zeker ben ook meerdere keren in china geweest - zijn andere gewoontes dan wij hebben. Goor vind ik toch wat verder gaan.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:36 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Heb je weleens naast een chinees zitten eten?
Ik hoop dat de nieuwe trainer veel meer oog heeft voor al het genottelijke talent dat er aan zit te komen.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:36 schreef hhh38 het volgende:
@:Pistolero en ik zijn ontevreden dat Read, Slory en Sauer nog steeds nauwelijks minuten krijgen
dus ditquote:Op donderdag 25 april 2024 22:35 schreef snabbi het volgende:
[..]
india is goor, de rest valt best mee
Als hij maar niet denkt dat hockeyhoofd daarbij hoortquote:Op donderdag 25 april 2024 22:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik hoop dat de nieuwe trainer veel meer oog heeft voor al het genottelijke talent dat er aan zit te komen.
Van den Belt als de Liam Kelly van Liverpool lijkt mij wel een goed idee.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Als hij maar niet denkt dat hockeyhoofd daarbij hoort
Dan zijn we aardig de klos
Die gaat verhuurd of verkocht worden lijkt mij.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Maleisië, Singapore - echt prima.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:38 schreef KingRoland het volgende:
Zuid-Korea en Japan zijn wel meer dan prima, de rest eerder kwijt dan rijk.
We moeten gewoon van de arme mensen af dus.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:41 schreef snabbi het volgende:
[..]
Maleisië, Singapore - echt prima.
Het wordt minder wanneer het wat armer wordt zoals indonesie of vietnam.
Waarschijnlijk denkt die bij de eerste training dat Thomas toevallig op hetzelfde moment de padelbaan geboekt heeftquote:Op donderdag 25 april 2024 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook een hoop van die zandbaklanden zijn ontzettend schoon, Jordanië, UAE, Qatar, Bahrein, tot het overdreven aan toe zelfs. Het is gewoon omdat ze in China en India wat lagere standaarden hebben (zacht uitgedrukt) maar om iedere Aziaat dan maar ranzig goor te noemen is een beetje kinderachtig.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:41 schreef snabbi het volgende:
[..]
Maleisië, Singapore - echt prima.
Het wordt minder wanneer het wat armer wordt zoals indonesie of vietnam.
en dat bedoelde ik met dat de eetgewoontes van een chinees anders zijn dan we gewend zijn, maar verder vind ik china totaal niet goor.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook een hoop van die zandbaklanden zijn ontzettend schoon, Jordanië, UAE, Qatar, Bahrein, tot het overdreven aan toe zelfs. Het is gewoon omdat ze in China en India wat lagere standaarden hebben (zacht uitgedrukt) maar om iedere Aziaat dan maar ranzig goor te noemen is een beetje kinderachtig.
Hey wottequote:Op donderdag 25 april 2024 22:47 schreef GGMM het volgende:
Bijlow loopt weer mank
Hopelijk scheldt hij niet met het k-woord
Als Feyenoord verstandig is nemen ze gewoon afscheid van deze wandelende liability.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:47 schreef GGMM het volgende:
Bijlow loopt weer mank
Hopelijk scheldt hij niet met het k-woord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |