Die jongen kan gewoon uitstekend voetballen. Komt alleen even wat fysiek tekort in deze manier van spelen.quote:
Wat heeft 'ie de afgelopen 9 maanden dan gedaanquote:Op donderdag 25 april 2024 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die jongen kan gewoon uitstekend voetballen. Komt alleen even wat fysiek tekort in deze manier van spelen.
Even een zomer de sportschool in.
Staat me ook wat van bij dat Zerrouki bij Twente juist goed speelde als inschuivende centrale verdediger in plaats van middenvelder.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Eerste twee niet veel. Ivanusec heeft in die weinige minuten eigenlijk wel duidelijk gemaakt dat hij heel goed kan voetballen. Zerrouki zie ik dingen die ik niet snel zie verbeteren. Ueda doet het bij zijn land erg goed, maar bij ons bakt ‘ie er he-le-maal niets van. Ben bang dat dat gewoon een mismatch is.
Acclimatiseren.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wat heeft 'ie de afgelopen 9 maanden dan gedaan
En dan kun je niet een paar uur per dag in de sportschool bezig zijn?quote:
Hij was altijd al verdedigende middenvelder volgens mij. Maar wel eentje die echt kort voor de verdediging stond.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Staat me ook wat van bij dat Zerrouki bij Twente juist goed speelde als inschuivende centrale verdediger in plaats van middenvelder.
Of haal ik spelers door elkaar.
pingel erin geschoten toen de rest (los van de andere 4 penaltynemers) te bang warenquote:Op donderdag 25 april 2024 22:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wat heeft 'ie de afgelopen 9 maanden dan gedaan
Je hebt gelijk inderdaad. Vond het altijd een goede speler bij Twente had er wel wat meer van verwacht.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij was altijd al verdedigende middenvelder volgens mij. Maar wel eentje die echt kort voor de verdediging stond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |