Qua timing ook veel minder, dat was pas eind mei ipv eind april, nu heb je alle tijd om een opvolger te zoeken. Bovendien ben je als club nu veel verder, vorig seizoen was Feyenoord nog niet klaar om een vertrek van Slot op te vangen, dat gevoel heb ik nu niet.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Helemaal eens.
Wel een stuk ander (beter) gevoel dan vorig jaar met dat Spurs. Dat was echt een kut move geweest.
Ik hoop voor je dat je dat gevoel houdt maar z'n impact was groot, het zou mij verbazen als Feyenoord op dezelfde voet verder gaat met een ander.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Qua timing ook veel minder, dat was pas eind mei ipv eind april, nu heb je alle tijd om een opvolger te zoeken. Bovendien ben je als club nu veel verder, vorig seizoen was Feyenoord nog niet klaar om een vertrek van Slot op te vangen, dat gevoel heb ik nu niet.
Je gaat sowieso een stapje terug moeten doen maar je bent ook niet gelijk terug bij af. Met vergelijkbare middelen draait PSV nu ook een geweldig seizoen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je dat gevoel houdt maar z'n impact was groot, het zou mij verbazen als Feyenoord op dezelfde voet verder gaat met een ander.
Daarom wel benieuwd wie de trainer gaat worden, als ze nu met Pascal Jansen of die kamper aankomen weet je ook meteen dat ze drie jaar Arend grotendeels weer de prullenbak in flikkeren.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je dat gevoel houdt maar z'n impact was groot, het zou mij verbazen als Feyenoord op dezelfde voet verder gaat met een ander.
Dat is wel een wondertje geweest moet ik zeggen, nieuwe TD, nieuwe trainer en dan zo presteren, al zijn ze 6 jaar geen kampioen geweest h, dus er was daar ook niemand (spelers, staf etc). die gaat zeggen dat vroeger alles beter was.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je gaat sowieso een stapje terug moeten doen maar je bent ook niet gelijk terug bij af. Met vergelijkbare middelen draait PSV nu ook een geweldig seizoen bijvoorbeeld.
Maar die komen echt niet.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom wel benieuwd wie de trainer gaat worden, als ze nu met Pascal Jansen of die kamper aankomen weet je ook meteen dat ze drie jaar Arend grotendeels weer de prullenbak in flikkeren.
quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar die komen echt niet.
Nu Feyenoord een opstapje blijkt te zijn naar de absolute top gaan ze denk ik bij enkele talentvolle buitenlandse trainers aankloppen. En als dat niet lukt wordt het gewoon Rogier Meijer.
Dat vind ik ook hoor, maar ook zonder Slot sta je er nu nog altijd goed voor. Er is geld, er is een visie, er werken competente mensen. En wellicht een klein voordeel is ook dat je weer een trainer kan halen die opleiden prefereert boven snel succes.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel een wondertje geweest moet ik zeggen, nieuwe TD, nieuwe trainer en dan zo presteren, al zijn ze 6 jaar geen kampioen geweest h, dus er was daar ook niemand (spelers, staf etc). die gaat zeggen dat vroeger alles beter was.
Wat heb je tegen Rogier Meijer? Heb tot nu toe wel een redelijke indruk van hem maar ik heb nauwelijks potjes van NEC gezien en ik word er bang van hoeveel afkeer je lijkt te hebben.quote:
Redelijk behoudende trainer die nu opeens in de spotlights staat omdat hij door een lollerloting een bekerfinale haalde. Deed het vorig seizoen eigenlijk maar matig. Niet echt de vijver waarin je moet vissen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat heb je tegen Rogier Meijer? Heb tot nu toe wel een redelijke indruk van hem maar ik heb nauwelijks potjes van NEC gezien en ik word er bang van hoeveel afkeer je lijkt te hebben.
Mwah, NEC heeft tactisch bij mij ook enige indruk gemaakt tegen PSV en ons (in de finale), maar wel met een behoudende tactiek inderdaad. Qua ‘opties om op terug te vallen’ is ie wellicht een van de betere trainers want Jansen en Oosting vind ik echt niks. Maar hopelijk vinden ze iets beters.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Redelijk behoudende trainer die nu opeens in de spotlights staat omdat hij door een lollerloting een bekerfinale haalde. Deed het vorig seizoen eigenlijk maar matig. Niet echt de vijver waarin je moet vissen.
PSV heeft meer geld, betere spelers en behoudt Bosz die voor PSV is wat Slot voor Feyenoord is.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je gaat sowieso een stapje terug moeten doen maar je bent ook niet gelijk terug bij af. Met vergelijkbare middelen draait PSV nu ook een geweldig seizoen bijvoorbeeld.
Want in Azi en GB kijken ze nooit Champions League en Europa League?quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou de kans dat Arne Slot een stoeltje krijgt bij Liverpool is natuurlijk bijzonder klein. Want het blijft Arne Slot en geen Xabi of Zizou, denk dat half Azi en heel Groot-Brittanie heeft moeten googlen afgelopen week wie dat in godsnaam is.
Slot is uiteraard een enorme aderlating maar itt hoe het vroeger was bij ons staat de organisatie wel heel goed nu. Er is een duidelijke visie qua jeugd, aankopen en ook wie de nieuwe trainer moet worden. Dat kan laatste kan altijd anders uitpakken dan je hoopt natuurlijk, maar we gaan geen Jaap Stam meer krijgenquote:Op vrijdag 26 april 2024 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat je een beetje overschat hoeveel mensen weten wie de trainer is van een club die in de CL geen rol van betekenis speeltquote:Op vrijdag 26 april 2024 15:16 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Want in Azi en GB kijken ze nooit Champions League en Europa League?
Ik denk dat hij echt wel indruk heeft gemaakt met zn Europese prestaties. Oke, op penalty's er uit vliegen tegen AS Roma is vervelend maar die mensen zien ook dat het best bijzonder is dat je met Feyenoord uberhaubt partij kan bieden tegen dat soort clubs, met een fractie van het budget en de jaren voor Slot presteerde diezelfde club vrij dramatisch.
Hooguit met Ajax om plek 2 of 3. AZ en Twente komen niet in de buurtquote:Op vrijdag 26 april 2024 15:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
PSV heeft meer geld, betere spelers en behoudt Bosz die voor PSV is wat Slot voor Feyenoord is.
Terug bij af is weer het andere uiterste, maar je zou komend seizoen zo maar eens tot op het eind met Twente, AZ en Ajax om plek 2 t/m 5 moeten strijden.
Srgio Conceio en Dino Toppmller.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat je een beetje overschat hoeveel mensen weten wie de trainer is van een club die in de CL geen rol van betekenis speelt
Ik heb ook geen idee wie de trainer is van Porto of Frankfurt
Wie?quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Srgio Conceio en Dino Toppmller.
Kom op Caland.
Als ze die hadden kunnen pakken hadden ze het echt wel gedaan, dat ze nu weer snel doorpakken is ook prima en leuk voor Slot.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wat mij wel lijkt spelen met de keuze van Liverpool is dat ze ook weer niet willen vastzitten aan een dure gozert als Xabi Alonso het seizoen hierna vrij komt. Dan ben je toch wellicht een beetje kortetermijn planning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |