“Heerlijk afgemaakt” mwoah, vol op been keeperquote:Op vrijdag 26 april 2024 07:34 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Een aanval zoals we die volgend seizoen vaker gaan zien
In die drukte best aardig, al was dit één van de weinige dingen die goed gingen bij hem gisterenquote:Op vrijdag 26 april 2024 08:25 schreef Evangelion het volgende:
[..]
“Heerlijk afgemaakt” mwoah, vol op been keeper
Mijn enige ding is dat ik die persco na de bekerfinale al het idee had dat ie met een club gesproken had, aangezien hij daar zo specifiek over aan het praten was.quote:Op donderdag 25 april 2024 23:52 schreef hhh38 het volgende:
Op basis van dat interview zit Arne met z'n hoofd al lang in Liverpool. Zei zelfs dat ie erop rekende dat Feyenoord het hem gunt. Lekkere manier om de vraagprijs te drukken Arne
Jazeker dat is ie, behalve net na de bekerfinale, al begrijp ik ook weer waarom die daar niet eerlijk was. Hij was al benaderd, dat is wel een dingetje. Vorig seizoen was dat ook zo, was hij al ana het praten zonder dat Feyenoord daar toestemming voor had gegeven. Maar goed, dat neemt niets af aan zijn prestaties en het gemis dat hier uit voortvloeit.quote:Op vrijdag 26 april 2024 06:44 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Wat een nonsens. Ik vind het klasse antwoorden, zoals we van Arne gewend zijn. Gewoon transparant. En je weet hoe hij is. Kan pas rusten zodra het puntenrecord er is.
Ik snap prima dat ie toegeeft dat ie graag naar Liverpool gaat, dat is juist transparantie waar we blij mee moeten zijn. Maar extra druk bij de club leggen om dat bod van Liverpool maar snel te accepteren uit goodwill had niet gehoeven. We zijn geen liefdadigheidsinstelling.quote:Op vrijdag 26 april 2024 06:44 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Wat een nonsens. Ik vind het klasse antwoorden, zoals we van Arne gewend zijn. Gewoon transparant. En je weet hoe hij is. Kan pas rusten zodra het puntenrecord er is.
Ik zie het ook niet zo somber in. Dit jaar voelde voor mij al een beetje aan als bonus en er is daarmee extra tijd gewonnen om stappen te maken richting het tijdperk ‘na-Arne’. Met goed beleid hoef je niet afhankelijk te zijn van één poppetje en dat idee heb ik ook niet.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:21 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind het ergens ook wel weer leuk dat Slot vertrekt. Interessant hoe we daar mee omgaan. Daarnaast ook interessant om te kijken of het hem daar ook lukt.
En mogen de stafleden dan gratis met hem mee, of komt er dan wat bij?quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Dennis wil Gil ervoor terughalen.
Oh Arne,quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:27 schreef De_Kraam het volgende:
Als Arend straks weg is, heeft het leven dan nog wel zin?
Nou, het komt niet vaak voor dat ik het met Driessen eens ben, al levert hard zijn ook weer een vervelende situatie op. Maar Slot heeft hier wel aan bijgedragen vorig jaar.quote:'De geboden 7 miljoen euro plus 2 miljoen euro bonussen is een lachertje en belooft dat een hard onderhandelingsproces zich aandient. Als dat betekent dat Slot voorlopig in de wachtkamer moet plaatsnemen, dan is mauwen niet op zijn plaats. Niemand hoeft medelijden te hebben met de Feyenoord-trainer. Met z’n volle verstand tekende hij een verlengde, sterk verbeterde verbintenis zonder transferclausule.'
quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:53 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nou, het komt niet vaak voor dat ik het met Driessen eens ben, al levert hard zijn ook weer een vervelende situatie op. Maar Slot heeft hier wel aan bijgedragen vorig jaar.
Uiteraard, dat ik het een keertje eens ben met hem, wil niet zeggen dat het geen droplul is. Maar het kan ook niet zo zijn dat je het nooit eens met iemand eens kan zijn, omdat ie normaal gesproken onzin lult.quote:
Dat is weer de andere kant. Ik vind het prima dat men zich hard opstelt, daarom was er pas volgend seizoen een afspraak over afkoopsom. Ze gaan er ook wel uitkomen, maar je moet ook niet met lege handen staan.quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:57 schreef Caland het volgende:
Al dat gejank dat Slot Feyenoord te kakken zet
Die krijgt een eenmalige kans om bij een van de grootste clubs ter wereld te tekenen. Gewoon niet zo miepen en het beste wat Feyenoord deze eeuw is overkomen met alle egards behandelen
Ze gaan er ook wel uitkomen ja. Ook gewoon goed voor de uitstraling van Feyenoord natuurlijk deze transferquote:Op vrijdag 26 april 2024 13:58 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat is weer de andere kant. Ik vind het prima dat men zich hard opstelt, daarom was er pas volgend seizoen een afspraak over afkoopsom. Ze gaan er ook wel uitkomen, maar je moet ook niet met lege handen staan.
Zeker, uiteindelijk bijna alleen maar winnaars...., behalve mijn geruststelling.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze gaan er ook wel uitkomen ja. Ook gewoon goed voor de uitstraling van Feyenoord natuurlijk deze transfer
Liverpool is wel een mooie club hoor, als je daar geen zin in hebt dan kan je beter wat anders gaan doen dan trainer zijn.quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:58 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat is weer de andere kant. Ik vind het prima dat men zich hard opstelt, daarom was er pas volgend seizoen een afspraak over afkoopsom. Ze gaan er ook wel uitkomen, maar je moet ook niet met lege handen staan.
Of het een eenmalige kans is, dat weet ik niet, overigens. Dat hoorde ik vorig jaar ook voorbij komen in dit topic, zelfs in de afgelopen weken nog.
Helemaal mee eens, een prachtige en kapitaalkrachtige club.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Liverpool is wel een mooie club hoor, als je daar geen zin in hebt dan kan je beter wat anders gaan doen dan trainer zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |