Momentje.quote:
omdat je de oorzaak moet aanpakken, dit neemt toe waarom? vraag je dat eens af... ik weet wel. geen respect meer voor autoriteiten, ik had het no way geduurd vroeger en nu nog niet, maarja komt mss door opvoeding ofzo?quote:
Taserquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Pepperspray zou wel iets zijn idd voor ze..
Wat wil je zeggen?quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:07 schreef kree het volgende:
[..]
omdat je de oorzaak moet aanpakken, dit neemt toe waarom? vraag je dat eens af... ik weet wel. geen respect meer voor autoriteiten, ik had het no way geduurd vroeger en nu nog niet, maarja komt mss door opvoeding ofzo?
De oorzaak aanpakken is dweilen met de kraan open.quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:07 schreef kree het volgende:
[..]
omdat je de oorzaak moet aanpakken, dit neemt toe waarom? vraag je dat eens af... ik weet wel. geen respect meer voor autoriteiten, ik had het no way geduurd vroeger en nu nog niet, maarja komt mss door opvoeding ofzo?
moet je ze wel de volmacht geven om uit te voeren he.... en die pikken weten donders goed dat ze niks mogen tot dat politie erbij. want uitrinfrlijk zijn hey mietjes he die in gevecht gaan met boaquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Basis training in een gevecht sport is ook een wapen
quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Basis training in een gevecht sport is ook een wapen
En hoe zorgen we er voor dat dat er wel is?quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:09 schreef kree het volgende:
[..]
dat er geen respect is voor autoriteit?
dat stukje is duidelijkquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:09 schreef kree het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Komen ze dus gemiddeld 23 minuten later aan dan normaal.
Lange tenen en korte lontjes is de nieuwe mode.quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:10 schreef Lovely het volgende:
De jeugd en ook volwassen hebben weinig tot geen respect meer
Vroeger noemde men zoiets een illegale afvalstort.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:49 schreef maily het volgende:
[..]
Dit lijkt me zo geweldig voor kinderen: https://www.rommelspeeltuin.nl/
quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:09 schreef kree het volgende:
[..]
Als BOA's karate of judo of iets in die richting kunnen en iemand probeert hen fysiek aan te vallen dan is het zelf verdediging gezien vanaf de boa zijn standpunt.quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:08 schreef kree het volgende:
[..]
moet je ze wel de volmacht geven om uit te voeren he.... en die pikken weten donders goed dat ze niks mogen tot dat politie erbij. want uitrinfrlijk zijn hey mietjes he die in gevecht gaan met boa
[..]
En daar speelden we ook.quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Vroeger noemde men zoiets een illegale afvalstort.
Yep nogal idd..quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:11 schreef maily het volgende:
[..]
Lange tenen en korte lontjes is de nieuwe mode.
Helaas .....
in eerste instantie zorgen dat ze goed opgevoed worden enzo..... ok dat helpt niet.quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:10 schreef aloa het volgende:
[..]
En hoe zorgen we er voor dat dat er wel is?
Dit dus.Krav maga.quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als BOA's karate of judo of iets in die richting kunnen en iemand probeert hen fysiek aan te vallen dan is het zelf verdediging gezien vanaf de boa zijn standpunt.
Ja, het heeft tijd nodig voor iedereen inziet dat boa's terug meppen als er op hun gemept word maar ik denk wel dat er meer respect komt voor hen als men door heeft dat je er niet ongeschonden mee weg komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |