gimenez is veel slechter als aanspeelpunt wat mij betreft. Toen santi in vorm was had hij wel een actie om iets voor zichzelf te creeeren, maar daar ontbreekt het nu aan (net zoals dat die ballen van zn voet vliegen). Santi is tegenwoordig ook veel beter in het drukzetten, maar dat vormloze is wel een punt natuurlijk.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:25 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Maar dat zag je dus ook bij Gimenez.
Dan zien we die over een paar jaar wel weer opduiken bij Utrecht of Twente.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:27 schreef zoekeenleven het volgende:
Arend neemt stengs mee naar liverpool
Ik ookquote:Op donderdag 25 april 2024 22:28 schreef Coco het volgende:
@:dombohetolifantje1 @:pistolero en ik zijn altijd Ueda blijven steunen.
Ik denk niet dat Slot die clubs ooit gaat trainen.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dan zien we die over een paar jaar wel weer opduiken bij Utrecht of Twente.
Heeft ie nog steeds wel, maar hij drijft het vaak te ver door.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:27 schreef snabbi het volgende:
[..]
gimenez is veel slechter als aanspeelpunt wat mij betreft. Toen santi in vorm was had hij wel een actie om iets voor zichzelf te creeeren, maar daar ontbreekt het nu aan (net zoals dat die ballen van zn voet vliegen). Santi is tegenwoordig ook veel beter in het drukzetten, maar dat vormloze is wel een punt natuurlijk.
Ik vind Wieffer wel onzichtbaar vandaag.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:28 schreef Coco het volgende:
@:dombohetolifantje1 @:pistolero en ik zijn altijd Ueda blijven steunen.
quote:Op donderdag 25 april 2024 22:27 schreef hhh38 het volgende:
Waar is dat gifje van Slot na een hele mooie goal?
Pingels tegen Roma zijn ze weer vergetenquote:
Ueda speelt gewoon een ijzersterke tweede helft.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:26 schreef H.FR het volgende:
Genot, 2 van de matigste spelers van vandaag.
Paixao ook nog niet gezienquote:Op donderdag 25 april 2024 22:29 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik vind Wieffer wel onzichtbaar vandaag.
quote:Op donderdag 25 april 2024 22:28 schreef De_Kraam het volgende:
En daar is dannnn bij het scheiden van de markt de goal van de Japanner.
Je Szymański act was eigenlijk minder irritant.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ueda speelt gewoon een ijzersterke tweede helft.
En de eerste helft was hij ook helemaal niet zo slecht als dat hier uitvergroot wordt.
4 goals voor 10 miljoenquote:Op donderdag 25 april 2024 22:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Pingels tegen Roma zijn ze weer vergeten
stukje alzheimer in dit topic.
UEDAGOD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |