Klopt, tegen Celtic was het bijzonder slecht, nou kan dat gebeuren, maar men heeft het altijd dat zijn vormdip door de blessure kwam. Dan nog kan het volgend seizoen met een andere coach ineens anders zijn.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben wellicht geïndoctrineerd door Oh Arne, maar als je zijn gesjok achter de bal vergelijkt met Minteh (of Paixao of Idrissi), das waar het probleem lag. Plus het gebrek aan een passeerbeweging. Die waanzinnige techniek is leuk, maar dat hebben Stengs en Szymanski (en Idrissi…) bijvoorbeeld ook en die brachten wel wat meer qua drukzetting.
Het is gewoon niet veel geweest, los van enkele potjes. Hij heeft aan het begin tegen twee tegenstanders goed gespeeld (aangeslagen wild Utrecht en Heerenveen), maar tegen Celtic was het al heel slecht voor hij geblesseerd raakte. Maar ook zonder die blessure was hij tegengevallen denk ik
Ik zie jou zelden zo negatief over een speler Scrummie.quote:
Dat kan natuurlijk nooit aan de prestaties van de speler in kwestie liggen.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie jou zelden zo negatief over een speler Scrummie.
Ik kan zo ontzettend slecht tegen dat gesjok.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie jou zelden zo negatief over een speler Scrummie.
Dat klopt wel. Ik denk dat ie bij Zagreb te lang is weggekomen met het zijn van een luxespeler, de Kroatische competitie stelt natuurlijk ook niks voor. Als je al 24 bent duurt het wat langer om die knop om te zetten. Maar ik denk dat dat juist veel sneller was gegaan als ie niet geblesseerd was geraakt.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben wellicht geïndoctrineerd door Oh Arne, maar als je zijn gesjok achter de bal vergelijkt met Minteh (of Paixao of Idrissi), das waar het probleem lag. Plus het gebrek aan een passeerbeweging. Die waanzinnige techniek is leuk, maar dat hebben Stengs en Szymanski (en Idrissi…) bijvoorbeeld ook en die brachten wel wat meer qua drukzetting.
Het is gewoon niet veel geweest, los van enkele potjes. Hij heeft aan het begin tegen twee tegenstanders goed gespeeld (aangeslagen wild Utrecht en Heerenveen), maar tegen Celtic was het al heel slecht voor hij geblesseerd raakte. Maar ook zonder die blessure was hij tegengevallen denk ik
Ik pleit voor een poging tot Coolio Stengs.quote:
Vergeet niet te stokerenquote:Op donderdag 25 april 2024 22:23 schreef Zipportal het volgende:
Mooi moment om de tanden te poetsen.
Maar dat zag je dus ook bij Gimenez.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:24 schreef snabbi het volgende:
ueda is wel meer een aanspeelpunt vanuit lange ballen, maar in ons type spel waar we er bewust voor kiezen meer op te bouwen ipv opportunistisch de ballen in de pot te gooien - komt hij gewoon niet tot zn recht - en daarmee eigenlijk gewoon waardeloos. Zeker ook op dat stuk van het drukzetten waar we hele andere verwachtingen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |