Gewoon keihard in elkaar trappen die lui.quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als BOA's karate of judo of iets in die richting kunnen en iemand probeert hen fysiek aan te vallen dan is het zelf verdediging gezien vanaf de boa zijn standpunt.
Ja, het heeft tijd nodig voor iedereen inziet dat boa's terug meppen als er op hun gemept word maar ik denk wel dat er meer respect komt voor hen als men door heeft dat je er niet ongeschonden mee weg komt.
En een lol dat we hadden.quote:
Nee,u mag doorlopen.quote:
quote:
Je wilde nog wel iemand in huis opnemen eerder.quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:17 schreef kree het volgende:
ik heb gezegd he wat ik wilde..... stel randrijers moet je veel harder aanpakken.
en zien jullie als discriminatie. maar is het helemaal niet? ik mag heel veel van buitenlanders nl.
MAAR dit is puntje waar ze het altijd op gooien, ik zeg 1 keer fout en doei weg uit nl. en ga terug en kun je vanaf daar wel weer opnieuw aanvragen/.
owh nog?quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je wilde nog wel iemand in huis opnemen eerder.
Kan ook, ik noemde de eerste twee gevecht sporten op die in me op kwamenquote:
Stuk voor stuk terug naar hun eigen landquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:22 schreef FreshFruit het volgende:
En tegen Nederlanders die zich misdragen?
zelfde iedee? alleen die kun je niet uitzetten. dus cel in dan maarquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:22 schreef FreshFruit het volgende:
Je moet optreden tegen geweld, niet tegen nationaliteit.quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:22 schreef FreshFruit het volgende:
Oprotten naar eigen landquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:22 schreef FreshFruit het volgende:
Wijze woorden.quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet optreden tegen geweld, niet tegen nationaliteit.
Gewoon 20 jaar verbannen naar Friesland, is straf genoegquote:
gehehequote:Op zaterdag 20 april 2024 18:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon 20 jaar verbannen naar Friesland, is straf genoeg
Ik zag deze aankomen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sorry but no sorry, ik kon het niet latenquote:
Straks kom je nog met extremere straffen, zoals verbannen naar Limburgquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |