Daarom vind ik het een goede keus.quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:56 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
leeftijd zegt lang niet alles. Maar alles vooraf afkraken is vooral erg makkelijk natuurlijk
Ik las Marokkaans in plaats van mokerdomquote:Op donderdag 23 mei 2024 15:48 schreef Bugno3 het volgende:
Wat veel belangrijker dan de leeftijd van Farioli is, is dat we eindelijk weer een trainer heb die niet mokerdom is. Daarbij heeft Farioli een achtergrond aan de technische kant van sport (inspanningsfysiologie) en aan de zachte team (filosofie). Hopelijk kan hij omgaan met de 5e colonne (Heinrichsgod).
En schijnbaar obsessief met zijn vak bezig. Zijn toch wel de succesvolle trainers gebleken de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:48 schreef Bugno3 het volgende:
Wat veel belangrijker dan de leeftijd van Farioli is, is dat we eindelijk weer een trainer heb die niet mokerdom is. Daarbij heeft Farioli een achtergrond aan de technische kant van sport (inspanningsfysiologie) en aan de zachte team (filosofie). Hopelijk kan hij omgaan met de 5e colonne (Heinrichsgod).
Dat is ook wel een modewoord de laatste tijd.quote:Op donderdag 23 mei 2024 16:04 schreef Simmertje het volgende:
[..]
En schijnbaar obsessief met zijn vak bezig. Zijn toch wel de succesvolle trainers gebleken de afgelopen jaren.
Maurice Steijn zat met zijn hoofd liever op Ibiza in ieder geval.quote:Op donderdag 23 mei 2024 16:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ook wel een modewoord de laatste tijd.
Denk jij dat Schreuder er bijvoorbeeld niet obsessief mee bezig was?
Daar zat hij samen met Arne Slot, overigensquote:Op donderdag 23 mei 2024 16:24 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Maurice Steijn zat met zijn hoofd liever op Ibiza in ieder geval.
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op donderdag 23 mei 2024 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar zat hij samen met Arne Slot, overigens
Gemiste kans van Maurice om aan Arne te vragen hoe je een groep managet.quote:Op donderdag 23 mei 2024 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
En met Huub Loeffen natuurlijk. Mooi trio voor een club.quote:Op donderdag 23 mei 2024 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij stuurt ook spelers weg van de training als ze 1 min. te laat zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2024 16:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Belangrijker dan tactiek is nog altijd hoe je met mensen omgaat. Gezien de uitspraken van Farioli over groepsbelang, en hoe hij met de commotie een suïcidale speler in zijn selectie omging, lijkt hij dat empathische wel op orde te hebben. Alleen is het niet iedereen gegeven om dat goed te doen.
Helemaal top.quote:Op donderdag 23 mei 2024 16:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hij stuurt ook spelers weg van de training als ze 1 min. te laat zijn.
Ohhh waarom zet je er dan geen social worker voorquote:Op donderdag 23 mei 2024 16:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Belangrijker dan tactiek is nog altijd hoe je met mensen omgaat. Gezien de uitspraken van Farioli over groepsbelang, en hoe hij met de commotie een suïcidale speler in zijn selectie omging, lijkt hij dat empathische wel op orde te hebben. Alleen is het niet iedereen gegeven om dat goed te doen.
Ik zou ze al wegsturen als ze later dan 15 minuten te vroeg zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2024 16:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hij stuurt ook spelers weg van de training als ze 1 min. te laat zijn.
Ik zou de halve selectie uberhaupt wegsturen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 17:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zou ze al wegsturen als ze later dan 15 minuten te vroeg zijn.
quote:Op donderdag 23 mei 2024 17:23 schreef KlapMongeaul het volgende:
5e worden met 40 goals voor in 34 wedstrijden.. als je slaapproblemen hebt is deze trainer een goede remedie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |