantwoorden en Edwin nergens te bekennen is. Tevens: beursgenoteerde bedrijven nemen hiervoor een persvoorlichter aan, 100k per jaar, en die kunnen praatjes houden op momenten dat dingen mis gaan
- Niet vervangen TD: blunder eerste klas, en dat hebben we kunnen zien, en tot en met vandaag (en nog wel wat langer) zitten we met de ellende
Bonus amateur-management onder vriend Edwin:
- omgaan met vertrekkende spelers.
- niet in ieder geval een gesprekje met Bosz aan gaan
- Blokkeren Kroes als TD
- und so weiter, und so weiter
Cruijff wilde eerst Tsjeu la Ling. Een zakenman die het gemaakt heeft zelfs een eigen club. Land ben ik kwijt.quote:Op zondag 26 mei 2024 10:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja (alleen) oud-voetballers in het bestuur, dat is denk ik de grootste miskleun van Cruijff. Edje had het totaal niet in de vingers maar mensen hadden dat niet door omdat scorebord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |