Hoe doe je dat met een doorlopend vet contract?quote:Op donderdag 25 april 2024 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Feyenoord verstandig is nemen ze gewoon afscheid van deze wandelende liability.
We zijn een Nederlandse club dus we praten gewoon Nederlands.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Feyenoord verstandig is nemen ze gewoon afscheid van deze wandelende liability.
Kabouter?quote:Op donderdag 25 april 2024 22:47 schreef GGMM het volgende:
Bijlow loopt weer mank
Hopelijk scheldt hij niet met het k-woord
Verscheurenquote:Op donderdag 25 april 2024 22:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met een doorlopend vet contract?
Dit was een verwijzing naar een Duitse user die Engels praat (en die heel ziedend werd toen Bijlow ‘kanker’ zei bij zijn vorige blessure)quote:Op donderdag 25 april 2024 22:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met een doorlopend vet contract?
Dat zijn pre-Arnesen praktijken.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Verscheuren
Dat contract dan, niet één van zijn broze spiertjes
Jij bent voor Ajax.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:51 schreef RipCity het volgende:
Dank voor het vervullen van jullie sportieve plicht zodat we mooier feestje hebben volgende week!
Shit, ik dacht het al te herkennen.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit was een verwijzing naar een Duitse user die Engels praat (en die heel ziedend werd toen Bijlow ‘kanker’ zei bij zijn vorige blessure)
Zit hij bij de grote 4?quote:Op donderdag 25 april 2024 22:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
We zijn een Nederlandse club dus we praten gewoon Nederlands.
Ik vond het op defensief vlak misschien wel de slechtste wedstrijd van het seizoen.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:54 schreef hhh38 het volgende:
Deze wedstrijd ging een stuk beter dan gedacht.
Schuld van Aletha.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh een interview met Gernot.
Die zijn altijd intens saai
Ja was een stuk minder lastig dan gedacht na zo’n weekend en maandag.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:54 schreef hhh38 het volgende:
Deze wedstrijd ging een stuk beter dan gedacht.
Ik had het met name over het resultaat. Maar dat het met een niet eerder gebruikte samenstelling van de achterhoede niet allemaal goed zou gaan kon je wel verwachten.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het op defensief vlak misschien wel de slechtste wedstrijd van het seizoen.
Aanvallend wel oké en laten we hopen dat er wat ketchupflesjes zijn geopend.
Defensief de slechtste wedstrijd van het seizoen? Wat.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het op defensief vlak misschien wel de slechtste wedstrijd van het seizoen.
Aanvallend wel oké en laten we hopen dat er wat ketchupflesjes zijn geopend.
Als je kijkt naar xG tegen (lol) maar vier slechtere potjes gehad dit hele seizoen (PSV-uit en thuis, Twente-uit en Lazio-thuis)quote:Op donderdag 25 april 2024 22:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja was een stuk minder lastig dan gedacht na zo’n weekend en maandag.
Ja, zeker met je eens hoorquote:Op donderdag 25 april 2024 23:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had het met name over het resultaat. Maar dat het met een niet eerder gebruikte samenstelling van de achterhoede niet allemaal goed zou gaan kon je wel verwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |