klapmongool is een echte expertquote:
Ja want we moeten met zijn allen die onder de indruk zijn van deze newbie die nog bijzonder weinig heeft laten zien?quote:Op donderdag 23 mei 2024 17:35 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
klapmongool is een echte expert![]()
Echt al zou een guardiola komen zullen de usual suspects wat te zeiken hebben.
"We" moeten helemaal niksquote:Op donderdag 23 mei 2024 17:41 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ja want we moeten met zijn allen die onder de indruk zijn van deze newbie die nog bijzonder weinig heeft laten zien?
Een doelsaldo van 40-29. Met zijn speelwijze ga je het op doelsaldo dus al afleggen wanneer de tegenstander weet hoe voorspelbaar het is. Geen plan B dus. Net zo tactisch als Schip.quote:Analisten op de Franse tv, onder wie oud-bondscoach Raymond Domenech en voormalig middenvelder Johan Micoud, zeiden dat je voor dit voetbal niet thuisblijft. Ze begrijpen waarom het stadion vrijwel nooit vol zit. De Nederlandse journalist Jurriaan van Wessem, woonachtig in Monaco, iemand voor wie er nooit genoeg voetbal kan zijn: ‘Ik heb weleens weggezapt.’
Het was spectaculair om te zien, zeker in het begin van het seizoen, maar op een gegeven moment wisten ze het wel in Frankrijk. En de tegenstanders wisten het ook. Ze stelden zich in op de speelwijze, waarna Nice over weinig andere methoden beschikte om in de buurt van het doel van de tegenstander te komen.
Bij is hij Inklapmongeaul, oftewel in de block, daar valt niet mee te lullen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 18:25 schreef Pedroso het volgende:
Als klapmongool het niets vindt dan moet het wel een goede trainer zijn.
Ik had wat twijfels maar mijn vertrouwen is nu flink toegenomen.
Nee stel je voor zeg, iemand die kritisch is op een discussieplatformquote:Op donderdag 23 mei 2024 18:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij is hij Inklapmongeaul, oftewel in de block, daar valt niet mee te lullen.
ik ga dat ook maar eens doen denk ik.quote:Op donderdag 23 mei 2024 18:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij is hij Inklapmongeaul, oftewel in de block, daar valt niet mee te lullen.
Een basisschooljuf zou het groepsmanagement nog beter op orde hebben dan de afgelopen 3 trainers.quote:Op donderdag 23 mei 2024 16:52 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ohhh waarom zet je er dan geen social worker voor
Die mensen hebben er naar gekeken, dus ik mag toch aannemen dat ze een punt hebben. Heracles heeft er nog meer gescoord.quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:17 schreef Sabata het volgende:
[..]
jij dus ook 0 minuten gezien analisten geloven. valt me tegen
1,67 schijnt hij te zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Tering, hoe klein is die Alex Kroes dan wel niet?
totaal niet, Drank de Boerball 2.0 was tikktie takkie voetbal waarbij je bij balverlies een nekschot verdiende (wat bij Ajax er voor zorgde dat er 90 minuten lang overgespeeld werd tussen de 2 centrale verdedigers), Farioli wil juist vanaf de verdediging de gevaarlijke bal naar het middenveld/aanval.quote:
Heracles was hun aanvallers niet ruim een maand kwijt aan de Africa Cup.quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:30 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Die mensen hebben er naar gekeken, dus ik mag toch aannemen dat ze een punt hebben. Heracles heeft er nog meer gescoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |