Misschien wel, maar ik blijf het zeer bijzonder vinden dat vooral jij deze trainer louter kwalificeert op basis van een artikel van een journalist.quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Van enige vooringenomenheid was verder natuurlijk geen enkele sprake.
Niet veel bijzonderder dan iemand afserveren omdat hij een buitenlander en 35 jaar is.quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik blijf het zeer bijzonder vinden dat vooral jij deze trainer louter kwalificeert op basis van een artikel van een journalist.
Ik heb totaal geen kritiek op het feit dat hij buitenlands is. Zijn leeftijd zegt iets (maar niet alles) over zijn ervaring.quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet veel bijzonderder dan iemand afserveren omdat hij een buitenlander en 35 jaar is.
Erik ten Hag had nog helemaal niets gepresteerd als trainer voor hij naar Ajax kwam. Maar als gezegd, negatief zijn is een keuze die sommigen verwarren met kritisch zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen kritiek op het feit dat hij buitenlands is. Zijn leeftijd zegt iets (maar niet alles) over zijn ervaring.
Als hij op zijn 35e jaar als trainer al twee keer landskampioen was geworden of een beker had gewonnen met een redelijke club, had hij in ieder geval laten zien dat hij er wat van kan.
Ik beoordeel hem gewoon op zijn prestaties: Twee nietszeggende clubs uit Turkije, subtopper uit Frankrijk, niets gewonnen, niets laten zien. Ja Nice heeft met hem weinig tegengoals geïncasseerd maar ook heel weinig goals gemaakt.
Dat was toch ook een gok? Alleen die pakte goed uit.quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Erik ten Hag had nog helemaal niets gepresteerd als trainer voor hij naar Ajax kwam. Maar als gezegd, negatief zijn is een keuze die sommigen verwarren met kritisch zijn.
Alles is een gok. Cirkeltje rond.quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat was toch ook een gok? Alleen die pakte goed uit.
Net als Frank de Boer.
Het was een analyse van een gerenommeerd blad over de spelopvattingen en tactische invulling daarvan van deze coach. Dat is geen drogreden.quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:14 schreef Shreyas het volgende:
Precies dat! Jij komt met één journalist die hem een goede trainer vindt voor Ajax, ik noem de naam van een andere journalist die dat niet vindt. Ik gebruik bewust een drogreden om te laten zien hoe onzinnig jouw redenatie is.
Ik ben blij dat je dat eindelijk erkend en dat het niet een of andere talentvolle wereldtrainer is omdat een journalistje dat zegt.quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Alles is een gok. Cirkeltje rond.
Waar heb ik hem een of andere wereldtrainer genoemd aan de hand van een journalistje?quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dat eindelijk erkend en dat het niet een of andere talentvolle wereldtrainer is omdat een journalistje dat zegt.
Bij een gok is het logisch dat sommige mensen hem het voordeel van de twijfel geven, maar het is net zo logisch dat mensen sceptisch zijn.
Dat heb je niet letterlijk gezegd, maar je hyped hem alsof hij de ultieme verlosser van Ajax is die de club weer even terug gaat brengen naar de top, dat hij talentvol is (omdat journalist) en het veel zegt dat hij al op z'n 35e jaar bij drie clubs hoofdtrainer is geweest, zonder dat hij daar iets gewonnen heeft.quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waar heb ik hem een of andere wereldtrainer genoemd aan de hand van een journalistje?
quote:
Wellicht dat iemand het in je hoofd zegt?quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat heb je letterlijk gezegd, maar je hyped hem alsof hij de ultieme verlosser van Ajax is die de club weer even terug gaat brengen naar de top, dat hij talentvol is (omdat journalist) en het veel zegt dat hij al op z'n 35e jaar bij drie clubs hoofdtrainer is geweest, zonder dat hij daar iets gewonnen heeft.
quote:
Excuses, ik was het woord niet vergeten, maar goed dat maakt de vervolgzin wel duidelijk.quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wellicht dat iemand het in je hoofd zegt?
daar hebben sommigen wel last van iddquote:Op donderdag 23 mei 2024 22:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wellicht dat iemand het in je hoofd zegt?
quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:57 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
daar hebben sommigen wel last van idd
Dus even resumé: als je hem het voordeel van de twijfel geeft 'hype' je hem als de verlosser. Als je hem eenquote:Op donderdag 23 mei 2024 22:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Excuses, ik was het woord niet vergeten, maar goed dat maakt de vervolgzin wel duidelijk.
Waar heb ik dit allemaal gezegd trouwens? Of ben je hier ook wat vergeten?quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
dat hij talentvol is (omdat journalist) en het veel zegt dat hij al op z'n 35e jaar bij drie clubs hoofdtrainer is geweest, zonder dat hij daar iets gewonnen heeft.
Het heeft even geduurd voor überhaupt werd toegegeven dat het een gok is. Verder gaat het er niet zozeer om dat je hem het voordeel van de twijfel geeft, maar met name om de argumentatie: want een journalist zegt het.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus even resumé: als je hem het voordeel van de twijfel geeft 'hype' je hem als de verlosser. Als je hem een
'onervaren Italiaans jochie van 35' noemt waarvoor we net zo goed Arno Arts konden nemen ben je 'sceptisch'.
Wel weer gelachen om zoveel kinderlogica.
Létterlijk de eerste reactie op jouw post:quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het heeft even geduurd voor überhaupt werd toegegeven dat het een gok is.
Hint: het zit 'm in het woordje zelfsquote:Op woensdag 22 mei 2024 22:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zelfs Pep Guardiola is met dit Ajax een gok. Negatief zijn is een keuze.
quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waar heb ik dit allemaal gezegd trouwens? Of ben je hier ook wat vergeten?
quote:Op woensdag 22 mei 2024 23:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar we kiezen dus voor een jonge talentvolle buitenlandse trainer wiens aanpak niet die van Arno Arts is en de directie aanspreekt. Zo ingewikkeld is het toch niet?
Ik neem aan dat je dat sarcastisch bedoelde, tenzij je Pep Guardiola echt een gok zou vinden. Maar ik schat je wel hoger in dan dat.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Létterlijk de eerste reactie op jouw post:
[..]
Hint: het zit 'm in het woordje zelfs
Hij heeft drie assistenten waarvan er eentje waarschijnlijk de 'veldtrainer' zal zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:06 schreef AmenhotepIV het volgende:
Die Ravioli past wel mooi in het rijtje Schreuder, Steijn.
Vraag is of hij voor of na de kerst eruit ligt.
En waar noem ik hem dan talentvol 'omdat journalist'? Je bent een talentvolle trainer als je op je 35e bij Nice op de bank zit. Geen verlosser, toptrainer, of wat je ook uit je duim zuigt, wel talentvol.quote:
Niet verrassend dat je niet begrijpt dat een trainer van het kaliber Pep niet zonder meer gaat slagen bij een club als Ajax.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat sarcastisch bedoelde, tenzij je Pep Guardiola echt een gok zou vinden. Maar ik schat je wel hoger in dan dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |