SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
patatfeest?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik wilde posten. topic tt respect hebben. hahaha maar ok net te te laat.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb nu wel theeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Respect the man in the icecream van!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
alle soorten muziek of stijl zijn bij mij ok he? hou er wel van eens wat anders ofzo...... muzikaal goed is ok.Do what you love, love what you do!![]()
nou concert vanavond is afgelast
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
deze is master groove verzonnen trouwens met drum en bass....... haha
niet echt mijn ding rappen enzo, maar deze trek ik dus wel. hahaha
Do what you love, love what you do!![]()
Folk that zeg.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waar is het feestjuhhhhhhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Smile, it's free therapy.![]()
echt hou er zo onwijs niet van sommige nummers, maar die van neuk vond ik dan leuk... nog wel paar hoor btwDo what you love, love what you do!![]()
Neuk is leuk.quote:Op zaterdag 20 april 2024 16:58 schreef kree het volgende:
echt hou er zo onwijs niet van sommige nummers, maar die van neuk vond ik dan leuk... nog wel paar hoor btw“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
over deze werd ik trouwens soms over ontslagen.... LOL. tja was helemaal niet mijn bedoeling enzo want stuurde door naar zeg maar collega zonder onwijze bedoeling, maar die voelde dat heel slecht op..... jajaja
was met vrijgezellenfeestje toen, het nr opzich is niet eens racist ofzo. maarja werd beetje verkeerd opgevat.Do what you love, love what you do!![]()
* devzero legt boek weg en schenkt een nieuw kopje thee in uit thermosfles
Voetbal wedstrijd gaat beginnen
#soccerdad![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Je werd er soms om ontslagen?quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:00 schreef kree het volgende:
over deze werd ik trouwens soms over ontslagen.... LOL. tja was helemaal niet mijn bedoeling enzo want stuurde door naar zeg maar collega zonder onwijze bedoeling, maar die voelde dat heel slecht op..... jajaja
was met vrijgezellenfeestje toen, het nr opzich is niet eens racist ofzo. maarja werd beetje verkeerd opgevat.![]()
ik heb mss beetje spijt ervan om die dingen zo te laten horen. haha met name die laatste. ,maarja ok bedoelde er ook niks vreemds mee.Do what you love, love what you do!![]()
nou het is nooit genoemd dit, maar denk had er mee te maken, had gee vast contract toen, maar na 3 jaar einde en moesten ze verlengen of opzeggen. ik denk dit heeft meegespeeld en heb er beetje spijt van dat ik zo zei ook tegen iemand dan, was totaal zonder bedoeling btw. meer van goh dit was grappig..... maarja zullen we nooit weten hequote:Do what you love, love what you do!![]()
have funquote:Op zaterdag 20 april 2024 17:01 schreef devzero het volgende:
* devzero legt boek weg en schenkt een nieuw kopje thee in uit thermosfles
Voetbal wedstrijd gaat beginnen
#soccerdad![]()
![]()
had er beetje niet zo rekening mee genomen dat ze "nigger" mss niet zo goed op zou vatten? foute inschatting van mij. maarjaquote:Op zaterdag 20 april 2024 17:04 schreef kree het volgende:
[..]
nou het is nooit genoemd dit, maar denk had er mee te maken, had gee vast contract toen, maar na 3 jaar einde en moesten ze verlengen of opzeggen. ik denk dit heeft meegespeeld en heb er beetje spijt van dat ik zo zei ook tegen iemand dan, was totaal zonder bedoeling btw. meer van goh dit was grappig..... maarja zullen we nooit weten heDo what you love, love what you do!![]()
bedoelde er verder helemaal niks mee. maarja, dat lied verteld eigenlijk juist de drama erover, maargoed zover hebben ze nooit gedacht wss.....Do what you love, love what you do!![]()
Jemig dat gaat wel heel ver allemaalquote:Op zaterdag 20 april 2024 17:06 schreef kree het volgende:
[..]
had er beetje niet zo rekening mee genomen dat ze "nigger" mss niet zo goed op zou vatten? foute inschatting van mij. maarjaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Best wel dom,ze kenden Bodycount zeker niet?quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:08 schreef kree het volgende:
bedoelde er verder helemaal niks mee. maarja, dat lied verteld eigenlijk juist de drama erover, maargoed zover hebben ze nooit gedacht wss.....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja nou iets anders verzinnen, heb jij ideeen wat er te doen is?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
De grootste drol in de geschiedenis werd gelegd door een zieke Viking
1200 jaar geleden liep er een Viking rond in Engeland met behoorlijk wat buikpijn – en daar hebben sommige archeologen veel profijt van gehad.
https://historianet.nl/be(...)oor-een-zieke-vikingUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
hahaha nou vertel ff stukje verleden, ik mog haar echt. en ik zag er dus ook geen kwaads in. en zie dat hele lied niet als racisitsisch ofzo. maataar. ok daarna kreeg ik toch we verlengen je contract niet.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig dat gaat wel heel ver allemaalDo what you love, love what you do!![]()
kaartverkoop viel tegen, onkosten te hoog om door te laten gaanquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dit is mijn all time favorite.quote:![]()
Heb er wel iets van 8 versies van.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
weet ik veel ik zag er niet zo kwaad in, pas erna dacht ik hmmmmmmmm mss niet zo slim dit. maar denk nog steeds het is niet iets om te discrimineren dat hele lied niet. maar ok hierdoor contract toen niet verlengd. ter info.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Best wel dom,ze kenden Bodycount zeker niet?Do what you love, love what you do!![]()
Eerst maar bakkie met dinnetje en dan samen ergens etenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Snap ik jaquote:Op zaterdag 20 april 2024 17:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is mijn all time favorite.![]()
Heb er wel iets van 8 versies van.![]()
![]()
De onderzoekers waren er zo blij mee dat archeoloog Andrew Jones hem in 1991 beschreef met de woorden: ‘Dit is het spannendste stuk strоnt dat ik ooit gezien heb. In zekere zin is het net zo onvervangbaar als de kroonjuwelen.’
De drol is ook getaxeerd op een dikke 40.000 euro.Uw ADH vitamine Worst
Komt bij Rollo vandaan.Meerdere goede tracks.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
mss is het ook niet leuk en zo om nigger etc te horen hoewel het helemaal in context is. maar ok kan me nog soort van snappen. maar mijn contract werd er niet door verlengd toen.Do what you love, love what you do!![]()
Wie weet wordt jouw drol ooit ook nog eens zoveel waard.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:14 schreef hemarookworst het volgende:
De onderzoekers waren er zo blij mee dat archeoloog Andrew Jones hem in 1991 beschreef met de woorden: ‘Dit is het spannendste stuk strоnt dat ik ooit gezien heb. In zekere zin is het net zo onvervangbaar als de kroonjuwelen.’
De drol is ook getaxeerd op een dikke 40.000 euro.![]()
![]()
En jij komt er 30 jaar later pas achterquote:Op zaterdag 20 april 2024 17:14 schreef hemarookworst het volgende:
De drol is ook getaxeerd op een dikke 40.000 euro.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dit is mijn favoriet. Zijn ook veel versies van..quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Komt bij Rollo vandaan.Meerdere goede tracks.
![]()
Waar ergens ben je?quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:12 schreef drakin het volgende:
Eerst maar bakkie met dinnetje en dan samen ergens eten![]()
DJ Dimitri bracht deze weer terug.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Dit is mijn favoriet. Zijn ook veel versies van..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De grootste drol in de geschiedenis werd gelegd door een zieke Viking
1200 jaar geleden liep er een Viking rond in Engeland met behoorlijk wat buikpijn – en daar hebben sommige archeologen veel profijt van gehad.
https://historianet.nl/be(...)oor-een-zieke-vikingIk was er niet bij in 1991 hequote:Op zaterdag 20 april 2024 17:15 schreef drakin het volgende:
[..]
En jij komt er 30 jaar later pas achterUw ADH vitamine Worst
Ik ken het nog van de mixen van Ben Liebrandquote:Op zaterdag 20 april 2024 17:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
DJ Dimitri bracht deze weer terug.![]()
Jaren 80![]()
![]()
![]()
Die ene die ongeveer net zo groot als Bono was?quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:20 schreef FreshFruit het volgende:
https://media1.tenor.com/m/4tn2lYHLc14AAAAC/southpark-poop.gif![]()
![]()
Dat had ik vanochtend nadat ik kikkererwten curry had gegeten met volkorenpastaquote:Uw ADH vitamine Worst
Dan heb je nu weer ruimte voor iets lekkers.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat had ik vanochtend nadat ik kikkererwten curry had gegeten met volkorenpasta
Dacht dat je Penne met kerrie had gegeten?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja kerrie curry zelfdequote:Op zaterdag 20 april 2024 17:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan heb je nu weer ruimte voor iets lekkers.
Dacht dat je Penne met kerrie had gegeten?Uw ADH vitamine Worst
Gedane zaken,en door.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:28 schreef kree het volgende:
beetje spijt van dat toen zo doorsture wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
precies en is allemaal opgelost later nog, maarja.quote:
sta nog achter de tekst btw. maarja iddDo what you love, love what you do!![]()
Waar werkte je toen? Bij de KKK?quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:31 schreef kree het volgende:
[..]
precies en is allemaal opogelost later nog, maarja.
sta nog achter de tekst btw. maarja idd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee helemaal niet en wil niet echt namen noemen, maar ok dit ging ff te verquote:Op zaterdag 20 april 2024 17:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waar werkte je toen? Bij de KKK?
is geen kkk ofzo hoor luister tekstDo what you love, love what you do!![]()
Ik weet heus wel wat en wie Bodycount is.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:33 schreef kree het volgende:
[..]
nee helemaal niet en wil niet echt namen noemen, maar ok dit ging ff te ver
is geen kkk ofzo hoor luister tekst“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of was het iets gristelijks?quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:34 schreef kree het volgende:
het ging te ver dat hoewel ik niet bedoelt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik ook maar het werd wel verkeerd opgevat. leer lesje enzo.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet heus wel wat en wie Bodycount is.Do what you love, love what you do!![]()
Vertel nou even duidelijk,en neem je tijd.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:36 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook maar het werd wel verkeerd opgevat. leer lesje enzo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar je werd wel ontslagen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
heum nou kan het niet simpeler maken, dat hele doorsturen werd echt verkeerd opgevat. naja zo leer je dus.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vertel nou even duidelijk,en neem je tijd.Do what you love, love what you do!![]()
Na 3 jaar ben je niet in vaste dienst? Raar verhaal.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:38 schreef kree het volgende:
[..]
contract niet verlengd na 3 jaar jaar dus.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
beetje te heftig voor tere zielen. zal die fout niet nog keer makenDo what you love, love what you do!![]()
3x verlengen daarna idd. naja.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Na 3 jaar ben je niet in vaste dienst? Raar verhaal.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb geen ziel,wat is er nou echt gebeurd?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
beledigd iemand. en ze wilde sowieso goedkoper iemand hebben.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:42 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb geen ziel,wat is er nou echt gebeurd?Do what you love, love what you do!![]()
Het is besmettelijk.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:42 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb geen ziel,wat is er nou echt gebeurd?![]()
Ben benieuwd naar de functioneringsgesprekken.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Na 3 jaar ben je niet in vaste dienst? Raar verhaal.![]()
![]()
Zelfbereid bedoel je?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
die zijn er nu he officieel, daar niet?quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de functioneringsgesprekken.Do what you love, love what you do!![]()
Airfryerquote:Op zaterdag 20 april 2024 17:45 schreef ToT het volgende:
[..]
In hete olie bereide aardappelstaafjes.![]()
![]()
Dat ik dat even duidelijk heb.quote:
Lekker ite.
maar ter info, ze waren er wel allemaal ok enzo. maar dat bedrijf wist ook dat ze me een vast contract moesten geven bij 3e keer verlening en waren in jaren niet in maanden.
dus ok heeft beetje niet geholpen dat ik dit deed, maarja foutje enzo.....rest was btw allemaal ok. maar geen poot om op te staan..... het was vast contract toen nl of niet,Do what you love, love what you do!![]()
Lekkere frieten hebt u, oma!
- Wat zeg je?
Ik zeg: LEKKERE FRIETEN HEBT U, OMA!!!!
PATS! SNOTJONG!!!!
Was dat een reclame voor hoortoestellen?![]()
Maar die eet hier niet, dussssquote:Op zaterdag 20 april 2024 17:45 schreef ToT het volgende:
[..]Patat uit de airfryer, no way!
Mini-ToT blieft dat ook niet.![]()
![]()
Uit protest tegen het geweld tegen treinpersoneel worden vanavond alle treinen drie minuten stilgezet. De actie is om 22.30 uur, een week na de mishandeling. Veel andere vervoerders hebben zich aangesloten bij het protest van de NS.![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:46 schreef ToT het volgende:
Lekkere frieten hebt u, oma!
- Wat zeg je?
Ik zeg: LEKKERE FRIETEN HEBT U, OMA!!!!
PATS! SNOTJONG!!!!
Was dat een reclame voor hoortoestellen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat zal ze leren!quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:47 schreef aloa het volgende:
Uit protest tegen het geweld tegen treinpersoneel worden vanavond alle treinen drie minuten stilgezet. De actie is om 22.30 uur, een week na de mishandeling. Veel andere vervoerders hebben zich aangesloten bij het protest van de NS.![]()
![]()
ik denk dat het geen reet uit. maakt ff zo, maar vind t toch goed statement.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:47 schreef aloa het volgende:
Uit protest tegen het geweld tegen treinpersoneel worden vanavond alle treinen drie minuten stilgezet. De actie is om 22.30 uur, een week na de mishandeling. Veel andere vervoerders hebben zich aangesloten bij het protest van de NS.Do what you love, love what you do!![]()
Prachtig initiatief.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:47 schreef aloa het volgende:
Uit protest tegen het geweld tegen treinpersoneel worden vanavond alle treinen drie minuten stilgezet. De actie is om 22.30 uur, een week na de mishandeling. Veel andere vervoerders hebben zich aangesloten bij het protest van de NS.
Hopelijk snijdt het hout .....![]()
Hihiquote:Op zaterdag 20 april 2024 17:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die muizen zijn zo klein en snel....Trust nobody![]()
Komen ze dus gemiddeld 23 minuten later aan dan normaal.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
laat iemand maar eens denken ja voor dit soort dingen..... daarvoor mogen de treinen dus wel eens vertraging hebben. en hoop dat iedereen dan ook denkt dat dit niet kan.Do what you love, love what you do!![]()
Of voor een DTS meet.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:49 schreef maily het volgende:
[..]
Dit lijkt me zo geweldig voor kinderen: https://www.rommelspeeltuin.nl/“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Al is een muis nog zo snel, met een stukje kaas pakken we hem wel
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Denken? Reis jij ooit met de trein?quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:51 schreef kree het volgende:
laat iemand maar eens denken ja voor dit soort dingen..... daarvoor mogen de treinen dus wel eens vertraging hebben. en hoop dat iedereen dan ook denkt dat dit niet kan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Pindakaas werkt ookquote:Op zaterdag 20 april 2024 17:52 schreef Lovely het volgende:
Al is een muis nog zo snel, met een stukje kaas pakken we hem wel![]()
![]()
niet meer beste, maar vroeger wel, en snap nee hel als alles vertraagd nis en aansluiting. maar voor dit. hoop dat die gozer of wie dat deden zich dik schamen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Denken? Reis jij ooit met de trein?Do what you love, love what you do!![]()
De eerste moord op een treinmachinist gebeurde hier in Harlingen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:49 schreef maily het volgende:
[..]
Prachtig initiatief.
Hopelijk snijdt het hout .....
Maar sindsdien is het er niet beter op geworden.![]()
ik wil niet eens discrimineren, maar kan me zo niet voorstellen dat groepje gewone Hollandse jongens dat doen.???
tis typischs west Afrika. en zoniet dan stop ze maar 8 jaar cel in.Do what you love, love what you do!![]()
Dat weet ik nog goed.Een paar jaar later zat ik in de trein naar huis. Begon een gozer dreigende taal uit te slaan naar een conducteur.Die meneer tegen mij: "Wil jij even op mijn tas letten? " En in no time bij de eerste stop ging die mafkees horizontaal het peron.op.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:54 schreef aloa het volgende:
[..]
De eerste moord op een treinmachinist gebeurde hier in Harlingen.
Maar sindsdien is het er niet beter op geworden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan ken je mijn muis nog nietquote:Op zaterdag 20 april 2024 17:52 schreef Lovely het volgende:
Al is een muis nog zo snel, met een stukje kaas pakken we hem wel
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Klopt maar die houdt idd van snacken net als ikquote:
Dat soort dingen vergeet je niet meer...quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat weet ik nog goed.Een paar jaar later zat ik in de trein naar huis. Begon een gozer dreigende taal uit te slaan naar een conducteur.Die meneer tegen mij: "Wil jij even op mijn tas letten? " En in no time bij de eerste stop ging die mafkees horizontaal het peron.op.![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Krijgen ze daar geen droge strot van![]()
![]()
Hield ze het maar bij snackenquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt maar die houdt idd van snacken net als ik![]()
Of je moet met snacken al bedoelen "alles wat ook maar een beetje ongezond of junk food is in sneltrein vaart naar binnen proppen terwijl ze tussendoor zich hardop afvraagt waarom ze maar niet af valt"Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dit is dus discrimineren.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:59 schreef kree het volgende:
ik wil niet eens discrimineren, maar kan me zo niet voorstellen dat groepje gewone Hollandse jongens dat doen.???
tis typischs west Afrika. en zoniet dan stop ze maar 8 jaar cel in.
Wil je een voorbeeld?
De kopschoppers in Mallorca. Allemaal uit het Gooi.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga eens lekker slapen kreequote:Op zaterdag 20 april 2024 18:01 schreef kree het volgende:
jonguhhhhhh respect me blabla.... opsluiten allemaal.
Nah valt nog wel mee.. probeer wel te minderenquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hield ze het maar bij snacken![]()
Of je moet met snacken al bedoelen "alles wat ook maar een beetje ongezond of junk food is in sneltrein vaart naar binnen proppen terwijl ze tussendoor zich hardop afvraagt waarom ze maar niet af valt"
ja lem dat verjaarhaal. maarja t zal wel weert typisch zijn...?quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is dus discrimineren.
Wil je een voorbeeld?
De kopschoppers in Mallorca. Allemaal uit het Gooi.
begrijp me niet verkeerd als anders sta ik er hetzelfde in btw....Do what you love, love what you do!![]()
We vs Them probleem wat al zo oud is het leven in het algemeen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is dus discrimineren.
Wil je een voorbeeld?
De kopschoppers in Mallorca. Allemaal uit het Gooi.
Dieren zien nu eenmaal alleen wat ze willen zien en negeren de rest.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik gaf die man ook helemaal gelijk.Was een goede actie.quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat soort dingen vergeet je niet meer...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goed voornemen!quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nah valt nog wel mee.. probeer wel te minderen![]()
Muis is ook van 450 kilo chocola per week naar 449,999999999 kilo chocola per week gegaan![]()
Conducteurs bewapenen...quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik gaf die man ook helemaal gelijk.Was een goede actie.![]()
Is niet de oplossing.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo pizza shoarmaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Basis training in een gevecht sport is ook een wapenquote:
Momentje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
omdat je de oorzaak moet aanpakken, dit neemt toe waarom? vraag je dat eens af... ik weet wel. geen respect meer voor autoriteiten, ik had het no way geduurd vroeger en nu nog niet, maarja komt mss door opvoeding ofzo?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Taserquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Pepperspray zou wel iets zijn idd voor ze..![]()
![]()
Wapens zijn nooit het probleem nog zijn ze de oplossing. Het zijn de mensen die ze hanteren en beslissen waar en wanneer ze gehanteerd moeten worden die of de oplossing of het probleem zijn.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wat wil je zeggen?quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:07 schreef kree het volgende:
[..]
omdat je de oorzaak moet aanpakken, dit neemt toe waarom? vraag je dat eens af... ik weet wel. geen respect meer voor autoriteiten, ik had het no way geduurd vroeger en nu nog niet, maarja komt mss door opvoeding ofzo?![]()
De oorzaak aanpakken is dweilen met de kraan open.quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:07 schreef kree het volgende:
[..]
omdat je de oorzaak moet aanpakken, dit neemt toe waarom? vraag je dat eens af... ik weet wel. geen respect meer voor autoriteiten, ik had het no way geduurd vroeger en nu nog niet, maarja komt mss door opvoeding ofzo?![]()
Gedurfd moet het zijn, denk dat kree toch nu last krijgt van slaap tekortquote:
moet je ze wel de volmacht geven om uit te voeren he.... en die pikken weten donders goed dat ze niks mogen tot dat politie erbij. want uitrinfrlijk zijn hey mietjes he die in gevecht gaan met boaquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Basis training in een gevecht sport is ook een wapenquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Basis training in een gevecht sport is ook een wapenDo what you love, love what you do!![]()
En hoe zorgen we er voor dat dat er wel is?quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:09 schreef kree het volgende:
[..]
dat er geen respect is voor autoriteit?![]()
dat stukje is duidelijkquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:09 schreef kree het volgende:
[..]
dat er geen respect is voor autoriteit?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Komen ze dus gemiddeld 23 minuten later aan dan normaal.![]()
![]()
De jeugd en ook volwassen hebben weinig tot geen respect meer"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Lange tenen en korte lontjes is de nieuwe mode.quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:10 schreef Lovely het volgende:
De jeugd en ook volwassen hebben weinig tot geen respect meer
Helaas .....![]()
Vroeger noemde men zoiets een illegale afvalstort.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:49 schreef maily het volgende:
[..]
Dit lijkt me zo geweldig voor kinderen: https://www.rommelspeeltuin.nl/![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:09 schreef kree het volgende:
[..]
dat er geen respect is voor autoriteit?
Als BOA's karate of judo of iets in die richting kunnen en iemand probeert hen fysiek aan te vallen dan is het zelf verdediging gezien vanaf de boa zijn standpunt.quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:08 schreef kree het volgende:
[..]
moet je ze wel de volmacht geven om uit te voeren he.... en die pikken weten donders goed dat ze niks mogen tot dat politie erbij. want uitrinfrlijk zijn hey mietjes he die in gevecht gaan met boa
[..]
Ja, het heeft tijd nodig voor iedereen inziet dat boa's terug meppen als er op hun gemept word maar ik denk wel dat er meer respect komt voor hen als men door heeft dat je er niet ongeschonden mee weg komt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En daar speelden we ook.quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Vroeger noemde men zoiets een illegale afvalstort.
Yep nogal idd..quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:11 schreef maily het volgende:
[..]
Lange tenen en korte lontjes is de nieuwe mode.
Helaas .....
in eerste instantie zorgen dat ze goed opgevoed worden enzo..... ok dat helpt niet.quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:10 schreef aloa het volgende:
[..]
En hoe zorgen we er voor dat dat er wel is?
next optie dan zo veel mogelijk weg houden enzo>?
en anders ze hard neer knuppelen enzo, niet mijn manier maar is dan de manier zo zijn ze het gewend nl. en direct uitzetten erna naar land waar ze vandaan komen, geen rechtszaak die jou en mij hoop kosten. jw mT hier komen, 1 fout en je gaat maar terug.Do what you love, love what you do!![]()
Dit dus.Krav maga.quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als BOA's karate of judo of iets in die richting kunnen en iemand probeert hen fysiek aan te vallen dan is het zelf verdediging gezien vanaf de boa zijn standpunt.
Ja, het heeft tijd nodig voor iedereen inziet dat boa's terug meppen als er op hun gemept word maar ik denk wel dat er meer respect komt voor hen als men door heeft dat je er niet ongeschonden mee weg komt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gewoon keihard in elkaar trappen die lui.quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als BOA's karate of judo of iets in die richting kunnen en iemand probeert hen fysiek aan te vallen dan is het zelf verdediging gezien vanaf de boa zijn standpunt.
Ja, het heeft tijd nodig voor iedereen inziet dat boa's terug meppen als er op hun gemept word maar ik denk wel dat er meer respect komt voor hen als men door heeft dat je er niet ongeschonden mee weg komt.
Deden ze vroeger ook bij die hooligans. Hup met de knuppel erover heen.![]()
En een lol dat we hadden.quote:
Nee,u mag doorlopen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik heb gezegd he wat ik wilde..... stel randrijers moet je veel harder aanpakken.
en zien jullie als discriminatie. maar is het helemaal niet? ik mag heel veel van buitenlanders nl.
MAAR dit is puntje waar ze het altijd op gooien, ik zeg 1 keer fout en doei weg uit nl. en ga terug en kun je vanaf daar wel weer opnieuw aanvragen/.Do what you love, love what you do!![]()
Je wilde nog wel iemand in huis opnemen eerder.quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:17 schreef kree het volgende:
ik heb gezegd he wat ik wilde..... stel randrijers moet je veel harder aanpakken.
en zien jullie als discriminatie. maar is het helemaal niet? ik mag heel veel van buitenlanders nl.
MAAR dit is puntje waar ze het altijd op gooien, ik zeg 1 keer fout en doei weg uit nl. en ga terug en kun je vanaf daar wel weer opnieuw aanvragen/.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
owh nog?quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je wilde nog wel iemand in huis opnemen eerder.Do what you love, love what you do!![]()
En tegen Nederlanders die zich misdragen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan ook, ik noemde de eerste twee gevecht sporten op die in me op kwamenquote:
Stuk voor stuk terug naar hun eigen landquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:22 schreef FreshFruit het volgende:
En tegen Nederlanders die zich misdragen?![]()
zelfde iedee? alleen die kun je niet uitzetten. dus cel in dan maarquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:22 schreef FreshFruit het volgende:
En tegen Nederlanders die zich misdragen?Do what you love, love what you do!![]()
Je moet optreden tegen geweld, niet tegen nationaliteit.quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:22 schreef FreshFruit het volgende:
En tegen Nederlanders die zich misdragen?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Oprotten naar eigen landquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:22 schreef FreshFruit het volgende:
En tegen Nederlanders die zich misdragen?![]()
O, wacht.![]()
![]()
Wijze woorden.quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet optreden tegen geweld, niet tegen nationaliteit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gewoon 20 jaar verbannen naar Friesland, is straf genoegquote:
gehehequote:Op zaterdag 20 april 2024 18:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon 20 jaar verbannen naar Friesland, is straf genoegDo what you love, love what you do!![]()
Ik zag deze aankomen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon 20 jaar verbannen naar Friesland, is straf genoeg“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sorry but no sorry, ik kon het niet latenquote:
Straks kom je nog met extremere straffen, zoals verbannen naar Limburgquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon 20 jaar verbannen naar Friesland, is straf genoeg![]()
Ho ho hooooo.quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon 20 jaar verbannen naar Friesland, is straf genoeg
Dit gaat te ver![]()
![]()
Hoe heette dat gehucht ook al weer waar die ene kerel hier in m'n stad uit is weggepest? Dat ze de klinkers rondom z'n auto er uit hadden getrokken, en het autootje van zijn vrouw op de kop hadden gelegd enzo? Waar ze chronisch in een zuipkeet zitten?quote:![]()
Ho ho ho, ik had het over 20 jaar straf, niet om ze binnen 20 seconden dood te hebbenquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Straks kom je nog met extremere straffen, zoals verbannen naar Limburg![]()
Urk I asume?quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe heette dat gehucht ook al weer waar die ene kerel hier in m'n stad uit is weggepest? Dat ze de klinkers rondom z'n auto er uit hadden getrokken, en het autootje van zijn vrouw op de kop hadden gelegd enzo? Waar ze chronisch in een zuipkeet zitten?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
maar al met al. NL is weer veel te makkelijk en weten vluchtelingen en zeg niet dat ze ellende hebben want alles erheen is kut natuurlijk. maar vergeet niet dit is industrie he. en hoe ze waar komen.
die hele shit moet weg. dus ok onveilig in land. echt geef er paar miljard aan land ernaast om ze op te vangen.Do what you love, love what you do!![]()
Nee, een gehucht in Friesland. Je wist wel over welk persoon ik had. Was een kerel met een Jaguar die ruzie had over een schutting of zo?quote:![]()
ik ben niet tegen vluchtelingen en sterker neem er eentje in huis ff.
maar fucking hel NL moet niet het walhalla voor ze zijn enzo en alles krijgen want we krijgen het wel amper voor elkaar....Do what you love, love what you do!![]()
Dus we kunnen jou naar de gaza strook sturen om daar even orde op zaken te stellen?quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:27 schreef kree het volgende:
maar al met al. NL is weer veel te makkelijk en weten vluchtelingen en zeg niet dat ze ellende hebben want alles erheen is kut natuurlijk. maar vergeet niet dit is industrie he. en hoe ze waar komen.
die hele shit moet weg. dus ok onveilig in land. echt geef er paar miljard aan land ernaast om ze op te vangen.
Straks gaat-ie je nog bekeren en word je een extremist!quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:28 schreef kree het volgende:
ik ben niet tegen vluchtelingen en sterker neem er eentje in huis ff.![]()
![]()
Dit vind ik een heel extremistisch statementquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Straks gaat-ie je nog bekeren en word je een extremist!
nou als ik leider was van dit alles dan had ik idd al heel lang orde op zaken gesteld. maarja politieke mietjes zitten er overal.,....quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus we kunnen jou naar de gaza strook sturen om daar even orde op zaken te stellen?Do what you love, love what you do!![]()
Tzumarum?quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, een gehucht in Friesland. Je wist wel over welk persoon ik had. Was een kerel met een Jaguar die ruzie had over een schutting of zo?![]()
Jeetje, gaat dat al de hele dag zo?quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:28 schreef kree het volgende:
ik ben niet tegen vluchtelingen en sterker neem er eentje in huis ff.
maar fucking hel NL moet niet het walhalla voor ze zijn enzo en alles krijgen want we krijgen het wel amper voor elkaar....![]()
Ja joh, ze moeten daar gewoon ophouden met die onzin! Geen bommen en granaten meer naar elkaar toe gooien, wat denken ze nou wel?quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus we kunnen jou naar de gaza strook sturen om daar even orde op zaken te stellen?
Dat gaat kree hen wel duidelijk maken!![]()
![]()
Hij monoloogt ze in slaapquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja joh, ze moeten daar gewoon ophouden met die onzin! Geen bommen en granaten meer naar elkaar toe gooien, wat denken ze nou wel?
Dat gaat kree hen wel duidelijk maken!![]()
Kree gaat al vrij lang zo jaquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jeetje, gaat dat al de hele dag zo?
Geen idee.quote:
Was in ieder geval een klein gehuch met geloof ik een schaftkeet als zuiphut waar men continu in zat.
Schijnt ook nog in het nieuws geweest te zijn, dat met die klinkers rondom de auto weg halen.![]()
Giethoorn mijn beste,en dat is geen Friesland.quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, een gehucht in Friesland. Je wist wel over welk persoon ik had. Was een kerel met een Jaguar die ruzie had over een schutting of zo?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neuh, het is ook een paar uur gegaan over dat hij een fuckbuddy wil hebben voor op vakantie maar niet op datingsites durft te kijken of met georganiseerde reizen te gaan.quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jeetje, gaat dat al de hele dag zo?![]()
Donny is ook al islam bekeerd.quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Straks gaat-ie je nog bekeren en word je een extremist!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Damn man, jij durft!quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:31 schreef kree het volgende:
ik zou gaan he? mss helpt wel ff directe praat......![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Giethoorn mijn beste,en dat is geen Friesland.Serieus nee, het was echt in Friesland!
![]()
![]()
Jullie hebben je niet te vervelen zo te lezen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, het is ook een paar uur gegaan over dat hij een fuckbuddy wil hebben voor op vakantie maar niet op datingsites durft te kijken of met georganiseerde reizen te gaan.![]()
![]()
Wie ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zeg dan waar.quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]Serieus nee, het was echt in Friesland!
Wel alleen als het een hete, wel willende, hitsige jonge deerne isquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vanmorgen wilde hij al asielzoekers opnemen![]()
Op een stel bejaarde zit hij denk ik niet te wachten
zou doen....wilde nog bijna zeggen geef die puttin vuistslag, maargoed ik hoef nie4t het door kgb achtervolgd te worden.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Roelvink.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen woord tussen te krijgenquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus we kunnen jou naar de gaza strook sturen om daar even orde op zaken te stellen?![]()
![]()
We hebben woorden zonder woorden...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik denk btw dat dit oplossen is met woorden en geen oorlog en daar sta ik achter..quote:Do what you love, love what you do!![]()
Haha ofc!quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel alleen als het een hete, wel willende, hitsige jonge deerne is![]()
Op een stel bejaarde zit hij denk ik niet te wachten![]()
![]()
Ken dit hele verhaal niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Friesland heeft heel veel dorpjes/gehuchten...quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik dus aan jou!Ik kijk wel ff op Google Maps of een naam me bekend voor komt.
![]()
Succesquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:35 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk btw dat dit oplossen is met woorden en geen oorlog en daar sta ik achter..![]()
Oorlog is de oplossing voor alles hoor...quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:35 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk btw dat dit oplossen is met woorden en geen oorlog en daar sta ik achter..![]()
Problemen?quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oorlog is de oplossing voor alles hoor...
Nuke the living shit out of them!
Probleem opgelost!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
I know, ik zie dat het onbegonnen werk was.quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Friesland heeft heel veel dorpjes/gehuchten...
Ik heb het nog via DM met Fruitje besproken volgens mij.![]()
![]()
Daaromquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Problemen?
Nuke the living shit out of them!
Probleem opgelost!![]()
![]()
Oorlog is alleen maar te stoppen door dictators te verbannenEn mensen te laten geloven in het geloof waar ze zelf in willen geloven..
ja kweet is moeilijk. maar dat is de oplossing.quote:
ik heb al gezegd. ik voel me niet veilig met iwral pro ding4n. thank god geen probleem. mqqqqqr toch. ik had vluchtroute gezochtDo what you love, love what you do!![]()
euh nee? wel begin van stuk ellende. en daarna oplossing?quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oorlog is de oplossing voor alles hoor...Do what you love, love what you do!![]()
* Lovely stuurt kree naar bed, want nu gaat het typen niet meer goed hup hup slapen jij
Kree je wordt onleesbaar.quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:38 schreef kree het volgende:
[..]
ja kweet is moeilijk. maar dat is de oplossing.
ik heb al gezegd. ik voel me niet veilig met iwral pro ding4n. thank god geen probleem. mqqqqqr toch. ik had vluchtroute gezocht![]()
Ook weer opgelost.quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:38 schreef Lovely het volgende:
Oorlog is alleen maar te stoppen door dictators te verbannenEn mensen te laten geloven in het geloof waar ze zelf in willen geloven..
Slotje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Leuke handtas.quote:
LekkerbekjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik denk dat de uiteindelijke oplossing op aarde is dat iedereen zich realiseert wat astronauten die naar de maan zijn geweest zich hebben gerealiseerd.quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:38 schreef Lovely het volgende:
Dat we een collectief zijn en er al genoeg shit is zonder dat we het onderlig creëren.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Meen je?quote:
Waarom is coke zo duur?
Groot verbruik.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
FußballOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Balbolk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: