SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Ik werd hier jarenlang voor "trolltje" uitgemaakt toen ik Bijlow matig noemde.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Los hiervan hoop ik dat we volgend seizoen eens door gaan selecteren op die positie.
De eerste seizoenshelft was ronduit beschamend slecht omdat hij duidelijk dacht met zijn bovengemiddelde techniek weg te komen terwijl hij nauwelijks (passeer)acties of verdedigend loopvermogen had. Die aanpassingstijd heeft veel te lang geduurd voor zo’n dure aankoop, ook door een blessure buiten zijn schuld.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:44 schreef hhh38 het volgende: [..] Je hebt de laatste tijd de hele tijd op hem (en Zerrouki en Ueda) afgegeven, tot vlak voor deze wedstrijd. En dan nu zeggen dat je er echt wel wat in ziet. Gewoon een uitstekende voetballer die dit seizoen nooit helemaal in het ritme heeft kunnen komen.
Ik weet niet of ik je ooit voor troll heb uitgemaakt, kan het mij niet voorstellen. Zoiets zou ik alleen zeggen tegen mensen die het hele seizoen Slot weg willen hebben. Maar toegeven om mijn mening te herzien lijkt mij niet ongepast.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik werd hier jarenlang voor "trolltje" uitgemaakt toen ik Bijlow matig noemde.
Ik ben heel benieuwd of deze users nu ook in staat zijn om hun excuses te maken.
Je bent een goed mensquote:Op donderdag 25 april 2024 21:54 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je ooit voor troll heb uitgemaakt, kan het mij niet voorstellen. Zoiets zou ik alleen zeggen tegen mensen die het hele seizoen Slot weg willen hebben. Maar toegeven om mijn mening te herzien lijkt mij niet ongepast.
quote:Op donderdag 25 april 2024 21:53 schreef De_Kraam het volgende:
[ x ]
De Rhinemouth boys gaan internationaal.
Hij is niet matig, hij is van glas.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd of deze users nu ook in staat zijn om hun excuses te maken.
Dat ze alle drie meer tijd verdienenquote:Op donderdag 25 april 2024 21:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wat is je mening dan over de drie grote aankopen?
Hij heeft gewoon heel veel pech. Net als Feyenoord dit seizoen.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerste twee niet veel. Ivanusec heeft in die weinige minuten eigenlijk wel duidelijk gemaakt dat hij heel goed kan voetballen. Zerrouki zie ik dingen die ik niet snel zie verbeteren. Ueda doet het bij zijn land erg goed, maar bij ons bakt ‘ie er he-le-maal niets van. Ben bang dat dat gewoon een mismatch is.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:53 schreef Wotte het volgende:
Maar wat hebben Zerrouki, Ueda en die Ivanu¨ec dit seizoen nou laten zien om die 25 miljoen euro te verantwoorden?
Dat zijn twee totaal verschillende dingen.quote:
Hij kwam pas vlak voor het einde van de window, speelde vervolgens een paar potjes uitstekend en raakte toen geblesseerd. Pas tegen het einde van de eerste seizoenshelft was ie weer fit. Daarna is ie inderdaad heel lang niet in een fatsoenlijk wedstrijdritme gekomen. Ook eens dat ie niet goed in het spel paste de meeste wedstrijden. Maar dat is niet alleen z’n eigen schuld.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De eerste seizoenshelft was ronduit beschamend slecht omdat hij duidelijk dacht met zijn bovengemiddelde techniek weg te komen terwijl hij nauwelijks (passeer)acties of verdedigend loopvermogen had. Die aanpassingstijd heeft veel te lang geduurd voor zo’n dure aankoop, ook door een blessure buiten zijn schuld.
Inmiddels heeft hij eindelijk stappen gemaakt op het vlak van drukzetten en loopvermogen, maar precies toen het beter werd raakte hij kort geblesseerd en ging Paixao uitstekend spelen. Ik vind het nog steeds een goede speler, maar qua loopvermogen en in de 1 op 1 is Sauer beter, en voor de 10 loopt hij echt te weinig. Dus ik ben nog steeds verre van overtuigd.
Ik verwoord tenminste altijd inhoudelijk waarom ik een speler niks/minder vind en benoem ook altijd wat ik wél goed vind, ook bij Zerrouki (prima stofzuiger) en Ueda (goede afronder). Ipv dat domme opportunistische gekrijs. Daar ben ik consistent in en had verwacht dat je mij inmiddels beter zou inschatten.
Kan zijn maar als Santi vertrekt beter een fatsoenlijke spits halen.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ueda ziet er tot nu toe erg ongelukkig uit. Weet ook niet of ie zich echt thuis voelt bij de club. Maar als je ziet dat ie het bij Japan zo goed doet en er bij een middenmoter in België 20 inschiet móét ie wel meer kunnen dan dit.
Wees niet bang, ik vind ongetwijfeld iets anders om over te postenquote:Op donderdag 25 april 2024 21:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zijn twee totaal verschillende dingen.
Desalniettemin hoop ik dat ze doorselecteren. EEn mooie bijkomstigheid is dat jij dan daar niet constant meer over hoeft te posten. Win-win
Ik hoop dat je ons volgend seizoen niet te lang in spanning laat zittenquote:Op donderdag 25 april 2024 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wees niet bang, ik vind ongetwijfeld iets anders om over te posten
Vidmar, Connolly maakten ook veel doelpunten.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:56 schreef hhh38 het volgende:
Ueda ziet er tot nu toe erg ongelukkig uit. Weet ook niet of ie zich echt thuis voelt bij de club. Maar als je ziet dat ie het bij Japan zo goed doet en er bij een middenmoter in België 20 inschiet móét ie wel meer kunnen dan dit.
Die jongen kan gewoon uitstekend voetballen. Komt alleen even wat fysiek tekort in deze manier van spelen.quote:
Wat heeft 'ie de afgelopen 9 maanden dan gedaanquote:Op donderdag 25 april 2024 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die jongen kan gewoon uitstekend voetballen. Komt alleen even wat fysiek tekort in deze manier van spelen.
Even een zomer de sportschool in.
Staat me ook wat van bij dat Zerrouki bij Twente juist goed speelde als inschuivende centrale verdediger in plaats van middenvelder.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Eerste twee niet veel. Ivanusec heeft in die weinige minuten eigenlijk wel duidelijk gemaakt dat hij heel goed kan voetballen. Zerrouki zie ik dingen die ik niet snel zie verbeteren. Ueda doet het bij zijn land erg goed, maar bij ons bakt ‘ie er he-le-maal niets van. Ben bang dat dat gewoon een mismatch is.
Acclimatiseren.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wat heeft 'ie de afgelopen 9 maanden dan gedaan
En dan kun je niet een paar uur per dag in de sportschool bezig zijn?quote:
Hij was altijd al verdedigende middenvelder volgens mij. Maar wel eentje die echt kort voor de verdediging stond.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Staat me ook wat van bij dat Zerrouki bij Twente juist goed speelde als inschuivende centrale verdediger in plaats van middenvelder.
Of haal ik spelers door elkaar.
pingel erin geschoten toen de rest (los van de andere 4 penaltynemers) te bang warenquote:Op donderdag 25 april 2024 22:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wat heeft 'ie de afgelopen 9 maanden dan gedaan
Je hebt gelijk inderdaad. Vond het altijd een goede speler bij Twente had er wel wat meer van verwacht.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij was altijd al verdedigende middenvelder volgens mij. Maar wel eentje die echt kort voor de verdediging stond.
Aardige speler als je naar achteren wordt gedrukt, maar dat is bij Feyenoord - zeker onder Slot - eigenlijk zelden het geval. Aan de bal matig en een handelingssnelheid van een oma.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je hebt gelijk inderdaad. Vond het altijd een goede speler bij Twente had er wel wat meer van verwacht.
Sangare werd imo ook echt onderschat in Nederland.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:14 schreef H.FR het volgende:
Echt best wel slecht vandaag.
Zouden we Zerrouki niet zoals die Sangare voor veel geld als breker aan een Engelse club kunnen slijten?
Ik ben wellicht geïndoctrineerd door Oh Arne, maar als je zijn gesjok achter de bal vergelijkt met Minteh (of Paixao of Idrissi), das waar het probleem lag. Plus het gebrek aan een passeerbeweging. Die waanzinnige techniek is leuk, maar dat hebben Stengs en Szymanski (en Idrissi…) bijvoorbeeld ook en die brachten wel wat meer qua drukzetting.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij kwam pas vlak voor het einde van de window, speelde vervolgens een paar potjes uitstekend en raakte toen geblesseerd. Pas tegen het einde van de eerste seizoenshelft was ie weer fit. Daarna is ie inderdaad heel lang niet in een fatsoenlijk wedstrijdritme gekomen. Ook eens dat ie niet goed in het spel paste de meeste wedstrijden. Maar dat is niet alleen z’n eigen schuld.
Ik vind hem aan de bal niet zo slechtquote:Op donderdag 25 april 2024 22:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Aardige speler als je naar achteren wordt gedrukt, maar dat is bij Feyenoord - zeker onder Slot - eigenlijk zelden het geval. Aan de bal matig en een handelingssnelheid van een oma.
Een soort mindere Tapiaquote:Op donderdag 25 april 2024 22:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Sangare werd imo ook echt onderschat in Nederland.
Dat was echt een bijzonder matige voetballer.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Niet bijzonder.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Klopt, tegen Celtic was het bijzonder slecht, nou kan dat gebeuren, maar men heeft het altijd dat zijn vormdip door de blessure kwam. Dan nog kan het volgend seizoen met een andere coach ineens anders zijn.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben wellicht geïndoctrineerd door Oh Arne, maar als je zijn gesjok achter de bal vergelijkt met Minteh (of Paixao of Idrissi), das waar het probleem lag. Plus het gebrek aan een passeerbeweging. Die waanzinnige techniek is leuk, maar dat hebben Stengs en Szymanski (en Idrissi…) bijvoorbeeld ook en die brachten wel wat meer qua drukzetting.
Het is gewoon niet veel geweest, los van enkele potjes. Hij heeft aan het begin tegen twee tegenstanders goed gespeeld (aangeslagen wild Utrecht en Heerenveen), maar tegen Celtic was het al heel slecht voor hij geblesseerd raakte. Maar ook zonder die blessure was hij tegengevallen denk ik
Dat kan natuurlijk nooit aan de prestaties van de speler in kwestie liggen.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie jou zelden zo negatief over een speler Scrummie.
Ik kan zo ontzettend slecht tegen dat gesjok.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie jou zelden zo negatief over een speler Scrummie.
Dat klopt wel. Ik denk dat ie bij Zagreb te lang is weggekomen met het zijn van een luxespeler, de Kroatische competitie stelt natuurlijk ook niks voor. Als je al 24 bent duurt het wat langer om die knop om te zetten. Maar ik denk dat dat juist veel sneller was gegaan als ie niet geblesseerd was geraakt.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben wellicht geïndoctrineerd door Oh Arne, maar als je zijn gesjok achter de bal vergelijkt met Minteh (of Paixao of Idrissi), das waar het probleem lag. Plus het gebrek aan een passeerbeweging. Die waanzinnige techniek is leuk, maar dat hebben Stengs en Szymanski (en Idrissi…) bijvoorbeeld ook en die brachten wel wat meer qua drukzetting.
Het is gewoon niet veel geweest, los van enkele potjes. Hij heeft aan het begin tegen twee tegenstanders goed gespeeld (aangeslagen wild Utrecht en Heerenveen), maar tegen Celtic was het al heel slecht voor hij geblesseerd raakte. Maar ook zonder die blessure was hij tegengevallen denk ik
Ik pleit voor een poging tot Coolio Stengs.quote:
Vergeet niet te stokerenquote:Op donderdag 25 april 2024 22:23 schreef Zipportal het volgende:
Mooi moment om de tanden te poetsen.
Maar dat zag je dus ook bij Gimenez.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:24 schreef snabbi het volgende:
ueda is wel meer een aanspeelpunt vanuit lange ballen, maar in ons type spel waar we er bewust voor kiezen meer op te bouwen ipv opportunistisch de ballen in de pot te gooien - komt hij gewoon niet tot zn recht - en daarmee eigenlijk gewoon waardeloos. Zeker ook op dat stuk van het drukzetten waar we hele andere verwachtingen hebben
goeie assistquote:Op donderdag 25 april 2024 22:23 schreef Caland het volgende:
Dat Stengs nog mag invallen die schandalige vertoning van hem zondag
gimenez is veel slechter als aanspeelpunt wat mij betreft. Toen santi in vorm was had hij wel een actie om iets voor zichzelf te creeeren, maar daar ontbreekt het nu aan (net zoals dat die ballen van zn voet vliegen). Santi is tegenwoordig ook veel beter in het drukzetten, maar dat vormloze is wel een punt natuurlijk.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:25 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Maar dat zag je dus ook bij Gimenez.
Dan zien we die over een paar jaar wel weer opduiken bij Utrecht of Twente.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:27 schreef zoekeenleven het volgende:
Arend neemt stengs mee naar liverpool
Ik ookquote:Op donderdag 25 april 2024 22:28 schreef Coco het volgende:
@:dombohetolifantje1 @:pistolero en ik zijn altijd Ueda blijven steunen.
Ik denk niet dat Slot die clubs ooit gaat trainen.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dan zien we die over een paar jaar wel weer opduiken bij Utrecht of Twente.
Heeft ie nog steeds wel, maar hij drijft het vaak te ver door.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:27 schreef snabbi het volgende:
[..]
gimenez is veel slechter als aanspeelpunt wat mij betreft. Toen santi in vorm was had hij wel een actie om iets voor zichzelf te creeeren, maar daar ontbreekt het nu aan (net zoals dat die ballen van zn voet vliegen). Santi is tegenwoordig ook veel beter in het drukzetten, maar dat vormloze is wel een punt natuurlijk.
Ik vind Wieffer wel onzichtbaar vandaag.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:28 schreef Coco het volgende:
@:dombohetolifantje1 @:pistolero en ik zijn altijd Ueda blijven steunen.
quote:Op donderdag 25 april 2024 22:27 schreef hhh38 het volgende:
Waar is dat gifje van Slot na een hele mooie goal?
Pingels tegen Roma zijn ze weer vergetenquote:
Ueda speelt gewoon een ijzersterke tweede helft.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:26 schreef H.FR het volgende:
Genot, 2 van de matigste spelers van vandaag.
Paixao ook nog niet gezienquote:Op donderdag 25 april 2024 22:29 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik vind Wieffer wel onzichtbaar vandaag.
quote:Op donderdag 25 april 2024 22:28 schreef De_Kraam het volgende:
En daar is dannnn bij het scheiden van de markt de goal van de Japanner.
Je Szymański act was eigenlijk minder irritant.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ueda speelt gewoon een ijzersterke tweede helft.
En de eerste helft was hij ook helemaal niet zo slecht als dat hier uitvergroot wordt.
4 goals voor 10 miljoenquote:Op donderdag 25 april 2024 22:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Pingels tegen Roma zijn ze weer vergeten
stukje alzheimer in dit topic.
UEDAGOD
Ohja het is meteen een act.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je Szymański act was eigenlijk minder irritant.
Als Hockeyhoofd scoort kan ie nu wel voetballenquote:Op donderdag 25 april 2024 22:30 schreef hhh38 het volgende:
Hockeyhoofd gaat ook nog even mondjes snoeren
Ik vind de enigszins racistische 'haha alle Aziaten zijn goor' act van @Caland over Ueda eigenlijk wel de vermoeiendste act over een speler.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je Szymański act was eigenlijk minder irritant.
Immers scoorde ook weleens.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Hockeyhoofd scoort kan ie nu wel voetballen
@:fetx
Ja die vind ik helaas ook vervelend.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind de enigszins racistische 'haha alle Aziaten zijn goor' act van @:Caland over Ueda eigenlijk wel de vermoeiendste act over een speler.
Dat soort opportunisme zal je mij niet op betrappen!quote:Op donderdag 25 april 2024 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Hockeyhoofd scoort kan ie nu wel voetballen
@:fetx
Inderdaad, alleen chinezen zijn goorquote:Op donderdag 25 april 2024 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja die vind ik helaas ook vervelend.
Tenzij het over Ueda zijn gebit gaat mag dat achterwege gelaten worden.
Je wilde me in het begin van het seizoen nog net niet kielhalen over Gimenezquote:Op donderdag 25 april 2024 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Meer goals in de laatste 10 wedstrijden dan wereldspits Santi.
Dat was wel gênant ja.quote:
Alle Aziaten zijn ook echt goorquote:Op donderdag 25 april 2024 22:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind de enigszins racistische 'haha alle Aziaten zijn goor' act van @:Caland over Ueda eigenlijk wel de vermoeiendste act over een speler.
india is goor, de rest valt best meequote:Op donderdag 25 april 2024 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Alle Aziaten zijn ook echt goor
Helemaal gezien India daar ook bijhoort, daar poepen ze op straat
Dat was vast een act.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je wilde me in het begin van het seizoen nog net niet kielhalen over Gimenez
Heb je weleens naast een chinees zitten eten?quote:Op donderdag 25 april 2024 22:35 schreef snabbi het volgende:
[..]
india is goor, de rest valt best mee
zeker ben ook meerdere keren in china geweest - zijn andere gewoontes dan wij hebben. Goor vind ik toch wat verder gaan.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:36 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Heb je weleens naast een chinees zitten eten?
Ik hoop dat de nieuwe trainer veel meer oog heeft voor al het genottelijke talent dat er aan zit te komen.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:36 schreef hhh38 het volgende:
@:Pistolero en ik zijn ontevreden dat Read, Slory en Sauer nog steeds nauwelijks minuten krijgen
dus ditquote:Op donderdag 25 april 2024 22:35 schreef snabbi het volgende:
[..]
india is goor, de rest valt best mee
Als hij maar niet denkt dat hockeyhoofd daarbij hoortquote:Op donderdag 25 april 2024 22:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik hoop dat de nieuwe trainer veel meer oog heeft voor al het genottelijke talent dat er aan zit te komen.
Van den Belt als de Liam Kelly van Liverpool lijkt mij wel een goed idee.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Als hij maar niet denkt dat hockeyhoofd daarbij hoort
Dan zijn we aardig de klos
Die gaat verhuurd of verkocht worden lijkt mij.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Maleisië, Singapore - echt prima.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:38 schreef KingRoland het volgende:
Zuid-Korea en Japan zijn wel meer dan prima, de rest eerder kwijt dan rijk.
We moeten gewoon van de arme mensen af dus.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:41 schreef snabbi het volgende:
[..]
Maleisië, Singapore - echt prima.
Het wordt minder wanneer het wat armer wordt zoals indonesie of vietnam.
Waarschijnlijk denkt die bij de eerste training dat Thomas toevallig op hetzelfde moment de padelbaan geboekt heeftquote:Op donderdag 25 april 2024 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook een hoop van die zandbaklanden zijn ontzettend schoon, Jordanië, UAE, Qatar, Bahrein, tot het overdreven aan toe zelfs. Het is gewoon omdat ze in China en India wat lagere standaarden hebben (zacht uitgedrukt) maar om iedere Aziaat dan maar ranzig goor te noemen is een beetje kinderachtig.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:41 schreef snabbi het volgende:
[..]
Maleisië, Singapore - echt prima.
Het wordt minder wanneer het wat armer wordt zoals indonesie of vietnam.
en dat bedoelde ik met dat de eetgewoontes van een chinees anders zijn dan we gewend zijn, maar verder vind ik china totaal niet goor.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook een hoop van die zandbaklanden zijn ontzettend schoon, Jordanië, UAE, Qatar, Bahrein, tot het overdreven aan toe zelfs. Het is gewoon omdat ze in China en India wat lagere standaarden hebben (zacht uitgedrukt) maar om iedere Aziaat dan maar ranzig goor te noemen is een beetje kinderachtig.
Hey wottequote:Op donderdag 25 april 2024 22:47 schreef GGMM het volgende:
Bijlow loopt weer mank
Hopelijk scheldt hij niet met het k-woord
Als Feyenoord verstandig is nemen ze gewoon afscheid van deze wandelende liability.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:47 schreef GGMM het volgende:
Bijlow loopt weer mank
Hoe doe je dat met een doorlopend vet contract?quote:Op donderdag 25 april 2024 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Feyenoord verstandig is nemen ze gewoon afscheid van deze wandelende liability.
We zijn een Nederlandse club dus we praten gewoon Nederlands.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Feyenoord verstandig is nemen ze gewoon afscheid van deze wandelende liability.
Kabouter?quote:Op donderdag 25 april 2024 22:47 schreef GGMM het volgende:
Bijlow loopt weer mank
Verscheurenquote:Op donderdag 25 april 2024 22:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met een doorlopend vet contract?
Dit was een verwijzing naar een Duitse user die Engels praat (en die heel ziedend werd toen Bijlow ‘kanker’ zei bij zijn vorige blessure)quote:Op donderdag 25 april 2024 22:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met een doorlopend vet contract?
Dat zijn pre-Arnesen praktijken.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Verscheuren
Dat contract dan, niet één van zijn broze spiertjes
Jij bent voor Ajax.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:51 schreef RipCity het volgende:
Dank voor het vervullen van jullie sportieve plicht zodat we mooier feestje hebben volgende week!
Shit, ik dacht het al te herkennen.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit was een verwijzing naar een Duitse user die Engels praat (en die heel ziedend werd toen Bijlow ‘kanker’ zei bij zijn vorige blessure)
Zit hij bij de grote 4?quote:Op donderdag 25 april 2024 22:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
We zijn een Nederlandse club dus we praten gewoon Nederlands.
Ik vond het op defensief vlak misschien wel de slechtste wedstrijd van het seizoen.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:54 schreef hhh38 het volgende:
Deze wedstrijd ging een stuk beter dan gedacht.
Schuld van Aletha.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh een interview met Gernot.
Die zijn altijd intens saai
Ja was een stuk minder lastig dan gedacht na zo’n weekend en maandag.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:54 schreef hhh38 het volgende:
Deze wedstrijd ging een stuk beter dan gedacht.
Ik had het met name over het resultaat. Maar dat het met een niet eerder gebruikte samenstelling van de achterhoede niet allemaal goed zou gaan kon je wel verwachten.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het op defensief vlak misschien wel de slechtste wedstrijd van het seizoen.
Aanvallend wel oké en laten we hopen dat er wat ketchupflesjes zijn geopend.
Defensief de slechtste wedstrijd van het seizoen? Wat.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het op defensief vlak misschien wel de slechtste wedstrijd van het seizoen.
Aanvallend wel oké en laten we hopen dat er wat ketchupflesjes zijn geopend.
Als je kijkt naar xG tegen (lol) maar vier slechtere potjes gehad dit hele seizoen (PSV-uit en thuis, Twente-uit en Lazio-thuis)quote:Op donderdag 25 april 2024 22:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja was een stuk minder lastig dan gedacht na zo’n weekend en maandag.
Ja, zeker met je eens hoorquote:Op donderdag 25 april 2024 23:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had het met name over het resultaat. Maar dat het met een niet eerder gebruikte samenstelling van de achterhoede niet allemaal goed zou gaan kon je wel verwachten.
Enkel als AS Roma de EL wint kunnen we die nog loten.quote:
Kunnen we in de nieuwe CL opzet niet meer naar de EL na de winter?quote:Op donderdag 25 april 2024 23:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Enkel als AS Roma de EL wint kunnen we die nog loten.
Anders een seizoen zonder bezoekjes aan Rome
Nee, beste 24 gaan door, de rest ligt eruit. Das haalbaar. Plek 9-24 moet wel een tussenronde spelenquote:Op donderdag 25 april 2024 23:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kunnen we in de nieuwe CL opzet niet meer naar de EL na de winter?
De nummer 5 van Italië krijgt ook een CL ticket dit seizoen.quote:Op donderdag 25 april 2024 23:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Enkel als AS Roma de EL wint kunnen we die nog loten.
Anders een seizoen zonder bezoekjes aan Rome
Ik realiseer het mij nu net. Godverdomme, wat een kutsysteem is datquote:Op donderdag 25 april 2024 23:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De nummer 5 van Italië krijgt ook een CL ticket dit seizoen.
We zijn gedoemd ze elk jaar tegen te komen, accepteer het nou maar.quote:Op donderdag 25 april 2024 23:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik realiseer het mij nu net. Godverdomme, wat een kutsysteem is dat
Vooral omdat de UEFA de prestaties van Feyenoord heeft gebruikt in het Conference Cupje om die regel er door te drukken.quote:Op donderdag 25 april 2024 23:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We zijn gedoemd ze elk jaar tegen te komen, accepteer het nou maar.
Zou het eigenlijk wel logisch vinden dat nationale competities een factor toegekend krijgen en dan in de met aflopende aantallen punten per Europees toernooi. Dan zou je de moeilijkheidsgraad er in mee kunnen wegen. Dat Manchester City in de Champions League wint van Feyenoord is niet knap andersom wel. Beide keren krijg je evenveel punten voor de coëfficiënten.quote:Op donderdag 25 april 2024 23:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vooral omdat de UEFA de prestaties van Feyenoord heeft gebruikt in het Conference Cupje om die regel er door te drukken.
‘Zie je wel, kleine landen maken op die manier ook kans op meer tickets’. Terwijl het in de praktijk altijd tussen Italië, Duitsland, Spanje en Engeland zal vallen
Wat een nonsens. Ik vind het klasse antwoorden, zoals we van Arne gewend zijn. Gewoon transparant. En je weet hoe hij is. Kan pas rusten zodra het puntenrecord er is.quote:Op donderdag 25 april 2024 23:52 schreef hhh38 het volgende:
Op basis van dat interview zit Arne met z'n hoofd al lang in Liverpool. Zei zelfs dat ie erop rekende dat Feyenoord het hem gunt. Lekkere manier om de vraagprijs te drukken Arne
Keepte weer geweldig hequote:Op vrijdag 26 april 2024 07:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Onbegrijpelijk dat Bijlow weer onder de lat staat. Die jongen is onverkoopbaar, of hij nou wel of niet als derde keeper meegaat naar het EK.
“Heerlijk afgemaakt” mwoah, vol op been keeperquote:Op vrijdag 26 april 2024 07:34 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Een aanval zoals we die volgend seizoen vaker gaan zien
In die drukte best aardig, al was dit één van de weinige dingen die goed gingen bij hem gisterenquote:Op vrijdag 26 april 2024 08:25 schreef Evangelion het volgende:
[..]
“Heerlijk afgemaakt” mwoah, vol op been keeper
Mijn enige ding is dat ik die persco na de bekerfinale al het idee had dat ie met een club gesproken had, aangezien hij daar zo specifiek over aan het praten was.quote:Op donderdag 25 april 2024 23:52 schreef hhh38 het volgende:
Op basis van dat interview zit Arne met z'n hoofd al lang in Liverpool. Zei zelfs dat ie erop rekende dat Feyenoord het hem gunt. Lekkere manier om de vraagprijs te drukken Arne
Jazeker dat is ie, behalve net na de bekerfinale, al begrijp ik ook weer waarom die daar niet eerlijk was. Hij was al benaderd, dat is wel een dingetje. Vorig seizoen was dat ook zo, was hij al ana het praten zonder dat Feyenoord daar toestemming voor had gegeven. Maar goed, dat neemt niets af aan zijn prestaties en het gemis dat hier uit voortvloeit.quote:Op vrijdag 26 april 2024 06:44 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Wat een nonsens. Ik vind het klasse antwoorden, zoals we van Arne gewend zijn. Gewoon transparant. En je weet hoe hij is. Kan pas rusten zodra het puntenrecord er is.
Ik snap prima dat ie toegeeft dat ie graag naar Liverpool gaat, dat is juist transparantie waar we blij mee moeten zijn. Maar extra druk bij de club leggen om dat bod van Liverpool maar snel te accepteren uit goodwill had niet gehoeven. We zijn geen liefdadigheidsinstelling.quote:Op vrijdag 26 april 2024 06:44 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Wat een nonsens. Ik vind het klasse antwoorden, zoals we van Arne gewend zijn. Gewoon transparant. En je weet hoe hij is. Kan pas rusten zodra het puntenrecord er is.
Ik zie het ook niet zo somber in. Dit jaar voelde voor mij al een beetje aan als bonus en er is daarmee extra tijd gewonnen om stappen te maken richting het tijdperk ‘na-Arne’. Met goed beleid hoef je niet afhankelijk te zijn van één poppetje en dat idee heb ik ook niet.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:21 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind het ergens ook wel weer leuk dat Slot vertrekt. Interessant hoe we daar mee omgaan. Daarnaast ook interessant om te kijken of het hem daar ook lukt.
En mogen de stafleden dan gratis met hem mee, of komt er dan wat bij?quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Dennis wil Gil ervoor terughalen.
Oh Arne,quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:27 schreef De_Kraam het volgende:
Als Arend straks weg is, heeft het leven dan nog wel zin?
Nou, het komt niet vaak voor dat ik het met Driessen eens ben, al levert hard zijn ook weer een vervelende situatie op. Maar Slot heeft hier wel aan bijgedragen vorig jaar.quote:'De geboden 7 miljoen euro plus 2 miljoen euro bonussen is een lachertje en belooft dat een hard onderhandelingsproces zich aandient. Als dat betekent dat Slot voorlopig in de wachtkamer moet plaatsnemen, dan is mauwen niet op zijn plaats. Niemand hoeft medelijden te hebben met de Feyenoord-trainer. Met z’n volle verstand tekende hij een verlengde, sterk verbeterde verbintenis zonder transferclausule.'
quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:53 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nou, het komt niet vaak voor dat ik het met Driessen eens ben, al levert hard zijn ook weer een vervelende situatie op. Maar Slot heeft hier wel aan bijgedragen vorig jaar.
Uiteraard, dat ik het een keertje eens ben met hem, wil niet zeggen dat het geen droplul is. Maar het kan ook niet zo zijn dat je het nooit eens met iemand eens kan zijn, omdat ie normaal gesproken onzin lult.quote:
Dat is weer de andere kant. Ik vind het prima dat men zich hard opstelt, daarom was er pas volgend seizoen een afspraak over afkoopsom. Ze gaan er ook wel uitkomen, maar je moet ook niet met lege handen staan.quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:57 schreef Caland het volgende:
Al dat gejank dat Slot Feyenoord te kakken zet
Die krijgt een eenmalige kans om bij een van de grootste clubs ter wereld te tekenen. Gewoon niet zo miepen en het beste wat Feyenoord deze eeuw is overkomen met alle egards behandelen
Ze gaan er ook wel uitkomen ja. Ook gewoon goed voor de uitstraling van Feyenoord natuurlijk deze transferquote:Op vrijdag 26 april 2024 13:58 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat is weer de andere kant. Ik vind het prima dat men zich hard opstelt, daarom was er pas volgend seizoen een afspraak over afkoopsom. Ze gaan er ook wel uitkomen, maar je moet ook niet met lege handen staan.
Zeker, uiteindelijk bijna alleen maar winnaars...., behalve mijn geruststelling.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze gaan er ook wel uitkomen ja. Ook gewoon goed voor de uitstraling van Feyenoord natuurlijk deze transfer
Liverpool is wel een mooie club hoor, als je daar geen zin in hebt dan kan je beter wat anders gaan doen dan trainer zijn.quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:58 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat is weer de andere kant. Ik vind het prima dat men zich hard opstelt, daarom was er pas volgend seizoen een afspraak over afkoopsom. Ze gaan er ook wel uitkomen, maar je moet ook niet met lege handen staan.
Of het een eenmalige kans is, dat weet ik niet, overigens. Dat hoorde ik vorig jaar ook voorbij komen in dit topic, zelfs in de afgelopen weken nog.
Helemaal mee eens, een prachtige en kapitaalkrachtige club.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Liverpool is wel een mooie club hoor, als je daar geen zin in hebt dan kan je beter wat anders gaan doen dan trainer zijn.
Nou de kans dat Arne Slot een stoeltje krijgt bij Liverpool is natuurlijk bijzonder klein. Want het blijft Arne Slot en geen Xabi of Zizou, denk dat half Azië en heel Groot-Brittanie heeft moeten googlen afgelopen week wie dat in godsnaam is.quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:58 schreef Vis1980 het volgende:
Of het een eenmalige kans is, dat weet ik niet, overigens. Dat hoorde ik vorig jaar ook voorbij komen in dit topic, zelfs in de afgelopen weken nog.
Ze gaan er ook uitkomen, en snel ook. Dit is de komende dagen beklonken. Liverpool wil Arne heel graag en die gaan echt niet alles afkappen om een paar miljoen. Dit hoort erbij, en Feyenoord wil buiten de centen ook laten zien dat je niet “even” de trainer ophaalt. Gaat uiteindelijk tussen 12/15quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:58 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
De trainer die vorig seizoen Tottenham heeft afgewezenquote:Op vrijdag 26 april 2024 14:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou de kans dat Arne Slot een stoeltje krijgt bij Liverpool is natuurlijk bijzonder klein. Want het blijft Arne Slot en geen Xabi of Zizou, denk dat half Azië en heel Groot-Brittanie heeft moeten googlen afgelopen week wie dat in godsnaam is.
Alsof die tokkies dat niet de volgende dag al vergeten zijnquote:Op vrijdag 26 april 2024 14:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De trainer die vorig seizoen Tottenham heeft afgewezen
Dat werd best uitgebreid behandeld destijds.
Ja oke.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof die tokkies dat niet de volgende dag al vergeten zijn
Dat denk ik ook wel, maar als Liverpool vervelend wil doen geeft Slot daar nu wel de gelegenheid voor.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:06 schreef alopio het volgende:
[..]
Ze gaan er ook uitkomen, en snel ook. Dit is de komende dagen beklonken. Liverpool wil Arne heel graag en die gaan echt niet alles afkappen om een paar miljoen. Dit hoort erbij, en Feyenoord wil buiten de centen ook laten zien dat je niet “even” de trainer ophaalt. Gaat uiteindelijk tussen 12/15
Miljoen worden (eventueel inclusief staf).
En Arne doet niet vervelend, die staat er heel open in en ik weet zeker dat hij Feyenoord die 15 miljoen gunt.
Misschien hoort het blijkbaar een beetje bij mijn rouwproces, ik weet het is maar voetbal, maar ben er best wel een beetje kapot van, ondanks dat ik het hem ontzettend gun.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:06 schreef alopio het volgende:
[..]
Ze gaan er ook uitkomen, en snel ook. Dit is de komende dagen beklonken. Liverpool wil Arne heel graag en die gaan echt niet alles afkappen om een paar miljoen. Dit hoort erbij, en Feyenoord wil buiten de centen ook laten zien dat je niet “even” de trainer ophaalt. Gaat uiteindelijk tussen 12/15
Miljoen worden (eventueel inclusief staf).
En Arne doet niet vervelend, die staat er heel open in en ik weet zeker dat hij Feyenoord die 15 miljoen gunt.
Ja maar dat momentum kan ook zo weer verdwenen zijn. Zoals ik al zei, Liverpool dat een plekje over heeft voor een Arend Martijn uit Bergentheim is een trein die met een beetje mazzel maar een paar keer langskomtquote:Op vrijdag 26 april 2024 14:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja oke.
Toch heeft Arne wel enige statuur hoor. Staat hoog op alle lijstjes. Met name die 6-0 tegen Ajax heeft echt indruk gemaakt. Die tokkies denken ook nog allemaal dat Ajax een Europese subtop-elftal heeft.
Ik zag een filmpje waarin de gewone Liverpool fan op straat Arne uiteraard niet kende en met Mourinho kwamquote:Op vrijdag 26 april 2024 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof die tokkies dat niet de volgende dag al vergeten zijn
Ook wel mee eens. Er moet ook maar plek zijn bij zo’n club én geen andere kandidaat. Wel jammer dat het deze zomer al gebeurt want ik denk dat Arne met weinig minder genoegen had genomen. Bij Feyenoord kon hij stevig in zijn zadel wachten op zo’n kans.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar dat momentum kan ook zo weer verdwenen zijn. Zoals ik al zei, Liverpool dat een plekje over heeft voor een Arend Martijn uit Bergentheim is een trein die met een beetje mazzel maar een paar keer langskomt
Maar Liverpool doet niet vervelend. Ik denk ook dat Slot dat niet wil uit respect naar Feyenoord. Zoals het er nu voorstaat gaan de gesprekken in goed overleg tussen de clubs en in alles zie je dat ze er uit gaan komen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, maar als Liverpool vervelend wil doen geeft Slot daar nu wel de gelegenheid voor.
Je kan een trainer niet tegen z'n zin bij de club houden, dus als Liverpool nu die hogere vraagprijs niet zou willen betalen en voet bij stuk houdt moet je uiteindelijk toch toegeven als je Dennis te Kloese heet.
Nouja Arend zet er met heel gewogen woorden natuurlijk wel wat meer vaart achter maar dat neem ik hem niet kwalijk.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:15 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar Liverpool doet niet vervelend. Ik denk ook dat Slot dat niet wil uit respect naar Feyenoord. Zoals het er nu voorstaat gaan de gesprekken in goed overleg tussen de clubs en in alles zie je dat ze er uit gaan komen.
Dat denk ik ook. Maar ik snap dat als Liverpool komt je gaat. Zeker omdat hij zomaar volgend jaar (of daarna) kampioen kan worden daar. Dit is wel je kans om een echt naam te maken. Beter dan naar een bizar slecht geleide puinhoop als Manchester United gaan waar je de zoveelste ontslagen trainer wordt.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook wel mee eens. Er moet ook maar plek zijn bij zo’n club én geen andere kandidaat. Wel jammer dat het deze zomer al gebeurt want ik denk dat Arne met weinig minder genoegen had genomen. Bij Feyenoord kon hij stevig in zijn zadel wachten op zo’n kans.
Die 6-0 tegen Ajax is nou juist een van de weinige dingen die daar wel in het nieuws kwam. Voor een landstiteltje meer of minder kijken ze niet op, maar dat was lekker sensatienieuws.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zag een filmpje waarin de gewone Liverpool fan op straat Arne uiteraard niet kende en met Mourinho kwam
Die Engelse doorsnee fans kijken echt 0 buitenlands voetbal.
Dat vond ik wel meevallen. Het kwam op mij vooral over dat het “ZKA MODUS AAN” bijna DONE DEAL is. Op een gegeven moment weet je wel dat het goed gaat komen. Ook omdat Feyenoord gewoon meewerkt (voor het juiste bedrag)quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja Arend zet er met heel gewogen woorden natuurlijk wel wat meer vaart achter maar dat neem ik hem niet kwalijk.
Ik zei dat ie Liverpool de gelegenheid heeft gegeven om dat te doen. Ik verwacht ook niet dat het gaat gebeuren, maar het was tactischer geweest om die kans zo klein mogelijk te houden.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:15 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar Liverpool doet niet vervelend. Ik denk ook dat Slot dat niet wil uit respect naar Feyenoord. Zoals het er nu voorstaat gaan de gesprekken in goed overleg tussen de clubs en in alles zie je dat ze er uit gaan komen.
In The Guardian misschien. The Sun en Daily Mail gaan echt niet uitgebreid aandacht besteden aan een Eredivisiepotje.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die 6-0 tegen Ajax is nou juist een van de weinige dingen die daar wel in het nieuws kwam. Voor een landstiteltje meer of minder kijken ze niet op, maar dat was lekker sensatienieuws.
Het zou ook wel fijn zijn als Arend daar bewijst dat er niet alleen maar kansloze kuttrainers uit Nederland komenquote:Op vrijdag 26 april 2024 14:17 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar ik snap dat als Liverpool komt je gaat. Zeker omdat hij zomaar volgend jaar (of daarna) kampioen kan worden daar. Dit is wel je kans om een echt naam te maken. Beter dan naar een bizar slecht geleide puinhoop als Manchester United gaan waar je de zoveelste ontslagen trainer wordt.
Nou ja, dus wel:quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In The Guardian misschien. The Sun en Daily Mail gaan echt niet uitgebreid aandacht besteden aan een Eredivisiepotje.
Volgend jaar heeft Arne de hele dag tien Engelse Valentijns c.q. Willibrords achter zich aan lopen.quote:
Ik heb er alle vertrouwen in dat Arend het evangelie ook naar Engeland weet te brengen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zou ook wel fijn zijn als Arend daar bewijst dat er niet alleen maar kansloze kuttrainers uit Nederland komen
Ach je proeft wel dat zoiets niet gaat gebeuren als Arne zijnde, dus dan kan het welquote:Op vrijdag 26 april 2024 14:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zei dat ie Liverpool de gelegenheid heeft gegeven om dat te doen. Ik verwacht ook niet dat het gaat gebeuren, maar het was tactischer geweest om die kans zo klein mogelijk te houden.
Helemaal eens.quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:57 schreef Caland het volgende:
Al dat gejank dat Slot Feyenoord te kakken zet
Die krijgt een eenmalige kans om bij een van de grootste clubs ter wereld te tekenen. Gewoon niet zo miepen en het beste wat Feyenoord deze eeuw is overkomen met alle egards behandelen
Arend Martijn zou dan een Bentley zonder bekerhouder krijgen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Helemaal eens.
Wel een stuk ander (beter) gevoel dan vorig jaar met dat Spurs. Dat was echt een kut move geweest.
Qua timing ook veel minder, dat was pas eind mei ipv eind april, nu heb je alle tijd om een opvolger te zoeken. Bovendien ben je als club nu veel verder, vorig seizoen was Feyenoord nog niet klaar om een vertrek van Slot op te vangen, dat gevoel heb ik nu niet.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Helemaal eens.
Wel een stuk ander (beter) gevoel dan vorig jaar met dat Spurs. Dat was echt een kut move geweest.
Ik hoop voor je dat je dat gevoel houdt maar z'n impact was groot, het zou mij verbazen als Feyenoord op dezelfde voet verder gaat met een ander.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Qua timing ook veel minder, dat was pas eind mei ipv eind april, nu heb je alle tijd om een opvolger te zoeken. Bovendien ben je als club nu veel verder, vorig seizoen was Feyenoord nog niet klaar om een vertrek van Slot op te vangen, dat gevoel heb ik nu niet.
Je gaat sowieso een stapje terug moeten doen maar je bent ook niet gelijk terug bij af. Met vergelijkbare middelen draait PSV nu ook een geweldig seizoen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je dat gevoel houdt maar z'n impact was groot, het zou mij verbazen als Feyenoord op dezelfde voet verder gaat met een ander.
Daarom wel benieuwd wie de trainer gaat worden, als ze nu met Pascal Jansen of die kamper aankomen weet je ook meteen dat ze drie jaar Arend grotendeels weer de prullenbak in flikkeren.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je dat gevoel houdt maar z'n impact was groot, het zou mij verbazen als Feyenoord op dezelfde voet verder gaat met een ander.
Dat is wel een wondertje geweest moet ik zeggen, nieuwe TD, nieuwe trainer en dan zo presteren, al zijn ze 6 jaar geen kampioen geweest hè, dus er was daar ook niemand (spelers, staf etc). die gaat zeggen dat vroeger alles beter was.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je gaat sowieso een stapje terug moeten doen maar je bent ook niet gelijk terug bij af. Met vergelijkbare middelen draait PSV nu ook een geweldig seizoen bijvoorbeeld.
Maar die komen echt niet.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom wel benieuwd wie de trainer gaat worden, als ze nu met Pascal Jansen of die kamper aankomen weet je ook meteen dat ze drie jaar Arend grotendeels weer de prullenbak in flikkeren.
quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar die komen echt niet.
Nu Feyenoord een opstapje blijkt te zijn naar de absolute top gaan ze denk ik bij enkele talentvolle buitenlandse trainers aankloppen. En als dat niet lukt wordt het gewoon Rogier Meijer.
Dat vind ik ook hoor, maar ook zonder Slot sta je er nu nog altijd goed voor. Er is geld, er is een visie, er werken competente mensen. En wellicht een klein voordeel is ook dat je weer een trainer kan halen die opleiden prefereert boven snel succes.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel een wondertje geweest moet ik zeggen, nieuwe TD, nieuwe trainer en dan zo presteren, al zijn ze 6 jaar geen kampioen geweest hè, dus er was daar ook niemand (spelers, staf etc). die gaat zeggen dat vroeger alles beter was.
Wat heb je tegen Rogier Meijer? Heb tot nu toe wel een redelijke indruk van hem maar ik heb nauwelijks potjes van NEC gezien en ik word er bang van hoeveel afkeer je lijkt te hebben.quote:
Redelijk behoudende trainer die nu opeens in de spotlights staat omdat hij door een lollerloting een bekerfinale haalde. Deed het vorig seizoen eigenlijk maar matig. Niet echt de vijver waarin je moet vissen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat heb je tegen Rogier Meijer? Heb tot nu toe wel een redelijke indruk van hem maar ik heb nauwelijks potjes van NEC gezien en ik word er bang van hoeveel afkeer je lijkt te hebben.
Mwah, NEC heeft tactisch bij mij ook enige indruk gemaakt tegen PSV en ons (in de finale), maar wel met een behoudende tactiek inderdaad. Qua ‘opties om op terug te vallen’ is ie wellicht een van de betere trainers want Jansen en Oosting vind ik echt niks. Maar hopelijk vinden ze iets beters.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Redelijk behoudende trainer die nu opeens in de spotlights staat omdat hij door een lollerloting een bekerfinale haalde. Deed het vorig seizoen eigenlijk maar matig. Niet echt de vijver waarin je moet vissen.
PSV heeft meer geld, betere spelers en behoudt Bosz die voor PSV is wat Slot voor Feyenoord is.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je gaat sowieso een stapje terug moeten doen maar je bent ook niet gelijk terug bij af. Met vergelijkbare middelen draait PSV nu ook een geweldig seizoen bijvoorbeeld.
Want in Azië en GB kijken ze nooit Champions League en Europa League?quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou de kans dat Arne Slot een stoeltje krijgt bij Liverpool is natuurlijk bijzonder klein. Want het blijft Arne Slot en geen Xabi of Zizou, denk dat half Azië en heel Groot-Brittanie heeft moeten googlen afgelopen week wie dat in godsnaam is.
Slot is uiteraard een enorme aderlating maar itt hoe het vroeger was bij ons staat de organisatie wel heel goed nu. Er is een duidelijke visie qua jeugd, aankopen en ook wie de nieuwe trainer moet worden. Dat kan laatste kan altijd anders uitpakken dan je hoopt natuurlijk, maar we gaan geen Jaap Stam meer krijgenquote:Op vrijdag 26 april 2024 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat je een beetje overschat hoeveel mensen weten wie de trainer is van een club die in de CL geen rol van betekenis speeltquote:Op vrijdag 26 april 2024 15:16 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Want in Azië en GB kijken ze nooit Champions League en Europa League?
Ik denk dat hij echt wel indruk heeft gemaakt met zn Europese prestaties. Oke, op penalty's er uit vliegen tegen AS Roma is vervelend maar die mensen zien ook dat het best bijzonder is dat je met Feyenoord uberhaubt partij kan bieden tegen dat soort clubs, met een fractie van het budget en de jaren voor Slot presteerde diezelfde club vrij dramatisch.
Hooguit met Ajax om plek 2 of 3. AZ en Twente komen niet in de buurtquote:Op vrijdag 26 april 2024 15:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
PSV heeft meer geld, betere spelers en behoudt Bosz die voor PSV is wat Slot voor Feyenoord is.
Terug bij af is weer het andere uiterste, maar je zou komend seizoen zo maar eens tot op het eind met Twente, AZ en Ajax om plek 2 t/m 5 moeten strijden.
Sérgio Conceição en Dino Toppmöller.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat je een beetje overschat hoeveel mensen weten wie de trainer is van een club die in de CL geen rol van betekenis speelt
Ik heb ook geen idee wie de trainer is van Porto of Frankfurt
Wie?quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sérgio Conceição en Dino Toppmöller.
Kom op Caland.
Als ze die hadden kunnen pakken hadden ze het echt wel gedaan, dat ze nu weer snel doorpakken is ook prima en leuk voor Slot.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wat mij wel lijkt spelen met de keuze van Liverpool is dat ze ook weer niet willen vastzitten aan een dure gozert als Xabi Alonso het seizoen hierna vrij komt. Dan ben je toch wellicht een beetje kortetermijn planning.
Conceicao zegt me wel wat als voetballerquote:
Waarom niet om plek 1/3? PSV wordt ook met een nieuwe trainer en TD kampioen. Terwijl ze afgelopen seizoen met hakken over de sloot 2e werden (en met dat CL geld zich konden versterken). Ook met een nieuwe trainer moet je dus gewoon om plek 1 strijden.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
PSV heeft meer geld, betere spelers en behoudt Bosz die voor PSV is wat Slot voor Feyenoord is.
Terug bij af is weer het andere uiterste, maar je zou komend seizoen zo maar eens tot op het eind met Twente, AZ en Ajax om plek 2 t/m 5 moeten strijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |