Ohja het is meteen een act.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je Szymański act was eigenlijk minder irritant.
Als Hockeyhoofd scoort kan ie nu wel voetballenquote:Op donderdag 25 april 2024 22:30 schreef hhh38 het volgende:
Hockeyhoofd gaat ook nog even mondjes snoeren
Ik vind de enigszins racistische 'haha alle Aziaten zijn goor' act van @Caland over Ueda eigenlijk wel de vermoeiendste act over een speler.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je Szymański act was eigenlijk minder irritant.
Immers scoorde ook weleens.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Hockeyhoofd scoort kan ie nu wel voetballen
@:fetx
Ja die vind ik helaas ook vervelend.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind de enigszins racistische 'haha alle Aziaten zijn goor' act van @:Caland over Ueda eigenlijk wel de vermoeiendste act over een speler.
Dat soort opportunisme zal je mij niet op betrappen!quote:Op donderdag 25 april 2024 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Hockeyhoofd scoort kan ie nu wel voetballen
@:fetx
Inderdaad, alleen chinezen zijn goorquote:Op donderdag 25 april 2024 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja die vind ik helaas ook vervelend.
Tenzij het over Ueda zijn gebit gaat mag dat achterwege gelaten worden.
Je wilde me in het begin van het seizoen nog net niet kielhalen over Gimenezquote:Op donderdag 25 april 2024 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Meer goals in de laatste 10 wedstrijden dan wereldspits Santi.
Dat was wel gênant ja.quote:
Alle Aziaten zijn ook echt goorquote:Op donderdag 25 april 2024 22:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind de enigszins racistische 'haha alle Aziaten zijn goor' act van @:Caland over Ueda eigenlijk wel de vermoeiendste act over een speler.
india is goor, de rest valt best meequote:Op donderdag 25 april 2024 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Alle Aziaten zijn ook echt goor
Helemaal gezien India daar ook bijhoort, daar poepen ze op straat
Dat was vast een act.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je wilde me in het begin van het seizoen nog net niet kielhalen over Gimenez
Heb je weleens naast een chinees zitten eten?quote:Op donderdag 25 april 2024 22:35 schreef snabbi het volgende:
[..]
india is goor, de rest valt best mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |