abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213660140
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 19:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Heracles was hun aanvallers niet ruim een maand kwijt aan de Africa Cup.
Dat weet je als je zulke jongens aantrekt. Slecht excuus altijd. Heracles moest het overigens ook al een tijd zonder Laursen doen.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_213660157

het wordt fc25 :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  donderdag 23 mei 2024 @ 20:03:03 #78
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_213660282
Wat een verademing.
twitter
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 23 mei 2024 @ 20:51:00 #79
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_213660958
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 20:03 schreef Mani89 het volgende:
Wat een verademing.
[ twitter ]
De italiaanse van gaal
graag op anoniem
pi_213661130
-premium artikel-

https://www.ad.nl/nederla(...)enwoordigd~a894ae37/

[ Bericht 79% gewijzigd door onlogisch op 24-05-2024 04:58:04 ]
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_213661136
Smerig sfeertje in dit topique.
pi_213661166
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2024 07:55 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Iemand wegzetten als non-valeur terwijl je het hele artikel niet hebt gelezen getuigt wel weer van een enorme simpelheid.
Ik heb het artikel wel gelezen, maar ik ben het totaal niet met hem eens.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_213661229
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2024 01:32 schreef Wotte het volgende:

Persoonlijk ken ik deze jongeman niet.
Waar heb je het dan over? Hij is dus talentvol omdat een journalist het zegt?

quote:
Maar ik vermoed dat iemand die zonder proffesioneel voetbalverleden op zijn 35ste al bij drie clubs hoofdtrainer is geweest. Daarbij steeds een stap hogerop kon maken, wel iets in zijn mars heeft.
Dat zegt helemaal niets. Het gaat erom bij welke clubs hij hoofdtrainer is geweest, hoe hij daar heeft gepresteerd en wat hij heeft gewonnen.

Het korte antwoord is: Niet veel zeggende clubs, niets gewonnen

quote:
Om de simpele reden dat de moeilijkheidsgraad voor hem vele malen hoger ligt om op die positie te komen dan een Robin van Persie. Zeker op die leeftijd al.
Van Persie zou ook geen goede keuze zijn inderdaad, maar die Farioli ook niet. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat hij een goede trainer is, behalve dan omdat één journalist dit zegt. Er zijn ook journalisten (bijvoorbeeld sportjournalist Arno Vermeulen) die helemaal niet onder de indruk is van Farioli.

Het is dus een wilde gok. Dat kan natuurlijk goed uitpakken en dat hoop ik van harte, maar het is niet hoe je een topclub hoort te leiden. Bij Ajax moet moet het na afgelopen twee seizoenen toch wel duidelijk zijn geworden dat je met dit soort gokjes (Schreuder, Heitinga, Mislintat, Steijn) alleen maar dieper in de problemen bent gekomen. Liever een trainer met meer zekerheid.
pi_213661319
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 21:10 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Ik heb het artikel wel gelezen, maar ik ben het totaal niet met hem eens.
Ooooooh nu ineens wel.

Natuurlijk.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_213661452
Maar nou effe een oprechte vraag he... Ik ken die pikkestein niet zozeer, behalve wat stukkies die de laatste tijd in de media zijn verschenen... maar waarom zou Nice die Farioli dan zo makkelijk/goedkoop laten gaan als het echt zo'n geweldenaar zou zijn, waar nog talloze clubs achteraan zitten?
  Moderator donderdag 23 mei 2024 @ 21:44:34 #86
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_213661507
Geveegd, laat dat gejank over elkaar achterwege.
What can change the nature of a man?
pi_213661538
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 21:18 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Waar heb je het dan over? Hij is dus talentvol omdat een journalist het zegt?
[..]
Dat zegt helemaal niets. Het gaat erom bij welke clubs hij hoofdtrainer is geweest, hoe hij daar heeft gepresteerd en wat hij heeft gewonnen.

Het korte antwoord is: Niet veel zeggende clubs, niets gewonnen
[..]
Van Persie zou ook geen goede keuze zijn inderdaad, maar die Farioli ook niet. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat hij een goede trainer is, behalve dan omdat één journalist dit zegt. Er zijn ook journalisten (bijvoorbeeld sportjournalist Arno Vermeulen) die helemaal niet onder de indruk is van Farioli.

Het is dus een wilde gok. Dat kan natuurlijk goed uitpakken en dat hoop ik van harte, maar het is niet hoe je een topclub hoort te leiden. Bij Ajax moet moet het na afgelopen twee seizoenen toch wel duidelijk zijn geworden dat je met dit soort gokjes (Schreuder, Heitinga, Mislintat, Steijn) alleen maar dieper in de problemen bent gekomen. Liever een trainer met meer zekerheid.
Overigens heb ik nergens gezegd dat hij talentvol is enkel dat je een non-discussie voert dat constant weer op hetzelfde riedeltje over prijzen uitkomt. Hetzelfde oppervlakkige geneuzel als die Arno Vermeulen die na een week voorbereiding niet verder komt dan het doelsaldo van Nice.

Scorebordjournalistiek kan iedere idioot. Sowieso Arno Vermeulen aandragen en zelf lullen over een drogreden over misplaatste autoriteit :')
  Moderator donderdag 23 mei 2024 @ 21:58:13 #88
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_213661643
Farioli

Zeg het maar

@Alaphilippe_
What can change the nature of a man?
pi_213661687
Echt Ajax hoofd wel.
pi_213661718
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 21:58 schreef Coco het volgende:
Farioli

Zeg het maar

@:alaphilippe_
Nog geen mening over, maar een afgestudeerde jonge buitenlandse filosoof bij Ajax vind ik wel kek. We moeten zien of Farioli een goede coach is, we moeten zien of hij voldoende gesteund kan worden op de transfermarkt omdat dit met alle respect een onsamenhangende selectie zonder al teveel kwaliteit op bepalende posities is.

Verder lach ik om iedere sukkel die 'ervaring' inbrengt als negatief argument over Farioli, aangezien Ten Hag/Van Gaal/De Boer ook geen geweldig fiche hadden voor ze Ajax succes brachten.

Tot zover mijn mening.
  donderdag 23 mei 2024 @ 22:04:02 #91
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_213661722
Ik ben met enige regelmaat aan het trollen hier boys, maar Arno Vermeulen aanhalen om mijn argument kracht bij te zetten vind ik zelfs eerloos.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 23 mei 2024 @ 22:05:57 #92
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_213661747
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 21:58 schreef Coco het volgende:
Farioli

Zeg het maar

@:alaphilippe_
Al gedaan
pi_213661780
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2024 22:04 schreef Caland het volgende:
Ik ben met enige regelmaat aan het trollen hier boys, maar Arno Vermeulen aanhalen om mijn argument kracht bij te zetten vind ik zelfs eerloos.
@Shreyas steekt in ieder geval meer moeite in de troll dan Arno in zijn analyse.
pi_213661811
Alles is beter dan Pascal Jansen. Ik ben tevreden.
pi_213661843
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 22:10 schreef Wotte het volgende:
Alles is beter dan Pascal Jansen. Ik ben tevreden.
Ik was al even bang voor Frank de Boer..
  donderdag 23 mei 2024 @ 22:14:00 #96
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_213661849
Best bijzonder om een trainer te zien die er eruit ziet als een speler. Zou zo een nieuwe middenvelder kunnen zijn.

pi_213661861
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 21:28 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ooooooh nu ineens wel.

Natuurlijk.
Inderdaad, dat jochie werd zo gehypet dat ik maar even ben gaan lezen. Maar het is niet meer dan een aantal open deuren. Hij houdt van verzorgd voetbal, goede organisatie, dat het defensief goed staat, etc. Ken jij één trainer die houdt van onverzorgd voetbal, een slechte organisatie en dat het defensief waardeloos staat? Hij wil graag op balbezit spelen, dat wilde Schreuder, Steijn en zelfs Heitinga ook, leuk hoor maar daar moet je wel de spelers voor hebben.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 21:47 schreef Wotte het volgende:

Scorebordjournalistiek kan iedere idioot. Sowieso Arno Vermeulen aandragen en zelf lullen over een drogreden over misplaatste autoriteit :')
Precies dat! Jij komt met één journalist die hem een goede trainer vindt voor Ajax, ik noem de naam van een andere journalist die dat niet vindt. Ik gebruik bewust een drogreden om te laten zien hoe onzinnig jouw redenatie is.
pi_213661876
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2024 22:04 schreef Caland het volgende:
Soms moet je een extreem voorbeeld geven om iemand te laten inzien dat zijn redenatie en argumentatie te kort door de bocht is.
pi_213661902
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 22:08 schreef Wotte het volgende:

[..]
@:Shreyas steekt in ieder geval meer moeite in de troll dan Arno in zijn analyse.
Want als je de vlag niet uithangt voor de onbekende Farioli die nooit iets heeft gewonnen ben je ineens een troll?

Het is niet meer dan logisch dan veel mensen, waaronder ik, zeer sceptisch zijn over zijn aanstelling. Als iemand ergens anders over denkt, maakt dat hem geen troll.
pi_213661913
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 22:14 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Inderdaad, dat jochie werd zo gehypet dat ik maar even ben gaan lezen. Maar het is niet meer dan een aantal open deuren. Hij houdt van verzorgd voetbal, goede organisatie, dat het defensief goed staat, etc. Ken jij één trainer die houdt van onverzorgd voetbal, een slechte organisatie en dat het defensief waardeloos staat? Hij wil graag op balbezit spelen, dat wilde Schreuder, Steijn en zelfs Heitinga ook, leuk hoor maar daar moet je wel de spelers voor hebben.
[..]
Van enige vooringenomenheid was verder natuurlijk geen enkele sprake.
In Southern Sun
pi_213661920
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 22:19 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Van enige vooringenomenheid was verder natuurlijk geen enkele sprake.
Misschien wel, maar ik blijf het zeer bijzonder vinden dat vooral jij deze trainer louter kwalificeert op basis van een artikel van een journalist.
pi_213661947
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 22:20 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Misschien wel, maar ik blijf het zeer bijzonder vinden dat vooral jij deze trainer louter kwalificeert op basis van een artikel van een journalist.
Niet veel bijzonderder dan iemand afserveren omdat hij een buitenlander en 35 jaar is.
In Southern Sun
pi_213662023
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 22:22 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Niet veel bijzonderder dan iemand afserveren omdat hij een buitenlander en 35 jaar is.
Ik heb totaal geen kritiek op het feit dat hij buitenlands is. Zijn leeftijd zegt iets (maar niet alles) over zijn ervaring.
Als hij op zijn 35e jaar als trainer al twee keer landskampioen was geworden of een beker had gewonnen met een redelijke club, had hij in ieder geval laten zien dat hij er wat van kan.

Ik beoordeel hem gewoon op zijn prestaties: Twee nietszeggende clubs uit Turkije, subtopper uit Frankrijk, niets gewonnen, niets laten zien. Ja Nice heeft met hem weinig tegengoals geïncasseerd maar ook heel weinig goals gemaakt.
pi_213662089
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 22:28 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Ik heb totaal geen kritiek op het feit dat hij buitenlands is. Zijn leeftijd zegt iets (maar niet alles) over zijn ervaring.
Als hij op zijn 35e jaar als trainer al twee keer landskampioen was geworden of een beker had gewonnen met een redelijke club, had hij in ieder geval laten zien dat hij er wat van kan.

Ik beoordeel hem gewoon op zijn prestaties: Twee nietszeggende clubs uit Turkije, subtopper uit Frankrijk, niets gewonnen, niets laten zien. Ja Nice heeft met hem weinig tegengoals geïncasseerd maar ook heel weinig goals gemaakt.
Erik ten Hag had nog helemaal niets gepresteerd als trainer voor hij naar Ajax kwam. Maar als gezegd, negatief zijn is een keuze die sommigen verwarren met kritisch zijn.
In Southern Sun
pi_213662125
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 22:34 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Erik ten Hag had nog helemaal niets gepresteerd als trainer voor hij naar Ajax kwam. Maar als gezegd, negatief zijn is een keuze die sommigen verwarren met kritisch zijn.
Dat was toch ook een gok? Alleen die pakte goed uit.
Net als Frank de Boer.
pi_213662139
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 22:36 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Dat was toch ook een gok? Alleen die pakte goed uit.
Net als Frank de Boer.
Alles is een gok. Cirkeltje rond.
In Southern Sun
pi_213662168
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 22:14 schreef Shreyas het volgende:

Precies dat! Jij komt met één journalist die hem een goede trainer vindt voor Ajax, ik noem de naam van een andere journalist die dat niet vindt. Ik gebruik bewust een drogreden om te laten zien hoe onzinnig jouw redenatie is.
Het was een analyse van een gerenommeerd blad over de spelopvattingen en tactische invulling daarvan van deze coach. Dat is geen drogreden.

Stop dat Havo vier Nederlandse werkboek nou maar gewoon weer in de kast. Leg een uit waarom de tactische invulling van de spelopvattingen van Farioli niet bij Ajax past? Zonder het woord prijzen te noemen.
pi_213662170
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 22:37 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Alles is een gok. Cirkeltje rond.
Ik ben blij dat je dat eindelijk erkend en dat het niet een of andere talentvolle wereldtrainer is omdat een journalistje dat zegt.

Bij een gok is het logisch dat sommige mensen hem het voordeel van de twijfel geven, maar het is net zo logisch dat mensen sceptisch zijn.
pi_213662207
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 22:40 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Ik ben blij dat je dat eindelijk erkend en dat het niet een of andere talentvolle wereldtrainer is omdat een journalistje dat zegt.

Bij een gok is het logisch dat sommige mensen hem het voordeel van de twijfel geven, maar het is net zo logisch dat mensen sceptisch zijn.
Waar heb ik hem een of andere wereldtrainer genoemd aan de hand van een journalistje?
In Southern Sun
pi_213662245
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 22:45 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Waar heb ik hem een of andere wereldtrainer genoemd aan de hand van een journalistje?
Dat heb je niet letterlijk gezegd, maar je hyped hem alsof hij de ultieme verlosser van Ajax is die de club weer even terug gaat brengen naar de top, dat hij talentvol is (omdat journalist) en het veel zegt dat hij al op z'n 35e jaar bij drie clubs hoofdtrainer is geweest, zonder dat hij daar iets gewonnen heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door Shreyas op 23-05-2024 22:55:27 ]
pi_213662261
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 22:49 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Dat heb je letterlijk gezegd
:').
In Southern Sun
pi_213662284
quote:

[..]
Dat heb je letterlijk gezegd, maar je hyped hem alsof hij de ultieme verlosser van Ajax is die de club weer even terug gaat brengen naar de top, dat hij talentvol is (omdat journalist) en het veel zegt dat hij al op z'n 35e jaar bij drie clubs hoofdtrainer is geweest, zonder dat hij daar iets gewonnen heeft.
Wellicht dat iemand het in je hoofd zegt?
pi_213662297
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 22:52 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
:').
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 22:55 schreef Wotte het volgende:

[..]
Excuses, ik was het woord niet vergeten, maar goed dat maakt de vervolgzin wel duidelijk.
pi_213662316
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 22:55 schreef Wotte het volgende:

[..]
daar hebben sommigen wel last van idd :D
pi_213662324
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2024 22:57 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
daar hebben sommigen wel last van idd :D
:D
pi_213662343
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 22:56 schreef Shreyas het volgende:

[..]
[..]
Excuses, ik was het woord niet vergeten, maar goed dat maakt de vervolgzin wel duidelijk.
Dus even resumé: als je hem het voordeel van de twijfel geeft 'hype' je hem als de verlosser. Als je hem een
'onervaren Italiaans jochie van 35' noemt waarvoor ze 'net zo goed Arno Arts konden nemen' ben je 'sceptisch'.

Wel weer gelachen om zoveel kinderlogica.
In Southern Sun
pi_213662353
quote:

[..]
dat hij talentvol is (omdat journalist) en het veel zegt dat hij al op z'n 35e jaar bij drie clubs hoofdtrainer is geweest, zonder dat hij daar iets gewonnen heeft.
Waar heb ik dit allemaal gezegd trouwens? Of ben je hier ook wat vergeten?
In Southern Sun
pi_213662378
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 23:00 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Dus even resumé: als je hem het voordeel van de twijfel geeft 'hype' je hem als de verlosser. Als je hem een
'onervaren Italiaans jochie van 35' noemt waarvoor we net zo goed Arno Arts konden nemen ben je 'sceptisch'.

Wel weer gelachen om zoveel kinderlogica.
Het heeft even geduurd voor überhaupt werd toegegeven dat het een gok is. Verder gaat het er niet zozeer om dat je hem het voordeel van de twijfel geeft, maar met name om de argumentatie: want een journalist zegt het.

Ik heb vanaf begin af aan gezegd dat het een gok is, maar dat je ook kan gokken en kan winnen. Een gok kan goed uitpakken. Tegelijkertijd moet je je afvragen of Ajax zich nu in het vaarwater bevindt om dit soort gokjes te nemen.
pi_213662387
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 23:04 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Het heeft even geduurd voor überhaupt werd toegegeven dat het een gok is.
Létterlijk de eerste reactie op jouw post:

quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 22:45 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Zelfs Pep Guardiola is met dit Ajax een gok. Negatief zijn is een keuze.
Hint: het zit 'm in het woordje zelfs
In Southern Sun
pi_213662393
Die Ravioli past wel mooi in het rijtje Schreuder, Steijn.
Vraag is of hij voor of na de kerst eruit ligt.
pi_213662401
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 23:02 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Waar heb ik dit allemaal gezegd trouwens? Of ben je hier ook wat vergeten?
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 23:35 schreef Da_Sandman het volgende:

Maar we kiezen dus voor een jonge talentvolle buitenlandse trainer wiens aanpak niet die van Arno Arts is en de directie aanspreekt. Zo ingewikkeld is het toch niet?
pi_213662411
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 23:05 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Létterlijk de eerste reactie op jouw post:
[..]
Hint: het zit 'm in het woordje zelfs
Ik neem aan dat je dat sarcastisch bedoelde, tenzij je Pep Guardiola echt een gok zou vinden. Maar ik schat je wel hoger in dan dat.
pi_213662412
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 23:06 schreef AmenhotepIV het volgende:
Die Ravioli past wel mooi in het rijtje Schreuder, Steijn.
Vraag is of hij voor of na de kerst eruit ligt.
Hij heeft drie assistenten waarvan er eentje waarschijnlijk de 'veldtrainer' zal zijn.
Maar heeft vooral tijd nodig.
pi_213662414
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 23:07 schreef Shreyas het volgende:

[..]
[..]

En waar noem ik hem dan talentvol 'omdat journalist'? Je bent een talentvolle trainer als je op je 35e bij Nice op de bank zit. Geen verlosser, toptrainer, of wat je ook uit je duim zuigt, wel talentvol.
In Southern Sun
pi_213662421
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 23:08 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Ik neem aan dat je dat sarcastisch bedoelde, tenzij je Pep Guardiola echt een gok zou vinden. Maar ik schat je wel hoger in dan dat.
Niet verrassend dat je niet begrijpt dat een trainer van het kaliber Pep niet zonder meer gaat slagen bij een club als Ajax.
In Southern Sun
pi_213662426
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 23:08 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
En waar noem ik hem dan talentvol 'omdat journalist'? Je bent een talentvolle trainer als je op je 35e bij Nice op de bank zit. Geen verlosser, toptrainer, of wat je ook uit je duim zuigt, wel talentvol.
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 23:37 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Wat is zijn talent dan precies? Waaruit blijkt dat hij talentvol is? Wat heeft hij laten zien bij die twee kleine clubs uit Turkije? Wat heeft hij gewonnen met Nice?
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 23:39 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Dat kun je dus als je écht wil allemaal lezen in dat stuk van Pietertje.
Zullen we anders de hele discussie nog even over doen? Of anders doe je zelf even moeite om je eigen posts terug te zoeken en te lezen :)
pi_213662433
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 23:08 schreef stokj het volgende:

[..]
Hij heeft drie assistenten waarvan er eentje waarschijnlijk de 'veldtrainer' zal zijn.
Maar heeft vooral tijd nodig.
Als ie met 2-0 van AZ verliest of met 3-1 van Utrecht is die tijd snel op.
pi_213662435
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 23:10 schreef Shreyas het volgende:

[..]
[..]
[..]
Zullen we anders de hele discussie nog even over doen? Of anders doe je zelf even moeite om je eigen posts terug te zoeken en te lezen :)
Ik hoef niet terug te zoeken hoor :). Ik verwees je voor een kennismaking naar Pietertje zoals een andere user ook al had gedaan. Daarvoor had ik hem al talentvol genoemd. Want nogmaals, dat ben je als je op die plek zit op je 35e.
In Southern Sun
pi_213662439
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 23:09 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Niet verrassend dat je niet begrijpt dat een trainer van het kaliber Pep niet zonder meer gaat slagen bij een club als Ajax.
Dat is iets anders dan een gok. Maar ik denk dat dit een definitiekwestie is. Als een trainer veel gewonnen heeft met verschillende clubs is de kans dat hij slaagt bij Ajax significant groter en zou ik zo een trainer geen gok willen noemen (al heb je in het voetbal natuurlijk nooit garanties).

Iemand die niets gewonnen heeft bij Ajax trainer maken is mijn inziens veel risicovoller en dan zou ik wel spreken van een gok ja.
pi_213662464
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 23:12 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Dat is iets anders dan een gok. Maar ik denk dat dit een definitiekwestie is. Als een trainer veel gewonnen heeft met verschillende clubs is de kans dat hij slaagt bij Ajax significant groter en zou ik zo een trainer geen gok willen noemen (al heb je in het voetbal natuurlijk nooit garanties).

Iemand die niets gewonnen heeft bij Ajax trainer maken is mijn inziens veel risicovoller en dan zou ik wel spreken van een gok ja.
De clubs waarmee hij prijzen heeft gewonnen zijn zo verschillend niet. Dat is het verschil.

Enfin, lekker in je negativiteit blijven, ik ga vol verwondering naar een jonge talentvolle Italiaanse trainer kijken en hopen dat 'ie het op de rit krijgt. Groetjes!
In Southern Sun
pi_213662465
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 23:08 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Sowieso drijft @Shreyas deze discussie op de vorm in plaats van de inhoud. Dat je het niet eens bent met een analyse, dat kan. Maar als je dan zelf niet verder komt dan prijzen = goede trainer.

Tsja.
  donderdag 23 mei 2024 @ 23:14:58 #132
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_213662482
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 23:12 schreef Shreyas het volgende:
Als een trainer veel gewonnen heeft met verschillende clubs is de kans dat hij slaagt bij Ajax significant groter

Dit kan je natuurlijk gewoon onderbouwen met statistieken?
stupidity has become as common as common sense was before
pi_213662496
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 23:14 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
De clubs waarmee hij prijzen heeft gewonnen zijn zo verschillend niet. Dat is het verschil.

Enfin, lekker in je negativiteit blijven, ik ga vol verwondering naar een jonge talentvolle Italiaanse trainer kijken en hopen dat 'ie het op de rit krijgt. Groetjes!
Ik hoop oprecht met je mee. Natuurlijk wil ik dat hij Ajax weer naar de top brengt en dat hij veel successen zal boeken. Maar ik heb er weinig vertrouwen in.
pi_213662626
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 23:14 schreef Wotte het volgende:

[..]
Sowieso drijft @:Shreyas deze discussie op de vorm in plaats van de inhoud. Dat je het niet eens bent met een analyse, dat kan. Maar als je dan zelf niet verder komt dan prijzen = goede trainer.

Tsja.
Uiteindelijk wordt je binnen topsport beoordeeld op je prestaties. Dat zijn natuurlijk ook prijzen ja.

Echter, als je met een club als Sparta bijvoorbeeld zesde wordt, zoals Maurice Steijn, is dat ook een prestatie, maar we weten hoe dat is afgelopen. Het is dus ook bepalend bij welke club je deze prestatie neerzet. Het is heel anders werken bij een topclub dan bij een subtopper.

Farioli heeft nul ervaring bij een topclub en bij die andere drie clubs helemaal niets bijzonders gepresteerd. Bij die twee kleine clubjes in Turkije helemaal niet en bij Nice is hij dit seizoen vijfde geworden, in 2022 was Nice ook vijfde, dus ja zo bijzonder is dat niet voor die club.
  donderdag 23 mei 2024 @ 23:31:12 #135
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_213662648
Mag ik hier wel even om lachen alsjeblieft??
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
pi_213662649
quote:
3s.gif Op donderdag 23 mei 2024 23:31 schreef Mickytjuh het volgende:
Mag ik hier wel even om lachen alsjeblieft??
Natuurlijk :D
  donderdag 23 mei 2024 @ 23:32:28 #137
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_213662654
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 23:31 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Natuurlijk :D
Gelukkig.

Voetbaltechnisch is dit best een leuke dag.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
  donderdag 23 mei 2024 @ 23:51:31 #138
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_213662750
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 23:14 schreef Wotte het volgende:

[..]
Sowieso drijft @:Shreyas deze discussie op de vorm in plaats van de inhoud. Dat je het niet eens bent met een analyse, dat kan. Maar als je dan zelf niet verder komt dan prijzen = goede trainer.

Tsja.
Gelukkig hadden Van Gaal, De boer en Ten Hag onder andere als coach een goed gevulde prijzenkast voor ze naar Ajax gingen.
  Trouwste user 2022 vrijdag 24 mei 2024 @ 06:49:42 #139
7889 tong80
Spleenheup
pi_213663271
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 23:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Gelukkig hadden Van Gaal, De boer en Ten Hag onder andere als coach een goed gevulde prijzenkast voor ze naar Ajax gingen.
Ten Hag had idd nog niks bewezen.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 24 mei 2024 @ 07:41:51 #140
7889 tong80
Spleenheup
pi_213663427
Net interview met hem gezien op ESPN. Ik krijg er steeds meer vertrouwen in. Intelligent, prima Engels, realist, idealist, zelfkritisch. Te Kroese zijn verhaal sneed ook hout. We wachten af, maar ik zie het wel zitten.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 24 mei 2024 @ 09:27:49 #141
393053 De_Pel
Is weg.
pi_213664178
Het is momenteel wel één grote orgie binnen Ajax hè. Iedereen heeft z’n reet ondertussen compleet vol veren zitten, dus nu is alles en iedereen elkaar maar aan het pijpen in de media. Die Ravioli zit nu ook alweer vuistdiep bij van Gaal, het wordt bijna een soort human centipede. Het zal me benieuwen wat dat gaat opleveren.
  FOK!fotograaf vrijdag 24 mei 2024 @ 09:32:53 #142
364681 over_hedge
pi_213664238
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 09:27 schreef De_Pel het volgende:
Het is momenteel wel één grote orgie binnen Ajax hè. Iedereen heeft z’n reet ondertussen compleet vol veren zitten, dus nu is alles en iedereen elkaar maar aan het pijpen in de media. Die Ravioli zit nu ook alweer vuistdiep bij van Gaal, het wordt bijna een soort human centipede. Het zal me benieuwen wat dat gaat opleveren.
:')__!
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Trouwste user 2022 vrijdag 24 mei 2024 @ 10:04:12 #143
7889 tong80
Spleenheup
pi_213664507
quote:
Het is momenteel wel één grote orgie binnen Ajax hè. Iedereen heeft z’n reet ondertussen compleet vol veren zitten, dus nu is alles en iedereen elkaar maar aan het pijpen in de media.
Geef eens voorbeelden. Alsof Slot geen heilige is na 3 jaartjes Feijenoord. Hoe heet die ene spits ook alweer die in één jaar een borstbeeld kreeg?En hoe heet-ie ook alweer ? Oh ja Dudek. Schijnt ook een legende te zijn. Verder is het afgelopen seizoen geen club te vinden waar de eigen supporters zo negatief was op hun club als bij Ajax. Zelfs Schip kreeg de wind van voren terwijl die in een zwarte periode van z'n leven z'n nek uitstak.

Verder ben ik gematigd enthousiast over de nieuwe trainer. Hij lijkt me oprechter dan die Henserson met z'n gladde praatjes.....

'Francesco Farioli is lyrisch over Louis van Gaal. De kersvers Ajax-trainer heeft nog niet gesproken met de adviseur van de raad van commissarissen, maar is dat naar eigen zeggen wel van plan.

Farioli steekt niet onder stoelen of banken dat hij is opgegroeid met kijken naar Ajax. Voor Van Gaal heeft hij dan ook veel respect. "Ik heb hem nog niet gesproken, maar wel natuurlijk ambassadeurs van hem. Alex en Marijn (Beuker, red.) gaven onze woorden aan elkaar door", laat hij optekenen door Voetbal International. "Ik kijk er enorm naar uit om de kans te hebben hem te spreken."

"Als je het hebt over mentors en inspiratiebronnen, dan moet ik hem natuurlijk ook noemen", aldus Farioli, die eerder al Johan Cruijff noemde. "Ik kijk er erg naar uit om met hem te praten, om wat advies in te winnen en ik hoop hem hier zo veel mogelijk te hebben en van hem te leren. Want in het voetbal stop je nooit met leren, om die kans en dat geluk te hebben om iemand met zijn kennis en charisma in de buurt te hebben… Laat ik het zo zeggen: ik denk dat ik hem voor behoorlijk wat diners ga uitnodigen!"

Farioli hoefde niet lang na te denken toen Ajax zich meldde. De Italiaan had 'vele redenen' om naar Amsterdam te komen. "Maar de hoofdreden is: er zijn twee clubs die het voetbal waarvan ik houd vertegenwoordigen. Ajax en Barcelona. Met hun voetbalideeën ben ik opgegroeid. Dit is een mooi toeval, laat ik het zo zeggen, dat mijn pad nu Ajax kruist. Aan die aantrekkingskracht kon ik niet ontsnappen."'

https://www.voetbalprimeu(...)ners-uitnodigen.html

FOK!fotograaf vrijdag 24 mei 2024 @ 10:05:32 #144
364681 over_hedge
pi_213664519
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 10:04 schreef tong80 het volgende:
met z'n gladde praatjes.....
het is een Italiaan he. Dan krijg je dat
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 24 mei 2024 @ 10:11:00 #145
393053 De_Pel
Is weg.
pi_213664566
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 10:04 schreef tong80 het volgende:

[..]
Geef eens voorbeelden. Alsof Slot geen heilige is na 3 jaartjes Feijenoord. Hoe heet die ene spits ook alweer die in één jaar een borstbeeld kreeg?En hoe heet-ie ook alweer ? Oh ja Dudek. Schijnt ook een legende te zijn. Verder is het afgelopen seizoen geen club te vinden waar de eigen supporters zo negatief was op hun club als bij Ajax. Zelfs Schip kreeg de wind van voren terwijl die in een zwarte periode van z'n leven z'n nek uitstak.

Verder ben ik gematigd enthousiast over de nieuwe trainer. Hij lijkt me oprechter dan die Henserson met z'n gladde praatjes.....

'Francesco Farioli is lyrisch over Louis van Gaal. De kersvers Ajax-trainer heeft nog niet gesproken met de adviseur van de raad van commissarissen, maar is dat naar eigen zeggen wel van plan.

Farioli steekt niet onder stoelen of banken dat hij is opgegroeid met kijken naar Ajax. Voor Van Gaal heeft hij dan ook veel respect. "Ik heb hem nog niet gesproken, maar wel natuurlijk ambassadeurs van hem. Alex en Marijn (Beuker, red.) gaven onze woorden aan elkaar door", laat hij optekenen door Voetbal International. "Ik kijk er enorm naar uit om de kans te hebben hem te spreken."

"Als je het hebt over mentors en inspiratiebronnen, dan moet ik hem natuurlijk ook noemen", aldus Farioli, die eerder al Johan Cruijff noemde. "Ik kijk er erg naar uit om met hem te praten, om wat advies in te winnen en ik hoop hem hier zo veel mogelijk te hebben en van hem te leren. Want in het voetbal stop je nooit met leren, om die kans en dat geluk te hebben om iemand met zijn kennis en charisma in de buurt te hebben… Laat ik het zo zeggen: ik denk dat ik hem voor behoorlijk wat diners ga uitnodigen!"

Farioli hoefde niet lang na te denken toen Ajax zich meldde. De Italiaan had 'vele redenen' om naar Amsterdam te komen. "Maar de hoofdreden is: er zijn twee clubs die het voetbal waarvan ik houd vertegenwoordigen. Ajax en Barcelona. Met hun voetbalideeën ben ik opgegroeid. Dit is een mooi toeval, laat ik het zo zeggen, dat mijn pad nu Ajax kruist. Aan die aantrekkingskracht kon ik niet ontsnappen."'

https://www.voetbalprimeu(...)ners-uitnodigen.html

“Geef eens voorbeelden..”. Geeft ‘ie gelijk zelf een perfect voorbeeld. Heb het bovendien over “binnen Ajax”, dus niet eens zozeer de supporters. VEB pijpt Kroes, Ravioli pijpt Gaal, Kroes pijpt iedereen, Brubbie pijpt Brubbie. Ga zo maar door.

quote:
Hij lijkt me oprechter dan die Henserson met z'n gladde praatjes.....
Vind je? Hij ligt nog net niet masturberend op de middenstip (denk ik, al zou het me niet verbazen). Inhoudelijk heb ik nog nauwelijks een mening over die kerel, wie weet blijkt het een geweldig schot in de roos, maar bij elk berichtje van/over hem voel ik een beetje braaksel naar boven klimmen.

[ Bericht 6% gewijzigd door De_Pel op 24-05-2024 10:17:06 ]
pi_213664589
quote:
Praatje van een verstandelijk beperkte dit :')
pi_213664614
Het had de afgelopen seizoen weinig te maken met de trainers

misschien 10 procent

het ligt aan de selectie

wat kan ajax halen aan echte topspelers die ajax echt beter kan maken
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 24 mei 2024 @ 10:27:10 #148
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_213664685
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 10:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Het had de afgelopen seizoen weinig te maken met de trainers

misschien 10 procent

het ligt aan de selectie

wat kan ajax halen aan echte topspelers die ajax echt beter kan maken
Messi is gespot in Noord vanmorgen.
  FOK!fotograaf vrijdag 24 mei 2024 @ 10:31:18 #149
364681 over_hedge
pi_213664704
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 10:11 schreef De_Pel het volgende:
maar bij elk berichtje van/over hem voel ik een beetje braaksel naar boven klimmen.

Dat heb ik ook als ik zie dat jij weer een post geplaatst hebt in dit topic.
  vrijdag 24 mei 2024 @ 10:32:54 #150
378023 Wotte
wotte!?
pi_213664713
Hebben jullie ook het idee dat het niveau van de bezoekers, uit dat andere topic, zienderogen daalt sinds zijn aanstelling?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')